استایل لباس زنانه و مردانه| خرید پیراهن، تیشرت| شلوار و دامن
ست کردن لباس زنانه و مردانه| خرید لباس و کفش

پژوهشگران آمریکایی در بررسی جدید خود، نوعی لباس ارائه داده‌اند که می‌تواند از بدن در برابر نیش حشرات محافظت کند.

 پژوهشگران از نوعی لباس مقاوم در برابر حشرات و به ویژه پشه‌ها رونمایی کرده‌اند و کارآیی آن را با آزمایش روی پشه‌های زنده نشان داده‌اند. آنها این فناوری را با استفاده از یک مدل محاسباتی ابداع کرده‌اند که طراحی خودشان است و به توصیف نیش زدن پشه تب زرد (Aedes aegypti) می‌پردازد که حامل ویروس‌های عامل بیماری‌های انسانی مانند زیکا (Zika)، تب دنگی (Dengue fever) و تب زرد (Yellow fever) است.

پژوهشگران نهایتا گزارش دادند که لباس جدید آنها توانسته است از ۱۰۰ درصد گزش در داوطلبانی که آن را به تن داشته‌اند، پیشگیری کند.

شرکت استارتاپی «Vector Textiles»، مجوز حق ثبت اختراع این لباس را به دست آورده است و قصد دارد نسبت به تجاری‌سازی آن در آمریکا اقدام کند.

پژوهشگران باور دارند که شاید بتوان از مدل محاسباتی آنها برای ابداع گسترده‌تر این لباس و کاهش انتقال بیماری استفاده کرد.

«آندر وست»(Andre West)، استادیار مد و طراحی پارچه در دانشگاه ایالتی کارولینای شمالی (NC State) و از پژوهشگران این پروژه گفت: کارآیی این پارچه ثابت شده است و یک کار بزرگ به شمار می‌رود. این پژوهش برای من، بسیار دگرگون کننده است. ما دریافتیم که می‌توانیم از نفوذ پشه‌ها به پارچه پیشگیری کنیم؛ در حالی که سایر پژوهش‌ها، پارچه‌هایی بسیار ضخیم ارائه می‌دهند تا از نفوذ پشه‌ها به پوست پیشگیری کنند.

پژوهشگران از مدل محاسباتی خود برای پیش‌بینی موادی استفاده کردند که می‌تواند جلوی نیش پشه تب زرد را بگیرد. آنها باور دارند که این مواد می‌توانند در برابر سایر گونه‌های پشه نیز موثر باشند.

پژوهشگران در آزمایش‌هایی که با پشه‌های زنده بدون بیماری صورت گرفت، یک مخزن خون را با مواد پلاستیکی احاطه کردند و سپس به شمارش پشه‌هایی پرداختند که در خون غوطه‌ور شده بودند.

ماده‌ای که در ابتدا آزمایش شد، بسیار نازک بود و ضخامت آن به کمتر از یک میلی‌متر می‌رسید اما منافذ بسیاری کوچکی داشت تا از چسبیدن پشه‌ها پیشگیری کند.

ماده دیگر، منافذی در اندازه متوسط داشت تا از نفوذ پشه‌ها به درون پارچه و رسیدن به پوست پیشگیری کند. ماده سوم، منافذ بزرگتری داشت اما آنقدر ضخیم بود که اجازه نمی‌داد دهان پشه‌ها به پوست برسد.

پژوهشگران در آزمایش‌ بعدی، مجموعه‌ای از پارچه‌ها را انتخاب کردند که با پارامترهای ضد گزش تعیین شده توسط مدل محاسباتی مطابقت داشتند و اعتبار آنها طی آزمایش با مخزن خون و داوطلبان انسان تایید شد.

هنگامی که یک داوطلب پس از پوشیدن لباس، به مدت ۱۰ دقیقه در قفسی حاوی ۲۰۰ پشه گرسنه قرار گرفت، کارآیی ۱۰۰ درصدی لباس ثابت شد.

در نخستین آزمایش، هفت مورد گزیدگی روی شانه‌ها و پشت داوطلب دیده شد اما پس از دو برابر کردن مواد در این نواحی، لباس به کارآیی ۱۰۰ درصدی رسید. پژوهشگران، راحتی لباس و توانایی آن در برخورد با گرما و رطوبت را نیز آزمایش کردند.

«مایکل رو» (Michael Roe)، از پژوهشگران این پروژه گفت: لباس‌های روزمره‌ای که در تابستان پوشیده می‌شوند، در برابر گزش پشه‌ها مقاوم نیستند. پژوهش‌ ما نشان می‌دهد که لزوما نباید این گونه باشد و می‌توان لباس‌ های روزمره‌ را طوری ساخت که بتوانند در برابر گزش حشرات مقاومت کنند.

 

 

منبع: جام و جم




تاریخ: شنبه 26 تير 1400برچسب:,
ارسال توسط مدیر وبلاگ

استیو جابز، موسس و مالک شرکت اپل، در تمام کنفرانس‌هایی که حضور داشت، همواره لباس تکراری مشکی را انتخاب می‌کرد. دلیل او برای پوشیدن لباس تکراری چه بود؟

استیو جابز

استیو جابز، موسس و مدیرعامل برند معروف اپل مثل مارک زاکربرگ، مدیر عامل فیس‌بوک همیشه یک مدل لباس می پوشد و این لباس تکراری با وجود ثروتی عظیم در این افراد مشهور قطعا در ذهن ما سوال‌برانگیز می‌شود و دوست داریم بدانیم که چرا این افراد با اینکه هیچ محدودیت و مشکلی در تهیه لباس‌های گرانقیمت ندارند چرا مدام یک مدل لباس تکراری برتن کرده و در انظار و حتی مهم‌ترین کنفرانس‌ها حاضر می‌شوند؟ 

راز لباس تکراری استیو جابز و دیگر افراد مشهور

ما در طول روز صدها بار تصمیم می‌گیریم. مثلا تصمیم برای اینکه آلارم گوشی خود را روی چه ساعتی تنظیم کنیم؟ ساعت چند به قرار ملاقاتمان برویم؟ چند بار در هفته ورزش کنیم؟ یا چه ساعتی ورزش کنیم؟ و تصمیمات دیگر. 

صدها چیز وجود دارد که در طول روز باید برایشان تصمیم گرفت. بعضی از تصمیمات مهم هستند اما بعضی دیگر حیاتی‌اند. مطالعات نشان می‌دهد قدرت تصمیم‌گیری در انسان‌ها یک قدرت بی‌نهایت است و یکی از این تصمیمات هم در مورد لباس است.

این تصمیمات مانند هر نوع فکر دیگری از ما انرژی می‌گیرند و به همین دلیل است که بسیاری از افراد موفق دنیا مانند استیو جابز، مارک زاکربرگ و آلبرت انیشتن همیشه میزان تصمیم‌گیری‌های کم‌اهمیت را به حداقل می‌رساندند که یکی از آنها انتخاب لباس بوده است. 

آنها عقیده داشته و دارند که قدرت و انرژی ذهن را نباید در طول روز صرف فکر کردن به انتخاب لباس کرد. به همین دلیل این افراد اکثر اوقات لباس یک مدل می‌خریدند تا مجبور به انتخاب نباشند. 

احتمالا شما هم استیو جابز را با همان لباس مشکی بدون طرح همیشگی‌اش و شلوارهای جینش دیده باشید. این کار استیو نشان می‌دهد که او حاضر نیست حتی یک دقیقه هم انرژی ذهنی خود را صرف فکر کردن برای انتخاب لباس کند. 

دقیقا آلبرت انیشتن هم همین کار را می کرد و همیشه یک دست کت و شلوار طوسی می‌پوشید تا مجبور نباشد که هر روز برای لباس پوشیدنش تصمیم بگیرد. این افراد عقیده داشتند که اگر شما هر روز به این فکر کنید که چه بپوشید، ذهنتان را خسته می‌کنید و قطعا برای تصمیمات مهم‌تر انرژی کافی ذهنی ندارید. 

یعنی در واقع دلیل اینکه افراد مشهوری مثل استیو جابز، مارک زاکربرگ و آلبرت انیشتن همیشه یک نوع و مدل لباس می‌پوشند و انتخاب لباس تکراری را به لباس‌های متنوع ترجیح می‌دهند این است که دوست ندارند ذهن خود را برای تصمیمات غیرمهم خسته کنند و از انرژی ذهن خود برای مسائل مهم و حساس استفاده می‌کنند.

 

منبع: همشهری




تاریخ: شنبه 26 تير 1400برچسب:,
ارسال توسط مدیر وبلاگ

گوشواره یکی از زیورآلاتی است که پیشینه تاریخی دارد. در طول تاریخ زنان به مراتب بیشتر از مردان از گوشواره استفاده می کردند ولی امروزه با پیشرفت دنیای مد در برخی جوامع و فرهنگ ها مردان نیز از گوشواره استفاده می کنند. البته ناگفته نماند که مردان نیز از روزگار کهن از گوشواره استفاده می کردند. با توجه به مجسمه ها و نقش های حکاکی شده بر روی سنگ های تخت جمشید)(2500سال پیش) گوشواره در گوش مردان به چشم می خورد.

گوشواره ها به سه دسته میخی، حلقه ای و آویز دسته بندی میشود. گوشواره ها نیز همانند سایز لوازم زینتی و اکسسوری بایستی متناسب با استایل و لباس باشد. با توجه به فرهنگ و اصالت ایرانی اسلامی در این بخش قصد داریم تا شما دوستان را با انواع جدید ترین مدل های گوشواره زنانه و دخترانه 2021  آشنا کنیم که طرح های متنوعی را شامل می شوند.

مدل های گوشواره میخی سال 2021

یکی از جذاب ترین و جدید ترین مدل های گوشواره زنانه و دخترانه 2021  طرح نگین مربعی و روگوشی می باشد که از سالیان قبل نیز طرفداران خاص خود را داشته اند. داشتن وزن کمتر و قیمت مناسب نسبت به طرح های دیگر مزیت این گوشواره ها می باشد که انها را می تواند در انواع فلز های استیل، طلا، نقره و … در بازار یافت که با توجه به روگوشی بودن برای استفاده روزانه مناسب می باشند.

گوشواره میخی نگین دار استیل زنانه er-n265

گوشواره میخی نگین دار استیل زنانه er-n265

یکی دیگر از طرح های زیبا و شیک گوشواره زنانه و دخترانه تحت عنوان گوشواره قایقی شناخته می شود که تلفیقی از گوشواره آویزی و میخی می باشد که ما در اینجا در بخش گوشواره میخی بدان اشاره می کنیم. این گوشواره زیبا به صورت دو تکه می باشد و قابلیت جداسازی را دارد و با خرید ان صاحب دو طرح مختلف از گوشواره خواهید شد. این گوشواره های شیک و زیبا نیز دارای طرح های مختلفی هستند که در انواع فلز های استیل، نقره و طلا در بازار موجود هستند که در این بخش نمونه ای از این کار ها قرار داده شده است.

گوشواره دخترانه قایقی استیل خاص er-n262

گوشواره میخی فشن مدل 2021 یکی از جذاب ترین طرح های گوشواره می باشد که در سال 2021 به وفور از آنها استفاده شده است این گوشواره های زیبا و شیک با توجه به تم و طرح آنها برای استفاده مجلسی و روزانه مناسب می باشند و برای ست کردن با انواع لباس های مجلسی نیز مناسب هستند. اگر به دنبال خرید گوشواره میخی فشن مدل 2021 هستید بی شک گوشواره طرح فرشته می تواند یک گزینه مناسب باشد.

گوشواره (4)

مدل گوشواره حلقه ای سال 2021

گوشواره های حلقه ای را می توان با استفاده از قفل های مختلف ساخت که اغلب به صورت اهرمی و یا قلاب شکل هستند از همین رو می توان گوشواره های حلقه ای را نوعی گوشواره آویزی نیز محسوب کرد. گوشواره های حلقه ای بزرگ و آویزی اغلب برای خانم ها مناسب می باشند و گوشواره های حلقه ای قفل اهرمی مختص سن خاصی نیستند و از کودک تا بزرگسال از آنها می تواند استفاده کند. گوشواره های حلقه ای مدل سال 2021 دارای طیف وسیعی هستند که در قسمت پایین به چندین نمونه از این طرح های اشاره می کنیم.

گوشواره حلقه زنانه برنجی طرح طلا er-n258

لازم به ذکر است که گوشواره های حلقه ای مدل 2021 در طرح های مختلف و با استفاده از فلزات مختلف نظیر طلا، نقره، استیل و … ساخته شده اند.

گوشواره نقره زنانه طرح حلقه بزرگ er-n166 از نمای روبرو

گوشواره نقره زنانه طرح حلقه بزرگ

گوشواره ژوپینگ حلقه ای تراش er-n212 از نمای بالا

گوشواره ژوپینگ حلقه ای تراش

گوشواره آویزی مدل 2021

بی شک گوشواره های آویزی را می توان محبوب ترین گوشواره های زنانه دانست که داری طیف وسیعی هستند و نوع بدل، نقره و طلای آن در بازار موجود می باشد. در این قسمت شما عزیزان را به روزترین طرح ها و مدل های گوشواره سال 2021 آشنا می کنیم که برای استفاده روزانه و مجلسی مناسب هستند.

گوشواره آویز بلند سواروسکی رزگلد er-n208 از نمای سفید

گوشواره آویز بلند سواروسکی رزگلد

گوشواره های نگین سواروسکی یکی از پرطرفدارترین هامی باشند که برای استفاده در روی لباس های مجلسی مناسب می باشند و می توانند درخشندگی و زیبایی را برای شما عزیزان به همراه آورد. این گوشواره های زیبا در قالب آویزی در قالب فلز های مختلف ساخته شده اند که در سال 2021 نیز جزو طرح های برتر بوده اند.

گوشواره نقره آویزی طرح طلا جدید er-n267

گوشواره نقره آویزی طرح طلا جدید er-n267

مدل گوشواره آویزی دیگری که در سال 2021 مورد توجه قرار گرفته است گوشواره های لیزری می باشند که به صورت طرح طلا ساخته شده اند و برای استفاده روزانه و مجلسی مناسب می باشند. استفاده از قفل قلابی و دوام و ماندگاری بالا در کنار وزن کم و قیمت مناسب می توانند عواملی باشند که این گوشواره را جزو زیباترین طرح های گوشواره سال 2021 قرار داده است.

گوشواره ژوپینگ طرح پروانه آویزی Er N232 (2)

گوشواره دیگری که در این بخش قصد معرفی آن را داریم گوشواره طرح پروانه می باشد که الهام گرفته شده از دل طبیعت می باشد و اکثر در زیورآلات برند ونکلیف آرپلز دیده می شود. این گوشواره زیبا و شیک برای استفاده روزانه می تواند مناسب باشد و مورد توجه افرادی است که به گوشواره بدون نگین علاقه دارند.

 

منبع: لوکس گالری




تاریخ: شنبه 26 تير 1400برچسب:,
ارسال توسط مدیر وبلاگ

پارچه چهارخانه، طرحی برای تمام فصول!

مدل پیراهن چهارخانه قرمز مردانه

طرح چهارخانه، هم تنوع ایجاد می‌کند و هم چشم‌نواز است اما پیراهن چهارخانه مردانه قرمز به طور حتم جذابیت دیگری دارد. این نوع پیراهن بسته به این‌که چه جنس یا نوع آستینی داشته باشد، می‌تواند برای فصول گرم یا سرد سال مناسب باشد. اگر بخواهیم دقیق‌تر توضیح بدهیم، همین حالا که شما در حال خواندن این مطلب هستید، طرح چهارخانه قرمز یکی از انواع رایج پیراهن فلانل و پشمی در میان چوب‌برهای کانادایی به‌حساب می‌آید؛ از سوی دیگر هم در بسیاری از کشورها، حتی مناطق گرمسیر پیراهن های چهارخانه قرمز نخی را به‌تنهایی یا روی یک تیشرت به تن می‌کنند.

علاوه‌ بر این، طرح چهارخانه قرمز در برخی از سنت‌ها هم اهمیت زیادی دارد؛ برای مثال نوع خاصی از چهارخانه قرمز وجود که از سال‌ها پیش جایگاه ویژه‌ای در لباس سنتی معروف مردان اسکاتلندی‌ دارد که به آن دامن اسکاتلندی می‌گویند.

البته تنها پیراهن‌ها نیستند که به‌صورت چهارخانه موجود هستند. برای مثال انواع سویشرت چهارخانه یا حتی تیشرت‌ها را می‌توان با این طرح مورد استفاده قرار داد. این نوع لباس‌ها که برای استایل کژوال شما مناسبند، حس و حال پرهیجان و صمیمی به‌ظاهر شما می‌دهند و بی‌نهایت جذابند.

 

راهنمای ست کردن پیراهن چهارخانه قرمز مردانه

پیراهن مردانه چهارخانه قرمز سفید

پیراهن چهارخانه قرمز مردانه را می‌توان به‌راحتی ست کرد و یکی از نکات قوت این نوع پیراهن به‌شمار می‌آید. پیراهن قرمز چهارخانه را می‌توانید با شلوارهای جین ست کنید یا آن‌ها را با شلوار‌های کتان همراه کنید. می‌توان این پیراهن‌ها را به تنهایی پوشید یا آن را با یک تیشرت سفید همراه کرد. باز گذاشتن دکمه‌های پیراهن با تیشرت سفید نیز یکی دیگر از کارهایی است که می‌توانید برای داشتن استایل زیباتر انجام بدهید.

 

این نوع پیراهن‌های جذاب، علاوه ‌بر این‌که از نظر استفاده از انواع شلوارها محدودیتی ندارند، بلکه به شما اجازه می‌دهند تا انواع کفش‌ها را نیز با این استایل امتحان کنید. مهم نیست که پاپوش موردنظرتان یک جفت کفش اسپرت سفید باشد یا کلاسیک و چرمی قهوه‌ای!

اگر از کفش‌های چرمی و شلوار جین به همراه کفش چرم استفاده کنید، استایل شما به سبک کانتری تبدیل می‌شود. همان سبکی که در آن به دلیل شباهت استایل به لباس‌هایی که در غرب وحشی زندگی می‌کردند «کانتری» نام گرفته اما در حقیقت بخشی از نوعی سبک پوشش است که به آن «روستیک» می‌گویند. حتی نوع خاصی از پیراهن چهارخانه مردانه هم وجود دارد که به «بوفالو» معروف است!

پیراهن مردانه چهارخانه قرمز سفید

گفتنی است که سبک روستیک در طراحی لباس، یکی از شاخه‌های استایل بوهو به‌حساب می‌آید که سرشار رنگ و طرح و زیبایی‌ست و روح این سبک حس و حال شما را کاملا عوض می‌کند.

به نظرتان عجیب و در عین حال جالب نیست؟!

 

انواع پیراهن چهارخانه قرمز مردانه  از نظر طرح

مدل پیراهن چهارخانه مردانه جدید

انواع مختلفی از طرح چهارخانه قرمز برای پیراهن‌های مردانه وجود دارد. از پارچه‌های پیچازی، شطرنجی و بوفالو گرفته تا پیراهن چهارخانه قرمز با طرح کریسمس و تاترسل. در مورد انواع پارچه‌های چهارخانه می‌توانید در این مقاله از بانی‌مد بیشتر بخوانید؛ اما آیا می‌دانید پارچه‌های طرح چهارخانه کریسمس یا تاترسل چیست؟

پارچه طرح چهارخانه کریسمس ممکن است چهارخانه‌های ریز یا درشتی داشته باشند اما درهر صورت، شامل رنگ‌های سبز، قرمز و در برخی موارد زرد می‌شوند. ممکن است در این نوع طرح رنگ‌های خنثی نیز به کار گرفته شود.

طرح چهارخانه تاترسل نیز یکی از انواع طرح‌های چهارخانه است که خطوط باریکی در آن، چهارخانه‌های پیراهن را تشکیل می‌دهد. این نوع پیراهن‌ های چهارخانه قرمز مردانه بیشتر برای محیط کاری نیمه‌رسمی مناسب هستند.

 

 

پیراهن مردانه چهارخانه قرمز در گذر فصل‌ها

پیراهن چهارخانه مردانه پاییزه

یکی از نکات جالب درمورد طرح چهارخانه قرمز این است که هرچند در زمستان جلوۀ خاصی دارد، اما در تابستان و فصل گرم سال نیز به شیوه‌ای خاص و کاملا متفاوت همچنان جذابیت‌های خود را حفظ می‌کند. در انواع تابستانه و زمستانۀ این نوع پیراهن تفاوت چندانی از نظر طرح وجود ندارد، اما چیزهایی مانند نوع پارچه و طول آستین‌ها بنا به نیاز لازم است حتما تغییر کنند. ضمن این‌که الزاما پیراهن‌ها تنها لباس‌های چهارخانۀ ما نیستند. بلکه پوشاک مختلفی در طی فصول مختلف چنین طرحی دارند؛ از سویشرت‌ها گرفته تا انواع کاپشن…

 

مدل پیراهن مردانه چهارخانه

علاوه بر آنچه ذکر کردیم، بد نیست نگاهی هم به نام مدل چهارخانه‌های پیراهن‌های چهارخانه قرمز دیگر بیاندازیم:

پیراهن چهارخانه مردانه

در این مطلب، شما را با انواع پیراهن‌های چهارخانه و روش‌های ست کردن آن‌ها صحبت کردیم. خوب است این را به خاطر داشته باشید که به‌طور کلی لباس‌هایی که طرح‌دار هستند، نمی‌توانند برای استایل رسمی و نیمه‌رسمی مناسب باشند. به همین دلیل، تنها زمانی از این نوع پیراهن‌ها یا لباس‌های استفاده کنید که بخواهید به استایل کژوال یا اسمارت کژوال خود رنگ و لعابی تازه ببخشید.

 

منبع: بانی مگ




تاریخ: پنج شنبه 24 تير 1400برچسب:,
ارسال توسط مدیر وبلاگ

همه چیز درباره استایل رترو Retro

معنی رترو

استایل رترو به استایلی تقلیدی گفته می‌شود که از سبک پوشش دهه‌های ۲۰ تا ۹۰ میلادی پیروی می‌کند؛ این استایل تقلیدی از استایل گذشته نزدیک است. بی‌شک میان خانم‌ها هنوز هم در سرتاسر جهان افراد بی‌شماری هستند که ترجیح می‌دهند به سبک سوفیا لورن Sophia Loren و مرلین مونرو Marilyn Monroe (ستاره‌های زیبای گذشته نه‌چندان دور) لباس بپوشند؛ سبک رترو این امکان را برای شما فراهم نموده تا درخشش به سبک مرلین مونرو و همۀ شیک‌پوشان آن دوره را تجربه کنید.

واژۀ retro ریشۀ لاتین دارد و به معنای زمان‌های گذشته است. این واژه از دهۀ ۱۹۶۰ به بعد برای اشاره به چیزهای مربوط به گذشته، مورد استفاده قرار گرفت. استایل رترو به دنبال احیای سبک‌های مد و فشنی است که کمتر از ۱۰۰ سال پیش با استقبال زیادی همراه شد. ورود این واژه به صنعت مد ابتدا در صنعت مد کشور فرانسه، بعد به انگلیس و سپس به صنعت مد جهانی اتفاق افتاد.

در آغاز قرن بیست و یکم، تغییر و تحول‌های سریع جهان سبب شد تا استایل رترو شکل بگیرد؛ البته این ایده برداری یا بازگشت به سبک گذشته تنها مختص دنیای مد نبوده و در سایر رشته‌های هنری نیز اتفاق افتاده است. استایل رترو را به زبان ساده باید استفاده از لباس‌های دهه ۲۰ تا ۹۰ میلادی معنا کرد.

 

فلسفه استایل رترو چیست؟

استایل رترو چیست

فلسفۀ استایل رترو را می‌توان شکلی از اسطوره‌زدایی از گذشته دانست. همان‌طور که اشاره شد، استایل رترو برای توصیف نگرش و مُدی که متعلق به گذشته‌ای نه‌چندان دور است استفاده می‌شود؛ بنابراین استایل رترو را نمی‌توان یک سبک مدرن بدانیم. در این استایل مد شدن مجدد یک نوع پوشش یا یک لباس خاص امری عادی محسوب می‌شود؛ در ادامه چند لباس و سبکی که به‌واسطۀ استایل رترو، مجدداً مد شدند را معرفی کرده‌ایم.

 

استایل رترو مجدداً شلوارهای جین مام استایل را به مد روز تبدیل کرد!

سبک رترو در لباس

سال‌های بین ۲۰۱۰ تا ۲۰۲۰ را بی‌شک باید زمان مهمی برای شکوفایی استایل رترو بدانیم. در این سال‌ها جهان شاهد اتفاق‌های عجیب و شگفتی بود و دنیای مد نیز اتفاقات بزرگی را پشت سر گذاشته است. شلوارهای جین مام استایل که در دهه ۸۰ میلادی طرفداران بسیاری پیدا کرده بودند، در سال‌ ۲۰۱۰ مجدداً مُد شدند؛ باوجود آنکه سال‌های زیادی افراد تصمیم به پوشیدن شلوارهای جین چسبان و فاق کوتاه گرفته بودند، مجدداً شلوارهای گشاد و فاق بلند، طرفداران بسیاری در سراسر جهان پیدا کردند. این شلوارها امروزه در سال ۲۰۲۱ نیز توسط بسیاری از بازیگران و ستارگان دنیای هنر استفاده می‌شوند.

رنگ‌ های نئونی با استایل رترو دوباره مد شدند!

مد رترو

در سال ۲۰۱۰ رنگ‌‌های نئونی مجدداً تبدیل به ترند اصلی رنگ لباس‌ها شدند. رنگ نئونی یا رنگ شب نما به رنگ‌هایی گفته می‌شود که در تاریکی، نور ذخیره شده در خود را بازتاب می‌دهند و درنتیجه آن رنگ را به‌وضوح می‌توان مشاهده کرد. این رنگ‌ها ابتدا در بین سال‌های دهۀ ۵۰ میلادی میان افراد خاص پسند محبوبیت بسیاری پیدا کرده‌اند و سپس پس از گذشت چند سال، مجدداً در دهه‌های ۸۰ و ۹۰ میلادی دوباره مد شدند. در سال ۲۰۱۰ استایل رترو سبب شد یک‌بار دیگر این رنگ‌ها به ترند روز لباس زنانه تبدیل شوند.

سبک رترو در لباس کت‌ بلیزر اورسایز را احیا کرد!

همه چیز درباره سبک رترو

کت بلیزر قدمتی در قرن ۱۹ دارد؛ این کت دو ردیف دکمه دارد و دو لبه‌ آن کاملاً روی هم می‌افتند. کت‌ بلیزر گشاد در دهۀ ۸۰ میلادی محبوبیت بسیاری پیدا کردند و در پایان آن دهه کم‌کم از روند مد کنار رفتند. سرگذشت کت بلیزر نیز با استایل رترو گره خورد و در ۵ سال گذشته مجدد تبدیل به ترند لباس مردانه و زنانه شد. البته این بار دیگر خبری از شلوارهای گشاد نیست و افراد شیک‌پوش این کت را به همراه شلوارهای جذب می‌پوشند.

 

لباس‌های راه راه پای ثابت استایل رترو هستند!

استایل رترو چگونه ست میشود

لباس‌های راه راه در تمام طول تاریخ مد جایگاه ویژه‌ای داشته‌اند و اگر به تاریخچه مد نگاه کنید متوجه می‌شوید در سال‌های بسیاری این مدل لباس میان افراد محبوب بوده است. یکی از لباس‌های راه راه پرطرفدار، ژاکت‌های راه راه هستند که از دهۀ ۷۰ میلادی وارد صنعت مُد شدند؛ در بین سال‌های ۲۰۰۵ تا ۲۰۱۰ این مدل ژاکت نیز مجدداً به مد روز لباس زنانه تبدیل شدند.

استایل رترو حتی کش موی زنانه را مجدداً احیا می‌کند!

استایل رترو در احیای تمام جزئیات سبک مد گذشته بسیار دقیق عمل کرده است. دقت به جزئیات در سبک رترو سبب شد تا حتی اکسسوری‌هایی مانند برخی از کش‌های موی زنانه و یا سنجاق‌سر که در گذشته استفاده می‌شدند مجدداً احیا شوند. اگر شیفتۀ سبک رترو شدید و از لباس‌های دهه‌های گذشته در استایل خود استفاده می‌کنید حتماً سعی کنید با استفاده از کش مو یا سنجاق‌سر به سبک همان دهه‌ها، توجه به جزئیات را در استایل خود بالا ببرید.

مدل موی استایل رترو را بشناسید!

مدل موی استایل رترو

مدل ‌موی زنانه استایل رترو، الهام گرفته شده از مدل موهای زنان در دهه ۷۰ و ۸۰ میلادی است که اکثر زنان برای داشتن استایل رترو از مدل‌های موی خاص لول شده، موهای مدل مصری و هر مدل دیگری که در آن سال‌ها محبوب بوده، استفاده می‌کنند.

 

برندهایی که به سبک استایل رترو لباس تولید کرده‌اند!

استایل رترو چه اصولی دارد

برندهای مشهوری همچون جورجیو آرمانی، گوچی، آدیداس، نایک و … در سال‌های گذشته شروع به تولید لباس‌ و اکسسوری‌ برای استایل رترو کرده‌اند. طرفداران سبک رترو آنقدر زیاد هستند که این مسئله سبب شده تا بسیاری از طراحان بزرگ دنیای مد و فشن لباس‌های متنوعی به سبک رترو طراحی و روانۀ بازار کنند.

 

منبع: بانی مگ




تاریخ: پنج شنبه 24 تير 1400برچسب:,
ارسال توسط مدیر وبلاگ

 

پارچه چهارخانه، طرحی برای تمام فصول!

مدل پیراهن چهارخانه قرمز مردانه

طرح چهارخانه، هم تنوع ایجاد می‌کند و هم چشم‌نواز است اما پیراهن چهارخانه مردانه قرمز به طور حتم جذابیت دیگری دارد. این نوع پیراهن بسته به این‌که چه جنس یا نوع آستینی داشته باشد، می‌تواند برای فصول گرم یا سرد سال مناسب باشد. اگر بخواهیم دقیق‌تر توضیح بدهیم، همین حالا که شما در حال خواندن این مطلب هستید، طرح چهارخانه قرمز یکی از انواع رایج پیراهن فلانل و پشمی در میان چوب‌برهای کانادایی به‌حساب می‌آید؛ از سوی دیگر هم در بسیاری از کشورها، حتی مناطق گرمسیر پیراهن های چهارخانه قرمز نخی را به‌تنهایی یا روی یک تیشرت به تن می‌کنند.

علاوه‌ بر این، طرح چهارخانه قرمز در برخی از سنت‌ها هم اهمیت زیادی دارد؛ برای مثال نوع خاصی از چهارخانه قرمز وجود که از سال‌ها پیش جایگاه ویژه‌ای در لباس سنتی معروف مردان اسکاتلندی‌ دارد که به آن دامن اسکاتلندی می‌گویند.

البته تنها پیراهن‌ها نیستند که به‌صورت چهارخانه موجود هستند. برای مثال انواع سویشرت چهارخانه یا حتی تیشرت‌ها را می‌توان با این طرح مورد استفاده قرار داد. این نوع لباس‌ها که برای استایل کژوال شما مناسبند، حس و حال پرهیجان و صمیمی به‌ظاهر شما می‌دهند و بی‌نهایت جذابند.

خرید پیراهن مردانه

راهنمای ست کردن پیراهن چهارخانه قرمز مردانه

پیراهن مردانه چهارخانه قرمز سفید

پیراهن چهارخانه قرمز مردانه را می‌توان به‌راحتی ست کرد و یکی از نکات قوت این نوع پیراهن به‌شمار می‌آید. پیراهن قرمز چهارخانه را می‌توانید با شلوارهای جین ست کنید یا آن‌ها را با شلوار‌های کتان همراه کنید. می‌توان این پیراهن‌ها را به تنهایی پوشید یا آن را با یک تیشرت سفید همراه کرد. باز گذاشتن دکمه‌های پیراهن با تیشرت سفید نیز یکی دیگر از کارهایی است که می‌توانید برای داشتن استایل زیباتر انجام بدهید.

 

این نوع پیراهن‌های جذاب، علاوه ‌بر این‌که از نظر استفاده از انواع شلوارها محدودیتی ندارند، بلکه به شما اجازه می‌دهند تا انواع کفش‌ها را نیز با این استایل امتحان کنید. مهم نیست که پاپوش موردنظرتان یک جفت کفش اسپرت سفید باشد یا کلاسیک و چرمی قهوه‌ای!

