استایل لباس زنانه و مردانه| خرید پیراهن، تیشرت| شلوار و دامن
ست کردن لباس زنانه و مردانه| خرید لباس و کفش

چرم جزء نخستین دستاورد بشر بوده است. در آن زمان که انسان‌های اولیه پوست حیوانات را به عنوان پناهگاه استفاده می‌کردند تا از بلای طبیعت در امان باشند، نمی‌دانستند که می‌توانند تاثیر بزرگی در مد و فشن هزاران سال بعد بگذارند و آیندگان از همان پوست و چرم حیوانات صندل، کیف، کفش، دستکش، کت، بارانی، شلوار و دامن بسازند.

انواع مدل لباس چرم مردانه مناسب فصل زمستان

چرم جزء نخستین دستاورد بشر بوده است. در آن زمان که انسان‌های اولیه پوست حیوانات را به عنوان پناهگاه استفاده می‌کردند تا از بلای طبیعت در امان باشند، نمی‌دانستند که می‌توانند تاثیر بزرگی در مد و فشن هزاران سال بعد بگذارند و آیندگان از همان پوست و چرم حیوانات صندل، کیف، کفش، دستکش، کت، بارانی، شلوار و دامن بسازند.

نقاشی و حکاکی مصریان باستان در 5000 سال پیش از میلاد مسیح در غارها حاکی از آن است که از چرم استفاده‌های گوناگونی از جمله لباس، پناهگاه، بطری و تجهیزات نظامی می‌کردند.

در آغاز سال 1900 میلادی، کت چرم به عنوان لباس نظامی در جنگ مورد استفاده قرار می‌گرفت و سربازان را از سرمای طاقت‌فرسا نجات می‌داد. در دهه 20 میلادی کت چرم مردانه‌ غیرنظامی طراحی شد که موتور سواران به تن می‌کردند که در میان عموم مردم مرسوم نبوده است.

اگرچه پوشیدن لباس چرم در دهه 40 و 50 میلادی به عنوان یک لباس خارج از عرف و فرهنگ جامعه محسوب می‌شد، اما این روزها لباس چرم به عنوان یک کالای لوکس و کلاسیک در مد و فشن هر سال مورد استفاده قرار می‌گیرد.

انواع چرم موجود در دنیا:

بر اساس تحقیقات 65% از چرم دنیا از گاو، 15% از گوسفند، 9% از بز و  11% از حیوانات دیگر تهیه می‌شود و نه تنها در صنعت مد و فشن، بلکه برای ساخت تجهزیات دیگر مورد استفاده قرار می‌گیرد.

چرم سنگین را از گاو، گاومیش، گوساله و شتر می‌سازند که در این میان چرم گاو از کیفیت بالا و محبوبیت بسیاری برخوردار است. این نوع چرم جزء مرغوب‌ترین و باکیفیت‌ترین چرم در دنیا محسوب می‌شود که کیف چرم مردانه، زنانه، کیف پول چرم و بسیاری از کت‌ها و بارانی چرم زنانه و مردانه را از چرم سنگین می‌سازند که عمر بالایی نیز دارند.

چرم نیمه سنگین نوعی چرم لوکس است که از حیواناتی مانند کوروکودیل و شترمرغ ساخته می‌شود. این نوع چرم کمیاب است و قیمت بالایی در دنیا دارد. معمولا از چرم نیمه سنگین ابزار لوکس، مانند دیوارکوب می‌سازند و کمتر کاربردی در تولید پوشاک دارد.

به طور معمول قیمت چرم سبک کمتر از چرم سنگین و نیمه سنگین است، چرا که از حیواناتی از جمله گوسفند، بره، بز و بزغاله ساخته می‌شود. از چرم سبک یا به اصطلاح چرم گوسفندی، دستکش چرم و کت‌ چرم اسپرت می‌سازند که وزن سبک‌ و قابل تحمل‌تری دارد.

کت چرم مردانه:

بر اساس شواهد تاریخ هالیوود، مارلون براندو و جیمز دین، بازیگران سرشناس آمریکایی، اولین بازیگرانی بودند که در دهه 50 میلادی با یک کت چرم در صحنه سینما و تلویزیون ظاهر شدند. در آن زمان کت چرم مردانه یک لباس ضد فرهنگ تلقی می‌شد و معمولا افراد خاصی از جمله ستاره‌های موسیقی و سینما این مدل لباس را به تن می‌کردند.

پس از ظهور گروه‌های معروف موسیقی و بهره‌مندی بازیگران، خرید کت چرم مردانه در دنیا طرفداران بسیاری پیدا کرد. کت چرم در رنگ‌مشکی، قهوه‌ای و زرشکی در استایل مردانه تاثیر بسزایی می‌گذارد. در این صورت اگر به استایل کلاسیک علاقه دارید، می‌توانید این مدل کت چرم را با یک شلوار جین سِت کنید.

بارانی مردانه:

در فصل پاییز و زمستان، توجه بسیاری از آقایان خوش‌پوش به بارانی چرم مردانه جلب می‌شود. بارانی چرم مردانه در رنگ‌های مشکی و قهوه‌ای، استایل رسمی شما را خاص و چشمگیر می‌کند. در این صورت می‌توانید خرید نیم بوت مردانه از جنس چرم را نیز در برنامه خود قرار دهید و یک استایل جذاب داشته باشید.