اگر از کفش‌های چرمی و شلوار جین به همراه کفش چرم استفاده کنید، استایل شما به سبک کانتری تبدیل می‌شود. همان سبکی که در آن به دلیل شباهت استایل به لباس‌هایی که در غرب وحشی زندگی می‌کردند «کانتری» نام گرفته اما در حقیقت بخشی از نوعی سبک پوشش است که به آن «روستیک» می‌گویند. حتی نوع خاصی از پیراهن چهارخانه مردانه هم وجود دارد که به «بوفالو» معروف است!

پیراهن مردانه چهارخانه قرمز سفید

گفتنی است که سبک روستیک در طراحی لباس، یکی از شاخه‌های استایل بوهو به‌حساب می‌آید که سرشار رنگ و طرح و زیبایی‌ست و روح این سبک حس و حال شما را کاملا عوض می‌کند.

به نظرتان عجیب و در عین حال جالب نیست؟!

 

انواع پیراهن چهارخانه قرمز مردانه  از نظر طرح

مدل پیراهن چهارخانه مردانه جدید

انواع مختلفی از طرح چهارخانه قرمز برای پیراهن‌های مردانه وجود دارد. از پارچه‌های پیچازی، شطرنجی و بوفالو گرفته تا پیراهن چهارخانه قرمز با طرح کریسمس و تاترسل. در مورد انواع پارچه‌های چهارخانه می‌توانید در این مقاله از بانی‌مد بیشتر بخوانید؛ اما آیا می‌دانید پارچه‌های طرح چهارخانه کریسمس یا تاترسل چیست؟

پارچه طرح چهارخانه کریسمس ممکن است چهارخانه‌های ریز یا درشتی داشته باشند اما درهر صورت، شامل رنگ‌های سبز، قرمز و در برخی موارد زرد می‌شوند. ممکن است در این نوع طرح رنگ‌های خنثی نیز به کار گرفته شود.

طرح چهارخانه تاترسل نیز یکی از انواع طرح‌های چهارخانه است که خطوط باریکی در آن، چهارخانه‌های پیراهن را تشکیل می‌دهد. این نوع پیراهن‌ های چهارخانه قرمز مردانه بیشتر برای محیط کاری نیمه‌رسمی مناسب هستند.

پیراهن مردانه چهارخانه قرمز در گذر فصل‌ها

پیراهن چهارخانه مردانه پاییزه

یکی از نکات جالب درمورد طرح چهارخانه قرمز این است که هرچند در زمستان جلوۀ خاصی دارد، اما در تابستان و فصل گرم سال نیز به شیوه‌ای خاص و کاملا متفاوت همچنان جذابیت‌های خود را حفظ می‌کند. در انواع تابستانه و زمستانۀ این نوع پیراهن تفاوت چندانی از نظر طرح وجود ندارد، اما چیزهایی مانند نوع پارچه و طول آستین‌ها بنا به نیاز لازم است حتما تغییر کنند. ضمن این‌که الزاما پیراهن‌ها تنها لباس‌های چهارخانۀ ما نیستند. بلکه پوشاک مختلفی در طی فصول مختلف چنین طرحی دارند؛ از سویشرت‌ها گرفته تا انواع کاپشن…

 

مدل پیراهن مردانه چهارخانه

علاوه بر آنچه ذکر کردیم، بد نیست نگاهی هم به نام مدل چهارخانه‌های پیراهن‌های چهارخانه قرمز دیگر بیاندازیم:

پیراهن چهارخانه مردانه

در این مطلب، شما را با انواع پیراهن‌های چهارخانه و روش‌های ست کردن آن‌ها صحبت کردیم. خوب است این را به خاطر داشته باشید که به‌طور کلی لباس‌هایی که طرح‌دار هستند، نمی‌توانند برای استایل رسمی و نیمه‌رسمی مناسب باشند. به همین دلیل، تنها زمانی از این نوع پیراهن‌ها یا لباس‌های استفاده کنید که بخواهید به استایل کژوال یا اسمارت کژوال خود رنگ و لعابی تازه ببخشید. راستی، آیا شما هم از دیدن این نوع خاص پیراهن، یعنی چهارخانه قرمز مردانه لذت می‌برید؟

 

منبع: بانی مگ




تاریخ: چهار شنبه 23 تير 1400برچسب:,
ارسال توسط مدیر وبلاگ

 

  • روش های مختلف ست کردن شلوار طوسی
  •  
  •  

شلوار طوسی را چگونه ست کنیم؟ تمام آنچه که در مورد پوشیدن شلوار طوسی باید بدانید

شلوار طوسی، یکی از کاربردی ترین گزینه ها در بین شلوارهای آقایان است. شاید فکر کنید که رنگ مشکی در شلوار راحت تر می تواند با هر رنگی ترکیب شود؛ اما باید بدانید که شلوار طوسی به دلیل طیف رنگی وسیعی که دارد، گزینه ی مناسب تری است. بنابراین چه برای تعطیلات آخر هفته و چه برای یک مراسم رسمی، این گزینه همیشه می تواند یکی از مواردی باشد که باید به عنوان یکی از اجزاء اصلی کمد خود در نظر داشته باشید. شلوار طوسی در عین ظرافت و زیبایی، ظاهری با استایل مناسب به شما می بخشد. اما مانند هر آیتم دیگری در دنیای مد، بقیه ی لباس های شما نیز در ترکیب با شلوار طوسی بسیار اهمیت دارند. خوشبختانه این مقاله به شما نشان خواهد داد که چگونه برای داشتن ظاهری جذاب، شلوار طوسی خود را با لباس های دیگر ترکیب کنید.

چه رنگی با طوسی ترکیب می شود؟

یک آقا با شال گردن و کت و کیف و شلوار طوسیبه دلیل ویژگی تطابق پذیری ای که رنگ طوسی دارد، از همخوانی بسیار خوبی با اکثر رنگ ها برخوردار است. با این وجود برای به دست آوردن بهترین ترکیب، باید طیف رنگی لباسی را که قرار است با شلوار طوسی پوشیده شود در نظر بگیرید. رنگ طوسی طیف های گوناگونی دارد، بنابراین هر لباسی در ست کردن با این رنگ مناسب نخواهد بود. اما با رعایت نکاتی که به شما می گوییم، راحت تر می توانید ترکیب رنگی مناسب را انتخاب کنید. مثلا اگر شلواری به رنگ طوسی سرد دارید، سعی کنید آن را با رنگ های سرد دیگر مانند آبی ترکیب کنید. اگر تُن طوسی آن گرم است، شلوار خود را با رنگ های گرم مانند قهوه ای بپوشید. به همین ترتیب، طوسی روشن را با رنگ های روشن دیگر مانند سفید، و طوسی تیره را با رنگ های تیره مانند مشکی ترکیب کنید. به علاوه اگر از ظاهر و استایل های متفاوت نمی ترسید، می توانید رنگ های متضاد را امتحان کنید.

لباس مناسب برای شلوار طوسی

از شلوار طوسی می توانید در مهمانی های رسمی و غیر رسمی استفاده کنید. برای مراسم های غیر رسمی از شلوارهای راحتی مانند جین یا شلوار های ورزشی استفاده کنید. در مقابل، شلوار های برش دار و پارچه ای گزینه ی مناسبی برای مهمانی های رسمی هستند. شلوار کتان یکی از مواردی است که رنگ طوسی در آن بسیار زیبا به نظر می رسد. بر همین اساس می توانید در مهمانی های غیر رسمی، آن را با یک تی شرت ساده ست کنید و یا اگر می خواهید ظرافت بیشتری به کار ببرید، از پیراهن های مردانه یقه دار استفاده کنید.

مناسبت های روزمره

4 آقا با استایل های مختلف روزمره با شلوار طوسیبرای مناسبت های روزمره، به شلوار جین آبی خود اکتفا نکنید. می توانید جین طوسی را نیز به گزینه های مناسب خود اضافه کنید تا ظاهر همیشگی تان تغییر کند. چرا که علاوه بر استایل خوبی که دارد، مانند یک جین معمولی و روزمره عمل می کند. به همین منظور برای داشتن ظاهری ساده می توانید آن را با رنگ های طبیعی مانند سفید، مشکی، آبی تیره و دیگر طیف های طوسی ترکیب کنید.

مناسبت های خاص تر

4 آقا با استایل های مختلف با شلوار طوسیشلوار طوسی با توجه به ظاهر شیکی که دارد، می تواند انتخاب هوشمندانه ای برای مناسبت هایی که کمی برایتان مهم تر است، باشد. برای استایلی تابستانی، می توانید شلوار طوسی روشن پارچه ای یا کتان و برای زمستان از رنگ تیره ی آن استفاده کنید. سپس ظاهر خود را با لباس های شیک و ساده ی دیگر مانند تی شرت، پیراهن، کت اسپرت و یا اسنیکرز تکمیل کنید. برای فصل سرما نیز می توانید با اضافه کردن یک ژاکت، ظاهری بی نظیر داشته باشید.

چه رنگ پیراهنی برای شلوار طوسی مناسب است؟

برای به دست آوردن ظاهری با استایل مناسب، انتخاب پیراهنی که رنگ آن متناسب با شلوار شما باشد، بسیار مهم است. اگرچه سبک و نوع این پیراهن بسیار تاثیر گذار است، اما رنگ آن نیز نقش مهمی را ایفا می کند. طوسی با بسیاری از رنگ ها و طیف ها ترکیب می شود؛ اما با رنگ های مشکی، سفید و آبی بیشتر از رنگ های دیگر، هماهنگی دارد. فقط باید بدانید که چه زمان و چگونه این رنگ ها را با یکدیگر ترکیب کنید.

پیراهن مشکی و شلوار طوسی

4 آقا با پیزاهن های مشکی و شلوار طوسیترکیب پیراهن مشکی و شلوار طوسی، یک ترکیب کلاسیک و زیبا برای آقایان محسوب می شود. ظاهر شیک و ظریفی که این ترکیب به شما می دهد، برای مهمانی های رسمی شب و حتی مهمانی های نیمه رسمی بسیار مناسب است. برای تکمیل استایل خود، می توانید از کفش و کمربند مشکی و کت چرم استفاده کنید. مردانی که ظاهر سنتی را ترجیح می دهند، می توانند از یک کت یا ژاکت طوسی با کفش جیر نیز استفاده کنند.

پیراهن سفید و شلوار طوسی

4 آقا با استایل های مختلف با عینک آقتابی و شلوار طوسی و پیراهن سفیدترکیب پیراهن سفید با شلوار طوسی، یکی از آسان ترین ترکیب ها برای ست کردن است. به این دلیل که رنگ سفید، بدون توجه به طیف رنگی شلوار، ترکیبی فوق العاده به وجود می آورد. می توانید از این ترکیب در بسیاری از مهمانی های رسمی و غیر رسمی استفاده کنید؛ کافیست متناسب با موقعیت خود، کفش و کُتی را که می خواهید استفاده کنید تغییر دهید.

پیراهن آبی و شلوار طوسی

4 آقا با استایل های مختلف با شلوار طوسی و پیراهن آبیترکیب پیراهن آبی و شلوار طوسی، در عین سادگی، استایل مناسبی دارد. چنین ترکیبی برای مناسبت های روزمره و کاری بسیار مناسب و برازنده است. فقط برای اینکه استایل تان رسمی تر شود، از طوسی تیره و در شرایط غیر رسمی تر از طیف روشن آن استفاده کنید. برای تکمیل ظاهر خود می توانید از کفش مشکی و کراوات سرمه ای استفاده کنید. کفش های قهوه ای نیز گزینه ی مناسبی خواهند بود.

چه رنگ کفشی برای شلوار طوسی مناسب است؟

یکی دیگر از عناصر مهم در ترکیب با شلوار طوسی ، کفش ها هستند. برای به دست آوردن ظاهری مطابق روز، پوشیدن کفش مناسب با شلوار امر بسیار مهمی است. اگرچه رنگ مشکی برای اکثر رویدادهای رسمی مناسب است، اما نباید رنگ های دیگر را فراموش کنید. رنگ قهوه ای و زرشکی تیره (کبود) گزینه های دیگری هستند که در ترکیب با شلوار طوسی واقعا زیبا به نظر می رسند.

کفش قهوه ای و شلوار طوسی

4 آقا با استایل های مختلف رسمی با شلوار طوسیترکیب کفش قهوه ای با شلوار طوسی واقعا استایل شیکی به وجود می آورد. فقط کافیست طیف رنگی مناسب را انتخاب کنید. برای داشتن ظاهری متفاوت و جسورانه، قهوه ای روشن را امتحان کنید. اما مردانی که ظاهر سنتی را بیشتر می پسندند بهتر است کفش های قهوه ای تیره را انتخاب کنند.

کفش کبود و شلوار طوسی

4 آقا با استایل های مختلف روزمره با شلوار طوسیکفش زرشکی تیره یا کبود در ترکیب با شلوار طوسی تضاد زیبایی را به وجود می آورد. برای استفاده از این رنگ منحصر به فرد، نسبت به رنگ مشکی و قهوه ای جسارت بیشتری لازم است. بنابراین برای افرادی که می خواهند بدون جلب توج

ه، متفاوت به نظر برسند انتخاب مناسبی خواهد بود. برای اینکه این ظاهر، خاص تر جلوه کند، می توانید یک کت هماهنگ با رنگ کفش تان را با آن ترکیب کنید.

 

منبع: ریموژ




تاریخ: چهار شنبه 23 تير 1400برچسب:,
ارسال توسط مدیر وبلاگ

 

  • روش های مختلف ست کردن شلوار طوسی
  •  
  •  

شلوار طوسی را چگونه ست کنیم؟ تمام آنچه که در مورد پوشیدن شلوار طوسی باید بدانید

شلوار طوسی، یکی از کاربردی ترین گزینه ها در بین شلوارهای آقایان است. شاید فکر کنید که رنگ مشکی در شلوار راحت تر می تواند با هر رنگی ترکیب شود؛ اما باید بدانید که شلوار طوسی به دلیل طیف رنگی وسیعی که دارد، گزینه ی مناسب تری است. بنابراین چه برای تعطیلات آخر هفته و چه برای یک مراسم رسمی، این گزینه همیشه می تواند یکی از مواردی باشد که باید به عنوان یکی از اجزاء اصلی کمد خود در نظر داشته باشید. شلوار طوسی در عین ظرافت و زیبایی، ظاهری با استایل مناسب به شما می بخشد. اما مانند هر آیتم دیگری در دنیای مد، بقیه ی لباس های شما نیز در ترکیب با شلوار طوسی بسیار اهمیت دارند. خوشبختانه این مقاله به شما نشان خواهد داد که چگونه برای داشتن ظاهری جذاب، شلوار طوسی خود را با لباس های دیگر ترکیب کنید.

چه رنگی با طوسی ترکیب می شود؟

یک آقا با شال گردن و کت و کیف و شلوار طوسیبه دلیل ویژگی تطابق پذیری ای که رنگ طوسی دارد، از همخوانی بسیار خوبی با اکثر رنگ ها برخوردار است. با این وجود برای به دست آوردن بهترین ترکیب، باید طیف رنگی لباسی را که قرار است با شلوار طوسی پوشیده شود در نظر بگیرید. رنگ طوسی طیف های گوناگونی دارد، بنابراین هر لباسی در ست کردن با این رنگ مناسب نخواهد بود. اما با رعایت نکاتی که به شما می گوییم، راحت تر می توانید ترکیب رنگی مناسب را انتخاب کنید. مثلا اگر شلواری به رنگ طوسی سرد دارید، سعی کنید آن را با رنگ های سرد دیگر مانند آبی ترکیب کنید. اگر تُن طوسی آن گرم است، شلوار خود را با رنگ های گرم مانند قهوه ای بپوشید. به همین ترتیب، طوسی روشن را با رنگ های روشن دیگر مانند سفید، و طوسی تیره را با رنگ های تیره مانند مشکی ترکیب کنید. به علاوه اگر از ظاهر و استایل های متفاوت نمی ترسید، می توانید رنگ های متضاد را امتحان کنید.

لباس مناسب برای شلوار طوسی

از شلوار طوسی می توانید در مهمانی های رسمی و غیر رسمی استفاده کنید. برای مراسم های غیر رسمی از شلوارهای راحتی مانند جین یا شلوار های ورزشی استفاده کنید. در مقابل، شلوار های برش دار و پارچه ای گزینه ی مناسبی برای مهمانی های رسمی هستند. شلوار کتان یکی از مواردی است که رنگ طوسی در آن بسیار زیبا به نظر می رسد. بر همین اساس می توانید در مهمانی های غیر رسمی، آن را با یک تی شرت ساده ست کنید و یا اگر می خواهید ظرافت بیشتری به کار ببرید، از پیراهن های مردانه یقه دار استفاده کنید.

مناسبت های روزمره

4 آقا با استایل های مختلف روزمره با شلوار طوسیبرای مناسبت های روزمره، به شلوار جین آبی خود اکتفا نکنید. می توانید جین طوسی را نیز به گزینه های مناسب خود اضافه کنید تا ظاهر همیشگی تان تغییر کند. چرا که علاوه بر استایل خوبی که دارد، مانند یک جین معمولی و روزمره عمل می کند. به همین منظور برای داشتن ظاهری ساده می توانید آن را با رنگ های طبیعی مانند سفید، مشکی، آبی تیره و دیگر طیف های طوسی ترکیب کنید.

مناسبت های خاص تر

4 آقا با استایل های مختلف با شلوار طوسیشلوار طوسی با توجه به ظاهر شیکی که دارد، می تواند انتخاب هوشمندانه ای برای مناسبت هایی که کمی برایتان مهم تر است، باشد. برای استایلی تابستانی، می توانید شلوار طوسی روشن پارچه ای یا کتان و برای زمستان از رنگ تیره ی آن استفاده کنید. سپس ظاهر خود را با لباس های شیک و ساده ی دیگر مانند تی شرت، پیراهن، کت اسپرت و یا اسنیکرز تکمیل کنید. برای فصل سرما نیز می توانید با اضافه کردن یک ژاکت، ظاهری بی نظیر داشته باشید.

چه رنگ پیراهنی برای شلوار طوسی مناسب است؟

برای به دست آوردن ظاهری با استایل مناسب، انتخاب پیراهنی که رنگ آن متناسب با شلوار شما باشد، بسیار مهم است. اگرچه سبک و نوع این پیراهن بسیار تاثیر گذار است، اما رنگ آن نیز نقش مهمی را ایفا می کند. طوسی با بسیاری از رنگ ها و طیف ها ترکیب می شود؛ اما با رنگ های مشکی، سفید و آبی بیشتر از رنگ های دیگر، هماهنگی دارد. فقط باید بدانید که چه زمان و چگونه این رنگ ها را با یکدیگر ترکیب کنید.

پیراهن مشکی و شلوار طوسی

4 آقا با پیزاهن های مشکی و شلوار طوسیترکیب پیراهن مشکی و شلوار طوسی، یک ترکیب کلاسیک و زیبا برای آقایان محسوب می شود. ظاهر شیک و ظریفی که این ترکیب به شما می دهد، برای مهمانی های رسمی شب و حتی مهمانی های نیمه رسمی بسیار مناسب است. برای تکمیل استایل خود، می توانید از کفش و کمربند مشکی و کت چرم استفاده کنید. مردانی که ظاهر سنتی را ترجیح می دهند، می توانند از یک کت یا ژاکت طوسی با کفش جیر نیز استفاده کنند.

پیراهن سفید و شلوار طوسی

4 آقا با استایل های مختلف با عینک آقتابی و شلوار طوسی و پیراهن سفیدترکیب پیراهن سفید با شلوار طوسی، یکی از آسان ترین ترکیب ها برای ست کردن است. به این دلیل که رنگ سفید، بدون توجه به طیف رنگی شلوار، ترکیبی فوق العاده به وجود می آورد. می توانید از این ترکیب در بسیاری از مهمانی های رسمی و غیر رسمی استفاده کنید؛ کافیست متناسب با موقعیت خود، کفش و کُتی را که می خواهید استفاده کنید تغییر دهید.

پیراهن آبی و شلوار طوسی

4 آقا با استایل های مختلف با شلوار طوسی و پیراهن آبیترکیب پیراهن آبی و شلوار طوسی، در عین سادگی، استایل مناسبی دارد. چنین ترکیبی برای مناسبت های روزمره و کاری بسیار مناسب و برازنده است. فقط برای اینکه استایل تان رسمی تر شود، از طوسی تیره و در شرایط غیر رسمی تر از طیف روشن آن استفاده کنید. برای تکمیل ظاهر خود می توانید از کفش مشکی و کراوات سرمه ای استفاده کنید. کفش های قهوه ای نیز گزینه ی مناسبی خواهند بود.

چه رنگ کفشی برای شلوار طوسی مناسب است؟

یکی دیگر از عناصر مهم در ترکیب با شلوار طوسی ، کفش ها هستند. برای به دست آوردن ظاهری مطابق روز، پوشیدن کفش مناسب با شلوار امر بسیار مهمی است. اگرچه رنگ مشکی برای اکثر رویدادهای رسمی مناسب است، اما نباید رنگ های دیگر را فراموش کنید. رنگ قهوه ای و زرشکی تیره (کبود) گزینه های دیگری هستند که در ترکیب با شلوار طوسی واقعا زیبا به نظر می رسند.

کفش قهوه ای و شلوار طوسی

4 آقا با استایل های مختلف رسمی با شلوار طوسیترکیب کفش قهوه ای با شلوار طوسی واقعا استایل شیکی به وجود می آورد. فقط کافیست طیف رنگی مناسب را انتخاب کنید. برای داشتن ظاهری متفاوت و جسورانه، قهوه ای روشن را امتحان کنید. اما مردانی که ظاهر سنتی را بیشتر می پسندند بهتر است کفش های قهوه ای تیره را انتخاب کنند.

کفش کبود و شلوار طوسی

4 آقا با استایل های مختلف روزمره با شلوار طوسیکفش زرشکی تیره یا کبود در ترکیب با شلوار طوسی تضاد زیبایی را به وجود می آورد. برای استفاده از این رنگ منحصر به فرد، نسبت به رنگ مشکی و قهوه ای جسارت بیشتری لازم است. بنابراین برای افرادی که می خواهند بدون جلب توج

ه، متفاوت به نظر برسند انتخاب مناسبی خواهد بود. برای اینکه این ظاهر، خاص تر جلوه کند، می توانید یک کت هماهنگ با رنگ کفش تان را با آن ترکیب کنید.

 

منبع: ریموژ




تاریخ: چهار شنبه 23 تير 1400برچسب:,
ارسال توسط مدیر وبلاگ

ست کردن شلوار خاکستری و پیراهن و کفش

 

راهنمای ست شلوار طوسی با انواع پیراهن و کفش

طوسی رنگی است که از ترکیب سفید و مشکی به دست می آید. دقیقا مانند خاکستری. با این تفاوت که در باور عموم طوسی نسبت به خاکستری تیره تر است. در هر صورت امروز با رنگ طوسی سر و کار داریم. رنگی که همه شما به خوبی با آشنایی دارید و آن را در استایل خود نیز به کار می‌برید. در مطلب امروز پارچی ، کاملا اختصاصی فقط می‌خواهیم در مورد ست کردن شلوار طوسی صحبت کنیم.

اگر نیاز به اطلاعات پایه‌ای در مورد ست کردن رنگ‌ها و ارتباط هر رنگ با رنگ دیگر دارید مطلب زیر را حتما مطالعه کنید:

 

ست کردن شلوار طوسی

اگر چه رنگ طوسی در مانتو، پیراهن ، کت و شلوار و غیره بسیار کاربرد دارد اما پست امروز را به طور کامل تنها به ست کردن شلوار طوسی اختصاص داده‌ایم. پیش از شروع لازم به یادآوری می‌دانیم که این مطلب ویژه‌ی آقایان نبوده و قوانین و توصیه هایی که در مورد رنگ طوسی در ادامه مطرح می‌شود هم برای آقایان و هم برای خانم‌ها کاربرد دارد. با ما همراه باشید.

ست کردن شلوار طوسی

رنگ طوسی و روش ست کردن آن

در مورد رنگ طوسی پیش از هر چیزی باید در نظر داشته باشید که طوسی رنگی کاملا خنثی است. یعنی چه؟ یعنی از ترکیب مشکی و سفید (که هر دو خنثی هستند) به وجود آمده است. 

شلوار طوسی

اگ مطلب بالا را مطالعه کرده باشید، به خوبی می‌دانید که رنگ های خنثی می‌توانند با هر رنگ دیگری ست شوند. در نتیجه یک نتیجه‌ی ساده: شلوار طوسی با هر رنگی ست می‌شود! اما اگر پاسخی طولانی و با جزئیات بیشتری می‌خواهید در ادامه با ما همراه باشید که نگاهی دقیق‌تر به این موضوع داشته باشیم.

ست شلوار طوسی و پیراهن

بسیار خوب. از ترکیب شلوار طوسی با پیراهن شروع می‌کنیم که تا حدودی برای شما پر اهمیت تر و پر کاربرد تر است. خانم ها و آقایان می‌توانند شلوار طوسی خود را به دلیل خنثی بودن این رنگ، با هر رنگ دیگری ست کنند. اما در این میان تعدادی رنگ برای پیراهن وجود دارد که می‌تواند بیشتر از بقیه جلب توجه کند:

 

ست شلوار طوسی و پیراهن سفید

اولین رنگ پیراهن که به سادگی با شلوار طوسی ست می‌شود رنگ سفید است. هم برای آقایان و هم برای خانم ها، ست شلوار طوسی با پیراهن سفید ، ترکیبی شیک و زیبایی را می‌سازد. این ترکیب رنگ و استایل مخصوص به خودش را بخصوص برای مناسبت ها و جشن های رسمی توصیه می‌کنیم. اگر چه می‌توان از ترکیب پیراهن سفید و شلوار طوسی ، استایلی کاملا غیر رسمی و نیمه رسمی هم ساخت.

ست شلوار طوسی و پیراهن سفید

هم چنین به خانم ها توصیه می‌کنیم که این ترکیب را بیشتر جدی بگیرند، چون پیراهن سفید (حتی می‌توان تیشرت سفید را هم در نظر گرفت) برای خانم ها از ترند های همیشه ماندگار است. (چون همیشه زیباست و به سادگی با هر استایلی ست می‌شود).

ست شلوار طوسی و پیراهن مشکی

پس از سفید نوبت به مشکی می‌رسد. ست شلوار طوسی با پیراهن مشکی هم بسیار زیبا است و هم چشم گیر. با این تفاوت که نسب به سفید کمی استایلی رسمی تر و سنگین تری را به وجود می‌آورد. در مورد ست کردن شلوار طوسی با پیراهن مشکی به آقایان توصیه می‌کنیم که این استایل را برای مناسبت های رسمی تر در نظر داشته باشند. 

ست شلوار طوسی و پیراهن مشکی

 

ست شلوار طوسی و تیشرت مشکی

شلوار طوسی و تیشرت مشکی نیز استایلی زیبا را می‌سازند. (استایل غیررسمی)

توجه: ست شلوار طوسی با پیراهن طوسی؟!

دوستان توجه داشته باشید که شلوار طوسی را با پیراهن طوسی، خیلی توصیه نمی‌کنیم. در واقع طوسی به خودی خود رنگی خنثی است. بهتر است برای پیراهن رنگ دیگری را در نظر بگیرید. می‌توانید کت خود را به رنگ طوسی در نظر بگیرید و با این حساب یک کت و شلوار به رنگ طوسی داشته باشید که در چنین شرایطی نیز بهتر است پیراهنتان رنگ دیگری داشته باشد. اما در غیر این صورت بهتر است طوسی را با طوسی ست نکنید.

 

نکته‌ای مهم برای ست کردن طوسی و رنگ های خنثی

اگر شلوار طوسی را با یکی از رنگ های سیاه و سفید و خاکستری ست می‌کنید، توصیه می‌کنیم حتما یک رنگی که مورد نظرتان است را در اکسسوری و یا یک جز کوچک از استایلتان پررنگ کنید. مثلا استایلی که تماما به رنگ های خنثی است، با انتخاب یک کیف یا مثلا یک کراوات قرمز، چشم ها را به سمت همان قسمت سوق می‌دهد.

استایل خاکستری

شلوار طوسی و پیراهن آبی

شلوار طوسی با پیراهن آبی به شکل شگفت انگیزی ترکیبی زیبا می‌سازد. هم برای آقایان و هم برای خانم ها، توصیه می‌کنیم که به این ترکیب توجه ویژه‌ای داشته باشند. (در نظر بگیرید که یک سخنرانی مهمی دارید و تصمیم به ساخت استایلی رسمی گرفته‌اید. چه ترکیبی بهتر از شلوار طوسی و پیراهنی آبی که با خودش خود به خود حس اطمینان و اعتماد را به مخاطب منتقل می‌کند؟ می‌پرسید چه ربطی داشت؟ 

ست شلوار طوسی و پیراهن آبی

ست شلوار طوسی و رنگ های گرم (قرمز، نارنجی و …)

نکته‌ی مهم قضیه در همین یک جمله خلاصه می‌شود که رنگ های گرم و جیغ در کنار رنگ های خنثی، خودشان را بیش از حد نشان می‌دهند. این نکته به خودی خود هم نکته‌ای مثبت برای ست کردن شلوار طوسی است و هم می‌تواند گاهی خطرناک شود! مثلا اگر استایلی سنگین و رسمی می‌خواهید ممکن است پوشیدن یک پیراهن نارنجی در کنار شلوار طوسی، به دلیل جلب توجه فراوان آن پیراهن نارنجی در کنار شلوار طوسی کل استایلتان را تحت تاثیر قرار دهد. اگر همین جلب توجه رنگ مورد نظر را می‌خواهید که بسیار خوب انتخاب برایتان بسیار آسان خواهد بود. در غیر این صورت پاراگراف بعدی را مطالعه نمایید.

 

چطور شلوار طوسی را با لباس رنگ روشن ست کنیم؟

در بالا مهم ترین رنگ هایی که می‌توانستند با شلوار طوسی ست شوند را با هم مرور کردیم. از طرف دیگر ماهیت خنثی بودن طوسی باعث می‌شود هر رنگ دیگری نیز با آن ست شود. اما نکته‌ای مهم را در این قسمت، به ویژه‌ به خانم ها توصیه می‌کنیم و آن دقت در انتخاب تناژ مناسب رنگ های روشن است. اگر می‌خواهید استایلتان شیک و لوکس به نظر برسد، بهتر است که رنگ های روشنی که برای ترکیب با طوسی انتخاب می‌کنید کم رنگ باشند و سفید قابل توجهی را درون خود داشته باشند.

چطور شلوار طوسی را ست کنیم؟

مثلا فرض کنید می‌خواهیم ترکیبی از شلوار طوسی و پیراهن صورتی را بسازیم. می‌توانید به راحتی یک صورتی پررنگ را انتخاب کنید و هیچ اشکالی هم ندارد. اما یک پیشنهاد لوکس برای شما استفاده از صورتی بسیار بسیار کم رنگ و یا رنگ زیبای یاسی است. این فرمول را می‌توانید برای زرد، سبز و هر رنگ دیگری نیز رعایت کنید. انجام دهید تا ببینید نتیجه چقدر شیک و لوکس خواهد شد.

 

ساخت استایل با شلوار خاکستری

ست شلوار طوسی و کفش

برای کفش بهترین انتخاب رنگ قهوه‌ای است. پس از آن زرشکی هم می‌تواند گزینه‌ای زیبا باشد. مشکی هم که با هر رنگی ست می‌شود. با وجود این ما کفش قهوه‌ای و زرشکی را برای ست کردن شلوار طوسی توصیه می‌کنیم. بخصوص برای استایل های رسمی، یک کفش چرم قهوه‌ای در کنار شلواری به رنگ طوسی استایل فوق‌العاده‌ای را به وجود می‌آورد.

ست شلوار طوسی و کفش

 

منبع: پارچی




تاریخ: چهار شنبه 23 تير 1400برچسب:,
ارسال توسط مدیر وبلاگ

اگه تنها یک چیز ثابت در دنیای مد وجود داشته باشه ، اون تغییره . و وقتی صحبت از مد و فشن میشه تغییر تنها ثابت دنیای مد میباشد . از زمان آغاز تمدن بشری تا امروز تلاش های زیادی برای بهتر کردن نحوه پوشش افراد انجام شده و استایل های مختلف شاهد تغییرات زیادی شدن و با افزایش نوآوری ها ، تغییر در دنیای مد و فشن هم سریعتر شده . اینجا با هم لیستی از بهترین استایل های حال حاضر که امتحان خودشونو طی سالیان دراز پس دادن و به مرور بهتر شدن با هم بررسی میکنیم .

استایل وینتج

بی شک یکی از قدیمی ترین و قابل ستایش ترین سبک های مد ، استایل وینتج است. از لباس های طرح فلاپر با دامن و لباس های کوتاه و طرحدار گرفته ، تا لباسهای شنا و سرهمی ها و لباس های گروه پاپ ، در این سبک به چشم میخورد .
نقطه اوج این استایل از دهه 20 تا 70 میلادی بوده و دوباره داره محبوبیت خود را به دست میاره .
این استایل آزمون خود را طی سالیان دراز پس داده .

 


جنیوری جونز با یک استایل کاملا وینتج ، از آرایش تا مدل مو و لباس پوشیدن

 


تیلور سویفت با پیراهن گل گلی و کفش های پاشنه دار در رنگ های سبز شبیه دهه 70

انگشتر هایی با نگین های درشت ، طرح های گل گلی و چهارخونه ها میتونه نمادی از استایل وینتیج باشه

بافتنی هایی با بافت های درشت هم مارو به یاد دهه های 70 و استایل وینتیج می اندازه !

سبک کژال

سبک کژال ترکیبی از ظرافت و راحتی است. معمولا لباسهایی که در طول روز استفاده میکنید استایل کژال شما را به وجود میاورد . این سبک ساده که با گذشت زمان بهتر شده است ، یکی از محبوبترین سبک‌های مد در حال حاضر به شمار میرود.
شما نمیتوانید در کمد زنی که دنبال‌کننده این سبک هست لباس‌های عجیب و غریب و پر زرق و برق پیدا کنید
به جاش اونا ترجیح میدن هر روز یه تیشرت سفید رو با شلوار سیاه بپوشند تا لباسهای تنگ و ناراحت‌کننده.
افرادی که این سبک را دنبال میکنند تمایل دارند سادگی خود را حفظ کنند و لوازم جانبی مانند زیورالات و … را با همان لباس ساده‌ایی که پوشیده‌اند ست کنند . البته ترکیب تک کت و یا یکی دو مورد لباس نیمه رسمی مثل تک کت هم میتونه توی این استایل دیده بشه .


کریستن استوارت با سویشرت نوشته دار ، کتانی و شلوار جین جذب

اما استون  با شلوارجین جذب ، پلیور و پالتو ساده البته با نیم بوت های چرم


اولیویا پالرمو با شلوار جین جذب ، بارانی و البته تی شرت ساده

در استایل کژوال ترکیب لباس های نیمه رسمی با لباس های غیر رسمی مثل کتانی خیل رایجه !

استایل تامبوی (مردانه)

اساسا این استایل انتخاب کسانی هست که نمیخواهند مانند یک زن لباس بپوشند.آنها به نوعی شجاع محسوب میشوند و پایبند قوانینی که ” یک زن باید این چنین لباس بپوشد ” ، نیستند.
و برای اینکه سبکشان را به آرامی در جامعه جا بندازند ،لباسهای سیاه را به صورتی، ترجیح میدهند.
اکثر لباسهای آنها کمی شل و گشاد هست. و بیشتر بر روی تیشرتها و انتخاب پیراهن‌های پسرانه، تمرکز دارند.
انها رنگهای روشن و پر زرق و برق را اصلا ترجیح نمیدهند .
میشه این سبک رو به عنوان یک سبک ساده و مدرن توصیف کرد.
خانم‌های این سبکی, نگاه پسرانه را به داشتن ظاهری درجه یک و ظریف ترجیح میدهند.


ریحانا با هودی ، کلاه کپ ، کتانی و شلوار جین یک استایل تامبوی رو به وجود آورده


کریستن استورات با کفش های روزمره و شلوارک این سبک رو دنبال کرده ولی برای جذابیت بخشیدن به این استایل از شومیز جلو کوتاه استفاده کرده

استایل کاری یا رسمی

افرادی که این استایل را ترجیح میدهند کسانی هستند که همه چیز را در بهترین کیفیت میخواهند و به هیچ چیز راضی نمیشوند مگر اینکه ارزشش را داشته باشد.
آنها اغلب به دنبال سبک‌هایی هستند که بتوانند در مورد کیفیت و زیبایی و فرهنگ نظر دهند.
این سبک شامل افرادی میشود که از لحاظ اجتماعی در وضعیت بهتری قرار دارند به خصوص خانم های شاغل که نوع پوشش در محل کار براشون خیلی مهمه.
این استایل با وجود اینکه کاری و رسمی بنظر میرسه ولی توی اون خبری از کت و شلوار نیست . بیشترین افرادی که این نوع سبک را انتخاب میکنند کسانی هستند که لوکس بودن و فرهنگ جزو الویت های زندگیشونه.


ایوانکا ماری ترامپ با یک پیراهن ساده و رسمی با جزئیات یقه و مخصوصا کیف دستی خود ظاهری مناسب خانم های شاغل ایجاد کرده


 کاترین میدلتون تونسته با ترکیب کفش های پاشنه بلند کیف دستی ساده و گوشواره های ظریف با یک پالتو طرحدار حالتی رسمی به خود بده

استایل بوهو(بوهمیان)

این استایل یا سبک لباس پوشیدن را مردم های کوچ نشین بوهم یا بوهمیان واقع در بخش غربی جمهوری چک به وجود آوردند بهترین روش برای توصیف بوهمیان، استفاده از کلمه غیر سنتی است. یک سبک که شبیه به سبک هنری است، سبک بوهمیان از الگوهای بی نظیر و وحشی بر روی بافت های عجیب و غریب استفاده می کند. این نوع پوشش را میتوان الهام گرفته از ظاهر کولی ها وهیپی ها در نظر گرفت.
این سبک بیشتر به عنوان “boho” شناخته میشود.


کارلی کلاوس با ترکیب بوت و کیف جیر با یک بلوز دانتل تونسته یک استایل بوهو عالی درست بکنه

استایل شیک chic

وقتی صحبت از استایل chic میشه قطعا واژه های بروز و شیک بودن اولین چیزایی هستن که به ذهنتون میرسه . معمولا افرادی که این استایل رو انتخاب میکنن دوس دارن به نوعی باهوش و کاردان دیده بشن ولی از نوع جذابترش . آن ها اطمینان حاصل میکنند که لباس هایی با طراحی و دوخت های عالی و بسیار با کیفیت را انتخاب کرده باشند و معمولا رنگ های قوی که زننده نیستن , بخشی از استایل این افراد محسوب میشه . این سبک نوعی کژوال بودن رو به روش غیر معمول نشون میده و اگر دنبال کننده این استایل هستین بی شک کمد لباس شما نمادی از خوش تیپی شماست <br><br><br>
	<span style=

تاریخ: سه شنبه 22 تير 1400برچسب:,
ارسال توسط مدیر وبلاگ

در این مطلب تصاویری از انواع مدل های استایل مردانه برای فصول گرم و سرد سال را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم که امیدواریم از مشاهده آن ها نهایت لذت را ببرید.

داشتن ظاهر و تیپی مناسب و در عین حال زیبا نشان دهنده شخصیت آقایان است از این رو بهتر است شما در هنگام انتخاب مدل استیل مردانه برای فصل های مختلف حساسیت و دقت لازم را به خرج دهید تا شیک پوش و جذاب تر به نظر برسید.

۳۵ مدل استایل مردانه شیک و جدید

تیپ و ظاهر آقایان در هر فصلی متفاوت است و اغلب آقایان شیک پوش و جذاب تمایل دارند با شروع فصل جدید تغییرات مثبتی را در ظاهر خود ایجاد نمایند. در ادامه ایده هایی برای ترندهای مردانه را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم که امیدواریم مورد توجه تان قرار بگیرند.

استایل مردانه

مدل تیپ مردانه برای بهار و تابستان

در فصل تابستان بهتر است آقایان برای داشتن ظاهری جذاب علاوه بر خنکی و جنس پارچه لباس در انتخاب رنگ و طرح آن نیز توجه لازم را داشته باشند تا جذاب و آراسته تر به نظر برسند.
پیراهن های آستین کوتاه از انواع پیراهن های مردانه مناسب برای فصول گرم سال هستند و این پیراهن ها در انواع مدل های ساده و طرح دار موجود می باشند و اگر شما تمایل دارید از پیراهن های طرح دار استفاده کنید بهتر است مدل شلوار خود را ساده انتخاب نمایید همچنین می توانید پیراهن های ساده را به همراه شلوارهای مردانه طرح دار بپوشید.
اگر تمایل دارید در فصول گرم سال استایلی مرتب و منظم داشته باشید بهتر است کت و شلوارها با پارچه خنک را برای پوشیدن انتخاب نمایید که این طرح کت و شلوارها را می توانید با تیشرت یا پیراهن های خنک بپوشید.
اگر ترجیح می دهید ظاهری متفاوت داشته باشید بهتر است شلوارهای پارچه ای و خنک را با تیشرت یا پیراهن های تابستانه بپوشید همچنین می توانید از پیراهن و تیشرت به همراه شلوارهای کتان در فصل تابستان استفاده نمایید.

تیپ مردانه اسپرت

استایل رسمی

استایل اسپرت

استایل زیبا و رسمی

تیپ تابستانی و شیک مردانه

تیپ رسمی مردانه

کت و شلوار مردانه تابستانه

تیپ رسمی و شیک مردانه

تیپ ساده و مشکی مردانه

مدل استایل برای فصل تابستان

مدل استایل زیبا برای آقایان

استایل زیبا مردانه

استایل رسمی برای آقایان شیک پوش

استایل زیبا و شیک

تیپ اسپرت و شیک مردانه

استایل اسپرت مردانه

استایل اسپرت و زیبا

استایل تابستانه

استایل شیک و زیبا

استایل زیبا و بی نظیر مردانه

تیپ اسپرت و خاص مردانه

استایل تابستانی

خرید لباس مردانه

تیپ رسمی مردانه

تیپ رسمی آقایان

تیپ زیبا مردانه

استایل زیبا و خاص

استایل اسپرت

مدل استایل اسپرت

 

منبع: آرگامگ




تاریخ: سه شنبه 22 تير 1400برچسب:,
ارسال توسط مدیر وبلاگ

۱ – کفش‌های پاشنه بلند مدل Kitten Heels

انواع کفش پاشنه بلند : مدل Kitten Heels

این مدل از انواع پاشنه کفش، تلفیقی از مد و راحتی است. زمانی که در یک ملاقات کاری یا مهمانی نیازی به پاشنه های بلند و اضافی ندارید، Kitten Heels یک انتخاب ایده آل خواهد بود. کیتن هیلز، پاشنه‌های کوتاهی را نمایندگی می‌کند هرچه از کف پا به سمت زمین حرکت می‌کنند، باریک‌تر می‌شوند. این نوع کفش که بیشتر مناسب استایل کلاسیک و حتی پرپی هستند، پاشنه‌های کوتاهی دارند که حدودا به سه سانتی‌متر می‌رسد.

 

۲ – کفش‌های مدل پامپ Pumps

انواع کفش پاشنه بلند : مدل پامپ Pumps

پامپ به عنوان کفش ساده‌ی پاشنه بلند شناخته می‌شود. این مدل از انواع کفش رسمی زنانه معمولا نوکی کوتاه دارند و ارتفاع آن‌ها به ۸ سانتی متر نیز می‌رسد. بنابراین، اگر قرار باشد کفش های پاشنه دار را معرفی کنیم، بهترین گزینه‌ای که اول باید به سراغ آن رفت بدون شک، کفش‌های پامپ هستند که ما آن‌ها را جزیی از انواع کفش های پاشنه بلند مجلسی می‌شناسیم‌. با این وجود که این نوع کفش پاشنه دارند اما در مقایسه با دیگر کفش‌های پاشنه دار از راحتی بیشتری برخوردارند و می‌توان آن‌ها را بیرون از میهمانی‌ها و در محل کار یا ایونت‌های مختلف هم به پا کرد.

 

۳ – کفش‌های پاشنه بلند مدل Stilettos

انواع کفش‌های پاشنه بلند : مدل Stilettos

بلندترین پاشنه متعلق به این کفش است. Stilettosها ممکن است گاهی ارتفاعی تا ۲۰ سانتی متر نیز داشته باشند. اگرچه چنین ارتفاعی ممکن است مشکلات جسمی زیادی ایجاد کند، اما هنر راه رفتن با آن‌ها قابل‌ستایش است !
نکته : در بسیاری از این مدل کفش‌ها بخشی از ارتفاع، متعلق به یک زیره‌ی بلند است.

کفش های پاشنه دار استیلتوس، می‌توانند بسیار متنوع باشند و از دو و نیم سانتی‌متر تا ۲۵ سانتی‌متر را در بر بگیرند. در این نوع کفش‌ها، در قسمت پاشنه پا به سمت بالا یک حالت مخروطی ایجاد می‌شود و در جلوی کفش هم یک زاویه تیز ایجاد می‌کند.

 

۴ – کفش‌های پاشنه بلند با بند دور مچ Ankle Strap Heel

انواع کفش‌های پاشنه بلند : مدل بند دور مچ Ankle Strap Heel

ارتفاع این کفش‌ها می‌تواند متغییر باشد اما مشخصه‌ی اصلی آن‌ها بندی است که به دور مچ می‌پیچد. این بند راه رفتن با پاشنه‌های بلند را امن‌تر و آسان‌تر می‌کند.

 

۵ – کفش پاشنه یکسره Wedge Heels

انواع کفش‌های پاشنه بلند : مدل پاشنه یکسره Wedge Heels

در کفش‌های پاشنه یکسره، پاشنه از انتها تا نوک کفش کشیده شده و قطع نمی‌شود. این کفش‌ها می‌توانند جلوبسته یا به شکل صندل باشند.

۶ – کفش پاشنه مخروطی Cone Heels

انواع کفش‌های پاشنه بلند : مدل پاشنه مخروطی Cone Heels

همان‌طور که از نامش پیداست، یک مخروط، مانند قیف بستنی را تصور کنید. این مدل پاشنه در محل اتصال خود به کفش پهن‌تر و در محلی که به زمین می‌رسد، باریک‌تر است.

۷ – کفش پشت بندی Sling Back Heels

انواع کفش‌های پاشنه بلند : مدل پشت بندی Sling Back Heels

این مدل از کفش‌های پاشنه بلند، بندی دارند که به دور پاشنه می‌پیچد. این بند علاوه بر اینکه جلوه‌ای شیک‌تر به کفش‌تان می‌بخشد، در حرکت، پایدار‌تر و کاربردی‌تر است.

۸ – کفش لژ دار Platform Heels

انواع کفش‌های پاشنه بلند : مدل لژ دار Platform Heels

در این مدل از کفش‌های پاشنه بلند، ضخامت کف کفش در قسمت پنجه و نوک پا بیش‌تر است. بسیاری از مردم در کفش لژدار احساس راحتی بیش‌تری می‌کنند. دلیل این امر به کم بودن تفاوت ارتفاع پاشنه و پنجه‌ی پا در این مدل کفش برمی‌گردد.

۹ – صندل‌های پاشنه بلند High Heel Sandals

انواع کفش‌های پاشنه بلند : مدل صندل پاشنه بلند

با تنوع در ارتفاع، یک صندل پاشنه بلند کفش است که می‌تواند هرکدام از انواع پاشنه‌های نام برده شده را داشته‌باشد اما با رویه‌ی صندل!

۱۰ – کفش‌های پاشنه بلند جلوباز Peep Toe Heels

انواع کفش‌های پاشنه بلند : مدل جلو باز

این مدل کفش پاشنه بلند، ناخن خوش رنگ شصت پایتان را صرفا جهت طنازی بیش‌تر نشان خواهد داد. کفش‌های جلوباز می‌توانند در ارتفاع و مدل پاشنه متنوع باشند.

۱۱ – پاشنه‌های چوب پنبه‌ای Cork High Heels

کفش پاشنه بلند مدل چوب پنبه‌ای Cork High Heels

این نام به جنس استفاده شده در ساختار این پاشنه‌ها بر‌می‌گردد که منعطف‌تر هستند. پاشنه‌های چوب پنبه‌ای می‌توانند در مدل و ارتفاع متنوع باشند.

۱۲ – بوت پاشنه بلند High Heeled Boots

بوت پاشنه بلند

در زمستان، درختان به رنگ‌های خنثی مانند قهوه‌ای جلوه‌گر شده و بلند‌تر به نظر می‌رسند. در این فصل، پوشیدن بوت‌های پاشنه بلند می‌تواند هارمونی جالبی را با طبیعت ایجاد کند.

۱۳ – نیم‌بوت پاشنه بلند Ankle Booties

نیم بوت پاشنه بلند High Heeled Boots

نیم‌بوت‌های پاشنه بلند در سال‌های اخیر مجددا بازگشته‌اند. این مدل از انواع کفش پاشنه بلند زنانه برای تکمیل یک استایل بهاره یا پاییزه ایده‌آل به نظر می‌رسند.

۱۴ – کفش پاشنه قرقره‌ای Spool Heel

کفش پاشنه قرقره ای

اگر یک قرقره را تصور کنید، متوجه ایده‌ی نام گذاری این پاشنه خواهید شد. این پاشنه در دو انتها ضخامت بیشتری داشته و در وسط باریک‌تر است.

۱۵ – کفش‌های پاشنه بلند مدل Mules

کفش پاشنه بلند مولز

نوعی کفش پاشنه‌دار با رویه‌ای کشیده ( حدودا دو سوم پا ) در قسمت پنجه است که و پشتی باز دارد. این مدل کفش پاشنه بلند می‌تواند در قسمت جلو باز یا بسته باشد.

۱۶ – کفش رقص Ballroom Dance Shoes

کفش بالروم دنس

 

کفشی با میانه‌ی باز و پشت بسته که بندی دور مچ دارد. پاشنه در این مدل کفش به اندازی کم ارتفاع است که حرکات رقص را راحت‌تر کند و به اندازه ای بلند است که ظاهری کشیده‌تر به رقصنده ببخشد.

۱۷ – کفش‌های مدل Coreset Heels

مدل کفش کرستی

این مدل از کفش‌های پاشنه بلند، بسیار شبیه به مدل‌های Mules و نیم‌بوت‌ها هستند. تفاوت کفش‌های Coreset در رویه‌ی دو بخشی آن‌هاست که مانند لباس‌های زیر قدیمی با بند‌های زیادی به هم وصل می‌شوند.

۱۸ – کفش پاشنه فرانسوی / لوئیس French Heels

مدل کفش پاشنه فرانسوی

پاشنه‌ی این کفش‌ها بسیار شبیه به پاشنه‌های قرقره‌ای است. ارتفاع پاشنه‌های فرانسوی کمتر بوده و انحنای بیش‌تری دارند.

۱۹ – آکسفورد پاشنه بلند Oxford Heels

آکسفورد پاشنه دار

آکسفورد اولیه، کفشی با ظاهر آکادمیک و پاشنه‌ای تخت است. اما در سال‌های اخیر شاهد آکسوفوردهایی با پاشنه‌های متنوعِ بلند هستیم.

۲۰ – کفش‌های پاشنه بلند Chunky Heels

کفش چانکی

پاشنه چانکی یک اصطلاح عمومی برای هر نوع پاشنه‌ای است که پهن‌تر و مربع شکل باشد. ثبات بیش‌تری که کفش‌های پاشنه چانکی نسبت به پاشنه‌های باریک‌تر فراهم می‌کنند، راه رفتن با آن‌ها را راحت‌تر کرده‌است.

۲۱ – کفش پاشنه کاما Comma Heels

مدل کفش پاشنه کاما

یک کاما را تصور کنید. بله، دقیقا درباره‌ی پاشنه‌ای شبیه یک ویرگول صحبت می‌کنیم. در پاشنه‌های کاما، انحنای این ویرگول می‌تواند به بیرون یا داخل باشد.

۲۲ – کفش‌های مدل Espadrille Heels

کفش پاشنه بلند مدل اسپادریل  مدل Espadrille Heels

این کفش‌ها با مدل‌های متنوع پاشنه، تقریبا در دنیای مد جدید هستند. کفش‌های پاشنه بلند Espadrille دارای رویه‌ی پارچه‌ای و زیره‌ای از جنس رشته‌های بافته‌شده هستند. این کفش‌ها توسط کمپانی Toms به دنیا معرفی شده اند.

۲۳ – کفش‌های پاشنه فانتزی Fantasy Heels

کفش پاشنه فانتزی

این دسته‌بندی جایی است برای تمامی طراحی‌های غیر متعارف! اگر چه دقیقا مشخص نیست که چند درصد از این کفش‌ها خریده و پوشیده می‌شوند، اما آن‌ها وجود دارند.

 

۲۴- کفش های پاشنه میخی، ترند جذاب سال ۲۰۲۱

کفش پاشنه بلند

این مدل کفش ها که به اسلیم هیل (slim heel) معروفند، زیبایی بی حد و حصری دارند که باعث می‌شود تا هر چقدر هم که ارتفاع داشته باشند، وجاهت خود را به رخ هر ببیندۀ خوش‌ذوقی بکشند. این نوع کفش‌ها برای ایونت‌ها و مهمانی‌های رسمی مناسبند اما اگر به این فکر هستید که در مهمانی زیاد راه بروید، بهتر است این نوع کفش را کلا فاکتور بگیرید!

 

منبع: بانی مگ




تاریخ: سه شنبه 22 تير 1400برچسب:,
ارسال توسط مدیر وبلاگ

با ایده‌های جذاب برای ست کردن بارانی مردانه آشنا شوید

 

یکی از نکات اصلی شیک‌پوشی، انتخاب لباس متناسب با فصل و زمان است. به عنوان مثال، پاییز به عنوان پادشاه فصل‌ها اجازه می‌دهد ست‌های جذابی بپوشید و استایل باشکوهی را به نمایش بگذارید. مردان نیز مانند بانوان می‌توانند از بارانی، پالتو، کیف، کفش و اکسسوری‌‌های متناسب با این فصل استفاده کنند و حتی استایل‌‌های سیاه و سفید نیز در این فصل طرفدار زیادی دارند. یکی دیگر از نکاتی که در شیک‌پوشی باید به آن توجه داشت انتخاب لباسی است که ترکیب رنگ آن متناسب با رنگ پوست و قد شما باشد. برای جذاب به نظر رسیدن لازم نیست هزینه زیادی کرد، بلکه تنها آگاهی از نکات لازم می‌تواند ما را به این هدف برساند. در ادامه مطلب شما را با جذاب‌ترین ایده‌ها برای انتخاب صحیح لباس پاییزی مردانه و همچنین لباس زمستانی مردانه آشنا می‌کنیم و توضیح می‌دهیم زمان خرید پالتو مردانه یا بارانی باید به چه نکاتی دقت کنید. پس تا انتها با یک فنجان چای کنار دستتان ما را همراهی کنید.

 

 

چگونه در فصل پاییز استایل جذاب‌تری داشته باشیم؟

برای استایل پاییزی مردانه می‌توان از ترکیب لباس‌های‌ تابستانی و پاییزی استفاده کرد. در کنار لباس خرید کیف و کفش چرمی و کمربند همرنگ با آن ست پاییزی بسیار جذابی را به ظاهر شما می‌بخشد. اما اگر می‌خواهید در این فصل به سبک جنتلمن‌ها باشید، خرید بارانی مردانه قطعا کمک خواهد کرد.

بارانی رنگ قهوه‌ای یکی از بهترین انتخاب‌ها است و هر مرد خوشتیپی باید حتما در کمد لباس‌هایش یک بارانی به این رنگ یا کرم داشته باشد، چون با سایر رنگ‌ها بهتر ست می‌شود. یکی دیگر از رنگ‌های محبوب برای بارانی، سرمه‌ای است که نسبت به مشکی حالت رسمی‌تری دارد و فرد را کاریزماتیک و جذاب‌تر نشان می‌دهد. برای افرادی که می‌خواهند متفاوت به‌ نظر برسند، خرید بارانی به رنگ‌‌های‌ خاص مثل ناسی، سبز و شتری را پیشنهاد می‌کنیم تا شما را مانند یک ستاره جذاب نشان دهند.

برای خرید بارانی مردانه و لباس پاییزی مردانه سایت‌ها و فروشگاه‌های‌ زیادی وجود دارد که علاوه بر این که شما را برای یک خرید آسان‌تر کمک می‌کنند، باعث می‌شود که با سبک‌ها و ایده‌های دنیای فشن و مد آشنا شوید و بتوانید راحت‌تر سبک مورد علاقه خود را پیدا کنید.

 

ایده‌هایی برای ست کردن بارانی

نیم بوت مردانه شیک

زمان انتخاب ست بارانی مردانه و خرید لباس پاییزی بافت‌ها را فراموش نکنید. در زیر بارانی می‌توان بافت یا پیراهنی پوشید که ترکیب رنگی جذاب داشته باشد و استایل پاییزی مردانه شما را تکمیل کند. در اکثر موارد برای ست کردن بارانی از شلوار‌های پارچه‌ای استفاده می‌شود، مگر در استایل‌هایی که سبک متفاوت و خاص خودشان را دارند. در هنگام خرید بارانی مردانه به هارمونی رنگ‌‌ها دقت داشته‌ باشید و رنگ مناسب را برای ست خود انتخاب کنید.

یکی دیگر از مسائلی که باعث می‌شود یک ست بارانی مردانه تاثیرگذارتر به نظر برسد، پوشیدن کفش چرم است که باید از نظر رنگ با لباس پاییزی مردانه شما هماهنگ باشد.

چگونه در فصل زمستان استایل جذاب‌تری داشته باشیم؟

هودی و بارانی مردانه برای پاییز

با آغاز فصل زمستان پالتو در بین لباس زمستانی مردانه جایگاه ویژه‌ای پیدا می‌کند. برای انتخاب لباس زمستانی باید از لباس‌هایی که ضخیم‌تر هستند استفاده کرد تا جلوی ورود سرما را بگیرد. از انواع لباس‌هایی که در این فصل بیشتر به فروش می‌رسند می‌توان پلیور، سوییشرت، پالتو و کاپشن را نام برد و هنگام خرید پالتو مردانه در این فصل رنگ‌های خاکستری، کرم و مشکی بیشتر خواهان دارند.

از رایج‌ترین انواع لباس زمستانی برای مردان سوییشرت است که افراد با هر سنی می‌توانند از آن استفاده کنند. هودی یک نوع سوییشرت‌هایی است که در بین جوانان بیشتر محبوب شده است. برای جذاب کردن استایل زمستانی خود می‌توانید رنگ کفش‌ و سوییشرت‌تان را یکسان انتخاب کنید تا استایل‌تان را یکدست نشان دهد. همچنین، برای یک استایل مردانه شیک در این فصل لباس‌های با رنگ تیره بیشتر به چشم می‌آیند که گرمای بیشتری را نیز جذب می‌کنند. برای این استایل می‌توان از یک شلوار جین مشکی، یک نیم بوت چرم مشکی و یک پلیور با هر رنگی استفاده کرد. به هرحال مشکی پادشاه رنگ‌ها است و با تمام آن‌ها ست می‌شود.

اگر دوست دارید استایل زمستانی مردانه شما نگاه خیره همه را جلب کند پیشنهاد می‌کنیم یک جفت نیم‌بوت قهوه‌ای چرم بخرید و به همراه آن یک کت چرم با رنگ مشابه انتخاب کنید.

 

ایده‌هایی برای ست کردن پالتو

خرید پالتو مردانه پاییزی

همان‌طور که در بالا گفته شد پالتو به ‌ویژه انواع بلند، در سال ‌های اخیر به عنوان یکی از انواع لباس زمستانی مردانه طرفدار زیادی به دست آورده است. اما باید توجه کرد بین قد افراد و انتخاب اندازه پالتو یک ارتباط مستقیم وجود دارد. به هرحال هیچ‌کس دوست ندارد پالتویی بپوشد که از بالا تا پایین او را بپوشاند! پوشیدن شلوار پارچه‌ای و جین در کنار یک پالتو ست جذابی را تشکیل می‌دهد. پالتوهایی که رنگ تیره‌ای دارند با شلوار جین بهتر ست می‌شوند. گرچه، اغلب پالتوهای مردانه ساده هستند که خود این موضوع جذابیت آن‌ها را بیشتر می‌کند.

نیم پالتو یک گزینه دیگر برای انتخاب در این فصل است، چون تیپ شما را دوست داشتنی‌تر نشان می‌دهد و در واقع آن را بین رسمی و اسپرت حفظ می‌کند. زمانی که زیر پالتو از یقه اسکی‌هایی استفاده کنید که رنگ متناسبی با پالتو داشته باشند، استایل زمستانی مردانه شما در بین سایر افراد یک جمع، بیشتر به چشم می‌آید. برای خرید پالتو مردانه می ‌توان از سایت‌های اینترنتی استفاده کرد، چون انواع مدل‌های جذاب در اینترنت وجود دارد و دست شما برای انتخاب باز‌‌تر است.

 

حرف آخر

استایل پاییزی مردانه

همان‌طور که در بالا اشاره شد، پاییز و زمستان دو فصلی هستند که مانند یک ویترین استایل‌های گوناگون در آن خودنمایی می‌کنند. تنها باید اصول رنگ‌ها را بدانید یا اگر بلد نیستید سعی کنید ساده بپوشید، چون ساده‌پوشی به تنهایی یک راه برای جذابیت بیشتر است. پیشنهاد ما برای استایل پاییزی مردانه استفاده از بارانی است و برای ست بارانی مردانه رنگ قهوه‌ای مایل به کرم خیلی بیشتر از سایر رنگ‌ها مورد استقبال آقایان قرار می‌گیرد.

 

منبع: تگومند




تاریخ: دو شنبه 21 تير 1400برچسب:,
ارسال توسط مدیر وبلاگ

زشت ترین کیف های دخترانه ای که باید بخرید!!!

همواره در حال تلاش برای خرید زیباترین ها هستیم فارغ از این که همیشه زیباترین ها، بهترین و مناسب ترین نیستند. با ما همراه باشید تا به شما چند کیف معرفی کنیم که شاید ظاهر زیبا و مجلسی ندارد، اما یک کالا کاربردی در بین وسایل شما خواهد شد.

در این مقاله به شما چند کیف ماربردی معرفی می کنیم نه کیف هایی که منایپسب مجالس و مهمانی های شبانه می باشد. به ما اعتماد کنید و این مقاله را تا پایان بخوانید.

  1. کیف خرید: کیف های خرید شاید به زیبایی یک کیف توت یا کیف دستی شب نباشد، اما برای خرید خانه چیزی جز یک کیف خرید برای شما کاربردی نخواهد بود.
  2. کیف دخترانه اسپرت: کیف های دخترانه اسپرت قالبا برای کاربرد های روزانه استفاده می شوند. از آن ها برای رفتن به دانشگاه، باشگاه و مکان هایی که باید وسایل بیشتری ببریم استفاده می شود این کیف های کاربری هستند و تمامی دختران یک کیف اسپرت دخترانه دارند.
  3. ساک مسافرتی: شاید برای یک سفر با هواپیما و یا یک سفر طولانی نیاز به یک چمدان مسافرتی مناسب باشد اما برای یک سفر یک یا دو روزه که گاها با اتوبوس رفته می شود، نیاز به یک ساک مسافرتی می باشد که فضای مناسب برای حمل وسایل ضروری ما را داشته باشد. ساک های ورزشی عموما ظاهری ساده دارند اما ضرورت داشتن آن ها بسیار زیاد است. در خرید یک ساک مسافرتی خساست به خرج ندهید.

در هر صورت اگر به دنبال یک کیف زیبا هستید می توانید مقاله ی معرفی پرطرفدارترین انواع کیف دوشی زنانه را مطالعه کنید و اطلاعات کافی در مورد پرطرفدار ترین کیف های زنانه و دخترانه کسب کنید.

 

اگر در دوران کرونا نتوانسته اید خرید خود را انجام دهید می توانید به فروشگاه اینترنتی کیف و کوله پشتی سر بزنید و طرح ها و انواع کیف هایی که در این فروشگاه ها عرضه شده است را مشاهده کنید. یکی از معروف ترین فروشگاه ها، برای خرید کیف زنانه و دخترانه در فضای اینترنت فروشگاه دیجی استایل، پاپیون بگ، بانی مد و ..... می باشد.

همیشه قبل از خرید کیف دخترانه از فروشگاه های اینترنتی توجه کنید که فروشگاه دارای سابقه کافی و همچنین دارای نماد الکترونیک یا همان اینماد باشد.

 

منبع: ایلنا




تاریخ: دو شنبه 21 تير 1400برچسب:,
ارسال توسط مدیر وبلاگ

۳ تا از اکسسوری هایی که آقایان باید استفاده کنند.

اکسسوری ها، می توانند هر استایلی را تکمیل کنند. زیباترین و بهترین لباس ها نیز بدون انواع اکسسوری ها ناقص دیده می شوند و این موضوع ربطی به جنسیت ندارد. امروزه، اکسسوری هایی متنوعی برای آقایان ساخته می شود و طرفداران بسیاری دارد. وقت آن رسیده است که کلیشه های قدیمی را کنار بگذارید و با ترندای روز دنیا همراه شوید. اکسسوری ها همیشه پای ثابت انواع فشن شوهای دنیای مردانه و زنانه هستند.