کیف چرم مردانه:

کیف چرم

در سال‌های گذشته خرید کیف چرم مردانه اداری یا کیف دستی چرم ، در میان کارمندان مرسوم‌تر بود، اما این روزها بار دیگر کیف مردانه چرم وارد صنعت فشن و مد شده است و آقایان استقبال خوبی از این مدل کیف کرده‌اند. شما می‌توانید کیف مردانه را با یک پیراهن مردانه رسمی یا اداری و یک شلوار کتان ترکیب کنید و متفاوت‌تر از همیشه شوید.

کیف پول چرم مردانه:

کیف پول چرم در میان آقایان در تمام سنین محبوب است، چرا که علاوه بر زیبایی و جلوه متفاوت، طول عمر بالایی دارد. خرید کیف پول مردانه در اندازه و رنگ‌های متفاوتی مورد استقبال بسیاری از آقایان قرار می‌گیرد و از رنگ‌های محبوب می‌توان به مشکی و قهوه‌ای اشاره کرد.

کفش چرم مردانه:

 از سال‌های گذشته، یکی از کفش‌های محبوب میان آقایان، کفش چرم مردانه کلاسیک و مجلسی است که هیچ‌‌گاه از صنعت مد و فشن خارج نمی‌شود. با این حال این روزها، جنس بسیاری از کفش‌های کژوال مردانه چرم است. این مدل کفش مردانه مورد پسند بسیاری از شیک‌پوشان و سخت‌پسندان قرار گرفته است. پیش از خرید کفش چرم مردانه به استایل کژوال یا رسمی خود دقت کنید تا یک لباس مناسب استایل‌تان تهیه کنید.

 

منبع: افکار نیوز




تاریخ: دو شنبه 31 خرداد 1400برچسب:,
ارسال توسط مدیر وبلاگ

در گذشته لباس راحتی زنانه شباهت بسیاری به یک لباس ساده داشت، اما امروزه دیگر دوره پوشیدن لباس‌های کهنه و زشت در خانه به پایان رسیده است. چرا که شما باید در هر لحظه و هر مکان به خودتان اهمیت بدهید و حتی در خانه نیز لباس‌های نو و زیبا به تن کنید.

لباس راحتی زنانه نیز از اهمیت بسیاری برخوردار است که بسیاری از آن غافل هستند. با این حال لباس راحتی زنانه شیک نه تنها در روحیه شما تأثیر مثبت دارد، بلکه اعتمادبه‌نفستان نیز بیشتر می‌شود، چرا که در یک لباس مناسب و زیبا، احساس بهتری به خودتان خواهید داشت.

بهترین جنس لباس راحتی خانگی زنانه، لباس نخی است تا جریان هوا از آن عبور کند و مانع گرما نشود و در نهایت شما با پوشیدن یک لباس راحتی نخی زنانه شیک، احساس خوشایندی را تجربه کنید. در این صورت اگر می‌خواهید خرید اینترنتی لباس راحتی زنانه را تجربه کنید، حتماً از یک فروشگاه آنلاین معتبر خرید کنید تا بتوانید اطلاعات محصول را بررسی نمایید.

علاوه بر این توجه کنید که سایز لباس راحتی زنانه از نکات مهم خرید این مدل لباس محسوب می‌شود. توصیه می‌کنیم لباس راحتی خانگی، به‌خصوص تیشرت یا تاپ زنانه را یک سایز بزرگ‌تر تهیه کنید تا در آن راحت باشید، چرا که معمولاً لباس‌های تنگ و چسبان، احساس راحتی را القا نمی‌کنند. با این حال شلوارک یا شلوار راحتی زنانه را می‌توانید در سایز مناسب اندام خود تهیه کنید. لباس راحتی زنانه تنوع بسیاری دارد که در ادامه مقاله به آن می‌پردازیم.

1. ست تاپ و شلوارک زنانه

ست تاپ و شلوارک زنانه ایده جذابی برای روزهای تابستان در خانه است. توصیه می‌کنیم مدل تاپ زنانه و شلوارک نخی را بر اساس سلیقه و علاقه خود تهیه کنید تا از پوشیدن آن احساس خوشایندی را تجربه نمایید.

اگر به لباس‌های خنک و آزاد علاقه دارید یا در خانه ورزش می‌کنید، شلوارک کوتاه و تاپ نیم‌تنه نخی زنانه خرید مناسبی خواهد بود. با این حال اگر نمی‌خواهید شلوارک نخی زنانه کوتاه به پا کنید، شلوارک تا زیر زانو و یک تاپ زنانه سِت و هم‌رنگ انتخاب مناسبی است.

2. ست بلوز و شلوار زنانه

خانم‌هایی که دوست دارند همیشه در خانه آراسته باشند و احساس راحتی و آرامش را تجربه کنند، خرید ست بلوز و شلوار راحتی زنانه انتخابی مناسبی خواهد بود. برخی از این ست بلوز و شلوار زنانه شامل یک تیشرت ساده یا یک شلوار طرح‌دار یا بالعکس است.

توصیه می‌کنیم برای خرید ست بلوز و شلوار راحتی زنانه سراغ جنس نخی و رنگ‌های روشن بروید. در واقع رنگ‌های روشن تأثیر مثبتی در روحیه شما دارند. در صورتی که از مدل‌های ساده لباس خانگی خسته شده‌اید، می‌توانید بلوز و شلوار نخی طرح‌دار تهیه کنید.

3. تیشرت نخی زنانه

تیشرت نخی زنانه، لباس راحتی است که در تمام فصل‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. تیشرت زنانه در طرح‌های متفاوتی تولید می‌شود که شما می‌توانید خرید تیشرت نخی زنانه‌ را با توجه به علاقه خود تجربه کنید.