اکسسوری ها می توانند استایل های یکسان را متمایز کنند. برای مثال اگر دو فرد یک لباس یکسان بپوشند، زیورآلات می تواند استایل آن ها را با یکدیگر متفاوت کنند. در استفاده از اکسسوری ها نیز مانند هر وسیله دیگری باید از قواعد و اصول خاصی پیروی کرد. اگر به این اصول توجه نکنید، ممکن است اکسسوری، استایل و جلوه لباس شما را زیبا و جذاب نشان ندهد. اکسسوری ها اولین چیزی هستند که مردم جزئی نگر می بینند. بنابراین باید با دقت انتخاب شوند.

دستبند مردانه، گردنبند مردانه و انگشتری مردانه، سه اکسسوری مهم هستند که آقایان بهتر است از آن ها استفاده کنند. در این مقاله به انواع و نحوه صحیح استفاده از آن ها خواهیم پرداخت. امیدواریم در پایان این مقاله، با نگاه جدیدتر و دقت بیشتری، این اکسسوری ها خریداری کنید.

دستبند مردانه

دستبندها باید متناسب با موقعیت استفاده شوند. حتی اگر از زیباترین دستبند مردانه استفاده کنید ولی موقعیت را نسجیده باشید، ممکن است برای سایرین، یک دستبند زشت تلقی شود. برای مثال، نباید از دستبندی که در یک مهمانی خانوادگی و دوستانه استفاده می کنید، در یک مجلس رسمی یا ترحیم نیز استفاده کنید. همچنین برای محیط های آموزشی و کاری مانند دانشگاه یا محل کار، بهتر است در انتخاب دستبند دقت بیشتری کنید. پس حتما دستبند مردانه خود را با محیط هماهنگ کنید.

خرید دستبندهای متعدد برای انواع محیط ها ممکن است دشوار و زمان بر باشد. بنابراین شما می توانید یک گردنبند همه کاره خریداری کنید تا با همه محیط ها به آسانی هماهنگ شود. دستبند مردانه ساده که جلب توجه نکند می تواند مناسب همه محیط ها باشد. رنگ دستبند مردانه نیز باید با لباس شما تناسب داشته باشد. دستبندی با رنگ مشکی می تواند با هر پوششی و در هر محیطی زیبا به نظر برسد.

اگر می خواهید یک دستبند مردانه برای محل کار خود خریداری کنید، حتما به محدودیت های محل کار خود توجه کنید. در ادارات دولتی محدودیت های بسیاری اعمال می شود. ولی یک شرکت خصوصی ممکن است هیچ محدودیتی برای شما ایجاد نکند و استفاده از دستبندهای متنوع بسیار راحت و آسان باشد. پس محدودیت های محیط کار را تشخیص دهید و سپس یک تصمیم مناسب برای خرید دستبند مردانه بگیرید. استفاده از دستبند مردانه در محل کارهایی که میانگین سنی پایینی تری دارد، ممکن است راحت تر از محیط های سنتی تر باشد.

دستبند برای لباس های آستین بلند نیز مناسب است. حتی اگه آستین روی دستبند را بگیرد، دستبند مردانه مانند ساعت به زیبایی لباس شما خواهد افزود. البته منظور ما، به زور نشان دادن دستبند نیست.

 

گردنبند مردانه

یکی دیگر از اکسسوری های محبوب، گردنبند مردانه است. گردنبندها در جنس های متعددی مانند نقره، طلا و چرم در بازار در دسترس است. همچنین بدلیجات یا گردنبندهای مهره ای و سنگی نیز مشتری های ثابتی دارد.

بیشتر آقایان ترجیح می دهند از گردنبندی استفاده کنند که یک طرح مدرن و خاص داشته باشد. افراد خلاق ممکن است یک گردنبند مردانه با طراحی خود سفارش دهند تا منحصر به فرد تر دیده شوند. همچنین گاهی نام دوست یا همسر خود را روی گردنبند حکاکی می کنند یا با نام عزیزان خود یک نماد زیبا طراحی می کنند. هر روز مدل ها و طرح های گوناگونی از انواع گردنبندها به بازار اضافه می شود. همچنین استقبال آقایان نیز از انواع مختلف گردنبند مردانه روز به روز افزایش می یابد. گردنبند مردانه می تواند یک هدیه خاص و شیک باشد و گیرنده را شگفت زده کند.

امروزه تولید اکسسوری مردانه به یک صنعت کاملا حرفه ای تبدیل شده است. هر سلیقه ای داشته باشید می توانید یک گردنبند مردانه طبق علایق میان هزاران گردنبند بازار پیدا کنید. گردنبند سنگ قیمتی، گردنبند ماه تولد، گردنبندهای مهره ای، نقره و چوب های حکاکی شده از پرطرفدارترین گردنبندها محسوب می شوند و تنوع قابل توجهی دارند.

البته ممکن است گردنبند مردانه برای مشاغل رسمی مناسب نباشد. اما شاغلین آزاد به گردنبندهای ماه تولد یا اسپرت علاقه نشان می دهند. اگر روز تولد یکی از دوستان یا آشنایان شما نزدیک است و می خواهید به او یک گردنبند مردانه زیبا هدیه دهید، ابتدا به سلایق و شخصیت او فکر کنید.

بازار گردنبندهای مردانه از نوع سنگ های قیمتی مورد استقبال افراد زیادی قرار گرفته است. خواص درمانی و عنصر شناسی سنگ های قیمتی، آقایان را به سوی خرید این نوع گردنبند مردانه سوق می دهد. آویزان کردن این سنگ ها ممکن است یک انرژی مثبت و حس آرامش برای فرد ایجاد کند.

86

انگشتر مردانه

انواع انگشترهای مردانه با جنس های مختلفی از جمله نقره، استیل، طلا در بازار وجود دارند و به یکی از پرطرفداراترین اکسسوری های مردانه تبدیل شده اند. همچنین انگشترهایی با نگین های رنگی و یا رنگ مشکی نیز مورد توجه قشر جوان قرار گرفته است. یک انگشتر مردانه می تواند لباس اسپرت یا رسمی آقایان را کامل کند.

پسرها معمولا از انگشتر مردانه اسپرت یا انگشترهایی که نماد با مفهوم خاصی دارند، استفاده می کنند. آقایان ترجیح می دهند از انگشترهای نگین دار مشکی یا برجسته استفاده کنند تا ابهت و غرور آن ها را افزایش دهد.

برای این که بتوانید یک انگشتر مردانه مناسب خریداری کنید، ابتدا باید سلایق و روحیات خود را در نظر بگیرید و سپس به هماهنگی انگشتر مردانه با انواع لباس ها فکر کنید. برای مثال، انگشترهای اسپرت برای لباس های اسپرت مناسب هستند.

اگر دست های شما کشیده و ظریف است، انگشترهای کوچک می تواند یک انتخاب مناسب محسوب شود. ولی اگر دست ها و انگشتان بزرگی دارند، انگشتر مردانه با نگین بزرگ می تواند یک اکسسوری عالی برای شما باشد. حتما به هماهنگی لباس و انواع اکسسوری ها دقت کنید. بعضی وقت ها سنت کشی می تواند زیبا باشد ولی بیش از اندازه این کار را نکنید.

انگشتر مردانه خود را با دستبند و گرنبند مردانه هماهنگ کنید تا جذابیت خود را دوچندان کنید. صنعت اکسسوری همیشه در حال پیشرفت است و تولیدکنندگان موفق بسیاری در این صنعت وجود دارد. شما می توانید هر طرحی را که دوست دارید سفارش دهید و صاحب یک انگشتر مردانه زیبا شوید.

انگشتر مردانه ماه و سال تولد، انگشترهای سنگ های قیمتی و انگشتر با نام همسر بین آقایان محبوب شده است. سنگ های قیمتی، انرژی و خواص ماورایی دارند که می تواند آرامش شما را افزایش دهد و انرژی های منفی را دور کند.

 

87

سخن آخر

لباس و اکسسوری در جذابیت شما نقشی مهم ایفا می کنند. اکسسوری های یاد شده می تواند استایل و تیپ شما را دگرگون کند و ظاهر شما را جذاب تر کند. لباس آقایان تنوع کمتری در مقایسه با خانم ها دارند. بنابراین خرید اکسسوری مناسب می تواند یکی انتخاب مناسب برای زیباسازی استایل باشد. در خرید اکسسوری، لازم نیست فقط به چیزهایی فکر کنید که هرگز دمده نمی شوند. اکسسورهای مردانه زیبا برای گردهمایی های آخر هفته و جلسات مهم کاری لازم است. البته هدیه دادن اکسسوری به آقایان را فراموش نکنید. زیرا اکسسوری ها می توانند باارزش و کاربردی باشند.

 

منبع: ایلنا




تاریخ: دو شنبه 21 تير 1400برچسب:,
ارسال توسط مدیر وبلاگ

در این مطلب تصاویری از انواع مدل توربان مجلسی و روش هایی برای بستن توربان را در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی قرار داده ایم که امیدواریم از مشاهده طرح های این اکسسوری زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

مدل توربان مجلسی از انواع اکسسوری های زیبا و متفاوت است که شما می توانید در همه فصول سال از آن استفاده کنید و این اکسسوری خاص برای خانم هایی که تمایل دارند در هر شرایطی حجاب خود را حفظ کنند و در عین حال به روز و جذاب تر به نظر برسند می تواند انتخابی مناسب و ایده آل محسوب شود.

مدل توربان مجلسی شیک و جدید و نحوه بستن آن ها

توربان در انواع طرح و رنگ های متنوع موجود است و شما می توانید با توجه به رنگ پوست و سایر ویژگی های ظاهری خود از بین این طرح های متنوع توربان شیک و زیبایی را برای خود انتخاب کنید. توجه داشته باشید که می توانید به کمک شال و روسری های ساده و گلدار نیز بهترین توربان را برای خود درست کنید که در این صورت باید کمی خلاقیت به خرج دهید. در مطالب قبلی نحوه بستن دستمال سر و روش بستن دستمال گردن را مشاهده کردید در ادامه این مطلب مدل توربان مجلسی و نحوه بستن این اکسسوری منحصر به فرد را مشاهده خواهید کرد.

توربان زیبا و کار شده

آموزش بستن توربان مجلسی

برای بستن توربان (سربند) روش های مختلفی وجود دارد و شما می توانید در صورت تمایل توربان را به گونه ای ببندید که موهایتان دیده نشود همچنین می توانید قسمتی از موها را از زیر سربند بیرون آورید.

توربان زنانه

  • روش اول 

ساده ترین روش برای بستن توربان استفاده از دستمال سر یا روسری کوچک است. برای بستن توربان به کمک این روش باید روسری یا دستمال سر را تا بزنید سپس توربان را از زیر موهایتان عبور دهید و در نهایت در قسمت جلوی سر توربان را به صورتی که به یک سمت متمایل است گره بزنید.

نحوه بستن توربان

  • روش دوم 

روسری را به صورت مثلثی تا بزنید و از قسمتی که تا زده اید روسری را به شکل مثلث معکوسی روی سر خود قرار دهید و گره بزنید سپس قسمت مثلث شکل را زیر گره ای که زده اید پنهان نمایید و دسته ها را نیز به شکل دلخواه خود درآورید.

مراحل بستن توربان

  • روش سوم

این روش بیشتر جنبه تزیینی دارد و برای بستن توربان به کمک این روش ابتدا موهایتان را در پشت سر ببندید و موهای قسمت جلوی سر را هم به دور توربان ببندید و در نهایت توربان را در پشت سر گره بزنید.

مراحل بستن توربان

  • روش چهارم 

از این روش اغلب توریست های خارجی استفاده می کنند. ابتدا شال را در پشت سر خود گره بزنید و گره دوم را نیز به صورت پاپیونی بزنید و توربان را برای جذابیت بیشتر به یک سمت متمایل نمایید.

نحوه بستن توربان با شال

  • روش پنجم 

ابتدا شال را در قسمت پشت سر خود گره بزنید سپس دسته های شال را به یک سمت متمایل کنید و دور یکدیگر بپیچانید و دسته ای را که پیچیده اید به شکل سر فر دهید و به کمک گیره این قسمت را در جایی مناسب فیکس نمایید.

بستن توربان مجلسی

  • روش ششم 

ابتدا شال را در یک طرف سر گره بزنید و دسته های شال را دور سر خود به صورت منظم بپیچانید و در نهایت آن ها را روی گره با کمک گیره ای فیکس نمایید.

توربان ساده و زیبا

طرح های توربان مجلسی

سربند برای خانم هایی که تمایل دارند در مهمانی ها و مجالس یا مسافرت های خارجی حجاب داشته باشند انتخابی مناسب و ایده آل محسوب می شود همچنین می توانید از توربان در زیر شال یا روسری استفاده نمایید.
از سربند فقط برای داشتن حجاب استفاده نمی شود و اگر شما برای بستن و فرم دادن موهایتان هیچ ایده ای ندارید می توانید از این اکسسوری استفاده نمایید.

توربان پاپیون دار

در ادامه توجه شما را به چند مدل توربان مجلسی جلب می کنیم که می توانید در صورت تمایل از این طرح ها الگوبرداری نمایید و توربان با طرح و رنگی مناسب را برای خود تهیه نمایید.

مدل توربان دخترانه

توربان ساده

توربان زنانه

سربند مجلسی زنانه

مدل توربان زیبا و ساده

طرح توربان زنانه

توربان مجلسی و زیبا

توربان مخمل مجلسی

توربان طرح دار

سربند طرح دار

توربان دخترانه طرح دار

توربان زیبا و مجلسی دخترانه

توربان دخترانه

مدل توربان مجلسی دخترانه

توربان طرح دار و شیک

مدل سربند زنانه طرح دار

توربان زنانه طرح دار

طرح توربان زنانه شیک و زیبا

توربان مجلسی و شیک

سربند مجلسی مشکی

توربان و شیک

مدل توربان ساده

توربان سفید و کار شده

توربان کار شده و مجلسی

توربان زیبا زنانه

سربند طرح دار و زیبا زنانه

توربان مجلسی و شیک

توربان قرمز مجلسی

مدل توربان مجلسی زیبا و جذاب

توربان صورتی مجلسی

توربان زنانه مجلسی

مدل توربان مجلسی زنانه شیک

توربان دو رنگ

توربان دو رنگ زنانه

توربان ساده زنانه

مدل سربند ساده و زیبا

توربان ساده و زیبا

توربان شیک و ساده

توربان شیک و مجلسی

توربان شیک و مجلسی

توربان زیبا و جدید

مدل بستن سربند به صورت بافت مو

مدل توربان مجلسی

توربان زیبا و مجلسی دخترانه

مدل توربان مجلسی

در این بخش از دنیای مد مجله نصرینو با انواع مدل توربان مجلسی آشنا شدید که امیدواریم این طرح ها با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند.

 

منبع: نصرینو




تاریخ: یک شنبه 20 تير 1400برچسب:,
ارسال توسط مدیر وبلاگ

به گفته محققان حساسیت چشم به اشعه ماورای بنفش خورشید ۱۰ برابر بیشتر از حساسیت پوست است.

 بیشتر ما می دانیم که اگر از پوست خود در برابر آفتاب محافظت نکنیم، دچار آفتاب سوختگی می شود و آسیب می بیند، اما تعداد کمی به این موضوع توجه دارند که اثرات نور خورشید برای چشم نیز مضر است.

 

اکنون نتیجه مطالعه محققان «بنیاد سرطان پوست استرالیا» نشان داد که حساسیت چشم به اشعه های ماورای بنفش (UV) نامرئی نور خورشید ۱۰ برابر بیشتر از حساسیت پوست به این اشعه هاست.

این مطالعه نشان داد که قرار گرفتن طولانی مدت در معرض نور خورشید نه تنها کره چشم را دچار آفتاب سوختگی می کند، بلکه باعث ابتلا به وضعیت هایی مانند آب مروارید و دژنراسیون ماکولا مرتبط با افزایش سن می شود که تهدیدی برای بینایی محسوب می شوند.

هر دوی این بیماری ها یعنی آب مروارید و دژنراسیون ماکولا با افزایش سن ارتباط دارند اما قرار گرفتن در معرض اشعه های UV نور خورشید خطر ابتلا به آنها را افزایش می دهد. به علاوه بر اساس اعلامیه «آکادمی چشم پزشکی آمریکا»، ۱۰ درصد از موارد ابتلا به سرطان های پوست در پوست نازک پلک رخ می دهد و سرطان می تواند در کره چشم نیز ایجاد شود.

به همین دلیل است که اکنون محققان به اندازه استفاده از کرم های ضد آفتاب به استفاده از عینک های آفتابی در تمام روزهای فصل تابستان تاکید دارد.

اشعه فرابنفش به قرنیه و شبکیه چشم آسیب می‌ رساند. اشعه ماورای بنفش خورشید دارای سه نوع طول موج B ،A و C است. نوع A توسط عدسی چشم جذب می‌ شود و ضرری برای چشم ندارد. نوع B موجب سوختگی پوست می‌ شود و می‌تواند موجب کوری برگشت‌ پذیر شود و فرد برای ۱۲ تا ۴۸ ساعت بینایی خود را از دست بدهد و در طولانی‌مدت، آب مروارید، تغییر در مرکز دید و ناخنک چشم را به وجود آورد. نوع C در لایه ازن جذب می‌ شود و به زمین نمی‌ رسد.

استفاده از یک عینک آفتابی‌ استاندارد و خوب می تواند از ورود اشعه فرابنفش به داخل چشم جلوگیری کند.

ویژگی‌های مهم یک عینک آفتابی استاندارد

فریم و دسته عینک آفتابی باید به گونه‌ ای باشد که حداقل نور از اطراف به چشم برسد و از طرفی فاصله آن از چشم‌ ها به اندازه‌ای باشد که مژه‌ ها به عینک برخورد نکند. عینک‌ های دارای دسته پهن گزینه مناسبی است چون از دو طرف از چشم‌ ها محافظت می‌ کند. عینک آفتابی استاندارد باید از زیر ابروها تا نزدیک گونه‌ ها را پوشش دهد، بهتر است همراه عینک از کلاه آفتابی هم استفاده شود.

از سوی دیگر رنگ لنز عینک آفتابی ضمانت‌کننده کیفیت بهتر آن نیست. بعضی از لنزها در قسمت‌ های فوقانی رنگ تیره‌ تر و در بخش‌ های پایینی رنگ روشن‌ تری دارند. به عبارتی قسمت بالایی محافظت بیشتری در مقابل نور خورشید داشته و قسمت پایینی برای دید بهتر طراحی شده است. رنگ سبز و خاکستری لنزها تمام شعاع‌ های نوری را به یک اندازه از خود عبور می‌ دهد و برای انواع فعالیت‌ های ورزشی و بیرونی مناسب است.

رنگ قهوه‌ای لنز موجب افزایش عمق دید می‌شود. رنگ زرد بیشتر از هر رنگ دیگری طول موج آبی نور را که برای چشم مضر است فیلتر می‌کند. رنگ قرمز باعث افزایش عمق دید و کاهش خستگی چشم می‌ شود.

 

منبع: برنا




تاریخ: یک شنبه 20 تير 1400برچسب:,
ارسال توسط مدیر وبلاگ

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا تصاویری از انواع مدل های ست مانتو با شلوار لی را پیش رو خواهید داشت که امیدواریم از مشاهده آن ها نهایت بهره را ببرید و مورد توجه تان قرار بگیرند.اگر تمایل دارید در روزهای گرم شلوار جین بپوشید بهتر است این طرح شلوار را با مانتویی خنک ست نمایید. مانتوهای حریر و نخی از انواع طرح هایی هستند که به راحتی می توانید آن ها را با شلوار جین بپوشید همچنین می توانید برای حضور در محیط دانشگاه از مانتو و شلوار لی استفاده کنید که در این صورت استایل شما دخترانه تر به نظر می رسد.

ست کردن مانتو با شلوار لیست مانتو و شلوار جینست مانتو با شلوار جینست مانتو قرمز با شلوار لیست مانتو جلو باز با شلوار لیست مانتو اسپرت با شلوار لیست مانتوی ساده با شلوار لیست مانتو جین با شلوار جینست مانتو کتی با شلوار جینست مانتو طوسی با شلوار لیست مانتو لی با شلوار جین

 

توجه داشته باشید که انتخاب رنگ مانتو از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و شما می توانید رنگ مانتوی خود را از بین رنگ هایی نظیر قرمز و طوسی و سفید و مشکی و قهوه ای و سایر رنگ های خنثی انتخاب نمایید تا به راحتی با شلوار جین ست شود همچنین بهتر است در انتخاب رنگ شال و کفش تان نیز دقت لازم را داشته باشید و رنگ این اکسسوری ها را به گونه ای انتخاب نمایید که با یکدیگر ست شوند.
شلوار جین را می توانید با کفش پاشنه بلند یا کفش اسپرت و کالج بپوشید که انتخاب طرح کفش به طرح مانتوی شما بستگی دارد. اگر از مانتوی اسپرت در پوشش تان استفاده کرده اید بهتر است طرح کفش هایتان را هم اسپرت یا کالج انتخاب کنید و اگر مانتویی ساده را برای پوشیدن انتخاب کرده اید می توانید در صورت تمایل کفش پاشنه بلند بپوشید.
ست مانتو کوتاه قهوه ای با شلوار لیست مانتو سفید با شلوار جینست مانتو لی با شلوار جینست مانتو طوسی با شلوار جینست مانتو شیک جین با شلوار لیست مانتو کوتاه با شلوار جینست مانتوی ساده با شلوار جینست مانتو زنانه با شلوار لیست مانتو و شلوار لیست مانتو رنگ روشن با شلوار لی
در این مطلب توجه شما عزیزان را به انواع طرح های ست مانتو با شلوار جین مخصوص خانم ها و دختران جوان خوش سلیقه و امروزی جلب کردیم که امیدواریم با ایده گرفتن از آن ها بتوانید استایلی متفاوت برای حضور در مکان های مختلف داشته باشید و تغییرات مثبتی را در ظاهر و استایل خود ایجاد نمایید.  جهت خرید انواع لباس بر روی خرید لباس کلیک کنید

 

منبع: اصفهان نیوز




تاریخ: یک شنبه 20 تير 1400برچسب:,
ارسال توسط مدیر وبلاگ

اگر شما هم تعداد زیادی جوراب در مدل و اندازه‌های مختلف داشته باشید و هنگام ست کردن جوراب با کفش با چالشی سخت مواجه شوید و مدام از خود بپرسید که چه جورابی را با چه کفش و لباسی بپوشم؟

با چه کفشی چه جورابی بپوشیم؟


برای داشتن یک تیپ و استایل منحصر به فرد باید زمان زیادی را صرف کنید و یک سری نکات ریز را در نظر بگیرید. بعد از  انتخاب لباس مناسب، نوبت به تهیه یک جفت کفش زیبا و انتخاب جورابی هماهنگ با آن می‌رسد. یکی از رایج‌ترین سوالات شیک پوشان این است که با هر کفش، چه جورابی بپوشیم؟

مطمئنا تهیه یک کفش مناسب که مطابق با استانداردهای افراد متخصص باشد و معیارهای زیبایی را در بر بگیرد، کار آسانی نیست. در این بخش ما به شما کمک می‌کنیم تا انتخاب درست‌تر و آگاهانه‌تری برای ست کردن کفش و جوراب‌ها داشته باشید. پس تا آخر مطلب ما را همراهی کنید.
 

انواع جوراب از نظر اندازه :

شاید شما هم تعداد زیادی جوراب در مدل و اندازه‌های مختلف داشته باشید و هنگام ست کردن جوراب با کفش با چالشی سخت مواجه شوید و مدام از خود بپرسید که چه جورابی را با چه کفش و لباسی بپوشم؟ تازه آن موقع متوجه می‌شوید که داشتن یک استایل زیبا و مطابق با مد روز آنقدرها هم کار آسانی نیست. در این بخش انواع جوراب را براساس سایز دسته بندی کرده‌ایم.
 

مچ پا : 

این سبک از جوراب‌ها پس از پوشیدن، برای سایر افرادی که شما را می‌بینند مشخص نخواهند بود و اغلب زیر کفش پنهان می‌شوند. جوراب‌های کالج یا مچ پا بیشتر برای محافظت از پاها و جذب رطوبت استفاده می‌شود و می‌توانید با کفش کالج، ورزشی یا ساق کوتاه استفاده کنید.
 

نیم ساق :

یکی از متداول‌ترین مدل‌های جوراب، جوراب نیم ساق است که در طول‌های مختلف و مدل‌های متنوع تولید می‌شود؛ اغلب جوراب‌های نیم ساق از مچ پا شروع شده تا پایین ساق ادامه دارند.
جوراب نیم ساق مناسب افرادی است که تمایل دارند مچ پا به طور کامل پوشانده شود و مقداری از جوراب بالاتر از ساق کفش قرار بگیرد. این نوع جوراب‌ها بهترین انتخاب برای کفش‌های کالج، راحتی و اسپورت هستند.
 

ساق بلند :

طول جوراب‌های ساق بلند بین 15 الی 20 سانتی متر است. این سبک از جوراب مچ و ساق پا را می‌پوشاند و بسته به طول و ارتفاع تا حدی عضلات بالای ساق پا را در بر می‌گیرد. به همین دلیل مناسب برای فصول سرد سال است. همچنین انتخاب مناسبی برای ورزشکاران به حساب می‌آید و می‌توانید به راحتی با انواع بوت،  نیم بوت و چکمه  ست کنید.
 

ساق بلند

زیر زانو ضخیم :

ارتفاع این سبک از جوراب‌ها کمی بلندتر از جوراب‌های ساق بلند است و اغلب از جنس پارچه پشمی هستند. بنابراین، با خرید یک جوراب ضخیم زیر زانو می‌توانید از پاها در برابر هوای سرد پاییز و زمستان محافظت کنید.
البته مدل‌های رنگی و نازک جوراب‌های زیرزانو در طول‌های مختلف تولید شده و توانسته جایی برای خود در مد روز دنیا باز کند. جوراب زیر زانو را می‌توان با انواع کفش ورزشی، چکمه، بوت و نیم بوت، دامن و شلوارهای کوتاه ست کرد.
 

بالا زانو : 

یک سبک دیگر از جوراب‌های زنانه که در چند سال اخیر توانسته محبوبیت زیادی پیدا کند، جوراب‌های بالا زانو است که  در فصول سرد سال از پاها در برابر سرما محافظت می‌کند و مانع از خشکی پوست می‎‌شود.
در ترندهای مختلف بسیار دیده شده که جوراب‌های بالا زانو را با کفش‌های راحتی، کالجی، ورزشی و بوت ست کرده‌اند.
 

جوراب بلند تا ران پا :

طول این دسته از جوراب‌ها تا ران پا می‌رسد و در این مدل، رنگ و طراحی‌های مختلف و شیک تولید می‌شود. بسیاری از خانم‌ها ترجیح می‌دهند که با لباس‌های مجلسی یا دامن‌های کوتاه، جوراب‌های بسیار بلند نازک و مدل‌دار بپوشند و یک استایل خاص و فانتزی داشته باشند. بهترین ست برای جوراب‌های بسیار بلند کفش‌های راحتی، چکمه و مدل‌های خاص کفش پاشنه‌دار است.
 

چند قانون برای ست کردن کفش و جوراب ‌:

برای افرادی که اهمیت زیادی به تیپ و استایل خود نمی‌دهند فرقی نمی‌کند که کفش کالج‌ قهوه‌ای رنگ را با کدام شلوار ست کنند یا کدام سایز جوراب برای کتانی‌های راحت و تابستانه مناسب‌تر است. اما افراد شیک پوش همانقدر که به خرید یک شلوار اهمیت می‌دهند برای خرید یک جوراب مناسب هم وقت می‌گذارند. آن‌ها اعتقاد دارند که تمام اجزاء استایل آن‌ها دارای اهمیت است و نباید عدم هماهنگی در میان جوراب و کفش هامورنی تیپ آن‌ها را به هم بزند.
چند قانون مهم در دنیای مد وجود دارد که هنگام ست کردن کفش و جوراب باید رعایت شود. این قوانین به شرح زیر است:

قانون اول:
هرگز جوراب سفید را اولویت قرار ندهید! شاید از شنیدن این جمله تعجب کنید. همه ما از محبوبیت جوراب‌های سفید در سراسر دنیا آگاه هستیم. اما باید بگوییم که جوراب سفید می‌تواند استایل شما را خراب کند. بسیاری از طراحان مد معتقد هستند که جوراب‌های سفید ساق بلند، تنها زمانی مناسب هستند که با کفش کتانی ست شوند. در غیر این صورت، جوراب سفید انتخاب مناسبی برای داشتن یک استایل اصولی و شیک به نظر نمی‌رسد.

قانون دوم:
یکی از مهم‌ترین نکاتی که هنگام ست کردن جوراب با کفش باید در نظر بگیرید، هماهنگی طیف رنگی میان لباس‌ها، کفش و جوراب است. برای مثال، اگر شلوار شما قهوه‌ای ‌روشن است،

قانون سوم:
بسیاری از افراد تصور می‌کنند که باید رنگ جوراب را حتما با کفش ست کنند. در صورتی که اشتباه محض است. شاید کمی برایتان عجیب به نظر برسد اما هنر آن است که جوراب با شلوار هماهنگ باشد تا ظاهری بهتر داشته باشید.
بنابراین هنگام خرید دقت بیشتری به خرج دهید و شلوارتان را به گونه‌ای انتخاب کنید که ارتباط خوبی با کفش و جوراب‌های شما برقرار کند.

سخن پایانی:
عده کمی از افراد عادت دارند که کفش را بدون جوراب بپوشند. این کار به سه دلیل اشتباه است؛ اول آنکه جوراب‌ها وظیفه محافظت از پاها را در برابر عرق دارند. دوم آنکه مانع از بروز بیماری‌های پوستی می‌شوند و در آخر، نپوشیدن جوراب حس غیر بهداشتی بودن را به اطرافیان انتقال می‌دهد. بنابراین، همین الآن به سراغ کمد لباس خود بروید و با استفاده از راهنمای فوق، مطمئن شوید که تمام نکات لازم را برای داشتن استایلی به روز رعایت می‌کنید.

 

منبع: تبیان




تاریخ: شنبه 19 تير 1400برچسب:,
ارسال توسط مدیر وبلاگ

برندهای مختلف پوشاک ورزشی

 

لباس ورزشی در چند سال اخیر کاربرد جدیدی پیدا کرده و دیگر تنها در زمین و سالن‌های ورزش بر تن افراد دیده نمی‌شود. امروزه بسیاری از افراد و به خصوص آقایان، از پوشاک ورزشی در استایل روزانه‌ و حتی کاری خود استفاده می‌کنند و هویت لباس ورزشی را دچار تغییر و تحول کرده‌اند. در بسیاری از ملاقات‌های کاری، آیتم‌هایی مثل کتانی و هودی بر تن اشخاص دیده می‌شوند و راحتی به اصل اول خوش‌تیپی تبدیل شده است.

 

برای موفقیت در صنعت پوشاک ورزشی، عوامل بسیاری تأثیرگذارند؛ عواملی همچون کیفیت، دوام، راحتی و قیمت. جدای از این فاکتورهای همیشگی، امروزه انتخاب سفیر برند و همکاری با ورزشکاران و برندهای فشن هم به محبوبیت برندهای لباس ورزشی می‌افزاید.

در ادامه‌ی این مطلب از مجله‌ی دیجی استایل، نگاهی می‌کنیم به بهترین برندهای لباس ورزشی و علل موفقیت آن‌ها.

۱. نایک

نایک

بدون شک در دنیای محصولات ورزشی، برندی شناخته شده‌تر از نایک به یادمان نمی‌آید. نایک به عنوان یکی از بزرگ‌ترین تولیدکننده‌های پوشاک و کفش ورزشی به شمار می‌رود که این موضوع را مدیون سال‌ها بازاریابی هوشمندانه، طراحی فوق‌العاده و نوآوری‌های متعدد است.

برند نایک یکی از بهترین نمونه‌های برندینگ در دنیای بیزینس هم به شمار می‌رود و در طی سالیان هویتی را برای خود ساخته است که باعث جذب وفاداری مشتریان بسیاری شده است. یکی از شعارهای این برند «ورزش برای همه» است و اقدامات نایک در این راستا توانسته افراد بسیاری را با علایق و سنین مختلف به خود علاقه‌مند کند.

نایک تا به حال طراحی برخی از مشهورترین کتانی‌های طول تاریخ را به عهده داشته و با کتانی‌هایی مثل ایر جردن و ایر مکس، تا همیشه نام خود را در تاریخ کتانی ثبت کرده است. تأثیر کتانی‌های نایک در فرهنگ هیپ-هاپ، رقص و فشن خیابانی هم مشاهده می‌شوند که همگی قدرت این برند را ثابت می‌کنند.

 

۲. آدیداس

آدیداس

نام دیگری که همیشه در دنیای پوشاک ورزشی به گوش می‌خورد و رقابتی همیشگی با نایک داشته، آدیداس است. برند آلمانی آدیداس از سال ۱۹۴۹ تا به حال نوآوری‌های بسیاری در زمینه‌ی پوشاک ورزشی داشته و با تکنولوژی‌ها و مواد جدید در راه پایداری قدم گذاشته است.

اگر بخواهیم به تأثیر برندهای پوشاک ورزشی در فرهنگ موسیقی نگاه کنیم، آدیداس برندی است که در صدر جدول قرار می‌گیرد. همکاری آدیداس با خواننده‌ها، گروه‌های موسیقی و برندهای فشن لاکچری، در موفقیتش میان اهالی صنعت موسیقی بی‌دلیل نبوده است. محصولات آدیداس در دسته‌ی فشن خیابانی هم قرار می‌گیرند و جدای از ورزش، در استایل روزمره و خیابانی هم جای دارند.

بسیاری از کتانی‌های آدیداس مثل استن اسمیت و سوپراستار، از محبوب‌ترین کتانی‌های تاریخ به حساب می‌آیند و در میان سلبریتی‌ها هم محبوبیت خاصی دارند. خط تولید‌های مختلف آدیداس هم از جمله اوریجینالز، پرفورمنس و نئو، به جذب مخاطب از شاخه‌های مختلف کمک کرده‌اند.

۳. پوما

پوما

اختلاف خانوادگی میان دو برادر، باعث شد که دو برند پوما و آدیداس شکل بگیرند. آدولف و رودولف داسلر به همراه هم برندی را راه اندازی کردند که در نهایت به خاطر اختلافات به دو بخش تقسیم شد. با این که آدیداس به مراتب از پوما به موفقیت بیشتری دست یافته است، پوما هم با استایل وینتیج خود توانسته جایگاه ویژه‌ای را در صنعت پوشاک ورزشی کسب کند.

برند پوما در چند سال اخیر تمرکز خود را روی کتانی‌های جذاب گذاشته و با همکاری با ریحانا و برند فنتی، نسل جوان را به دسته‌ی مشتریان خود بازگردانده است. کتانی‌های لژدار پوما که با همکاری ریحانا طراحی شده بودند، به یکی از محبوب‌ترین کتانی‌های چند سال اخیر تبدیل شدند و در استایل‌های خیابانی هفته‌های فشن دیده شدند.

پوما با محصولاتش ورزش‌های بسیاری را پوشش می‌دهد و می‌توان برای ورزش‌هایی همچون گلف، بسکتبال، فوتبال، یوگا و ورزش‌های موتوری سراغ این برند آلمانی رفت.

۴. نیوبالانس

نیوبالانس

اگر بخواهیم یک کمپانی را با کفش رانینگ معرفی کنیم، نیوبالانس از بقیه‌ی رقبا پیشی می‌گیرد. این برند از سال ۱۹۰۶ در بوستون شروع به کار کرد و از همان سال تا الان در میان بهترین‌های صنعت پوشاک ورزشی باقی مانده است. تمرکز نیوبالانس کفش و لباس رانینگ است اما محصولاتی از دسته‌های دیگر هم می‌توان در این برند پیدا کرد.

تنیس، بسکتبال، گلف، کریکت و اسکیت بورد از جمله ورزش‌هایی هستند که محصولات مرتبط‌شان در نیو بالانس قابل خریداری است. محصولات نیوبالانس برای زنان، مردان و کودکان ارائه می‌شوند و در دو کشور آمریکا و انگلیس تولید می‌شوند.

نیوبالانس محصولاتی تولید می‌کند که در عین زیبایی، عملکرد بسیار خوبی دارند و به همین علت میان ورزشکاران حرفه‌ای و غیرحرفه‌ای محبوبیت بسیاری دارد. پایداری و حفاظت از محیط زیست هم در هویت نیوبالانس حضور دارد و این برند همواره در تلاش است تا از ضرر خود به محیط زیست بکاهد.

۵. آندر آرمور

آندر آرمور

داستان برند آندر آرمور در سال ۱۹۹۵ و با تولید تیشرتی نوآورانه شروع شد. بنیان‌گذار این برند در پی پارچه‌ای بود که بتواند در گرم‌ترین شرایط آب و هوایی هم بهترین عملکرد را داشته باشد. پس از پیدا کردن پارچه‌ی مورد نظر و تایید اون توسط بازیکنان فوتبال آمریکایی، آندر آرمور شروع به تولید گسترده کرد و به سرعت در میان ورزشکاران به محبوبیت رسید.

آندر آرمور امروزه به عنوان برندی شناخته می‌شود که محصولاتش به عملکرد ورزشکاران در شرایط دشوار آب و هوایی کمک می‌کنند. از جمله قابلیت‌های محصولات این برند سریع‌تر خشک شدن عرق، سبک بودن پارچه و در عین حال ضد آب بودن و همچنین افزایش گردش خون است.

آندر آرمور سال‌های بسیاری در رده‌ی برندهایی همچون نایک قرار می‌گرفت و با برترین برندهای لباس ورزشی رقابت می‌کرد، اما در دو سال اخیر و به علت بحران کرونا، با مشکلات مالی روبرو شده و کمی از رقبای خود عقب افتاده است.

۶. لولولمون

لولولمون

برند لولولمون کار خودش را در سال ۱۹۹۸ و با پوشاک مخصوص ورزش یوگا شروع کرد. آرامش و تأثیرات جوان‌بخش این ورزش در هویت لولولمون جای گرفتند و این برند کلاس‌های رایگان یوگا را به صورت آنلاین و حضوری هم در اختیار مشتریانش قرار می‌دهد. در مرور زمان، لولولمون دست به تولید محصولات رانینگ، دوچرخه سواری و بدن‌سازی هم زده و دسته‌ی محصولاتش را گسترش داده است. از جمله محصولات این برند می‌توان به نیم‌تنه‌های ورزشی، تیشرت، شلوارک و مایو اشاره کرد.

لولولمون در چند سال اخیر به علت توجهش به برابری نژادی و جنسیتی، به محبوبیت بسیاری میان جوانان دست یافته و توانسته در دوران بحران کرونا از رقبای خود پیشی بگیرد. لولولمون با ارائه‌ی سایز‌های بزرگ و استفاده از مدل‌هایی با تنوع سایز و نژادی به این محبوبیت دست یافته است.

۷. ریباک

ریباک

برند ریباک که بخشی از کمپانی آدیداس است، از سال ۱۹۵۸ شروع به تولید کتانی و لباس‌های ورزشی کرد،‌ اما در دهه‌ی ۸۰ میلادی بود که با طراحی اولین کتانی مخصوص زنان، توانست به شهرت برسد. ریباک از آن زمان تا به حال به عنوان یکی از بهترین برندهای پوشاک ورزشی شناخته می‌شود و استایل رترو و وینتیج آن باعث جذب مخاطبان بسیاری شده است.

کفش‌ها، محصولات اصلی برند ریباک هستند، اما لباس‌های با کیفیت ریباک هم فروش خوبی دارند. ریباک با همکاری با برندها و اشخاص مشهوری همچون مزون مارجلا و کاردی‌بی،‌ همواره در تلاش است تا در یادها بماند. گرچه با همه‌ی این‌ها، ریباک در سال ۲۰۲۰ به ورشکستگی نزدیک شد و گروه آدیداس اعلام کرد که قصد دارد این برند را برای فروش بگذارد.

از کدام برند لباس ورزشی بخریم؟

با بررسی تمام این برندها،‌شاید همچنان این سوال باقی بماند که کدام برند ورزشی برای ما مناسب است؟ در خرید پوشاک ورزشی عوامل بسیاری همچون طراحی،‌ سایز مناسب، عملکرد در آب و هوای مختلف و… تأثیر دارند که هر شخص باید با توجه با اولویت خود،‌ برند مناسب با این عوامل را انتخاب کند. قاعدتا اگر طراحی و زیبایی برای شخص در اولویت قرار دارد، برندهایی همچون نایک و آدیداس مناسب او هستند و اگر به دنبال تنوع سایزی است،‌ بهتر است سراغ لولولمون برود. پس پیش از انتخاب برند، عوامل حائز اهمیت در پوشاک ورزشی برای خود را پیدا کنید و با توجه به آن‌ها خرید کنید.

 

منبع: دیجی کالا مگ




تاریخ: شنبه 19 تير 1400برچسب:,
ارسال توسط مدیر وبلاگ

استفاده از عینک آفتابی در روزهای گرم تابستان ضروری است

تهران- ایرنا- محققان با اشاره به اینکه حساسیت چشم به اشعه ماورای بنفش خورشید ۱۰ برابر بیشتر از حساسیت پوست است، تاکید می‌کنند استفاده از عینک‌های آفتابی در تمام روزهای فصل تابستان مهم و ضروری است.

به گزارش روز جمعه گروه دانشگاه و آموزش ایرنا از روزنامه دیلی میل، بیشتر ما می دانیم که اگر از پوست خود در برابر آفتاب محافظت نکنیم، دچار آفتاب سوختگی می شود و آسیب می بیند، اما تعداد کمی به این موضوع توجه دارند که اثرات نور خورشید برای چشم نیز مضر است.

اکنون نتیجه مطالعه محققان «بنیاد سرطان پوست استرالیا» نشان داد که حساسیت چشم به اشعه های ماورای بنفش (UV) نامرئی نور خورشید ۱۰ برابر بیشتر از حساسیت پوست به این اشعه هاست.

این مطالعه نشان داد که قرار گرفتن طولانی مدت در معرض نور خورشید نه تنها کره چشم را دچار آفتاب سوختگی می کند، بلکه باعث ابتلا به وضعیت هایی مانند آب مروارید و دژنراسیون ماکولا مرتبط با افزایش سن می شود که تهدیدی برای بینایی محسوب می شوند.

هر دوی این بیماری ها یعنی آب مروارید و دژنراسیون ماکولا با افزایش سن ارتباط دارند اما قرار گرفتن در معرض اشعه های UV نور خورشید خطر ابتلا به آنها را افزایش می دهد. به علاوه بر اساس اعلامیه «آکادمی چشم پزشکی آمریکا»، ۱۰ درصد از موارد ابتلا به سرطان های پوست در پوست نازک پلک رخ می دهد و سرطان می تواند در کره چشم نیز ایجاد شود.

به همین دلیل است که اکنون محققان به اندازه استفاده از کرم های ضد آفتاب به استفاده از عینک های آفتابی در تمام روزهای فصل تابستان تاکید دارد.

اشعه فرابنفش به قرنیه و شبکیه چشم آسیب می‌ رساند. اشعه ماورای بنفش خورشید دارای سه نوع طول موج B ،A و C است. نوع A توسط عدسی چشم جذب می‌ شود و ضرری برای چشم ندارد. نوع B موجب سوختگی پوست می‌ شود و می‌تواند موجب کوری برگشت‌ پذیر شود و فرد برای ۱۲ تا ۴۸ ساعت بینایی خود را از دست بدهد و در طولانی‌مدت، آب مروارید، تغییر در مرکز دید و ناخنک چشم را به وجود آورد. نوع C در لایه ازن جذب می‌ شود و به زمین نمی‌ رسد.

استفاده از یک عینک آفتابی‌ استاندارد و خوب می تواند از ورود اشعه فرابنفش به داخل چشم جلوگیری کند.

ویژگی‌های مهمی که یک عینک آفتابی استاندارد باید داشته باشد

فریم و دسته عینک آفتابی باید به گونه‌ ای باشد که حداقل نور از اطراف به چشم برسد و از طرفی فاصله آن از چشم‌ ها به اندازه‌ای باشد که مژه‌ ها به عینک برخورد نکند. عینک‌ های دارای دسته پهن گزینه مناسبی است چون از دو طرف از چشم‌ ها محافظت می‌ کند. عینک آفتابی استاندارد باید از زیر ابروها تا نزدیک گونه‌ ها را پوشش دهد، بهتر است همراه عینک از کلاه آفتابی هم استفاده شود.

از سوی دیگر رنگ لنز عینک آفتابی ضمانت‌کننده کیفیت بهتر آن نیست. بعضی از لنزها در قسمت‌ های فوقانی رنگ تیره‌ تر و در بخش‌ های پایینی رنگ روشن‌ تری دارند. به عبارتی قسمت بالایی محافظت بیشتری در مقابل نور خورشید داشته و قسمت پایینی برای دید بهتر طراحی شده است. رنگ سبز و خاکستری لنزها تمام شعاع‌ های نوری را به یک اندازه از خود عبور می‌ دهد و برای انواع فعالیت‌ های ورزشی و بیرونی مناسب است.

رنگ قهوه‌ای لنز موجب افزایش عمق دید می‌شود. رنگ زرد بیشتر از هر رنگ دیگری طول موج آبی نور را که برای چشم مضر است فیلتر می‌کند. رنگ قرمز باعث افزایش عمق دید و کاهش خستگی چشم می‌ شود.

 

منبع: خبرگزاری جمهوری اسلامی




تاریخ: شنبه 19 تير 1400برچسب:,
ارسال توسط مدیر وبلاگ

 

بدون استفاده از اتو چروک های پیراهن خود را از بین ببرید

 

چروک پیرهن می تواند ظاهری نامناسب به لباس شما داده و باعث شود که از نظر دیگر نامرتب به نظر برسید. با این روش می توانید بدون استفاده از اتو و تنها در یک دقیقه چروک های لباس خود را از بین ببرید.

 

بدون استفاده از اتو چروک های پیراهن خود را از بین ببرید


 

چروک پیرهن می تواند ظاهری نامناسب به لباس شما داده و باعث شود که از نظر دیگر نامرتب به نظر برسید. با این روش می توانید بدون استفاده از اتو و تنها در یک دقیقه چروک های لباس خود را از بین ببرید.

همیشه زمان کافی برای اتو کشیدن لباس ها وجود ندارد. برای مثال قصد دارید به سرکار بروید و وقت زیادی برای شما باقی نمانده است. به سراغ کمد لباس خود رفته و می بینید که لباس هایتان چروکیده هستند.

مهم نیست که پیراهن های خود را بعد از شستن با دقت جمع کرده و مرتب می کنید، بعضی از پیراهن ها به راحتی چروک می شوند. به خصوص پیراهن هایی با پارچه های پنبه ای به سرعت چروک می شوند.

 

اتو

اتو

همچنین ممکن است شما در خانه خود اتو نداشته باشید و با این حال نمی خواهید لباس هایی چروکیده داشته باشید. در ادامه ما به شما یک روش ساده برای اتو کردن لباس ها بدون استفاده از اتو را به شما خواهیم گفت.

تنها چیزی که شما برای از بین بردن چروک های لباس خود در کمترین زمان ممکن نیاز دارید یک اسپری آب و سشوار است. این دو وسیله می توانند به شما کمک کنند که به راحتی چروک های پیراهن خود را صاف کنید.

 

لباس

لباس

ابتدا مقداری آب را با استفاده از اسپری به پیراهن خود پاشیده و سپس قسمت های خیس شده را با سشوار خشک کنید. خواهید دید که چروک های لباس شما به خوبی از بین می روند.

به علاوه شما می توانید این ترفند را هنگامی که لباس را پوشیده اید نیز استفاده کنید. تنها کاری که لازم است انجام دهید اسپری کردن آب بر روی بخش های چروک لباس و خشک کردن آن با سشوار است.

 

منبع: طلا




تاریخ: پنج شنبه 17 تير 1400برچسب:,
ارسال توسط مدیر وبلاگ

 

رهایی از اتو کردن

 

اتو کردن لباس ها با این ترفند بسیار راحت تر می شود

 

با این روش از اتو کردن خلاص شو

 

لباس بدون چین و چروک، بدون اتو : امکان پذیر است!

برای برخی از افراد ، اتو کردن یک فعالیت آرامبخش یا حتی تسکین دهنده است ، اما به طور کلی ، اکثر مردم زیاد منتظر این کار خانگی نیستند! آیاشما هم به اندازه ما از اتوکردن متنفر هستید؟ پس ما یک نکته مفید برای شما داریم. سورپرایز: شما در این راهکار به اتو احتیاجی ندارید.اما اگر خشک کن ندارید ،بهتر است که بخرید.

 

 

با این روش از اتو کردن خلاص شو

با این روش از اتو کردن خلاص شو

 

خداحافظی با اتو

آیا از اینکه حتی بخواهید اتوی خود را بیرون بیاورید تا لباس هایتان را اتو کنید متنفرید ؟پس ما خبر خوبی برای شما داریم. اگر خشک کن دارید، می توانید به آن دستگاه اجازه دهید تمام کارها را برای شما انجام دهد. شما به یک خشک کن تمیز (واضحا) و چند قطعه یخ نیز نیاز دارید.

چطور انجام دهیم

لباس های خشک و چروکیده (تمیز) خود را در خشک کن قرار دهید، مطمئن شوید که به یکباره لباس های زیادی را در آن قرار نداده اید. چند قطعه یخ اضافه کنید و سپس خشک کن را به گرمترین حالت بگذارید و اجازه دهید چند دقیقه کار کند. سپس، لباس ها را بیرون آورده و به درستی تکان دهید، حالا لباس های شما بدون چین و چروک است!

 

بخار دادن

شاید این راهکار کمی عجیب بنظر برسد اما اگر به آن فکر کنید ، واقعاً جای تعجب ندارد که این ترفند کار کند. هوای گرم باعث ذوب شدن تکه های یخ می شود ، این بدان معنی است که لباس ها بخار داده می شوند. از آنجا که وقتی لباس ها را از خشک کن خارج می کنید هنوز گرم هستند ، می توانید با تکان دادن چین و چروک های باقیماده را به راحتی از بین ببرید.

 

 

اتو لباس

اتو لباس

 

منبع: طلا




تاریخ: پنج شنبه 17 تير 1400برچسب:,
ارسال توسط مدیر وبلاگ

 

پهن کردن لباس ها

 

به این دلایل نباید لباس های خیس خود را در فضای بسته پهن کنید

 

به این دلایل نباید لباس های خیس خود را در فضای بسته پهن کنید

رطوبت

خب شاید بگویید به دلیل کوچک بودن فضای خانه چاره ای ندارید ، اما به هر حال قصد داریم به شما بگوییم اصلا خوب نیست که لباس ها را در داخل خانه پهن کنید. طبق گزارش انجمن آسم ایرلند ، اگر لباس های خود را در فضای داخلی خشک کنید ، رطوبت را حدود سی درصد افزایش می دهید. رطوبت بالاتر می تواند احتمال ایجاد قارچ های سمی را افزایش دهد.

قارچ و هاگ

یک محیط مرطوب باعث رشد قارچ هایی می شود که می توانند هاگ آزاد کنند. این هاگها به طور بالقوه می توانند باعث واکنشهای آلرژیک در انسان شوند که اغلب با چشم غیر مسلح قابل مشاهده نیستند؛ در نتیجه ، فرد می تواند بدون دانستن علت ، به طور ناگهانی واکنش های شدید آلرژیک را تجربه کند. همه افراد به قارچ و هاگ واکنش نشان نمی دهد، با این حال، افراد مبتلا به آسم و کسانی که به دلیل شرایط خود حساسیت بیشتری به قارچ و هاگ دارند ، ممکن است علائم آسم در آنها تشدید شود .قارچ ها همچنین می توانند روی پوست تأثیر منفی بگذارند.

علائم

کپک و اسپور موجود در خانه در افراد مستعد واکنش های آلرژیک بوجود می آورد، این علائم ممکن است در ابتدا بی خطر به نظر برسند، مانند آبریزش بینی ، اما در طولانی مدت می توانند بسیار آزار دهنده باشند. اگر علائمی را تجربه کردید که از بین نمی رود و در زندگی روزمره شما مشکلاتی ایجاد می کند ، عاقلانه است که به پزشک خود مراجعه کنید. امکان بوجود آمدن علائم زیر وجود دارد:

آبریزش بینی

سرفه

عطسه

 

کهیر

سردرد

خستگی

تحریک بافت همبند

آسم

راه حل

اگر مجهز به فضای تراس یا خشک کن برای خشک کردن لباس ها نیستید و مجبور به پهن کردن آنها در فضای داخلی خانه هستید ،حتما این کار را در اتاقی انجام دهید که تهویه خوبی داشته باشد. به عنوان مثال ، رخت آویز را در حمامی با پنجره های باز و فن روشن قرار دهید.

 

منبع: طلا




تاریخ: پنج شنبه 17 تير 1400برچسب:,
ارسال توسط مدیر وبلاگ

گرمای داغ تیر و مرداد در راه است و باید هرچه زودتر در فکر خرید یا دوخت تن‌پوش‌های خنک تابستانی باشیم. امروز با شماییم تا از بهترین و بدترین انواع پارچه برای تابستان باهم حرف بزنیم. 

 

بعضی پارچه‌ها گرما را قابل‌تحمل‌تر می‌کنند. اما بعضی دیگر، هرچند حتی سبک و خوش‌دوخت، برای اوقات گرم سال مناسب نیستند. بیایید اول با پارچه‌های تابستانی خنک شروع کنیم:

بهترین انواع پارچه برای تابستان

از انواع پارچه برای تابستان برای تن‌پوش‌های مردانه و زنانه که خنک باشد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

نخ‌ پنبه

انواع پارچه برای تابستان - نخ‌پنبه

پنبه (cotton) پراستفاده‌ترین الیاف طبیعی در جهان است. پارچه‌های نخ‌پنبه انواع و کیفیت‌های مختلفی دارند. خصوصا از لحاظ نوع بافت و وزن بسیار متنوع‌اند. اما برای تابستان تنها پارچه‌های نخ‌پنبه‌ای سبک را پیشنهاد می‌کنیم که گرما را قابل‌تحمل‌تر می‌کنند. پارچه‌های نخ‌پنبه برای انواع پوشاک مردانه و زنانه، از تی‌شرت و بلوز گرفته تا پیراهن و مانتو، و برای آب‌وهوای هم خشک و هم مرطوب مناسب‌اند.

  • تنفس‌پذیر: پنبه الیاف فوق‌العاده تنفس‌پذیری است. یعنی از قابلیت عبور جریان هوا برخوردار است و نمی‌گذارد که گرما بین بدن و لباس‌ باقی بماند.
  • نرم و سبک اما مقاوم: پارچه‌های نخ‌پنبه بااینکه می‌توانند خیلی سبک و نازک باشند، اما از استخوان‌بندی خوبی برخوردارند.
  • چروک‌پذیری بالا: بدترین عیب پارچه‌های نخ‌پنبه این است که زیاد چروک می‌شوند. پس اگر از اتوکردن لباس در روزهای گرم تابستان بدتان می‌آید، لباس‌ های نخ‌پنبه احتمالا روی اعصاب‌تان خواهند بود! اما پارچه‌های نخ‌پنبه با درصدی پلی‌استر کمتر چروک‌ می‌خورند.
  • آبرفت: پارچه‌های نخ‌پنبه معمولا آبرفت دارند. برای دوخت پارچه‌هایی که شاید براثر شست‌وشو آب بروند، بهتر است پارچه را قبل از تحویل به خیاط آب بزنید.

کتان

انواع پارچه برای تابستان - کتان

کتان (linen) یا لینِن محبوب‌ترین انواع پارچه برای تابستان است که از الیاف طبیعی گیاه کتان بافته می‌شود. کتان تن‌خور شیکی دارد و به‌نسبت پارچه‌های نخی دیرتر از ریخت می‌افتد. پارچه کتان برای کت‌وشلوار غیررسمی تابستانی انتخاب معرکه‌ای است. راحت و خنک و درعین‌حال خوش‌تیپانه! برای خانم‌های گشادپوش هم مانتوی کتان با استایل مینیمال را در تابستان پیشنهاد می‌کنیم.

  • مقاوم و بادوام: کمتر پیش می‌آید که از لباس‌های جنس کتان زود دل‌زده شویم. شاید چون کتان در مقایسه با نخ‌پنبه بارها مقاوم‌تر و بادوام‌تر است و تا سال‌ها خوش‌ریخت باقی می‌ماند.
  • بسیار خنک: کتان پارچه ذاتا تنفس‌پذیری است و با عبور هوا رطوبت بدن را می‌گیرد. خیلی هم زود خشک می‌شود.
  • چروک‌پذیری بالا: کتان پارچه بسیار چروک‌پذیری است. دقیقا به همین دلیل خیلی از خانم‌ها و آقایان تمایلی به پوشیدن مانتو یا بلوز کتان ندارند. اما الیاف کتان به‌مرور براثر استفاده منعطف‌تر می‌شوند و درنتیجه کمتر چروک می‌خورند. این را هم بدانید که بلوزهای مردانه کتان اتفاقا با اندکی چروک ظاهر خوش‌ریخت‌تری پیدا می‌کنند!

 

شیرشکری

انواع پارچه برای تابستان - شیرشکری

از اسمش تعجب نکنید! به احتمال زیاد با پارچه‌های شیرشکری (seersucker) آشنایی دارید و تابه‌حال فقط اسمش را نمی‌دانستید. شیرشکری پارچه نرم و سبکی از خانواده نخ‌پنبه است و با طرح راه‌راه چروکی شناخته می‌شود. بافت تاروپود پارچه‌های شیرشکری به‌گونه‌ای است که به‌خودی‌خود حالت چروکی ریزی دارند. این جنس پارچه‌ها معمولا در رنگ‌های پاستلی (رنگ‌های ملیح و ملایم) تولید می‌شوند و جذابیت منحصربه‌فردی به لباس‌های تابستانی می‌بخشند.

  • خنک و بادوام: پارچه‌های شیرشکری تنفس‌پذیرند و خصوصا برای مناطق شرجی بسیار مناسب‌اند. مهم‌تر اینکه براثر شست‌وشوی مکرر زود از ریخت نمی‌افتند و از دوام خوبی برخورداند.

شَمبرِی

انواع پارچه برای تابستان - شمبری

برای جین‌پوش‌ها شمبری (chambray) به‌دلیل ظاهر جین‌مانندش بهترین انتخاب تابستانی است. اگر به متن پارچه‌های شمبری خوب دقت کنید، خواهید دید که با پود سفید و تارهای رنگی بافته شده‌اند. اما از لحاظ نوع بافت تاروپود با حتی جین‌های سبک و گِرَم‌پایین فرق دارند. پارچه‌های شمبری می‌توانند صددرصد نخ‌پنبه یا ترکیبی شامل درصدی الیاف کتان یا پلی‌استر باشند. رنگ‌شان هم معمولا طیفی از آبی است.

  • جین‌مانند اما سبک: پارچه جین به‌دلیل سنگین‌بودن انتخاب مناسبی برای اوقات گرم سال نیست. اما لباس‌های جنس شمبری بااینکه شبیه جین به‌نظر می‌رسند، بسیار سبک‌تر و خنک‌ترند و برای گرمای خشک و شرجی گزینه به‌مراتب بهتری نسبت به جین محسوب می‌شوند.

بدترین انواع پارچه برای تابستان

چند نمونه از رایج‌ترین پارچه‌های تابستانی خنک را برایتان گفتیم. اما پارچه‌هایی هم هستند که باوجود سبکی و مزیت‌هایی همچون چروک‌نشدن به اندازه پارچه‌های الیاف‌طبیعی برای تابستان مناسب نیستند.

  • نایلون: نایلون جزو الیاف کاملا مصنوعی است. لباس‌های نایلونی چون جاذب و تنفس‌پذیر نیستند، شدیدا گرم و خیس عرق‌مان می‌کنند.
  • پلی‌استر: پارچه‌های حاوی الیاف پلی‌استر تنها مزیت‌شان این است که کمتر چروک می‌خورند. اما ضدآب‌ و غیرقابل‌تنفس‌اند و به‌جای جذب و تبخیر عرق باعث می‌شوند که همه گرما بین لباس و بدن باقی بماند و از شدت عرق احساس خیسی کنیم. حتی پارچه‌های الیاف طبیعی با ترکیب پلی‌استر هم به قدر کافی جاذب نیستند.
  • ریون: از ریون یا ویسکوز معمولا برای دوخت لباس‌های ظریف و سبک استفاده می‌شود. اما به‌هرحال ریون هم مثل سایر الیاف مصنوعی گرما را از بین بدن و لباس بیرون نمی‌دهد و جاذب عرق نیست.

جمع‌بندی

برای تن‌پوش‌های تابستانی سعی کنید دنبال پارچه‌های با الیاف طبیعی و بافت باز باشید. بافت باز یعنی زیر نور بتوانیم سوراخ‌های ریز بین تاروپود پارچه را ببینیم. این سوراخ‌های ریز به عبوردادن هوا کمک می‌کنند و خنکی مطبوعی دارند. اما حواس‌تان باشد که وزن پارچه گمراه‌تان نکند. وزن پارچه همیشه راهنمای خوبی برای انتخاب نیست.

در کنار وزن حتما به نوع بافت پارچه هم دقت کنید. پارچه‌ای که سبک اما با بافت خیلی متراکم است در مقایسه با پارچه‌ای که سنگین‌تر اما دارای بافت باز است لزوما خنک‌تر نیست. نکته آخر هم اینکه رنگ‌های روشن نور و گرما را بهتر از رنگ‌های تیره بازتاب می‌دهند. پس از رنگ‌های شاد تابستانی غافل نشوید!

 

منبع: نصرینو




تاریخ: چهار شنبه 16 تير 1400برچسب:,
ارسال توسط مدیر وبلاگ

مانتو زرد و مانتو زرد دخترانه و ست مانتو زرد با شال و ست مانتو زرد با شلوار و ست كردن مانتو زرد و ست مانتو شلوار خردلی و مانتو خردلی دخترانه در نصرینو.

 

در این بخش از دنیای مد مجله نصرینو تصاویری از انواع مدل مانتو زرد دخترانه و زنانه با طرح های مجلسی و اسپرت را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند.

مانتوهای زرد از انواع طرح های مانتو با رنگ خاص می باشند و اگر شما از آن دسته از خانم هایی هستید که تمایل دارید در مکان های مختلف استایل و تیپی متفاوت داشته باشید بهتر است این رنگ مانتوها را برای پوشیدن انتخاب نمایید.

مدل مانتو زرد با طرح های زیبا و شیک

مانتوها با رنگ زرد به دلیل خاصیت بازتابی نوری که دارند می توانند برای پوشیدن در فصل های بهار و تابستان انتخابی مناسب به شمار روند همچنین این رنگ مانتوها با رنگ های گرم پاییزی نیز مطابقت و همخوانی دارند و شما می توانید رنگ مانتوهای پاییزه و زمستانه خود را از بین طیف های تیره و روشن رنگ زرد انتخاب نمایید.

مدل مانتوی ساده

طرح های مانتوی زرد بلند

مانتوها با رنگ های برجسته و خاص نظیر مانتوی زرد و مانتوی بنفش و مانتوی آبی و … اگر با سایر رنگ لباس ها و اکسسوری ها بدرستی ترکیب شوند می توانند استایل و تیپی متفاوت را برای شما به ارمغان بیاورند از این رو اگر شما تمایل دارید از مانتوهای رنگی استفاده نمایید بهتر است در هنگام ست کردن رنگ مانتو با رنگ سایر لباس ها و اکسسوری هایتان حساسیت لازم را به خرج دهید.

مانتوهای زرد رنگ را می توانید با رنگ هایی نظیر طوسی و مشکی و قهوه ای و آبی و بنفش و سفید و سرمه ای و سبز یشمی و … به راحتی ست نمایید همچنین می توانید از مانتو با رنگ زرد به عنوان المانی با رنگ روشن در کنار لباس ها با رنگ تیره استفاده نمایید.

مانتوهای بلند زرد در انواع طرح های جلو بسته و جلو باز و دکمه دار موجود هستند که انتخاب هر یک از این طرح ها به سلیقه شخصی شما بستگی دارد.

مدل مانتوی شیک و بلند

مدل مانتوی تابستانه زرد

مدل مانتو زرد بلند

مانتوی زرد دخترانه

مدل مانتو زرد ساده

مانتوی ساده و شیک

مدل مانتوی اسپرت زرد

مانتوی اسپرت بلند

مدل مانتوی شیک و زرد

مانتوی مجلسی زرد

مانتوی زرد و شیک

مانتوی مجلسی زرد رنگ

مانتوی زرد

مدل مانتوی شیک زنانه

مانتوی شیک و زرد

مانتوی خاص و زیبا زنانه

مدل مانتوی زرد طرح دار

مانتوی تابستانه طرح دار

مانتوی مجلسی زرد

مانتوی مجلسی زنانه

مانتوی زرد دخترانه

مانتوی زیبا و شیک زرد

مدل مانتوی بلند زرد

مانتوی بلند زنانه

طرح مانتوی زرد

طرح مانتوی اسپرت دخترانه

مدل مانتو زرد و جلوباز

مانتوی ساده اسپرت

مدل مانتوی مجلسی زرد

مانتوی مجلسی دخترانه با رنگ زرد

مانتوی زرد و شیک

مانتوی بلند

مدل مانتوی بلند و زرد

مانتوی اسپرت و زیبا رنگ روشن

طرح های مانتوی زرد کوتاه

مانتوهای کوتاه همیشه مورد توجه خانم ها و دختران جوان بوده اند و این طرح مانتوها در انواع رنگ های روشن و تیره موجود می باشند که انتخاب رنگ مانتو بهتر است با توجه به رنگ پوست و فرم اندام و سایر ویژگی های ظاهری انجام شود.