این طرح‌ها شامل تیشرت زنانه راه‌راه، خال‌خالی، عکس‌دار و تیشرت گل‌دار نخی است که تنوع بسیاری را در بر دارد. اگر به لباس‌های راحت و خنک در خانه علاقه دارید، خرید تیشرت نخی زنانه را فراموش نکنید.

خوشبختانه مدل تیشرت زنانه نخی تابستانه، زیاد است و تمام برندهای مطرح دنیا در کالکشن تابستانه خود تیشرت‌های زیبایی را ارائه می‌دهند که هر فردی می‌تواند با توجه به سلیقه شخصی آن را تهیه نماید. از این رو خرید تیشرت زنانه بسیار ساده است و تجربه لذت بخشی خواهد بود.

4. شلوار راحتی زنانه

شلوار راحتی زنانه انواع متفاوتی دارد که خرید آن به سلیقه و انتخاب شما بستگی دارد. شلوار گرمکن، شلوار اسپرت زنانه، شلوار یوگا، لگینگ و شلوار اسلش دخترانه از مدل شلوار راحتی زنانه محسوب می‌شوند که شما می‌توانید با توجه به سلیقه خود آن را تهیه کنید.

البته توصیه می‌کنیم شلواری انتخاب کنید که انعطاف بالایی داشته باشد که در حرکات و نشستن دچار مشکل نشوید. همچنین شلوار راحتی نخی زنانه مانع حساسیت، خارش یا قرمزی پوست حتی در فصل گرم تابستان می‌شود و انتخاب بسیار مناسبی خواهد بود.

5. پیراهن نخی زنانه

یکی از لباس‌های راحتی زنانه که بسیاری از خانم‌ها را به‌خصوص در فصل گرم تابستان مجذوب خود می‌کند، پیراهن نخی زنانه است. از مزیت‌های پیراهن نخی زنانه می‌توان به خنکی و راحتی آن اشاره کرد که خرید پیراهن نخی زنانه انتخاب مناسبی برای لباس خانه خواهد بود.

پیراهن اسپرت زنانه نیز در گروه لباس‌های خانگی قرار دارد که برخی از آن‌ها جنس کشی دارند. با این حال توصیه می‌کنیم سراغ پیراهن‌هایی با جنس پلاستیکی نروید، چرا که ممکن است دچار حساسیت پوستی شوید و احساس گرمای بیشتری تجربه کنید.

 

منبع: الف




تاریخ: دو شنبه 31 خرداد 1400برچسب:,
ارسال توسط مدیر وبلاگ

فصل تابستان وقتی هوا گرم‌تر می‌شود به این معنا است که به یک کمد تکانی اساسی نیاز دارید.

خوش استایل بودن

هوای بهار و تابستان خیلی متغیر است و باید همیشه آماده باشیم. ممکن است سرد و بارانی شود و یا گرم و آفتابی. در ادامه به آیتم‌های اساسی که لازم است در کمدمان داشته باشیم می‌‌پردازیم. این آیتم‌ها به خوش استایل بودن شما کمک می‌کنند. با ما همراه باشید.

۱.کت جین

استایل کلاسیک

کت جین از جمله آیتم‌‌های مناسب است و بهتر است که رنگ کت با شلوارتان هماهنگ باشد تا زیبایی بیشتری داشته باشد.

کت جین تنوع خیلی بالایی دارد که می توان به کت جین مشکی به عنوان بیسیک ترین نوع آن ها اشاره کرد. این کت،  به دلیل رنگش به راحتی با هر استایلی که بخواهید ست می‌شود. وقتی هم هوا سرد است به راحتی می‌توانید یک هودی زیر کُتتان بپوشید و یک‌ استایل اسپرت و در عین حال جذاب داشته باشید.

 ۲.ترنچ کت

استایل زنانه

ترنچ کت یک گزینه مناسب برای باران های ناگهانی فصل بهار است. این استایل، یک استایل همیشگی شیک وکاربردی است. یکی از نکته‌های مهم برای خرید ترنچ کت، سایز ترنچ کت‌هاست. دقت داشته باشید که سایز سرشانه لباس برای شما بزرگ نباشد و همچنین به قد آستین‌ها هم دقت کنید تا زیاد بلند و یا کوتاه نباشند.

۳.کت بلیزر

بلیزر نوعی کت شبیه به کت و شلوار است ولی اسپورت‌تر و راحت‌تر.  مانتو کت بلیزر یک آیتم ضروری برای هر کمدی است و مناسب فصل بهار، چراکه به راحتی با استایل‌های دیگر ست می شود و باعث خوش استایل بودن شما می‌شود.

بلیزر چهارخانه یک راه ساده برای ساختن یک استایل فوق‌العاده جذاب و همیشگی است. کافی است این آیتم را با یک شلوار جین و یک جفت کتانی ست کنید تا یک استایل کژوال همیشگی داشته باشید.

۴.شومیز سفید

برای پوشیدن زیر سارافون و اورال می تواند گزینه مناسبی باشد. برای مراسم کمی رسمی‌تر هم می‌توانید یک دامن کوتاه یا بلند همراه با کفش پاشنه دار و یک کت بپوشید. با شومیز سفید اگر از آیتم‌های رنگ‌های شاد استفاده کنید، جذابیت بیشتری به استایل خود خواهید داد.

۵.شلوار جین

شلوار جین یکی از ترندهای همیشگی هر فصلی است. در این فصل شلوار جین رنگ روشن محبوبیت بیشتری دارد. از شلوار ترند امسال می شود به شلوار جین بگی زاپ‌دار اشاره کرد که در چند فصل گذشته از ترندهای محبوب بوده و امسال هم محبوبیت خودش را حفظ کرده است.