مانتوهای زرد کوتاه در انواع مدل های ساده و کار شده و مجلسی و … موجود می باشند که بهتر است شما طرح این مانتوها را با توجه به نیاز و سلیقه شخصی خود انتخاب نمایید.

توجه داشته باشید که در هنگام انتخاب مانتوهای زرد رنگ بهتر است از مطابقت و همخوانی رنگ مانتو با رنگ پوست خود مطمئن شوید سپس این رنگ مانتو را برای پوشیدن انتخاب نمایید تا عیب های موجود در فرم اندام و استایل شما کمتر به نظر برسند.

مدل مانتو زرد کوتاه

مانتوی دخترانه کوتاه با رنگ زرد

مدل مانتوی شیک زرد

طرح مانتوی کوتاه

مدل مانتوی طرح دار زرد

مانتوی مجلسی طرح دار دخترانه

طرح مانتوی زرد

مانتوی زیبا و خاص دخترانه

مانتوی ساده زرد

مانتوی اسپرت دخترانه

مانتوی دو رنگ اسپرت

مانتوی دو رنگ و شیک دخترانه

مانتوی کوتاه زرد رنگ

مانتوی طرح دار زنانه

مانتوی زرد زنانه

مانتوی ساده زرد

مانتوی زرد کوتاه

مانتوی کوتاه دخترانه

مانتوی مجلسی زرد رنگ

طرح مانتوی مجلسی زنانه

مانتوی زرد دخترانه

مانتوی مجلسی دخترانه رنگ روشن

مانتوی اسپرت زرد

مانتوی اسپرت دخترانه

مانتوی دخترانه زرد

مدل مانتو زرد مجلسی

مدل مانتو زرد ساده و شیک

مانتوی ساده و شیک زنانه

مانتوی کوتاه زرد

مانتوی کوتاه و خاص

مانتوی مجلسی زرد

مانتوی مجلسی زنانه طرح دار

مدل مانتو زرد زنانه

مدل مانتوی خاص و زیبا زنانه

مانتوی کوتاه زرد

مانتوی کوتاه اسپرت برای خانم های شیک پوش

مانتوی زرد ساده

مانتوی ساده و زیبا زنانه

مانتوی کوتاه زرد

مانتوی کوتاه و شیک

مانتوی اسپرت زرد و مشکی

مانتوی اسپرت دو رنگ

در این مطلب تصاویری از انواع مدل مانتو زرد را پیش رو داشتید که امیدواریم این طرح ها با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند و بتوانید با ایده گرفتن از آن ها مانتو با تن پوش و رنگی مناسب را برای پوشیدن انتخاب نمایید

 

منبع: نصرینو




تاریخ: چهار شنبه 16 تير 1400برچسب:,
ارسال توسط مدیر وبلاگ

 در این گزارش قصد داریم شما را با ۱۵ اشتباه رایج استایل مردان هنگام پوشیدن لباس رسمی و مجلسی آشنا کنیم تا در دیدار‌های بعدی کاملا شیک و مرتب حاضر شوید.

 

 

همه ما دوست داریم زمانی که وارد یک مجلس یا دیدار رسمی می‌شویم، خوب و شیک به نظر برسیم و همیشه سعی می‌کنیم تا حد امکان استایل خودمان را با شرایط روز تطبیق دهیم. با این حال ممکن است اشتباهات کوچکی داشته باشیم که باعث خراب شدن ظاهر ما بشوند. در این مطلب قصد داریم شما را با ۱۵ اشتباه رایج استایل مردان هنگام پوشیدن لباس رسمی و مجلسی آشنا کنیم تا در دیدار‌های بعدی کاملا شیک و مرتب حاضر شوید.

با این که ترند‌های روز مد و زیبایی با گذشت زمان تغییر می‌کنند و استاندار‌های مختلفی به خود می‎گیرند، بسیاری از نکات مهم شیک پوشی وابسته به زمان نیستند و همیشه ثابت‌اند. شما با کمی توجه به جزییات می‌توانید به راحتی استایل خود را خوب نگه دارید و اشتباهات خود را برطرف کنید. برخلاف این که در پوشش روزمره و عادی ترجیح بر این است که لباس‌های رنگی و طرح‌دار به طور همزمان پوشیده شوند، در استایل رسمی و مجلسی به خصوص برای مردان، این موضوع متفاوت است. همیشه به یاد داشته باشید که هر چه انتخاب لباس‌های شما ساده‌تر و مینیمال‌تر باشد، تکه‌های استایل شما هماهنگ‌تر به نظر خواهد رسید. برای آشنایی با جزییاتی که می‌توانند به سادگی استایل خوب شما را خراب کنند، این ۱۵ اشتباه رایج استایل مردانه در ادامه با ما بخوانید:

۱. جوراب‌های سفید ورزشی

۱۵ اشتباه رایج استایل مردان هنگام پوشیدن لباس رسمی و مجلسی

شما نیز احتمالا با این معضل بزرگ روبرو شده‌اید که کشوی جوراب‌هایتان را باز کنید و فقط یک جفت جوراب ورزشی سفید رنگ پیدا کنید! در این حالت بهترین کار این است که پوشیدن لباس رسمی و مجلسی خود را فراموش کنید و یا به دنبال یک راه حل جدی باشید. شاید در ظاهر این موضوع اهمیت زیادی نداشته باشد؛ اما، باید بپذیرید که طرح‌های ورزشی هر چه قدر هم که ساده باشند، باز هم از سایر لباس‌ها قابل تشخیص هستند و شما نباید آن‌ها را با استایل رسمی خود همراه کنید. بهترین انتخاب برای یک کت و شلوار عالی، جوراب مشکی کلاسیک و یا قهوه‌ای تیره است. شما حتی می‌توانید از جوراب‌های طرح‌دار نیز استفاده کنید تا کمی به جذابیت تیپ خود اضافه کرده باشید.

۲. شلوار پارچه‌ای خیلی بلند

۱۵ اشتباه رایج استایل مردان هنگام پوشیدن لباس رسمی و مجلسی

باید این نکته مهم را بدانید که شلوار‌های پارچه‌ای خیلی بلند، استایل شما را خراب می‌کنند. آن‌ها باعث می‌شوند شما شلخته و قد کوتاه دیده شوید. همیشه بهترین اندازه، دقیقا بالای کفش شما است. با این حال اگر می‌خواهید کمی به روزتر باشید، در حد چند سانتی متر بالاتر از کفش نیز انتخاب مناسبی است. شما در این حالت می‎‌توانید حوراب‌های طرح‌دار مطابق با سلیقه خود بپوشید و آن‌ها را به خوبی نشان دهید.

۳. کفش مجلسی نوک مربعی

۱۵ اشتباه رایج استایل مردان هنگام پوشیدن لباس رسمی و مجلسی

با این که جای تعجب دارد که چرا کفش‌های نوک مربعی همچنان در کفش فروشی‌ها پیدا می‌شوند، شما باید سعی کنید از آن‌ها دوری کنید. این کفش‌ها شما را شبیه به یک مسافر زمان از گذشته بسیار دور نشان می‌دهد و مد سال ۱۹۸۶ میلادی است! به جای این کفش‌ها به سراغ مدل نوک تیز کلاسیک بروید یا گزینه‌های زاویه‌دار را انتخاب کنید. برای پوشیدن با لباس‌های رسمی، ما رویه‌های چرم قهوه‌ای یا مشکی و کفی‌های چرمی را تا حد امکان توصیه می‌کنیم.

۴. آستین‌های خیلی بلند کت

۱۵ اشتباه رایج استایل مردان هنگام پوشیدن لباس رسمی و مجلسی

همیشه پیدا کردن کتی که آستین‌های کاملا متعادلی داشته باشد با توجه به تفاوت قد افراد، بسیار دشوار است. با این وجود شما همیشه باید با یک خیاط خوب در ارتباط باشید تا زمانی که کت مورد علاقه خود را پیدا کردید، قد آستین‌های آن را متناسب با قد دست شما اصلاح کند. آستین‌های کت باید دقیقا بالای استخوان مچ قرار بگیرند و باید اجازه دهید یکی دو سانتی متر از آستین پیراهن‌تان دیده شود.

۵. تعداد زیاد دکمه‌های باز پیراهن

۱۵ اشتباه رایج استایل مردان هنگام پوشیدن لباس رسمی و مجلسی

در حالی که بستن تمام دکمه‌های پیراهن مردانه تا انتها و بدون بستن کراوات کمی عجیب و غیرعادی به نظر می‌رسد، باز کردن تعداد زیاد دکمه‌ها نیز کار درستی نیست. هیچ وقت بیشتر از دو دکمه از پیراهن خود را باز نکنید چرا که در بهترین حالت، غیرحرفه‌ای و در بدترین حالت، کاملا شلخته به نظر می‌رسد.

۶. پیراهن مجلسی گشاد

۱۵ اشتباه رایج استایل مردان هنگام پوشیدن لباس رسمی و مجلسی

یکی از بزرگ‌ترین اشتباهات مردان در هنگام پوشیدن لباس رسمی و مجلسی، انتخاب پیراهن بزرگ‌تر از سایز خودشان و کمی آویزان است. شما باید بدانید که در این حالت، چاق، شلخته و قد کوتاه به نظر می‌رسید. همیشه هنگام انتخاب پیراهن، مطمئن شوید که یقه آن بیشتر از دو انگشت فضای خالی نداشته باشد؛ شانه‌های لباس کاملا روی شانه‌های شما قرار بگیرد و مقداری از پارجه لباس در اطراف کمر و بالا تنه شما آویزان نشود.

۷. بستن تمام دکمه‌های کت

۱۵ اشتباه رایج استایل مردان هنگام پوشیدن لباس رسمی و مجلسی

به یاد داشته باشید که هیچ وقت نباید آخرین دکمه پایینی از کت‌های دو یا سه دکمه را ببندید. باز گذاشتن پایین‌ترین دکمه کت علاوه بر جلوه بیشتر، به شما اجازه می‌دهد که راحت‌تر باشید و بهتر حرکت کنید.

۸. پیراهن مجلسی روی شلوار

۱۵ اشتباه رایج استایل مردان هنگام پوشیدن لباس رسمی و مجلسی

بدترین کار در هنگام پوشیدن یک استایل رسمی، این است که پیراهن خود را روی شلوار بیاندازید. باید بدانید که پیراهن‌های مجلسی مردانه با پارچه اضافی در قد لباس دوخته می‌شوند که شما به راحتی بتوانید آن را درون شلوار خود بیاندازید و هنگام حرکت از شلوار شما خارج نشوند. اگر دوست ندارید که پیراهن خود را داخل شلوار بیاندازید، به سراغ مدل‌های دیگری بروید که قد کوتاه‌تری دارند و پایین لباس منحنی نیست.

۹. لباس زیر مشخص

۱۵ اشتباه رایج استایل مردان هنگام پوشیدن لباس رسمی و مجلسی

این موضوع که لباس‌های زیر هیچ وقت نباید در استایل رسمی دیده شوند، یک اصل مهم در خوش پوشی است. اگر قصد دارید دو دکمه از یقه پیراهن خود را باز کنید، به سراغ زیرپیراهن یقه هفت یا رکابی بروید که به هیچ وجه از زیر پیراهن دیده نشوند.

۱۰. یقه خمیده و فر خورده

۱۵ اشتباه رایج استایل مردان هنگام پوشیدن لباس رسمی و مجلسی

اگر زیاد با استایل رسمی مردانه آشنایی ندارید، باید بگوییم که همیشه یک تکه پلاستیک نازک زیر یقه پیراهن قرار می‌گیرد تا آن را صاف و تیز نگه دارد. اگر در حمل و نقل یا کمدتان یقه پیراهن شما تا شد یا به صورت خمیده و فر خورده درآمد، بهتر است قبل از پوشیدن آن را به خوبی اتوی بخار بکشید و صاف کنید.

۱۱. کراوات خیلی کوتاه یا خیلی بلند

۱۵ اشتباه رایج استایل مردان هنگام پوشیدن لباس رسمی و مجلسی

این اصل اساسی در پوشیدن کراوات را هرگز فراموش نکنید: اندازه قد کراوات باید طوری باشد که نوک انتهایی آن بین خط بالایی و پایینی کمربند شما قرار بگیرد. بلندتر یا کوتاه‌تر بودن قد کراوات می‌تواند به راحتی استایل شما را خراب کند، پس این مورد مهم را هیچ وقت فراموش نکنید.

۱۲. کراوات بیش از اندازه پهن

۱۵ اشتباه رایج استایل مردان هنگام پوشیدن لباس رسمی و مجلسی

کراوات‌های پهن و عریض دیگر این روز‌ها مد نیستند و سال‌هاست که منسوخ شده اند. بهتر است به سراغ انواع باریک آن بین ۲.۲۵ تا ۳.۲۵ اینچ بروید. با این که همیشه نمی‌توانید اندازه دقیق را به دست بیاورید، در هنگام خرید به نسبت ابعاد کراوات به عرض بدن خود دقت کنید.

۱۳. استفاده اشتباه از گیره کراوات

۱۵ اشتباه رایج استایل مردان هنگام پوشیدن لباس رسمی و مجلسی

۱۵ اشتباه رایج استایل مردان هنگام پوشیدن لباس رسمی و مجلسی

استفاده از گیره‌های کراوات در بین مردان بسیار محبوب و کاربردی است. این گیره‌ها علاوه بر بیشتر کردن جذابیت تیپ شما، کاملا حرفه‌ای به نظر می‌رسند و شما را باهوش نشان می‌دهند. هر چند که استفاده از آن‌ها در ارتفاع اشتباه، باعث خراب شدن استایل خوب شما خواهد شد. به محل صحیح آن‌ها در تصاویر بالا توجه کنید.

۱۴. ست کردن اشتباه

۱۵ اشتباه رایج استایل مردان هنگام پوشیدن لباس رسمی و مجلسی

شاید هنوز هم در فروشگاه‌ها ببینید که یک ست کراوات و دستمال جیبی را به عنوان گزینه‌ای مناسب برای استایل شما پیشنهاد کنند؛ اما، باید بدانید که این انتخاب دیگر جذاب و مطابق مد روز نیست. حقیقت این است که استفاده از یک ست کراوات و دستمال جیبی دوخته شده از پارچه‌ای یکسان، می‌تواند برای استایل دامادی در شب عروسی مناسب باشد؛ اما، برای سک تیپ مجلسی یا رسمی اصلا خوب نیست و شیک پوشی شما را تصنعی خواهد کرد. برای ست کردن صحیح همیشه سعی کنید تکه‌های مینیمال و ساده را مانند دستمال جیبی سفید رنگ با پیراهن سفید رنگ انتخاب کنید.

۱۵. استفاده همزمان از تعداد زیادی اکسسوری

۱۵ اشتباه رایج استایل مردان هنگام پوشیدن لباس رسمی و مجلسی

این مورد که استفاده از یک یا دو اکسسوری برجسته باعث جلوه هر چه بیشتر استایل شما می‌شود، حقیقت دارد. با این وجود نباید در استفاده از آن‌ها افراط کنید چرا که باعث ایجاد ناهماهنگی و شلخته شدن استایل شما می‌شود. اکسسوری‌هایی که می‌توانید برای خود انتخاب کنید، شامل: پیراهن طرح‌دار، کراوات طرح‌دار و رنگی، دستمال جیبی طرح‌دار، دکمه سر دست، دستبند، انگشتر، جوراب‌های طرح‌دار، بند کفش خاص و موارد این چنینی است. توجه داشته باشید که محدود کردن استفاده از این اکسسوری‌ها باعث می‌شود تیپ شما هوشمندانه‌تر به نظر برسد و طرح و دیزاین اکسسوری استفاده شده نیز بیشتر به چشم بیاید. خودتان را به ۳ نهایت ۴ اکسسوری به طور همزمان محدود کنید تا مرتب‌تر به نظر برسید.

 

منبع: پارسینه




تاریخ: چهار شنبه 16 تير 1400برچسب:,
ارسال توسط مدیر وبلاگ

 

  • چطور تیشرت مردانه بخریم؟

تیشرت یکی از پرکاربردترین و مهمترین آیتم‌های لباس مردانه است که کاربرد زیادی در استایل آقایان دارد.

تیشرت لباسی پرطرفدار میان آقایان شیک‌پوش است که در تمام فصول سال استفاده می‌شود. البته هرچه به روز‌های گرم سال نزدیک‌تر می‌شویم، استفاده از تیشرت بین آقایان بیشتر می‌شود. این لباس‌های ساده اما متنوع به‌راحتی‌ با لباس‌های دیگر ست می‌شوند و خیال شما را برای جذابیت استایل جدید خود راحت می‌کنند؛ در این مقاله تلاش کرده‌ایم نکاتی برای خرید تی‌شرت مردانه ارائه دهیم.

به کیفیت جنس پارچه تیشرت توجه نمایید!

تی‌شرت‌ها معمولاً اولین لایه لباسی هستند که با پوست بدن ارتباط دارند؛ از همین رو باید تیشرتی را انتخاب نمایید که کیفیت مناسبی داشته باشد. هنگام خرید لباس دقت نمایید که تی‌شرت‌هایی از جنس الیاف مصنوعی یا پلاستیکی می‌توانند به پوست شما آسیب برسانند؛ زیرا برخورد پارچه‌هایی با الیاف پلاستیکی با پوست بدن موجب تعریق بیشتر و حساسیت‌های پوستی می‌شود.

در مقابل تی‌شرت‌های پلاستیکی اما تی‌شرت‌های نخی از الیاف طبیعی ساخته شده‌اند و در فصل تابستان، لباسی راحت و خنک محسوب می‌شوند. همیشه سعی کنید از تیشرت‌هایی با پارچه‌های نرم و لطیف استفاده نمایید. البته باید دقت کنید که ضخامت پارچه هیچ ارتباطی باکیفیت بهتر آن ندارد و ممکن است یک پارچۀ نازک، کیفیت به‌مراتب بهتری نسبت به پارچه‌ای ضخیم داشته باشد.

سایز مناسب خود را بدانید!

زمانی که از تیشرت سایز مناسب صحبت می‌کنیم، منظور این است که آستین، سرشانه و قد تیشرت باید متناسب بااندام شما باشد. تیشرت نباید زیاد تنگ باشد که حرکت کردن را دشوار کند و همچنین نباید بیش‌ازحد گشاد باشد تا بدن شما درون لباس گم شود. البته دقت نمایید که پوشیدن تیشرت گشاد در یک استایل راحت، می‌تواند یک استثنا باشد. یکی از مزیت‌های خرید اینترنتی تیشرت از فروشگاه آنلاین لباس، استفاده از راهنمای سایز سایت است که می‌توانید با استفاده از یک متر خیاطی سایز درست خود را به دست آورید.

رنگ تیشرت را بر اساس رنگ پوست انتخاب کنید!

 

آقایان معمولاً ترجیح می‌دهند که تیشرت‌هایی با رنگ مشکی، سفید یا طوسی بپوشند. این رنگ‌ها، ساده و پرطرفدار هستند و از اولین گزینه‌های همۀ افراد برای انتخاب رنگ تیشرت به‌حساب می‌آیند؛ اما اگر به دنبال انتخاب‌های خاص‌تری برای استایل خود هستید، پیشنهاد می‌کنیم رنگ تیشرت جدید خود را بر اساس رنگ پوست خود انتخاب نمایید.

افرادی که رنگ پوست‌ روشن، موهای روشن یا چشم‌های رنگی دارند، بهتر است رنگ‌های تیره‌ تیشرت را انتخاب کنند. رنگ‌هایی مانند آبی تیره، سبز تیره، سرمه‌ای و شتری، رنگ‌های مناسبی برای افرادی است که رنگ پوست روشنی دارند.

افرادی با رنگ پوست سبزه یا تیره، بهتر است از تیشرت‌هایی با رنگ روشن مانند تیشرت سفید رنگ استفاده کنند. رنگ‌های روشن لباس چهره را جذاب‌تر نشان می‌دهند؛ به همین دلیل بهتر است آقایانی که پوست سبزه دارند، تیشرت‌هایی با رنگ‌های تیره مانند رنگ سرمه‌ای یا قهوه‌ای تیره، نپوشند تا رنگ پوستشان تیره‌تر به‌ نظر نرسد. اگر رنگ پوست گندمی دارید، می‌توانید از تیشرت‌هایی با ترکیب رنگ‌های تیره و روشن استفاده کنید. فقط باید توجه نمایید که به سراغ طیف رنگ‌های میانه مانند نارنجی نروید.

تیشرت های متنوع را امتحان کنید!

 

تنوع در مدل تیشرت‌ها قدرت انتخاب شما برای خرید تیشرت جدید را بالا می‌برد. تیشرت یقه‌گرد، تیشرت یقه‌هفت، پولو شرت، تیشرت ساده، تیشرت جیب‌دار، تیشرت آستین‌بلند، تیشرت کلاه‌دار، تیشرت طرح دار، تیشرت گشاد و تیشرت جذب انواع جذاب تیشرت هستند که قدرت انتخاب شما را بالا برده‌اند.

طراحان مد معتقدند که تیشرت یقه‌هفت قد افراد را بلندتر و اندامشان را باریک‌تر نشان می‌دهد. همچنین آن‌ها معتقدند تیشرت یقه‌گرد گزینۀ مناسبی برای مردانی که شانۀ افتاده دارند، محسوب می‌شود. آقایانی هم که گردنی بلند دارند می‌توانند تیشرت‌های یقه دار یا پولو شرت را امتحان کنند. توجه کنید امروزه در دنیای مد و استایل ترجیح بر این است که مدل‌های مختلف یقه‌های تیشرت و تی‌شرت‌های آستین‌بلند و کوتاه را در کمد لباس خود داشته باشید.

خرید آنلاین تیشرت مردانه روشی مناسب برای انتخاب تیشرت جدید محسوب می‌شود. در روش خرید آنلاین لباس امکان مشاهده و مقایسه انواع مدل‌های تیشرت وجود دارد و می‌توانید ازنظر کاربران سایت نیز مطلع شوید که این امر موجب می‌شود تا بهترین انتخاب را داشته باشید. در این مقاله تلاش کردیم نکاتی برای خرید تیشرت مردانه به شما ارائه دهیم. برای خرید لباس مردانه و جدیدترین مدل تیشرت‌ها می‌توانید به مرکز خرید آنلاین بانی‌مد مراجعه نمایید.

 

منبع: ایران پرس




تاریخ: سه شنبه 15 تير 1400برچسب:,
ارسال توسط مدیر وبلاگ

اگر به خاطر داشته باشید در گذشته هر وقت اسم تیپ رسمی به میان می آمد همه فردی با کت و شلوار اتو کشیده در ذهنشان تجسم می کردند ولی امروزه افرادی مانند بیل گیتس، مارک زاکربرگ به طور کل این ذهنیت را تغییر دادند.

با انواع مدل های تیشرت مردانه و زنانه آشنا شوید

. آنها با پوشیدن تیشرت هایی ساده با شلوار جین آن تیپ متعارف همیشگی را عوض کردند و به افراد نشان دادند که می توانند شجاعت و جسارت به خرج دهند و از تیشرت در مراسم رسمی استفاده کنند و به این طریق دنیای مد را زیر و رو کردند و استایل شیک و جذابی روی کار آمد. 

تیشرت

اول از همه بهتر است از معرفی تیشرت شروع کنیم. تیشرت ها بلوزهایی هستند که از جنس های مختلف به خصوص پارچه های بسیار سبک و راحت تولید می شوند و اگر دوست داشته باشید دلیل نامگذاری آن را بدانید باید بگوییم به دلیل آستین های آن است که به شکل حرف انگلیسی T است. انقدر تیشرت ها حس راحتی به فرد می دهند که در بین خانمها وآقایان در هر سن و سالی محبوب شده است.

انواع مدل های تیشرت

در گذشته تیشرت ها دارای طرحها و مدل های محدودی بودند. ولی امروزه انواع تیشرت های یقه گرد، هفت وآستین بلند وجود دارد. همچنین تیشرت های طرحدار بسیار مورد توجه قرار گرفته اند. امروزه طراحی تیشرت در سبک ها و طرحهای مختلف راه را برای نشان دادن سلیقه ها وعلایق افراد باز کرده است.

استایل جذاب با تیشرت برای آقایان

 

یکی از مدهای جذاب برای آقایان پوشیدن تیشرت با کت های تک اسپرت است. معمولا کتهای اسپرت بسیار راحت تر از کت های رسمی هستند و در پشت آستین  تکه دوزی هایی دارند که آنها را متمایز می کند. حالا برای ست کردن آنها به این نکات باید توجه کنید.

1.تیشرت یقه هفت همراه با کت شما را خوش اندام ترو قد بلند تر نشان می دهدو تیشرت یقه گرد می تواند کاری کند که شانه های شما پهن تر دیده شود.

2. برای انتخاب کت بهتر است به دنبال کت های تک دکمه ای باشید تا دو کمه ای. به دلیل اینکه جذابیت تیشرت شما را بیشتر نمایان می کند

3. برای تکمیل شدن تیپتان در کنار کت وتیشرت می توانید از کفش های کلاسیک ویا کالج های چرم استفاده کنید

ما به شما پیشنهاد می کنیم به سایت ما بروید و با دیدن  تنوع تیشرت مردانه در طرح با تو بهترین انتخاب را از لحاظ طرح ، قیمت و کیفیت برای خود انجام دهید

استایل جذاب با تیشرت برای خانم ها

یکی از استایل هایی که برای خانم ها بسیار مناسب است تیشرت با ساپورت. شما می توانید ساپورت های  بسیار زیبا و نخی به تن کنید. ولی اگر ساپورت شما ساده است بهتر است با یک تیشرت طرحدار زیبا آن را ست کنید. ساپورت و تیشرت  هم برای مهمانی ها مناسب است هم برای زیر مانتو استایل بسیار شیکی به شما می دهد.

 

 

منبع: فارس




تاریخ: سه شنبه 15 تير 1400برچسب:,
ارسال توسط مدیر وبلاگ

مانتو جین یکی از محبوب ترین مدل مانتوها برای خانم هاست اما برخی افراد نمی دانند مانتو لی را با چه کفش و شلواری و چه رنگ شال و روسری ست کنند.مانتو جین را همه خانم ها دوست دارند اما شاید در ست کردن آن دچار مشکل شوند، مانتو جین را نمیتوان با هر چیزی ست کرد و باید در انتخاب شال و شلوار حسابی دقت کنید.


اگر شما هم جزو خانم های علاقمند به مانتو جین هستید اما نمیدانید آن را چگونه ست کنید ما در این بخش از دنیای مد نمناک کلی ایده شیک برایتان داریم که با الهام از آن ها میتوانید خوشتیپی با مانتو جین را تجربه کنید.
مانتو لی بلند

روش ست کردن مانتو لی با شال، شلوار و کفش

مانتو لی یکی از ترندهای اصلی امسال است که در رنگ های تیره تا روشن وجود دارند و خانم ها با توجه به سلیقه شخصی شان دست به انتخاب میزنند. مانتوهای لی جوان پسند هستند و دختران جوان حسابی از آن ها استقبال میکنند اما برخی از این افراد نمی دانند مانتو جین خود را با چه لباسهایی ست کنند. با این بخش از دنیای مد نمناک همراه باشید تا نحوه ست کردن مانتو لی با شال و روسری ، شلوار و ... را بدانید.
مدل مانتو جین

 

 

نحوه ست کردن مانتو جین با شلوار

مانتو جین در طیف های رنگی تیره تا روشن وجود دارد که روش های ست کردن هر رنگ مانتو جین متفاوت است.

ست کردن مانتو جین با شلوار های لی:

برای ست کردن مانتو لی، شلوار جینی را انتخاب نمایید که رنگ آن نزدیک به رنگ مانتوی شما باشد.
مانتو و شلوار جین​ 

ست کردن مانتو جین با شلوار های کتان :

برای ست کردن مانتو جین تیره شلوار های کتان رنگ تیره مانند شلوار کتان مشکی یا سورمه ای بپوشید. برای ست کردن مانتو جین روشن از شلوار های کتان به رنگ سفید یا عاجی استفاده کنید. اگر می خواهید مانتو تان را جلو باز بپوشید میتوانید زیر مانتو یک شومیز سفید بپوشید و آن را با شلوار سفید ست کنید.

ست کردن مانتو جین با شلوار های پارچه ای:

با مانتو های لی رنگ روشن می توانید شلوار های پارچه ای سفید و خاکستری و برای مانتو های لی رنگ تیره از لگ های مشکی استفاده کنید.
نکته :توجه کنید هر چه مانتو جین روشن تر باشد بهتر است شلوار به رنگ روشن انتخاب کنید و هرچه مانتو جین تیره تر باشد شلوار تیره برای آن مناسب است.
مدل مانتو جین کاغذی

ست کردن مانتو لی با شال و روسری

اگر می خواهید مانتوی جینتان را با شال یا روسری ست کنید توجه داشته باشید که اولین راز خوش پوشی، رنگ شناسی و انتخاب رنگ درست است، به نحوی که بین رنگ های ست شما هماهنگی وجود داشته باشد. رنگ های پرکاربردی که برای ست با مانتوی جین به شما پیشنهاد می شود عبارتند از:

رنگ قرمز:

برای اینکه زیبا و جذاب تر به نظر برسید، مانتو لی خود را با شال یا روسری قرمز یا زرشکی بپوشید زیرا رنگ قرمز مکمل رنگ آبی است و رنگ های مکمل به خوبی با هم ست می شوند.
شال قرمز​ 

رنگ خنثی و طبیعی:

برای ست کردن شال و روسری می توانید از شال های بژ، سفید، سیاه و خاکستری که دارای رنگ های خنثی هستند و راحت و ساده با مانتو های لی ست می شوند، استفاده نمایید.

رنگ سبز:

مانتو لی تیره خود را با شال و رسری سبز تیره و مانتو های جین روشن را با شال و روسری سبز روشن ست کنید. این رنگ هماهنگی خوبی با این سری از مانتو ها دارد.

رنگ قهوه ای و نارنجی:

برای اینکه مانتو جینتان را با روسری یا شالتان ست کنید، از روسری یا شال به رنگ های قهوه ای و نارنجی استفاده نمایید. مانتو جین روشن را با شال یا روسری به رنگ قهوه ای و نارنجی روشن و مانتو جین تیره را با شال یا روسری طیف های تیره قهوه ای ست کنید.
مانتو جین روشن

رنگ زرد:

برای داشتن یک استایل شیک و دخترانه مانتو جین روشن خود را با یک شال یا روسری لیمویی بپوشید. توجه کنید که این رنگ را فقط با مانتو های لی رنگ روشن بپوشید. رنگ زرد مکمل رنگ آبی است.

رنگ های پاستیلی:

می توانید مانتو جین روشن تان را با شال یا روسری رنگ پاستیلی ست کنید. این رنگ ها برای همه سنین مناسب است.
ست مانتو لی

رنگ های آبی، بنفش و ارغوانی:

رنگ آبی، بنفش و ارغوانی از رنگ های متناسب با مانتو های لی هستند و شما می توانید مانتو های لی خود را با این رنگ شال یا روسری ست کنید.
نکته:
برای ست کردن مانتو لی با شال و روسری به جنس آن دقت کنید و با مانتو های لی روسری های حریر و ساتن براق و ابریشمی ظریف نپوشید زیرا جنس و نوع پارچه ها باید هماهنگی و تناسب داشته باشند. با مانتو جین خود روسری های ضخیم تر مانند روسری هایی از جنس نخ، روسری های ابریشم کج راه، ابریشم توییل و روسری های پشمی بپوشید.
روسری هایی با طرح های لنگی و زبرا، روسری های طرح خال خالی، شال های طرح شطرنجی و چهارخانه به خوبی با مانتو لی ست می شوند.
مانتو لی با شلوار گشاد

با مانتو لی چه کفشی بپوشم؟

خانم ها برای ست کردن کفش با مانتو لی بهتر است سراغ چهار گزینه اصلی کفش تخت، اسنیکرز، کفش پاشنه بلند ، نیم بوت و کفش عروسکی بروند و با توجه به سلیقه خود از بین این کفش ها انتخاب کنند.

ست کردن مانتو لی با کفش های اسنیکر:

بهترین انتخاب ها برای ست کردن کفش با مانتو لی کفش های اسنیکر هستند که باید با توجه به رنگ شال و روسری و رنگ مانتوی خود رنگ آن ها را انتخاب کنید . کفش های اسنیکر سفید، خاکستری روشن و نقره ای آینه ای برای مانتوهای لی رنگ روشن مناسب هستند.

ست کردن مانتو لی با صندل های اسپرت:

مانتو لی خود را با صندل های اسپرت با رنگ های خاکی، قهوه ای و زرشکی ست کنید.
مانتو جین تیره

ست کردن مانتو لی با صندل های پاشنه دار و لژدار:

صندل های پاشنه دار و لژدار نیز گزینه مناسبی برای ست کردن با مانتو لی هستند.

ست کردن مانتو لی با نیم بوت های زنانه اسپرت:

نیم بوت ها انتخاب خوبی برای ست کردن با مانتو جین هستند.

ست کردن مانتو لی با کفش های عروسکی:

برای اینکه استایلی دخترانه و جذاب داشته باشید مانتو لی خود را با کفش های عروسکی بپوشید. رنگ این کفش ها باید با لباس های شما هماهنگی داشته باشد.
مانتو جین با شال

نکات مهم:

  • شومیز زیر مانتو جین جلوباز خود را با رنگ روسری و شال تان ست کنید.
  • در استایلتان تنها از دو تکه لباس جین استفاده کنید؛ نه بیشتر.
  • وقتی دو تکه از لباس هایتان از جین تهیه شده است، بهتر است سراغ اکسسوری های تهیه شده از این پارچه نروید.
  • افرادی که سایز بزرگی دارند باید دقت بیشتری به خرید لباس های جین داشته باشند. استفاده از جین های تیره مثل مشکی، طوسی و سرمه ای می تواند بخشی از اضافه وزن این افراد را پنهان کند اما جین های روشن اضافه وزن را بیشتر نشان می دهند.
  • در فصل های گرم سال سراغ جین برفی یا تناژهای روشن آبی بروید و در فصل های سرد سال از جین های تیره استفاده کنید.
  • اگر میخواهید مانتو تان را جلو باز بپوشید میتوانید زیر مانتو یک شومیز سفید بپوشید و آن را با شلوار سفید ست کنید مانند تصویر زیر.

 

منبع: اصفهان نیوز




تاریخ: سه شنبه 15 تير 1400برچسب:,
ارسال توسط مدیر وبلاگ

در این بخش از دنیای مد مجله نصرینو تصاویری از انواع مدل مانتو زرد دخترانه و زنانه با طرح های مجلسی و اسپرت را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند.

مانتوهای زرد از انواع طرح های مانتو با رنگ خاص می باشند و اگر شما از آن دسته از خانم هایی هستید که تمایل دارید در مکان های مختلف استایل و تیپی متفاوت داشته باشید بهتر است این رنگ مانتوها را برای پوشیدن انتخاب نمایید.

مدل مانتو زرد با طرح های زیبا و شیک

مانتوها با رنگ زرد به دلیل خاصیت بازتابی نوری که دارند می توانند برای پوشیدن در فصل های بهار و تابستان انتخابی مناسب به شمار روند همچنین این رنگ مانتوها با رنگ های گرم پاییزی نیز مطابقت و همخوانی دارند و شما می توانید رنگ مانتوهای پاییزه و زمستانه خود را از بین طیف های تیره و روشن رنگ زرد انتخاب نمایید.

مدل مانتوی ساده

طرح های مانتوی زرد بلند

مانتوها با رنگ های برجسته و خاص نظیر مانتوی زرد و مانتوی بنفش و مانتوی آبی و … اگر با سایر رنگ لباس ها و اکسسوری ها بدرستی ترکیب شوند می توانند استایل و تیپی متفاوت را برای شما به ارمغان بیاورند از این رو اگر شما تمایل دارید از مانتوهای رنگی استفاده نمایید بهتر است در هنگام ست کردن رنگ مانتو با رنگ سایر لباس ها و اکسسوری هایتان حساسیت لازم را به خرج دهید.

مانتوهای زرد رنگ را می توانید با رنگ هایی نظیر طوسی و مشکی و قهوه ای و آبی و بنفش و سفید و سرمه ای و سبز یشمی و … به راحتی ست نمایید همچنین می توانید از مانتو با رنگ زرد به عنوان المانی با رنگ روشن در کنار لباس ها با رنگ تیره استفاده نمایید.

مانتوهای بلند زرد در انواع طرح های جلو بسته و جلو باز و دکمه دار موجود هستند که انتخاب هر یک از این طرح ها به سلیقه شخصی شما بستگی دارد.

مدل مانتوی شیک و بلند

مدل مانتوی تابستانه زرد

مدل مانتو زرد بلند

مانتوی زرد دخترانه

مدل مانتو زرد ساده

مانتوی ساده و شیک

مدل مانتوی اسپرت زرد

مانتوی اسپرت بلند

مدل مانتوی شیک و زرد

مانتوی مجلسی زرد

مانتوی زرد و شیک

مانتوی مجلسی زرد رنگ

مانتوی زرد

مدل مانتوی شیک زنانه

مانتوی شیک و زرد

مانتوی خاص و زیبا زنانه

مدل مانتوی زرد طرح دار

مانتوی تابستانه طرح دار

مانتوی مجلسی زرد

مانتوی مجلسی زنانه

مانتوی زرد دخترانه

مانتوی زیبا و شیک زرد

مدل مانتوی بلند زرد

مانتوی بلند زنانه

طرح مانتوی زرد

طرح مانتوی اسپرت دخترانه

مدل مانتو زرد و جلوباز

مانتوی ساده اسپرت

مدل مانتوی مجلسی زرد

مانتوی مجلسی دخترانه با رنگ زرد

مانتوی زرد و شیک

مانتوی بلند

مدل مانتوی بلند و زرد

مانتوی اسپرت و زیبا رنگ روشن

طرح های مانتوی زرد کوتاه

مانتوهای کوتاه همیشه مورد توجه خانم ها و دختران جوان بوده اند و این طرح مانتوها در انواع رنگ های روشن و تیره موجود می باشند که انتخاب رنگ مانتو بهتر است با توجه به رنگ پوست و فرم اندام و سایر ویژگی های ظاهری انجام شود.

مانتوهای زرد کوتاه در انواع مدل های ساده و کار شده و مجلسی و … موجود می باشند که بهتر است شما طرح این مانتوها را با توجه به نیاز و سلیقه شخصی خود انتخاب نمایید.

توجه داشته باشید که در هنگام انتخاب مانتوهای زرد رنگ بهتر است از مطابقت و همخوانی رنگ مانتو با رنگ پوست خود مطمئن شوید سپس این رنگ مانتو را برای پوشیدن انتخاب نمایید تا عیب های موجود در فرم اندام و استایل شما کمتر به نظر برسند.

مدل مانتو زرد کوتاه

مانتوی دخترانه کوتاه با رنگ زرد

مدل مانتوی شیک زرد

طرح مانتوی کوتاه

مدل مانتوی طرح دار زرد

مانتوی مجلسی طرح دار دخترانه

طرح مانتوی زرد

مانتوی زیبا و خاص دخترانه

مانتوی ساده زرد

مانتوی اسپرت دخترانه

مانتوی دو رنگ اسپرت

مانتوی دو رنگ و شیک دخترانه

مانتوی کوتاه زرد رنگ

مانتوی طرح دار زنانه

مانتوی زرد زنانه

مانتوی ساده زرد

مانتوی زرد کوتاه

مانتوی کوتاه دخترانه

مانتوی مجلسی زرد رنگ

طرح مانتوی مجلسی زنانه

مانتوی زرد دخترانه

مانتوی مجلسی دخترانه رنگ روشن

مانتوی اسپرت زرد

مانتوی اسپرت دخترانه

مانتوی دخترانه زرد

مدل مانتو زرد مجلسی

مدل مانتو زرد ساده و شیک

مانتوی ساده و شیک زنانه

مانتوی کوتاه زرد

مانتوی کوتاه و خاص

مانتوی مجلسی زرد

مانتوی مجلسی زنانه طرح دار

مدل مانتو زرد زنانه

مدل مانتوی خاص و زیبا زنانه

مانتوی کوتاه زرد

مانتوی کوتاه اسپرت برای خانم های شیک پوش

مانتوی زرد ساده

مانتوی ساده و زیبا زنانه

مانتوی کوتاه زرد

مانتوی کوتاه و شیک

مانتوی اسپرت زرد و مشکی

مانتوی اسپرت دو رنگ

در این مطلب تصاویری از انواع مدل مانتو زرد را پیش رو داشتید که امیدواریم این طرح ها با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند و بتوانید با ایده گرفتن از آن ها مانتو با تن پوش و رنگی مناسب را برای پوشیدن انتخاب نمایید

 

منبع: نصرینو




تاریخ: دو شنبه 14 تير 1400برچسب:,
ارسال توسط مدیر وبلاگ

در این مطلب تصاویری از انواع مدل مانتو ساحلی جدید و زیبا مخصوص خانم ها و دختران جوان را در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی قرار داده ایم که امیدواریم این طرح ها مورد توجه تان قرار بگیرند.

 

مانتوی ساحلی از انواع طرح های شیک و زیبا است که امروزه در بین خانم ها و دختران جوان طرفداران زیادی را پیدا کرده است و شما می توانید رنگ و طرح این مانتوها را با توجه به فرم اندام و سایر ویژگی های ظاهری خود انتخاب نمایید.

مدل مانتو ساحلی با طرح و رنگ های متنوع

مانتوهای زنانه و دخترانه در انواع طرح های متنوع موجود می باشند که انتخاب هر یک از این طرح ها به سلیقه شخصی و نیاز شما بستگی دارد. در ادامه با انواع مدلهای مانتوی ساحلی آشنا خواهید شد که امیدواریم این طرح ها مورد توجه شما عزیزان قرار بگیرند.

مدل مانتو ساحلی

طرح های مانتوی ساحلی زنانه و دخترانه

اغلب مانتوهای ساحلی به صورت جلوباز دوخته می شوند و برای دوخت این مانتوها از پارچه های ساده و طرح دار استفاده می شود که انتخاب هر یک از این طرح ها به ویژگی های ظاهری و استایل شما بستگی دارد.

مانتوهای ساحلی طرح دار برای خانم ها با فرم اندام لاغر و متناسب انتخابی ایده آل هستند و اگر شما تمایل دارید ظاهری ساده و آراسته داشته باشید بهتر است مانتوهای ساحلی ساده را برای پوشیدن انتخاب نمایید.

توجه داشته باشید که اگر تمایل دارید ظاهر و استایلی متفاوت داشته باشید می توانید مانتوهای ساحلی جلوباز را به همرا پیراهن های ساحلی بپوشید که در این صورت بهتر است طرح و رنگ پیراهن را با طرح و رنگ مانتوی خود ست نمایید.

مانتوهای ساحلی در انواع طرح های کوتاه و بلند و رنگ های روشن و تیره موجود می باشند که انتخاب اندازه قد آن به اندازه قد شما بستگی دارد. اگر شما قد کوتاهی دارید بهتر است مانتوهای ساحلی کوتاه یا مانتوهای ساحلی که بلندی آن ها تا روی زانو است را برای پوشیدن انتخاب کنید و اگر قد بلند هستید می توانید مانتوهای ساحلی بلند را برای پوشیدن انتخاب نمایید.

مانتو ساحلی

مانتوی زنانه ساحلی

مانتوی کوتاه ساحلی

مانتوی کوتاه ساحلی

مانتو طرح دار ساحلی

طرح مانتوی ساحلی

مانتو بلند ساحلی

مدل مانتو رنگ روشن

مدل مانتو زیبا و شیک ساحلی

مانتوی ساحلی

مانتوی کوتاه ساحلی

مانتوی زرشکی زنانه ساحلی

مانتو جلوباز ساحلی

مانتوی رنگ روشن ساحلی

مانتوی کوتاه ساحلی

طرح مانتوی کوتاه ساحلی

مانتو بلند و رنگ روشن ساحلی

مانتوی سفید ساحلی

مانتوی رنگ روشن ساحلی

مدل مانتوی زنانه ساحلی

طرح مانتوی زنانه ساحلی

مدل مانتوی شیک ساحلی

مانتو رنگ روشن ساحلی

مدل مانتوی جذاب ساحلی

مانتوهای ساحلی رنگ روشن برای خانم ها و دختران جوان انتخابی مناسب و ایده آل محسوب می شوند و اگر فرم اندام شما لاغر یا متناسب است می توانید این طرح مانتوها را برای پوشیدن انتخاب نمایید.
مانتوهای ساحلی رنگ تیره نیز زیبایی و جذابیت خاص خودشان را دارند و برای خانم ها با فرم اندام مختلف می توانند انتخابی مناسب محسوب شوند.
در دوخت برخی از طرح های مانتوی ساحلی از ترکیب دو یا چند رنگ مختلف استفاده می شود که این طرح ها نیز منحصر به فرد و متفاوت می باشند.

مانتو ساحلی

مدل مانتو ساحلی شیک

مدل مانتو زیبا ساحلی

طرح مانتوی ساحلی

مدل مانتوی زنانه ساحلی

مانتوی زنانه ساحلی

مدل مانتوی جلوباز ساحلی

مدل مانتوی شیک ساحلی

مدل مانتوی ساده ساحلی

مانتوی ساده ساحلی

مانتوی جلوباز ساحلی

مانتوی دخترانه ساحلی

مدل مانتو رنگ تیره ساحلی

مانتوی ساحلی رنگ تیره

مانتوی ساحلی

سرهمی زنانه شیک ساحلی

مانتوی دخترانه ساحلی

مدل مانتوی دخترانه ساحلی

مانتو بلند ساحلی

مانتوی بلند ساحلی

مانتو زنانه رنگ روشن ساحلی

مدل مانتوی سفید ساحلی

مانتو بلند ساحلی

مدل مانتوی زیبا و شیک ساحلی

مدل مانتوی شیک ساحلی

مانتوی زنانه ساحلی

منبع: نصرینو




تاریخ: دو شنبه 14 تير 1400برچسب:,
ارسال توسط مدیر وبلاگ

 کیف سلبریتی های دنیا چه ویژگی‌هایی دارد ؟

سلبریتی های دنیا و نحوه انتخاب کیف زنانه، دخترانه و مردانه لاکچری و محبوب آنها را با انتخاب مدل‌های جدید کیف در هرسال و تغییر مد در هر فصل دنبال کنید!

 

کیف زنانه و دخترانه و حواشی آنها همیشه از موضوعات جذاب و پرچالش در دنیای مد بوده و هستند. از دلایل این موضوع تأثیر سلبریتی‌های دنیا و نوع انتخاب آنها از این نمونه کیف‌هاست. برای عاشقان مد و فشن، بهترین الگو در انتخاب کیف و سایر لوازم مد حتی در کیف بچگانه، مواردی است که سلبریتی‌ها به آن علاقه‌مندند.

در میان سلبریتی‌های ورزشکار نیز انواع کوله پشتی از نمونه‌های مشخص هستند.

در ادامه شما را با پاسخ به این سؤالات همراهی می‌کنیم:

  • کدام فاکتورها باعث انتخاب یک کیف زنانه لاکچری می‌شود؟
  • سلبریتی‌های زن و مرد کدام کیف‌ها را پسندیدند؟
  • چگونه می‌توان مانند چهره‌های معروف در انتخاب کیف زنانه خوش سلیقه بود؟
  • تخفیف ویژه مخاطبان مجله آنلاین دلگرم!

همراه با ما این متن را دنبال کنید.

کیف مناسب یک سلبریتی چه مشخصاتی دارد؟

اگر شما فردی شیک‌پوش هستید یا با چنین فردی معاشرت دارید، لابد از تأثیر بالای کیف زنانه در تیپ و استایل افراد باخبرید! بی‌شک نمی‌توان نمونه‌ای از کیف زنانه شیک و لاکچری را دید و به یاد خانم‌های خوش‌لباس، امروزی و در یک کلام سلبریتی‌ها نیفتاد!

هم چنین دیدن هر کوله پشتی شیک ما را ناخودآگاه به یاد ورزشکاران معروف می‌اندازد!

در مورد کیف مردانه و آقایان شیک‌پوش و خوش‌لباس هم موضوع به همین شکل است.

اگر اغراق نباشد حتی کیف بچگانه شیک هم به‌نوعی یادآور کودکان زیبا، شیک و امروزی، و سلبریتی‌های کودک و نوجوان است! هر کوله پشتی شیک کودکان نمونه‌ای از کیف بچگانه لاکچری است.

لابد می‌پرسید در میان این همه تنوع کیف زنانه و حتی کیف بچگانه، چرا یادی از کیف دخترانه و نقش آن در پوشاک و استایل شیک و لاکچری نکردیم؟

دلیل این موضوع واضح بودن این ماجراست!

دختران در همه جای دنیا مظهر مد و نوگرایی هستند. هر کیف دخترانه شیک یا کوله پشتی امروزی، بی‌هیچ ‌چون‌وچرا نمادی از مد و کلاس است. چه به‌تنهایی مورداستفاده باشد و چه بخشی از ست کفش و کیف دخترانه به‌شمار آید.

از طرفی دختران از سنین پایین و حتی کودکی شیک بودن و تجربه مدل‌های روز را آغاز می‌کنند. پس تهیه کیف دخترانه مد روز و کوله پشتی دخترانه و کیف بچگانه دختران و قرار دادن آن در ردیف مد و استایل موضوعی نیست که نیاز به توضیح داشته باشد.

در ادامه مطلب به مشخصات کیف‌ زنانه و سایر انواع این محصول در نمونه‌های مورداستفاده سلبریتی‌ها می‌پردازیم. با ما همراه بمانید.

کیف زنانه ، کوله پشتی ، کیف دخترانه

سلبریتی‌ها، تنوع کوله پشتی و کیف‌های موردپسند آنها!

دنیای مد، دنیای زیبا و رنگینی است که اغلب مردم به آن تمایل دارند. اما درمورد افراد مشهور و شناخته شده، این بخشی از زندگی آنهاست که در مد شکل می‌گیرد.

از میان ملزومات مد و شیک‌پوشی، کیف زنانه، کیف دخترانه ، انواع کیف مردانه شیک و به‌روز و حتی کیف بچگانه و انواع کوله پشتی جزو اصلی‌ترین قطعات این پازل هستند.

حتی تصور یک بانوی سرشناس، هنرمند و شناخته شده با یک کیف ساده و خارج از مد چندان دلچسب نیست و کمتر اتفاق می‌افتد. همان‌طور که یک چهره ورزشی معروف را با یک کوله غیر برند کمتر می‌بینیم!

در مرور ویژگی‌های کیف زنانه، مردانه و دخترانه و کوله پشتی و حتی کیف بچگانه موردعلاقه سلبریتی‌ها این موارد را داریم:

  • کیف زنانه لاکچری و موردپسند سلبریتی‌ها هرگز از مدل‌های دمده و قدیمی نیست! این ویژگی در کیف مردانه و انواع کیف دخترانه برای افراد مشهور نیز صدق می‌کند.
  • کیف مردانه لاکچری، اصولاً باید از متریال مرغوب تهیه شود! ویژگی اصلی کیف مردانه شیک، مرغوبیت متریال مصرفی در ساخت آن است. کیف مردانه چرم و نیز کیف مردانه اداری از همین جنس بیشترین مقبولیت را بین آقایان سلبریتی دارد.
  • کیف دخترانه سلبریتی‌ها بدون شک با مزون فصل هماهنگی دارد! مگر می‌توان شیک‌پوش و امروزی بود و از تغییر مد فصل بی‌خبر ماند؟ یا کیف دخترانه دمده از نوع کوله پشتی را بر شانه یک خانم جوان اهل مد دید؟ یا حتی دختر بچه‌ای شیک‌پوش را بدون کیف بچگانه لاکچری و مطابق مد دید؟

کیف زنانه ، کوله پشتی ، کیف دخترانه

هرگز در مورد به‌روز بودن کیف دخترانه و کوله پشتی یک خانم شیک‌پوش به خود شک راه ندهید!

  • کیف بچگانه لاکچری شاد، زیبا و در عین حال به‌روز و مدلیزه است. افراد شیک‌پوش و خوش استایل، از همان کودکی درمورد لباس و لوازم و حتی کیف بچگانه خود حساس هستند و آن را مطابق مد و شیک انتخاب می‌کنند. حتی کوله پشتی بچگانه هم نمونه‌ای از مد و شیک‌پوشی است.
  • افراد میان‌سال، مسن و حتی سالمندان نیز در مد و شیک‌پوشی شریک هستند. پس اگر مایلید نمونه‌ای از کیف زنانه لاکچری یا کیف مردانه خاص و متمایز برای بزرگان تهیه کنید، توجه به تیپ و استایل سلبریتی‌های همان سنین را فراموش نکنید.

بدون شک نمونه‌های مناسب و شیکی از انواع کیف زنانه و نیز تنوع کیف مردانه برای افراد بزرگسال و حتی مسن نیز وجود دارد. کافی است نگاهی به نوع و ظاهر کیف‌هایی بیندازید که افراد مشهور به دست دارند تا الگوی مناسبی برای این مورد پیدا کنید.

 

 

منبع: دلگرم




تاریخ: دو شنبه 14 تير 1400برچسب:,
ارسال توسط مدیر وبلاگ

 لباس عروس مناسب خانم های چاق 

نوعروسانی که دارای اضافه وزن هستند باید لباس عروس مناسب افراد چاق را انتخاب کنند. در ادامه شما را با لباس عروس برای افراد چاق و قد بلند و قد کوتاه آشنا کنیم .

 

لباس عروس از جمله لباس های است که هر نوعروسی آن را یکبار می پوشد و بهتر است که آن را متناسب با فرم اندام خود آن را انتخاب کند. انتخاب لباس براساس مدل، سایز، نوع یقه، جنس و کوتاهی و بلندی موجب می شود تا شما در روز عروسی خود بسیار شیک و خوش پوش باشد.

هر دختر خانمی دوست دارد در شب عروسی خود لاغر اندام و بدون کوچکترین نقصی باشد، و این وسواس در مورد اندام خیلی بیشتر مشهود است اما با توجه به فشار برنامه ریزی عروسی، گاهی تبعیت از رژیم غذایی و برنامه ورزشی قبل ازعروسی برای خانم ها دشوار می شود.

در حالت کلی کلی خرید لباس عروس براساس فرم بدن و اندازه قدتان بسیار مهم است. از این رو در این مطلب قصد داریم تا شما را با لباس عروس برای افراد چاق و قد بلند و قد کوتاه آشنا کنیم؛ پس با ما همراه باشید.

چرا لباس عروس سفید است؟

یک نگاه ساده به مراسم های ازدواج، نشان می دهد که اکثر خانم ها، لباس عروس خود را به رنگ سفید انتخاب می کنند. اما آیا می دانید که چرا باید لباس عروس سفید باشد؟

پیش تر و در ایام های بسیار قدیم، رنگ آبی، رنگ پاکدامنی تلقی میشد، لذا خانم ها، لباس عروس خود را به رنگ آبی انتخاب می کردند. اما ملکه ویکتوریا، رنگ سفید را برای لباس عروس خود برگزید و سنت شکنی کرد. از آن زمان تا به امروز، این تغییر به قوت خود باقی مانده است و لباس عروس سفید رنگ، انتخاب اکثر خانم ها شده است.

البته حتما می دانید که انتخاب رنگ و سبک لباس عروس در هر فرهنگ، کشور و مذهبی با یکدیگر متفاوت است، مثلا در هندوستان لباس عروس به رنگ قرمز است و یا در غنا، لباس عروس رنگی انتخاب می شود، اما در اکثر کشورها و فرهنگ ها، سفید رنگی است که برای لباس عروس برگزیده می شود.

انتخاب لباس عروس برای افراد توپر

انتخاب لباس عروس برای همه افراد کار دشواری است، اما این انتخاب برای عروس های چاق سخت تر است. زیرا اکثر پیراهن عروس ها مناسب افراد لاغر است، پس این دسته از این افراد باید به دنبال لبسا عروس چاق براساس معیارهای باشد تا آن ها را زیباتر نشان دهد.

جنس لباس عروس برای افراد چاق

ارگانزا ساتن تور گیپور شیفون پلی استر سیلک ابریشم

یقه مناسب لباس عروس چاق

بهترین و مناسب ترین یقه برای این دسته از عروس خانم ها، یقه دلبری است که جز ترندهای سال است. در کل یقه های انتخابی عروس های توپر نباید خیلی بزرگ یا خیلی بسته باشد. لازم به ذکر است که لباس عروس های دنباله دار برای خانم های درشت اندام آن ها را بیشتر چاق نشان می دهد.

مناسب ترین آستین برای لباس عروس سایز بزرگ

با توجه به این که عروس خانم ها توپر و چاق دارای بازوهای بزرگ هستند، بهتر است که لباس عروس آستین دار انتخاب کنند. آستین لباس اصلا نباید به هیچ وجه تنگ باشد زیرا شما در آن راحت نخواهید بود؛ زیرا به راحتی نمی توانید دستان خود را در آن تکان دهید.

لباس عروس مناسب خانم های چاق

بهترین لباس عروس چاق

اگرچه داشتن اندام زیبا موجب جذابیت شما می شود اما این دلیلی نمی شود که افراد درشت اندام نمی توانند جذاب باشند. شما قبل از مراسم خود می توانید از برنامه های ورزشی و رژیم های غذایی برای کاهش وزن استفاده کنند. اما بعضی از عروس خانم ها فرصت کافی برای این گونه برنامه ها ندارند یا این که با وجود این کارها باز به اندام ایده آل خود نمی رسند. از این رو این دسته از افراد می توانند از لباس عروس چاق شیک استفاده کنند.

لباس عروس برای افراد چاق و قد بلند

این گونه از نوعروسان باید روش درست لباس پوشیدن و اعتماد به نفس لازم داشتن است. در حالت کلی لباس عروس برای افراد توپر به گونه ای طراحی و دوخته می شود که اضافه وزن آن ها را بپوشاند و نواقص اندام آن ها را بپوشاند. برای رسیدن به این نتیجه، شما باید لباس عروس های را انتخاب کنید که تزئینات زیادی ندارد تا از این طریق بخش های چاق بدن پوشیده شود. از این رو خانم های قد بلند و چاق می توانند طبق نکات زیر لباس خود را انتخاب کنند.

لباس عروس ها با دامن پفی را انتخاب کنند

انتخاب لباس عروس های توری بلند و دنباله دار

پیراهن عروس های که تا قسمت زانو برش دار

لباس عروس های کوتاه

انتخاب لباس های با بالاتنه باز، یقه قایقی، دکلته، آف شولدرز و پشت باز

لباس عروس برای افراد چاق و قد کوتاه

این دسته از افراد باید دقت بیشتری در خرید لباس عروس خود داشته باشند؛ زیرا باید لباسی را انتخاب کنند که هم آن ها را لاغر اندام و بلند نشان دهد. اگر شما دارای پایین تنه بزرگی می باشید باید لباسی را انتخاب کنید که لباس از زیر سینه گشاد می شود از این رو اندام چاق شما زیر پف لباس گم شود. کمر مهم ترین قسمت لباس است پس لباسی را انتخاب کنید که در این بخش پر از تزئینات باشد.

انواع لباس عروس مناسب خانم های چاق

لباس عروس دامن کلوش

این نوع برای بیشتر اندام ها مناسب است و انتخاب آن متناسب با سلیقه خود انتخاب نمایند.

لباس عروس دامن پفی

در حالت کلی لباس عروس پرنسسی برای اکثر فرم اندام ها مناسب است اما بیشتر برای خانم های با اندام گلابی شکل مناسب است. در این نوع فرم اندامی افراد پایین تنه بزرگ تری دارند و دامن پف دار آن ها موجب می شود که نقص های اندامی آن ها را بپوشاند.

لباس عروس کوتاه

این نوع نیز برای اکثر فرم اندام ها مناسب است اما جز لباس عروس های خاص است و دامن آن تا زیر زانو می باشد.

لباس عروس راسته

این نوع جز مدل های ساده است و بسیار شیک و زیبا می باشد. مدل طراحی آن از بالا تا پایین به صورت راسته و معمولا دنباله دار است. این مدل یکی از مناسب ترین لباس عروس چاق برای افراد قد بلند است. آن دسته از افرادی که دنبال لباس عروس دنباله دار هستند، می توانند این مدل را انتخاب کنند.

لباس عروس دکلته

این مدل دارای یک خط صاف است که دور تا دور سینه کشیده می شود. این نوع دارای مدل های بسیار متنوع و گوناگون است و شما می توانید یکی از آن ها را با با توجه به شکل و استایل خود انتخاب کنید.

لباس عروس آستین کوتاه

در حالت کلی پیراهن عروس های آستین دار از ترندهای سال است و مناسب برای خانم های درشت اندام است. آن دسته از افرادی که قسمت بازو دست شان ترک دارد و برای پوشش آن ها می توانند از این مدل استفاده کنند. البته این مدل به عنوان لباس عروس برای افراد چاق و قد بلند مناسب نیست.

لباس عروس مناسب خانم های چاق

راهنمای خرید لباس عروس مناسب افراد چاق

قبل از رفتن به بازار برای خرید با مزون های معتبر تماس بگیرید تا مطمئن شوید که لباس عروس سایز 48 یا دیگر سایزهای بزرگ را داشته باشند. از فروشنده و مشاوران با تجربه برای خرید پیراهن عروس خود استفاده کنید. در حالت کلی مشاوران مزون افراد با تجربه ای هستند و در این خرید مهم می توانند بهترین و مناسب ترین لباس را انتخاب کنند. لباس عروس ممکن است که قابلیت این را داشته باشد که کمی تغییرات را داشته باشد و بتواند به مدل ایده آل شما نزدیک شود. رنگ سفید برای عروس خانم های درشت اندام مناسب نیست زیرا آن ها را چاق تر نشان می دهد . بهتر است از رنگ های شیری، کرم و صدفی استفاده کنند. در خرید لباس عروس حتما به سلیقه خود توجه کنید، زیرا بعد از گذشت چند سال با مشاهده عکس های عروسی خود از انتخاب خود پشیمان می شوید. پس ابتدا لباسی را انتخاب کنید که به آن احساس خوبی داشته باشید.

قیمت لباس عروس دخترانه و شیک

قیمت لباس عروس یا نامزدی، از مهم ترین و اولین فاکتور ها برای خرید لباس عروس اینترنتی است. قیمت انواع مدل های گفته شده به موارد مختلفی مانند: جنس پارچه، نگین دوزی و مروارید دوزی، مقدار پف و ... بستگی دارد. برای مثال مدل لباس عروس ساده با یک لباس دنباله دار و کار شده متفاوت است. در انواع مزون ها می توانید خرید آنلاین و اینترنتی لباس عروس بچه گانه، دخترانه، پوشیده (محجبه) و ... را بدون هیچ دردسری انجام دهید؛ سپس پس از مشاهده انواع لباس عروس زیبا، جدید و شیک، ایرانی، بچه گانه، رنگی و پوشیده و رنج قیمت لباس عروس و یک مقایسه ساده، شیک ترین و ارزان ترین مدل آن را انتخاب کنید. در ضمن مزون های آنلاین به عنوان مرجع آنلاین لباس عروس یکی از ارزانترین مراکز خرید لباس عروس در تهران و دیگر نقاط کشور شناخته شده است.

 

 

منبع: دلگرم




تاریخ: یک شنبه 13 تير 1400برچسب:,
ارسال توسط مدیر وبلاگ

در این مطلب تصاویری از انواع مدل مانتو لی دخترانه و زنانه با طرح های کوتاه و بلند را گردآوری کرده ایم که امیدواریم این مدل ها مورد توجه شما همراهان عزیز و گرامی قرار بگیرند.

مدل مانتوی لی این روزها توانسته است در دنیای مد توجه اغلب خانم ها را به سمت خود جلب کند و این طرح مانتوی زیبا برای خانم ها و دختران جوان خوش سلیقه و امروزی انتخابی مناسب و ایده آل محسوب می شود.

مدل مانتو لی با طرح های زیبا و شیک

مانتوی لی در انواع طرح های کوتاه و بلند دوخته می شود همچنین این مدل در انواع رنگ های تیره و روشن موجود می باشد و شما می توانید با توجه به سلیقه شخصی و فرم اندام تان از بین این طرح ها مانتویی با تن پوشی شیک و مناسب را برای خود انتخاب نمایید.

مدل مانتو لی

طرح مانتوی لی زنانه و دخترانه

مانتو یکی از ضروری ترین پوشش ها برای خانم ها محسوب می شود که در انواع طرح های مختلف موجود می باشد و شما می توانید با توجه به نیاز و سلیقه شخصی تان طرح و رنگ و جنس مانتوی خود را انتخاب نمایید.

مانتوی لی از انواع طرح های خاص و اسپرت است و اگر شما از آن دسته از خانم هایی هستید که تمایل دارید مانتوهای اسپرت را برای پوشیدن انتخاب نمایید می توانید در صورت تمایل از این طرح لباس استفاده کنید.