  شلوار جین مام استایل

از ویژگی‌های جین مام استایل می شود به فاق بلند، کمر و روی باسن کاملا جذب و پاچه‌های روی ران آزاد و در بخش ساق کمی جذب‌تر اشاره کرد.

شلوار جین مام فیت

شلوار جین مام فیت فاق بلندی دارد و کمر آن هم بالای ناف بسته می شود و از پارچه‌هایی با ضخامت متفاوت و حتی پارچه کشی دوخته می شود. این شلوارها می تواند مدل راسته یا اسکینی هم داشته باشد.

 

منبع: دلتا




تاریخ: یک شنبه 30 خرداد 1400برچسب:,
ارسال توسط مدیر وبلاگ

اولین لایه لباسی که با بدن شما ارتباط مستقیم دارد و ضروری ترین کالا در سبد خرید شما، لباس زیر است. پس در انتخاب لباس زیر خود باید دقت داشته باشید، که انتخابی درست برای سلامتی و راحتی خود درطول روز داشته باشید.

چرا لباس زیر برای آقایان اهمیت دارد؟

لباس زیر آقایان متشکل از دو قسمت، شورت و زیرپوش می‌باشد. زیرپوش مردانه بخش زیادی از بالاتنه را می‌پوشاند و در انتخاب زیرپوش مناسب باید دقت کنید. بیشتر وقت‌ها آقایان، با پوشیدن زیرپوش تنگ تلاش می‌کنند چربی‌های اضافه بدن خود را مخفی کنند. پوشیدن زیرپوش تنگ راحتی را از شما سلب می‌کند و در فعالیت‌های روزمره خود به مشکل برمی‌خورید.

در انتخاب خود، جنس زیرپوش را مدنظر قراردهید و فراموش نکنید که زیرپوش از جذب عرق بدن توسط لباس جلوگیری می‌کند. افرادی که زیاد عرق می‌کنند همیشه از مشکل شوره زدن و خیس شدن پیراهن یا تیشرت شکایت دارند. 

پوشیدن زیرپوش عرق‌گیر از جذب عرق به لباس‌های شما جلوگیری و طول عمر لباس‌ها را بالامی‌برد.  جنس زیرپوشی که می‌پوشید بسیار مهم است زیرا اولین لایه ای می‌باشد که با پوست بدن در ارتباط است.

اگر نمی‌خواهید که از زیر بالاترین دکمه پیراهن، زیرپوش معلوم نشود، می‌توانید از زیرپوش‌ یقه‌ هفت بجای زیرپوش‌ یقه گرد استفاده کنید. زیرپوش‌ عرق‌گیر را در زیر لباس خود به‌عنوان یک لایه اضافه می‌توانید بپوشید.

شورت مردانه

مهم‌ترین و اولین لباسی  که اول صبح یا زمانی که از حمام بیرون می‌آیید، می‌پوشید و ارتباط با بدن شما دارد، شورت است. در هنگام خرید شورت مردانه، با اطمینان از جنس شورت، خرید خود را انجام دهید. پوشیدن شورت مناسب سلامتی و راحتی شما را تضمین می‌کند.

برای خرید شورت مردانه باید به نکاتی توجه کنید:

  • ابتدا باید سایز مناسب خود را بدانید. برندهای مختلف سایزهای متفاوتی را تولید می‌کنند. در خرید اینترنتی، برای اندازه‌گیری سایز خود حتماً به راهنمای سایز مراجعه و با توجه به آن می‌توانید خرید خود را انجام دهید.
  • برای اندازه‌گیری کمر خود، متر پارچه‌ای را دور کمر خود بپیچید. متر را کمی راحت نگه‌دارید. در حین اندازه‌گیری نفس خود را حبس نکنید. شانه‌ها را بازکنید، صاف بایستید و شکم خود را در حالت طبیعی نگه‌دارید.عضلات خود را منقبض نکنید و طبیعی نفس بکشید. 
  • بیشتر برندها امروزه برای راحتی بیشتر شما، پارچه جلوی شورت مردانه را آزادتر طراحی می‌کنند. برندهای معتبر جهان برای راحتی هرچه بیشتر پارچه جلوی شورت، نوآوری‌های زیادی دارند. البته هنوز شورت‌های کلاسیک در بازار وجود دارند که فضای جلوی آن‌ها صاف و تخت است که این مدل شورت‌ها هم طرفدارهای خاص خود را دارند.
  • به تناسب بالاتنه با پایین‌تنه خود توجه داشته باشید و در هنگام خرید این نکته را مدنظر قراردهید. اگر بالاتنه شما لاغرتر از پایین‌تنه شما است می‌توانید در سبد خرید خود یک تیشرت با سایزی بزرگ‌تر از سایز خود، به اندامتان تناسب دهید.
  • بخاطر داشته باشید که حرکت با لباس زیر کمی گشاد راحت‌تر است. اگر لباس زیر تنگ بپوشید، اذیت می‌شوید و احساس خوشایندی نخواهید داشت و می‌تواند به پوست شما آسیب برساند و باعث تحریک و نفخ شکم شود.

انواع شورت‌های مردانه: 

 شورت مردانه اسلیپ، پادار و باکسر

مدل پادار

شورت مردانه پادار یا همان شورت مردانه پاچه دار طرفداران زیادی در بین آقایان دارد. این شورت‌ها راحت و جادار هستند و پوشش و تنفس خوبی ایجاد می‌کنند.شورت پادار را زیر شلوارجین یا شلوار گشاد می‌توانید بپوشید و برای استراحت در خانه هم عالی و راحت است. این شورت‌ها برای هر نوع بدنی مناسب هستند؛ بخصوص برای افرادی که زیاد عرق می‌کنند و ران بزرگی دارند، چون از عرق‌سوز شدن جلوگیری می‌کنند.