مانتوهای لی در انواع طرح های کوتاه و بلند موجود می باشند که مدل مانتوی کوتاه لی برای خانم ها و دختران جوانی که به پوشیدن مانتوهای کوتاه علاقه زیادی دارند انتخابی مناسب و ایده آل محسوب می شود.
مدل مانتوی بلند لی نیز برای خانم های قد بلند و خانم ها با قد متناسب انتخابی مناسب است همچنین اگر شما تمایل دارید پوششی کامل داشته باشید بهتر است این مدل را برای پوشیدن انتخاب نمایید.

مدل مانتو لی

مانتوی لی کوتاه

مانتو بلند لی

مانتوی بلند لی

مدل مانتو اسپرت

مانتوی اسپرت لی

مدل مانتوی لی جلوباز

مانتوی جلوباز لی

طرح مانتوی لی

طرح مانتوی لی

مانتو لی بلند

مانتوی شیک لی

مانتو بلند لی

مانتوی لی بلند

مانتوی دخترانه لی

مانتو دخترانه

مانتوی زنانه لی

طرح ساده مانتوی لی

مانتوی لی

مانتوی رنگ روشن لی

مانتوی لی

مانتوی دخترانه

مدل مانتوی اسپرت

مانتوی زنانه لی

مانتوی دخترانه لی

 مانتوی دخترانه لی

مانتوی لی

مانتوی اسپرت

مانتو کوتاه لی

مانتوی کوتاه لی

مانتوهای لی در انواع طرح های جلو باز و  جلو بسته دوخته می شوند و اگر شما تمایل دارید پوششی امروزی و راحت تر داشته باشید بهتر است طرح های جلوباز این مانتوها را برای پوشیدن انتخاب نمایید.
توجه داشته باشید که اگر تمایل دارید از مانتوی جلوباز لی استفاده کنید بهتر است از زیر مانتوی خود زیر سارافونی یا لباسی اسپرت بپوشید تا استایل و تیپ تان زیبا و جذاب تر به نظر برسد.

مانتوهای لی مانند سایر طرح های مانتوی دخترانه و زنانه در انواع رنگ های تیره و روشن موجود می باشد که مدل مانتوهای رنگ روشن لی برای خانم ها با فرم اندام متناسب و لاغر مناسب تر می باشد و اگر شما چاق و توپر هستید بهتر است رنگ های تیره تر را برای پوشیدن انتخاب نمایید تا فرم اندام تان لاغرتر به نظر برسد.

توجه به طرح و رنگ شلوار و سایر اکسسوری هایی که به همراه مانتوی لی پوشیده می شوند از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و شما می توانید این مدل را با شلوار لی یا شلوار اسپرت رنگ تیره و روشن بپوشید.

طرح مانتوی لی

مانتوی لی کوتاه

مانتوی اسپرت لی

طرح جدید مانتوی لی

مدل مانتوی رنگ روشن لی شیک

مانتوی لی طرح بارانی

مدل مانتو اسپرت لی

مانتوی کمربند دار لی

مانتوی دخترانه لی

مانتوی کوتاه و اسپرت

مانتوی اسپرت

ست مانتو و شلوارلی

ست مانتو شلوار

مانتوی لی اسپرت زیبا

طرح مانتوی جلوباز لی

مانتوی شیک لی

مانتوی جلو بسته لی

مانتوی لی زنانه

مانتوی زنانه لی

مانتو لی زنانه و دخترانه

مانتوی لی بلند

مانتوی بلند لی

مانتوی بلند اسپرت لی

در این مطلب توجه شما را به انواع مدل مانتو لی جلب کردیم که امیدواریم این طرح ها با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند و بتوانید با ایده گرفتن از آن ها مانتویی شیک و مناسب را برای خود انتخاب نمایید.

 

منبع: نصرینو




تاریخ: یک شنبه 13 تير 1400برچسب:,
ارسال توسط مدیر وبلاگ

در این مطلب ۱۵ مدل مانتو مجلسی ۲۰۲۲ – ۱۴۰۱ جدید و بسیار شیک دخترانه و زنانه را در انواع مدلهای بلند، کوتاه، کتی و جلوباز برای خانم های باکلاس آماده کردیم.

همان طور که گفتیم جدیدترین مدلهای مانتو مجلسی ۲۰۲۲ – ۱۴۰۱ را در طرح های بسیار لاکچری و رنگهای مختلفی از جمله مشکی و سفید را در این قسمت برای شما جمع آوری کردیم. در ادامه توجه شما را به دیدن این مدلهای بسیار زیبا جلب می نماییم.

جدیدترین مدل مانتو مجلسی سال ۲۰۲۲ – ۱۴۰۱ با طراحی بسیار شیک

جدیدترین مدل مانتو مجلسی سال ۲۰۲۲ – ۱۴۰۱ با طراحی بسیار شیک

جدیدترین مدل مانتو مجلسی سال ۲۰۲۲ – ۱۴۰۱ با طراحی بسیار شیک

طراحی مانتوها از تنوع بسیار بالایی برخوردار هستند اما به جرئت می‌توان گفت که یکی از ساده‌ترین و ابتدایی‌ترین انواع طراحی‌های مانتو، مدل‌های دو رنگ است.

مانتو دو رنگ به مانتوهایی گفته می‌شود که در دوخت آن‌ها از دو یا چند پارچه با رنگ‌های متفاوت استفاده شده است. ترکیب پارچه‌های رنگی همانند ترکیب رنگ‌های مختلف، از تنوع بیشماری برخوردار است.

از جمله مدل مانتو ترکیبی دو رنگ، مانتوهایی هستند که بر روی مچ آستین‌ها، دور یقه، قسمتی از بالا تنه یا کل آن رنگ‌های متفاوتی به کار رفته است.

انواع دیگر این مانتوها، مدل‌های هستند که از پارچه‌های طرح دار به صورت اشکال هندسی دوخته شده بر مانتو یا به شکل نوارهایی بر روی مچ، دور یقه و حاشیه‌ی مانتو استفاده می‌شود.

جدیدترین مدل مانتو مجلسی سال ۲۰۲۲ – ۱۴۰۱ با طراحی بسیار شیک

جدیدترین مدل مانتو مجلسی سال ۲۰۲۲ – ۱۴۰۱ با طراحی بسیار شیک

جدیدترین مدل مانتو مجلسی سال ۲۰۲۲ – ۱۴۰۱ با طراحی بسیار شیک

جدیدترین مدل مانتو مجلسی سال ۲۰۲۲ – ۱۴۰۱ با طراحی بسیار شیک

جدیدترین مدل مانتو مجلسی سال ۲۰۲۲ – ۱۴۰۱ با طراحی بسیار شیک

جدیدترین مدل مانتو مجلسی سال ۲۰۲۲ – ۱۴۰۱ با طراحی بسیار شیک

جدیدترین مدل مانتو مجلسی سال ۲۰۲۲ – ۱۴۰۱ با طراحی بسیار شیک

جدیدترین مدل مانتو مجلسی سال ۲۰۲۲ – ۱۴۰۱ با طراحی بسیار شیک

جدیدترین مدل مانتو مجلسی سال ۲۰۲۲ – ۱۴۰۱ با طراحی بسیار شیک

جدیدترین مدل مانتو مجلسی سال ۲۰۲۲ – ۱۴۰۱ با طراحی بسیار شیک

جدیدترین مدل مانتو مجلسی سال ۲۰۲۲ – ۱۴۰۱ با طراحی بسیار شیک

جدیدترین مدل مانتو مجلسی سال ۲۰۲۲ – ۱۴۰۱ با طراحی بسیار شیک

امیدواریم از جدیدترین مدلهای مانتو مجلسی ۱۴۰۱ که برایتان آماده کردیم استفاده لازم را برده باشید.

در صورتیکه هرگونه نظر یا پیشنهادی در مورد این مطلب دارید می توانید از طریق قسمت نظرات همین مطلب آن را با ما به اشتراک بگذارید.

 

منبع: نصرینو




تاریخ: یک شنبه 13 تير 1400برچسب:,
ارسال توسط مدیر وبلاگ

 

یکسری باکتری به طور طبیعی روی پاها وجود دارد که از عرق ترشح شده بر سطح پوست تغذیه می‌کنند و باعث تولید بوی تندی می‌شوند. ‌به همین علت هنگامی که تجمع عرق و باکتری‌ها بر روی پا افزایش می‌یابد بوی نامطبوعی از کفش و جوراب تولید می‌شود. در این مطلب ترفندهایی ساده برای از بین بردن بوی بد کفش ارائه شده است.

کفش - کتونی - کتانی

 از بوی بد کفش‌هایتان خجالت می‌کشید؟ بوی بد کفش‌ مانع پوشیدن کفش مورد علاقه‌تان شده است؟ با شروع تابستان و گرم شدن هوا، احتمال افزایش عرق از غدد در تمام بدن به خصوص کفش‌ها افزایش می‌یابد.

بوی بد کفش برای هرکسی می‌تواند آزاردهنده و شرم‌آور باشد. به خصوص زمانی که توسط افراد زیادی احاطه شده باشید. به طور طبیعی، یکسری باکتری بر روی پاها وجود دارد که از عرق ترشح شده بر سطح پوست تغذیه می‌کنند و باعث تولید بوی تندی می‌شوند. ‌به همین خاطر، هنگامی که تجمع عرق و باکتری‌ها بر روی پا افزایش می‌یابد، بوی نامطبوعی از کفش و جوراب تولید می‌شود.

رطوبت پاها و کمبود هوا در کفش‌ها زمینه را برای رشد قارچ‌ها و باکتری‌ها افزایش می‌دهد. این موضوع امری طبیعی است. اما در خانم‌های باردار و نوجوان‌ها بیشتر اتفاق می‌افتد؛ زیرا، بدن این افراد هورمون‌هایی تولید می‌کند که باعث تعریق بیشتر می‌شود. از طرف دیگر، افرادی که تمام روز سرپا هستند یا شغل آن‌ها استرس‌زا است، بیشتر از دیگران عرق خواهند کرد.

خبر خوب این است که در ادامه مطالب قرار است چند روش از بین بردن بوی بد کفش‌ها را به شما آموزش دهیم؛ شما با استفاده از راه‌حل‌ها و ترفندهای زیر می‌توانید بوی بد کفش‌ها را از بین ببرید. پس تا آخر مطالب همراه ما باشید.

روش از بین بردن بوی بد کفش

هیچ‌کس دوست ندارد نظرات تند و زننده‌ای در رابطه با بوی بد پا یا کفش‌های خود بشنود. در حالت طبیعی، بوی بد پاها مشکل پزشکی به حساب نمی‌آید و می‌توان با خرید کفش باکیفیت و انتخاب جوراب‌های ضد عرق از بروز آن پیشگیری نمود. انتخاب کفش‌های باکیفیت که قابلیت تنفس را به پاها می‌دهد، می‌تواند به کاهش تعرق پاها نیز کمک کند.

استفاده از جوراب و کفش‌هایی با کیفیت پایین می‌تواند باعث تعریق بیشتر پا شوند. به طور کلی، چندین روش وجود دارد که فرد می‌تواند از آن‌ها برای کاهش بوی بد پا، ناشی از بی‌کیفیت بودن کفش استفاده کند. برای مثال، تعویض کفی‌های کفش با کفی‌های مخصوص و ضدعرق یکی از راه‌های کاهش بوی بد پا و پیشگیری از عفونت ناخن‌های پاست. همچنین، چند ترفند خانگی برای کاهش بوی نامطبوع کفش‌ها در زیر آورده شده است. پس، تا آخر این بخش همراه ما باشید:

۱. از جوش شیرین استفاده کنید:

جوش شیرین کاربردهای زیادی دارد که یک از آن‌ها، از بین بردن بوی بد کفش است. جوش شیرین می‌تواند بوی نامطبوع پا و کفش‌ها را از بین ببرد.

این پودر قادر است رطوبت اضافی را جذب کند. تنها کافی است چند قطره روغن خوشبو، یک برس، یک فیلتر قهوه و چند قاشق چای‌خوری جوش شیرین تهیه کنید. جوش شیرین را به همراه روغن‌ها درون فیلتر بریزید و آن‌را محکم ببندید و یک شبانه روز درون کفش قرار دهید تا صبح روز بعد از شر بوهای نامطبوع خلاص شوید.

۲-  کفش‌ها را  زیر آفتاب خشک کنید:

به زیبایی کفش‌ها و تمیزی اهمیت می‌دهید؟ اگر جواب شما بله است، پس حتما از اهمیت تمیزی کفش و جوراب‌ها اطلاع دارید. بعد از شستن کفش‌ها، چند ساعت آن‌ها را در زیر نور خورشید قرار دهید تا همزمان با خشک شدن کفش، باکتری‌ها از بین بروند.

۳- پاها را تمیز نگه‌ دارید:

اگر مشکل بو از کفش و جوراب نیست، پس وقت آن رسیده که به بهداشت پاها بیشتر اهمیت دهید. بهترین کار برای از بین بردن بوی پا و کفش، شستشوی روزانه پاها با آب ولرم و شوینده مخصوص است.

برای لایه‌برداری از پاها و رعایت بهداشت فردی می‌توانید از سنگ پا استفاده کنید. سنگ پا با جداسازی پوست مرده از پاها مانع از رشد باکتری بر روی انگشتان پا می‌شود. بعد از شستشوی پاها، حتما آن‌ها را خشک نمایید.

۴- از دئودورانت مخصوص کفش استفاده کنید:

برای از بین بردن بوی پا و کفش، بدون دردسر، می‌توانید از اسپری‌های خوشبو کننده کفش استفاده کنید. تنها کافی است یک اسپری خوشبوکننده همیشه در کیف خود داشته باشید.

۵- از الکل استفاده  کنید:

یکی دیگر از روش‌های محبوب از بین بردن بوی نامطبوع کفش‌ها و افزایش طراوت پاها، استفاده از الکل است. در روش اول، یک بطری اسپری الکل را برداشته و آن را با محلولی از آب و الکل پر کنید. الکل و آب باید با نسبت مساوی با یکدیگر مخلوط شوند. این محلول را درون کفش‌ها اسپری کرده و اجازه دهید تا کفش خشک شود. به همین راحتی می‌توانید از شر باکتری‌ها و بوی بد کفش‌ها خلاص شوید.

‌در روش دوم، با استفاده از یک پنبه آغشته به الکل درون کفش‌ها را تمیز کنید. سپس، چند پنبه الکلی را یک شبانه روز در کفش‌ها قرار دهید.

۵ ترفند ساده برای از بین بردن بوی بد کفش

پیشگیری از بوی نامطبوع کفش

براساس گزارشات موسسه بهداشت، ۱۶ درصد از بزرگسالان ۲۱ سال به بالا از بوی نامطبوع پا و کفش‌ها ناراضی هستند. بدیهی است که بوی بد کفش ناشی از تعرق پاهاست. بنابراین، با در نظر گرفتن موارد زیر به کاهش تعریق پاها کمک خواهید کرد:

  • ناخن‌های پا را کوتاه نگه دارید.
  • از جوراب‌های پنبه‌ای و نخی استفاده کرده و به موقع آن‌ها را تعویض کنید.
  • اگر در محیطی گرم زندگی می‌کنید، هرروز جوراب‌هایتان را تعویض کنید.
  • برای شستشوی پاها از صابون‌های ضد قارچ و ضد باکتری استفاده کنید.
  • با اسکراب کردن پاها، پوست مرده و سفت آن را از سطح پوست جدا کنید.
  • از کفش‌های تنگ یا بی‌کیفیتی که رطوبت را در خود نگه می‌دارند خودداری کنید.
  • اجازه دهید رطوبت کفش به طور کامل از بین برود. سپس، از آن مجددا استفاده کنید.
  • در آب و هوای گرم از کفش‌هایی که دارای تهویه هستند یا صندل‌های مناسب استفاده کنید.

شاید تمیز کردن کفش‌ها کمی وقت‌گیر یا خسته کننده به نظر برسد، اما اگر سعی کنید به طور مستمر و در فواصل زمانی کوتاه این کار را انجام دهید، هم انرژی کمتری از شما می‌گیرد، هم نتیجه بهتری خواهد داشت. این نکته را هم در نظر داشته باشید که هیچ راه حلی قطعی نیست، پس به دنبال علت اصلی بوی بد پاها باشید و با درمان آن‌ها برای همیشه از شر بوی بد کفش‌ها خلاص شوید.

 

منبع: همشهری




تاریخ: شنبه 12 تير 1400برچسب:,
ارسال توسط مدیر وبلاگ

 جدیدترین شال و روسری زنانه 2015

جدیدترین شال و روسری زنانه 2015-مدل جدیدترین شال و روسری زنانه 2015-شال و روسری زنانه-مدل شال و روسری زنانه

 

شال و روسری زنانه ، را برای شما عزیزان و کاربران محترم مجله دلگرم قرار داده ایم , با مجله دلگرم همراه باشید.

 

شال و روسری زنانه

 

شال و روسری زنانه

 

 

شال و روسری زنانه

شال و روسری زنانه

شال و روسری زنانه

شال و روسری زنانه

شال و روسری زنانه

شال و روسری زنانه

شال و روسری زنانه

شال و روسری زنانه

شال و روسری زنانه

شال و روسری زنانه

شال و روسری زنانه

شال و روسری زنانه

شال و روسری زنانه

شال و روسری زنانه

شال و روسری زنانه

شال و روسری زنانه

شال و روسری زنانه

شال و روسری زنانه

شال و روسری زنانه

شال و روسری زنانه

شال و روسری زنانه

شال و روسری زنانه

شال و روسری زنانه

شال و روسری زنانه

شال و روسری زنانه

شال و روسری زنانه

شال و روسری زنانه

 

منبع: دلگرم




تاریخ: شنبه 12 تير 1400برچسب:,
ارسال توسط مدیر وبلاگ

 

آشنایی با ویژگی‌ها و انواع اکسسوری در دنیای مد و فشن

اکسسوری چیست؟

اولین چیزی که با شنیدن نام فشن (Fashion) به ذهن می‌رسد، انواع پوشاک است. این در حالی است که بخش اعظمی از زیبایی‌ها و زرق و برق دنیای مُد و فشن به‌خاطر استفاده از اکسسوری‌ها است. اکسسوری (Accessory) واژه‌ای انگلیسی به‌‌معنای "لوازم فرعی، جانبی یا همراه" است؛ و در اصطلاح به گروهی از وسایل گفته می‌شود که در کنار لباس‌های اصلی برای ایجاد زیبایی، شکوه و هارمونی (تناسب) مورد استفاده قرار می‌گیرند.

 

 

1

اکسسوری شامل چه چیزهایی می‌شود؟

برای خرید انواع اکسسوری باید با طبقه‌بندی انواع اکسسوری و کاربردها و ویژگی‌های هریک از آن‌ها آشنا باشیم. اکسسوری‌ها را می‌توان از نظر کاربرد، جنس، برند، مدل و ویژگی‌های ظاهری دسته‌بندی کرد؛ اما مهم‌ترین نوع طبقه‌بندی اکسسوری، گروه‌بندی انواع آن در دو دسته اکسسوری‌های پوشیدنی و اکسسوری‌های حمل‌کردنی است.

 

اکسسوری‌های پوشیدنی

اکسسوری‌های پوشیدنی به تمامی محصولاتی گفته می‌شود که در کنار لباس‌های اصلی پوشیده می‌شوند. دستمال سر، دستمال گردن، شال گردن، جوراب، دستکش، انواع جواهرات، ساعت مچی، کلاه، کراوات، کمربند، دستبند، ماسک، نقاب صورت، بند شلوار (ساس‌بند) و شال و روسری از انواع اکسسوری‌های پوشیدنی هستند.

اکسسوری‌های حمل‌کردنی

اکسسوری‌های حمل‌کردنی یا قابل حمل کاربردهای متنوعی دارند؛ اما حتما یکی از این کاربردها، استفاده برای ایجاد زیبایی و جلوه مناسب است. برای مثال از جاکلیدی برای حمل و نگهداری از انواع کلید و سوئیچ استفاده می‌شود؛ اما خریداران جاکلیدی، همیشه به زیبایی آن و مواردی چون تناسب رنگ آن با کمربند یا لباس اهمیت می‌دهند. برخی از اکسسوری‌های حمل‌کردنی عبارتند از:

  • کیف دستی
  • کیف پول جیبی
  • ساعت زنجیردار
  • عینک آفتابی
  • بادبزن‌های دستی
  • انواع چتر (بارانی و آفتابی)
  • عصا و چوب دستی
  • جاکلیدی
  • پیکسل
  • جعبه سیگار
  • قمقمه کتابی استیل
  • فندک

یکی از محبوب‌ترین تجربه‌های خرید

تنوع بی‌نظیر، برندهای مشهور، کاربردهای فراوان، ترکیب انواع متریال و رنگ‌ها و ست کردن اکسسوری‌ها با سبک‌ها و استایل‌های مختلف، خرید اکسسوری‌ها را به یکی از لذت‌بخش‌ترین تجربه‌های خرید مبدل می‌کند. بعضی از اکسسوری‌ها خاص بانوان، بعضی مخصوص آقایان، برخی جوان‌پسند و برخی دیگر مورد نیاز کودکان هستند. در ادامه با برخی از انواع محبوب و پرکاربرد اکسسوری آشنا می‌شویم.

سر خودتان کلاه بگذارید!

محافظت در برابر باد و باران و آفتاب، حفظ ایمنی در محیط‌های کاری، ایجاد یکنواختی استایل در محیط‌های نظامی یا مذهبی و کاربرد در صنعت مد و فشن، برخی از دلایل کاربرد کلاه‌ها هستند. در دنیای مُد اما کلاه‌ها از متنوع‌ترین انواع اکسسوری هستند. به همین دلیل برای خرید کلاه بهتر است با انواع گوناگون آن آشنا باشیم. ویژگی برخی از انواع کلاه‌ها را با هم مرور می‌کنیم:

  • کلاه بافتنی: کلاه‌های بافتنی (Knitted Hats) اکسسوری‌های جذاب فصول سرد و مناطق سردسیر هستند. این کلاه‌ها را از جنس پشم، فاستونی یا کاموا می‌سازند.
  • کلاه چولو: کولاه چولو (Chullo Hat) مشابه کلاه‌های بافتنی است؛ با این تفاوت که دو تکه اضافی برای پوشاندن گوش دارد. برخی از انواع کلاه چولو دو بند برای گره زدن در زیر چانه هم دارند.
  • کلاه آفتابی: کلاه آفتابی (Sun Hat) یکی از انواع کلاه لبه‌دار است که مدل حصیری آن را بسیار دیده‌ایم. برخی از انواع زنانه این کلاه‌ها با لبه بلند بسیار محبوب هستند.
  • کلاه کپ: کلاه کپ (Cap Hat) یکی از پرطرفدارترین و محبوب‌ترین کلاه‌ها در دنیا است. از انواع مختلف این کلاه در فعالیت‌های ورزشی و روزمره می‌توان استفاده کرد.
  • کلاه ترپر: ترپر (Trapper Hat) کلاه محبوب فصل زمستان و نواحی سردسیر است؛ این کلاه عموما از جنس چرم و خز ساخته می‌شود؛ گوش‌گیر دارد و می‌توانید این گوش‌گیرها را به‌کمک یک دکمه در بالای کلاه، جمع کنید.
  • کلاه پاناما: کلاه پاناما (Panama Hat) از انواع محبوب و شیک کلاه برای استایل مردانه است. این کلاه امروزه از الیاف مصنوعی ساخته می‌شود و بسیار سبک و خنک است.
  • کلاه فدورا: کلاه فدورا (Fedora Hat) شباهت زیادی به کلاه پاناما دارد اما از جنس پشم یا نمد ساخته می‌شود.
  • کلاه کابوی: کلاه کابوی (Cowboy Hat) کلاه مشهور دامداران و گاوچرانان آمریکایی است که در فیلم‌های وسترن دیده می‌شود. این کلاه امروز هم طرفداران خودش را دارد.

2

راحتی پا بدون جوراب ممکن نیست!

پیاده‌روی لذت‌بخش و انجام راحت امور سرپایی فقط وابسته به کفش‌ها نیست؛ در واقع جوراب‌ها یکی از مهم‌ترین ابزارها برای حفظ سلامتی پوست، راحتی پا و عاملی برای ایجاد زیبایی بیشتر هستند. در زمان خرید جوراب باید به این نکات دقت کنید: ضخامت جوراب، جنس نخ جوراب و نوع فعالیتی که جوراب را متناسب با آن انتخاب می‌کنید. ویژگی بعضی از انواع مختلف جوراب را با هم مرور می‌کنیم:

  • جوراب کالج: معمولا همراه با کفش کالج پوشیده می‌شود و از پنجه تا مچ پا را می‌پوشاند.
  • جوراب سرپنجه‌ای: نوعی جوراب جدید برای کفش‌های پاشنه بلند که فقط پنجه پا را می‌پوشاند.
  • جوراب ساق کوتاه: از پنجه تا زیر قوزک پا را می‌پوشاند و معمولا با کفش‌های کتانی ست می‌شود.
  • جوراب ساق‌دار: همان جوراب رایج، به‌ویژه برای آقایان که مناسب استایل رسمی و روزمره است.
  • جوراب سه‌رُبع: معمولا زیر پوتین مردانه و چکمه زنانه پوشیده می‌شود و تا زیر زانو را می‌پوشاند.
  • جوراب بالای ران: مدل محبوب بانوان و دختران برای مجالس و مهمانی‌ها است.
  • جوراب بالای زانو: برای مردان و زنان در مسابقات و فعالیت‌های ورزشی مناسب است.
  • جوراب شلواری: با ویژگی کشسانی بالا که مانند شلواری چسبان و دارای جوراب است.

3

عینک آفتابی؛ همراه شما در روزهای روشن

مانند امضایی روی استایل شما است! عینک آفتابی یا عینک دودی، برای محافظت از چشم و زیبایی چهره به‌کار می‌رود. چینی‌ها از قرن دوازدهم میلادی از عینک‌های آفتابی استفاده می‌کردند. عدسی این عینک‌ها در ابتدا از لایه‌های روشن کوارتز ساخته می‌شد. امروزه انواع گوناگونی از لنزها با کاربردها و ویژگی‌های مختلف برای عینک‌های آفتابی وجود دارد و اشکال مختلف لنزها و فریم‌ها از عناصر یک استایل زیبا هستند.

جنس فریم عینک‌های آفتابی

بخش اعظمی از کاربرد و زیبایی عینک‌های آفتابی بستگی به شکل و جنس فریم‌های آن‌ها دارد. از فریم‌های فلزی به‌دلیل مقاومت بالای آن‌ها در برابر ضربه و آسیب‌های دیگر استفاده می‌شود؛ اما مناسب فعالیت‌های ورزشی نیستند. فریم‌های نایلون مناسب موقعیت‌هایی با تحرک بالا از جمله زمان ورزش هستند. فریم تیتانیوم، گران‌قیمت، با دوام و ضدخش است. فریم‌های پلاستیکی بسیار پرکاربرد و فریم‌های پلی‌کربنات، در برابر ضربه مقاوم هستند.

رنگ لنز عینک‌های آفتابی

رنگ لنز عینک آفتابی علاوه بر ایجاد تنوع در استایل، ویژگی‌های اختصاصی در برابر اشعه‌های مضر را ایجاد می‌کند. لنز قهوه‌ای، کنتراست نور را بالا می‌برد و مناسب ورزش‌های زمستانی است. لنزهای زرد، کهربایی و طلایی مناسب محیط‌هایی با نور کم هستند. لنزهای انعکاسی برای چشم‌های حساس در برابر نور مفید هستند و لنزهای قهوه‌ای-خاکستری، شدت نور را بدون تغییر در رنگ، کاهش می‌دهند. لنزها را همچنین از متریال‌های مختلفی می‌سازند که برخی از آن‌ها عبارتند از:

  • لنز شیشه‌ای
  • لنز پلی‌کربنات
  • لنز پلی‌یورتان
  • لنز اکریلیک

ساعت مچی؛ ترتیب خاطره‌ها در خط زمان

ساعت مچی یکی از عناصر ویژه و ماندگار استایل زنانه و مردانه است؛ ساعت‌های مچی را براساس تکنولوژی می‌توان به 3 گروه ساعت‌های دیجیتال، آنالوگ و ترکیبی تقسیم کرد. البته شاید بتوانید دستبندهای هوشمند را هم با کاربردهایی افزایش یافته، به این گروه‌ها اضافه کنید. اگر قصد خرید ساعت مچی دارید باید به این نکات توجه ویژه داشته باشید:

  • برند ساعت
  • تکنولوژی ساعت
  • استایلی که می‌خواهید ساعت را با آن ست کنید
  • تناسب ساعت با محدوده سنی فرد
  • جنس بند، بدنه، عقربه و صفحه ساعت
  • نوع موتور ساعت

چتری برای باران، چتری برای آفتاب

در فصل پاییز و زمستان و در زمان باریدن باران و برف، چترها از عناصر ضروری استایل شما هستند. چترهای آفتابی نیز در نقاط گرمسیر و در زمان حضور در نقاط گردشگری صحرایی کاربرد دارند. از این چترها برای محافظت از چشم‌ها و پوست صورت در برابر اشعه‌های مضر آفتاب استفاده می‌شود. چترها همچنین در رنگ‌های مختلف، با متریال‌‌های مختلف و با تکنولوژی‌های مختلفی برای باز و بسته شدن ساخته می‌شوند.

 

منبع: اقتصاد آنلاین




تاریخ: شنبه 12 تير 1400برچسب:,
ارسال توسط مدیر وبلاگ

در این مطلب ۱۵ مدل مانتو مجلسی ۲۰۲۱ – ۱۴۰۰ جدید و بسیار شیک دخترانه و زنانه را در انواع مدلهای بلند، کوتاه، کتی و جلوباز برای خانم های باکلاس آماده کردیم.

 

همان طور که گفتیم جدیدترین مدلهای مانتو مجلسی ۲۰۲۱ – ۱۴۰۰ را در طرح های بسیار لاکچری و رنگهای مختلفی از جمله مشکی و سفید را در این قسمت برای شما جمع آوری کردیم. در ادامه توجه شما را به دیدن این مدلهای بسیار زیبا جلب می نماییم.

جدیدترین مدل مانتو مجلسی سال ۲۰۲۱ – ۱۴۰۰ با طراحی بسیار شیک

جدیدترین مدل مانتو مجلسی سال ۲۰۲۱ – ۱۴۰۰ با طراحی بسیار شیک

جدیدترین مدل مانتو مجلسی سال ۲۰۲۱ – ۱۴۰۰ با طراحی بسیار شیک

طراحی مانتوها از تنوع بسیار بالایی برخوردار هستند اما به جرئت می‌توان گفت که یکی از ساده‌ترین و ابتدایی‌ترین انواع طراحی‌های مانتو، مدل‌های دو رنگ است.

مانتو دو رنگ به مانتوهایی گفته می‌شود که در دوخت آن‌ها از دو یا چند پارچه با رنگ‌های متفاوت استفاده شده است. ترکیب پارچه‌های رنگی همانند ترکیب رنگ‌های مختلف، از تنوع بیشماری برخوردار است.

از جمله مدل مانتو ترکیبی دو رنگ، مانتوهایی هستند که بر روی مچ آستین‌ها، دور یقه، قسمتی از بالا تنه یا کل آن رنگ‌های متفاوتی به کار رفته است.

انواع دیگر این مانتوها، مدل‌های هستند که از پارچه‌های طرح دار به صورت اشکال هندسی دوخته شده بر مانتو یا به شکل نوارهایی بر روی مچ، دور یقه و حاشیه‌ی مانتو استفاده می‌شود.

جدیدترین مدل مانتو مجلسی سال ۲۰۲۱ – ۱۴۰۰ با طراحی بسیار شیک

جدیدترین مدل مانتو مجلسی سال ۲۰۲۱ – ۱۴۰۰ با طراحی بسیار شیک

جدیدترین مدل مانتو مجلسی سال ۲۰۲۱ – ۱۴۰۰ با طراحی بسیار شیک

جدیدترین مدل مانتو مجلسی سال ۲۰۲۱ – ۱۴۰۰ با طراحی بسیار شیک

جدیدترین مدل مانتو مجلسی سال ۲۰۲۱ – ۱۴۰۰ با طراحی بسیار شیک

جدیدترین مدل مانتو مجلسی سال ۲۰۲۱ – ۱۴۰۰ با طراحی بسیار شیک

جدیدترین مدل مانتو مجلسی سال ۲۰۲۱ – ۱۴۰۰ با طراحی بسیار شیک

جدیدترین مدل مانتو مجلسی سال ۲۰۲۱ – ۱۴۰۰ با طراحی بسیار شیک

جدیدترین مدل مانتو مجلسی سال ۲۰۲۱ – ۱۴۰۰ با طراحی بسیار شیک

جدیدترین مدل مانتو مجلسی سال ۲۰۲۱ – ۱۴۰۰ با طراحی بسیار شیک

 

منبع: نصرینو




تاریخ: سه شنبه 8 تير 1400برچسب:,
ارسال توسط مدیر وبلاگ

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:






نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وبلاگ:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




کد تصویری