تجربه پوشیدن شورت پادار خیلی آزادتر از آن چیزی است که فکرش را می‌توانید بکنید. راه بروید، درازبکشید، خم بشوید و بنشینید و راحتی را تجربه کنید.

مدل اسلیپ

شورت مردانه اسلیپ مناسب آقایانی است که ران‌های بسیار عضلانی دارند و کمر آن‌ها باریک است. اگر در هنگام پیاده‌روی می‌خواهید کمترین اصطکاک بین پاها و پارچه بوجود بیاید تا پوستتان آسیب نبیند این شورت‌ها را انتخاب کنید. 

لباس زیر

مدل باکسر

لباس زیر کمی بلند اما محکم، که مانند شورت پادار آزاد نیست اما مانند شورت‌ اسلیپ هم نیست و ران شما را پوشش می‌دهد. این شورت‌ ازنظر شکل و اندازه عالی و متناسب، برای افرادی که چربی کمی دور شکم و کمر خود دارند مناسب است.

به‌خاطر داشته باشید که بیشتر از دو روز یک شورت را نپوشید. تمیز بود ن لباس زیر از رشد باکتری‌ها و بیماری‌های پوستی و جنسی جلوگیری می‌کند و باعث راحتی و سلامتی شما می‌شود.

برای انتخاب و خرید لباس زیر، لباس‌ اسپرت مردانه از بین معتبرترین برندها می‌توانید در فروشگاه آنلاین لباس بانی مد سبد خرید خود را انتخاب کنید.

 

منبع: ماماسایت




تاریخ: یک شنبه 30 خرداد 1400برچسب:,
ارسال توسط مدیر وبلاگ

چطور لباس هایمان را بدون اتو، صاف و بی چروک نگه داریم؟

نظرسنجی‌ها نشان داده نظر‌ها درباره‌ی اتو کردن بسیار متفاوت است و برای بسیاری اتو کردن کمترین محبوبیت را بین تمام کار‌های خانه دارد.

،نظرسنجی‌ها نشان داده نظر‌ها درباره‌ی اتو کردن بسیار متفاوت است – برای بسیاری اتو کردن کمترین محبوبیت را بین تمام کار‌های خانه دارد.

گرچه برخی ذات تکرارشونده‌ی اتو کردن را درمانگر می‌دانند، اما برای بسیاری هم کار بسیار خسته کننده‌ای است.

اما اگر راهی بود که این کار را راحت‌تر می‌کرد یا حتی به کلی از آن خلاص مان می‌کرد چه؟

یکی از کاربران شبکه اجتماعی تیک تاک ترفندی به کار می‌برد که با آن می‌توان لباس‌ها را بدون چین و چروک نگه داشت و در عین، نهایت استفاده را از فضا کرد.

علاوه بر استفاده از ترفند‌های این کاربر که کمک می‌کند لباس هایتان را بی هیچ دردسری صاف و بی چین و چروک نگه دارید، می‌توانید از این روش‌ها هم استفاده کنید تا بهترین نتیجه را بگیرید.

همه چیز از چرخه شستشو آغاز می‌شود

مهم‌تر از هر چیزی این است که ماشین لباسشویی را کامل پُر نکنید.

وقتی مقدار لباس‌های داخل لباسشویی بیش از اندازه باشد، فرآیند شستشو و آبکشی برای لباسشویی دشوارتر می‌شود و در نتیجه، لباس‌ها و ملحفه چروک‌تر می‌شوند.

یک نکته‌ی مهم دیگر که باید به خاطر داشته باشید خودداری از استفاده از قابلیت خشک کن یا برنامه‌هایی است که با سرعت بیش از اندازه کار می‌کنند، چون این مسأله هم احتمال چروک شدن را بالا می‌برد. ۶۰۰ دور در دقیقه برای از بین بردن ۳۰ تا ۴۰ درصد رطوبت کفایت می‌کند، که این مقدار برای لباسی و ملحفه‌ای که قرار است در نهایت با هوا خوردن خشک شوند، از کافی هم بیشتر است.

در آخر اینکه استفاده از نرم کننده لباس را فراموش نکنید، چون الیاف پارچه را نرم و در نتیجه چین و چروک‌ها را کمتر می‌کند.

اما حواس تان باشد که همان قدری نرم کننده بریزید که روی بسته‌ی آن عنوان شده است.

از دستگاه خشک کن با احتیاط استفاده کنید

حتماً یک برنامه‌ی خشک کن ملایم با یک دمای پایین انتخاب کنید که لباس هایتان را بیش از حد خشک نکند – دما‌های بالا و خشک کردن بیش از اندازه، از بدترین عوامل چین و چروک هستند.

قرار نیست لباس‌ها و ملحفه از خشک کن آنقدر خیس بیرون بیایند که آب از آن‌ها بچکد، اما بسیار بهتر است که کمی رطوبت داشته باشند.

دستگاه خشک کن را هم بیش از حد پر کنید، چون این کار باعث انباشته شدن لباس‌ها روی هم و در نتیجه، بیشتر چروک شدن آن‌ها می‌شود.

لباس‌ها را فکر شده برای خشک کردن آویزان کنید

اگر می‌خواهید لباس‌های شسته شده را آویزان کنید تا خشک شوند، باید آن‌ها را بلافاصله بعد از تمام شدن کار ماشین لباسشویی آویزان کنید.

اگر لباس‌ها داخل لباسشویی بمانند و خشک شوند، نتیجه چیزی جز چروک شدن آن‌ها نخواهد بود – البته لازم به گفتن هم نیست که این کار احتمالاً باعث بو گرفتن لباس‌ها بر اثر رطوبت هم می‌شود.

قبل از آویزان کردن ملحفه، حتماً آن‌ها را خوب تکان دهید و تا جایی که می‌شود صاف شان کنید تا خوب و یکدست خشک شوند.

برای آنکه چوب رختی روی لباس‌ها رد نیندازد، می‌توانید لباس‌ها را از درزهایشان آویزان کنید.

شلوار‌ها و دامن‌ها را از کمر و پیراهن‌ها و تیشرت‌ها را به طرف پایین آویزان کنید. پولیور‌ها را حتماً صاف پهن کنید تا خوب خشک شوند.

وقتی لباس‌ها به اندازه‌ی کافی روی بند رخت ماندند، دیگر آن‌ها را روی بند نگه ندارید، درغیر اینصورت سفت و سخت می‌شوند.

 

منبع: ایلنا




تاریخ: یک شنبه 30 خرداد 1400برچسب:,
ارسال توسط مدیر وبلاگ

با فرا رسیدن فصول گرم از سال ۲۰۲۱ و سال ۱۴۰۰ برندهای بزرگ از کالکشن‌های جدید خود رونمایی می‌کنند و  طرفداران مد، ترندهای روز دنیا را  برای ساختن استایلی به روز دنبال می‌کنند.در این مطلب سراغ ترند لباس‌های زنانه بهار و تابستان ۲۰۲۱ رفته ایم. در ادامه با ما همراه باشید.

با فرا رسیدن فصول گرم از سال ۲۰۲۱ و سال ۱۴۰۰ برندهای بزرگ از کالکشن‌های جدید خود رونمایی می‌کنند و  طرفداران مد، مدهای روز دنیا را  برای ساختن استایلی به روز دنبال می‌کنند. در حقیقت اطلاع از برندهای روز دنیا به ما در خریدهای فصلی کمک می کند در مقالات قبلی در مورد ترندهای مردانه ۲۰۲۱ و همچنین ترندهای آرایشی زنان در سال 1400 و 2021 صحبت کرده‌ایم، اما در این مطلب از بخارمگ می‌خواهیم به سراغ ترند لباس‌های زنانه بهار و تابستان ۲۰۲۱ برویم. در ادامه با ما همراه باشید.

 

ترندهای جذاب تابستان 2021 

رنگ‌های پاستلی؛ سبز و صورتی

یکی از محبوب‌ترین ترندهای امسال ترکیب رنگ‌های روشن و پاستلی است.این گونه رنگ‌ها که اصطلاحا رنگ‌های پاستلی گفته می شوند مانند سبز روشن صورتی روشن بنفش روشن تناژ‌های رنگ‌های واقعی را دارند اما بسیار روشن و نزدیک رنگ‌های خنثی مانند سفید خاکستری هستند.

 

 

 

استایل توری و گیپور؛ مکرومه و قلاب بافی

یکی دیگر از ترند‌های  امسال که زیاد مشاهده می کنید ترکیب پارچه همراه تور و گیپور است . گیپور از الیاف ابریشم تهیه می‌شوند و برای دوخت لباس های ظریف کاربرد بیشتری دارند. همچنین توربافی و مکرومه بافی در لباس و کیف از ترندهای تابستان 2021 است.
 شما می‌ توانید از این ترند در کیف و کمربند اکسسوری و حتی در لباس‌هایتان استفاده کنید و استایلی خاص داشته باشید.

 

 

 

کت شلوار اُور‌سایز همراه نیم‌تنه یا کت با bra

هنگامی که صحبت از اور‌سایز می شود خیلی‌ها به اشتباه با پلاس سایز (سایز بزرگ) اشتباه می‌گیرند. باید بگوییم استایل اور‌سایز به این معناست که برای تمامی سایز‌ها مناسب است حتی افراد لاغر و اسکینی که می توانند استایل خاص خود را داشته باشند.

دنیای مد همواره در حال تغییر است و فراز و نشیب زیادی را طی می کند اما کت‌های اور‌سایز مدتی است توانسته جای کت‌های جذب و اندامی را گرفته و  به مد تبدیل شود، کت و شلوار اُورسایز با نیم تنه نیز از ترندهای بهار و تابستان 1400 است و مانند سال‌های گذشته جذابیت خود را حفظ  کرده است. ترکیب کت‌های اور‌سایز به همراه نیم تنه‌ی زیرین یکی از ترند‌های جذاب امسال است.

 

 

 

ترند پر طرفدار آستین‌های پف پفی

آستین‌های پف پفی هم طی دو سال اخیر در تمام فصول بسیار پرطرفدار بوده است. از جمله ترندهای تابستان 2021 است که به مد تبدیل شده و توانسته جایگاه خود را همچنان حفظ کند. شما با پوشیدن لباس‌های که آستین‌هایشان پف دار است به راحتی مرکز توجه قرار گیرید اما همواره به یاد داشته باشید که باید بخش‌های دیگر استایلتان را نیزهماهنگ کنید.

نکته : به یاد داشته باشید این گونه آستین‌ها به دلیل حجم زیاد آستین باعث خطای  دید شده و شما را چاق تر نشان می دهد . با این حال اگر گردن بلندی دارید از پوشیدن آستین‌های پفی لذت ببرید.

 

شلوارک‌های فاق بلند و گشاد

هرچه در سال‌های گذشته از شلوارک‌های کوتاه و جذب استقبال شد، در تابستان 2021 شلوارک‌های ترندی همگی کمی گشاد، فاق بلند و روزی زانو هستند، این ترند محبوب تابستان 1400 در میان جوانان با اندام‌های مختلف طرفداران زیادی پیدا کرده است، زیرا ارتفاع کمی بلند آن می‌تواند چاقی یا لاغری ران ها را تا حد زیادی بپوشاند. شلوارک گشاد و بلند نیز از نشانه‌های دیگر تمایل بیشتر دنیای فشن به استایل راحت و آزاد است.

 

 

پارچه‌های گل گلی 

پارچه‌‌های که با طرح گل هستند همیشه یکی از پرطرف‌دار ترین طرح‌ها بوده اند و پوشیدن لباس‌های گل گلی در بهار و تابستان اتفاق تازه‌ای نیست پس اگر پی‌روی ترند‌ها هستید امسال از پوشیدن لباس‌های گل گلی غافل نشوید.

شیک‌ترین مدل‌های پیراهن گلداری بهاری را اینجا ببینید

 

 

ست کردن ماسک با لباس

از انجایی که به دلیل شیوع و همه گیریی بیماری کرونا ماسک جزیی از استایل افراد شده شما به راحتی میتوانید رنگ و پارچه ماسک را با استایلتان هماهنگ کنید، ماسک‌های براق سیاه و سفید تقریبا با هر لباسی که  می‌پوشید مطابقت دارند و پوشش خوبی برای بینی و دهان شما دارند.اگر جنس پارچه ماسک خود را از ابریشم انتخاب کنید علاوه بر خاص بود استایل تنفس راحت‌تری خواهید داشت.

 

 

منبع: بخارمگ




تاریخ: شنبه 29 خرداد 1400برچسب:,
ارسال توسط مدیر وبلاگ

در این مطلب شیک ترین و جدیدترین مدل های دامن شلواری و شلوارهای گشاد را ببینید. همینطور با نحوه ست کردن دامن شلواری های ترندی سال 1400 آشنا شوید.

” دامن شلواری”، از ترندهای  مورد علاقه خانم ها است که در سال 1400 توجه بسیاری را جلب کرده است. این نوع شلوار گشاد در انواع رنگ‌ها و با پارچه های مختلفی تولید میشوند و تمام سلایق رو در بر میگیرند. اگر شما جز آن دسته از بانوانی هستید. که میخواهید یک استایل ترندی و جذاب داشته باشید. بهتر است در ادامه این مطلب همراه ما باشید. در ادامه این مطلب ما جدیدترین انواع مدل های دامن شلواری و شلوار گشاد زنانه ۱۴۰۰ در مدل های شیک و زیبا قرار داده ایم. برای مشاهده این مطلب با ما همراه باشید.

 

نحوه ست کردن دامن شلواری

دامن شلواری از محبوب ترین ترندهای تابستان 1400 است، به خصوص در کشور ما که شلوار و دامن بلند در استایل از اهمیت ویژ] ای برخوردار است، 

 

کتانی سفید و دامن شلواری

یکی از روش های ست کردن دامن شلواری و داشتن استایل ترندی 2021، پوشیدن آن به همراه صندل های تابستانی است. کتانی سفید به جز اینکه کفشی برای تمام فصول و انواع سلایق است، به راحتی با هر چیزی ست می‌شود، دامن شلواری نیز از این قاعده مستثنی نیست. در این استایل بهتر است از شومیز یا مانتو کوتاه استفاده کنید.

 

 

نحوه استایل کردن دامن شلواری

 

 

دامن شلواری و شومیز سفید

شومیزهای سفید یا به رنگ روشن، می توانند کامل کننده استایل شما در تابستان باشند، ست کردن دامن شلواری با شومیز سفید، ترکیب مطمعنی است، و همانطور که می دانید قرار گرفتن شومیز داخل دامن یا شلوار از ترندهای مد سال 1400 است.

 

 

 

دامن شلواری های شلوغ و استایل بوهو

اگر اهل ریسک کردن و داشتن استایل های شلوغ هستید، یک دامن شلواری های مدل دار، خیلی گشاد، جیب دار برای تابستان 1400 داشته باشید.

برای خانم هایی جسارت بیشتری در استایل خود دارند، پوشیدن این سبک از دامن شلواری آن ها را متفاوت از دیگران نشان خواهد داد.

 

 

 

دامن شلواری و مانتو بلند جلو باز

در صورت پوشیدن دامن شلواری گشاد، بهتر است مانتو کوتاه و یا حتی شومیز به جای بپوشید، اما اگر مانتو کوتاه سلیقه شما نیست و دوست دارید با مانتو بلند قد خود را بلندتر نشان دهید، حتما از مدل های جلو باز و کمی آزاد بهره ببرید.

 

استایل کردن دامن شلواری و مانتو کوتاه 

استایل کردن دامن شلواری و مانتو بلند جلوباز 

 

منبع: بخارمگ



تاریخ: شنبه 29 خرداد 1400برچسب:,
ارسال توسط مدیر وبلاگ

 

لینک های مفید: 
خرید لباس

فروشگاه آنلاین لباس

اگر شما هم قصد دارید لباس جین خود را رنگ کنید تا رنگ و رویی تازه بگیرد بهترین آموزش آن را بریتان در ادامه قرار داده ایم. با روشی که ما به شما می‌آموزیم حتی می‌توانیــد لباس‌های جین خود که رنگ‌های روشن و مختلفی دارند را به زیبایی رنگ کنیــد و هیچ اثری از رنگ قبلی در آن باقی نماند. برای این کار تنها به رنگ، آب، پاک کننده رنگ و نمک احتیاج دارید.

اول شلوار جین را بشوییــد تا مطمئن شویــد هیچ چیزی که با رنگرزی تداخل داشته باشد روی آن وجود ندارد، بهتر است آن را با ماشین لباس شویی بشوییــد. احتیاجی به خشک کردن نیست، زیرا شلوار بایــد هنگام رنگ کردن کمی خیس باشد.

۱. قبل از اینکه مرحله رنگرزی را آغاز کنیــد اطراف اجاق گاز و کف آشپزخانه را با سفره‌های یک بار مصرف بپوشانیــد تا از کثیف شدن آن‌ها جلوگیری کنیــد. اگر سفره یکبار مصرف نداریــد، می‌توانیــد از کیسه‌های پلاستیکی یا حتی کیسه زباله استفاده کنیــد. هنگام آغاز کار با رنگ، حتما دستکش‌های پلاستیکی بپوشیــد.

۲. برای اینکه بدانیــد چه مقدار رنگ احتیاج داریــد، بایــد بدانیــد که وزن لباس چقدر است. لباس را روی یک ترازو قرار دهیــد و آن را وزن کنیــد بعد با استفاده از راهنمای بسته بندی رنگ، میزان رنگی را که بایــد استفاده کنیــد، را تعیین کنیــد. معمولا سنگین‌ترین شلوار جین کمتر از ۵۰۰ گرم وزن خواهد داشت.

به طور کلی به یک بطری کامل از رنگ مایع و ۲ بسته رنگ پودر احتیاج داریــد تا یک رنگ سیاه تیره درست کنیــد. با این اکنون، با توجه راهنمای رنگ، دقیقا مشخص کنیــد چه مقدار احتیاج داریــد. بهتر است کمی بیشتر رنگ بخریــد. به این ترتیب، اگر نیاز باشد، مخلوط رنگ را تیره‌تر خواهیــد کرد.

۳. برای رنگ آمیزی شلوار جین، به یک ظرف بزرگ احتیاج داریــد. به اندازه‌ای که همه سطح شلوار را بپوشاند درون آن آب بریزیــد و روی اجاق گاز قرار دهیــد تا آب به جوش آیــد. به طور کلی، برای هر ۵۰۰ گرم پارچه که رنگرزی می‌کنیــد، به ۱۱ لیتر آب احتیاج خواهیــد داشت. بایــد در قابلمه فضای کافی برای لباس جین وجود داشته باشد تا به طور آزادانه حرکت کند، بنابراین اطمینان حاصل کنیــد که از یک ظرف بزرگ استفاده می‌کنیــد.

۴. زمانی که آب جوشیــد، زمان آن است که رنگ را مخلوط کنیــد. با توجه به دستورالعمل‌های تولیــد کننده، آن را به آب اضافه کنیــد و خوب به هم بزنیــد تا با آب مخلوط شود. بگذاریــد مخلوط ۵ دقیقه در ظرف بجوشد. اگر از رنگ مایع استفاده می‌کنیــد، قبل از اضافه کردن به آب، بطری را به خوبی تکان دهیــد. اگر از رنگ پودر استفاده می‌کنیــد، قبل از اضافه کردن پودر به قابلمه بایــد آن را در یک فنجان آب گرم بریزیــد و هم بزنیــد.

۵. پس از ترکیب رنگ با آب، بایــد مقداری نمک به مخلوط اضافه کنیــد. این کار کمک می‌کند تا جذب رنگ توسط جین بهتر شود. با توجه به دستورالعمل سازنده رنگ، مقدار نمک برای اضافه کردن به مخلوط را تعیین کنیــد و خوب به هم بزنیــد تا کاملا در آن حل شود.

۶. برای اطمینان از این که رنگ به اندازه کافی تیره است، می‌توانیــد یک تکه پارچه رنگ روشن و یا کاغذ را در آب کرده و خارج کنیــد و ببینیــد که رنگ دلخواه شما به وجود امده یا نه. اگر رنگ به دست آمده مورد تاییــد شما نیست می‌توانیــد، رنگ بیشتری درون قابلمه بریزیــد.

۷. لباس جین بایــد بعد از شستشو، کمی خیس باشد. قبل از قرار دادن شلوار در قابلمه رنگ، آن را کاملا بفشاریــد که آب اضافی از آن خارج شود. بعد، شلوار جین را صاف کنیــد تا زمانی که قصد داریــد آن را رنگ کنیــد بدون چروک باشد و رنگ یکدست در آن پخش شود.

۸. همچنان که شلوار جین صاف است، آن را درون قابلمه قرار دهیــد. از یک قاشق بلند استفاده کنیــد به مدت ۳۰ دقیقه آن را مرتب هم بزنیــد تا رنگ آن همان جور که قصد داریــد سیاه بشود. اگر قصد داریــد رنگ به طور یکسان در همه قسمت‌ها جذب شود، همانطور که شلوار جین را هم می‌زنیــد، آن را به عقب و جلو، و بالا و پایین حرکت دهیــد. نبایــد شلوار جین را طوری به هم بزنیــد که در هم پیچیــده شود. این کار باعث می‌شود که رنگ به صورت ناهموار در آن جذب شود.

۹. زمانی که که شلوار جین به اندازه‌ای که قصد داریــد مشکی شد، زیر قابلمه را خاموش کنیــد و شلوار را در سینک زیر آب گرم بشوییــد. به تدریج آب را خنک کنیــد تا همه رنگ از شلوار خارج شود و آب آن شفاف بشود.

۱۰. اکنون بایــد شلوار جین تازه رنگ شده را با دست بشوییــد. اول از آب گرم و مواد شوینده لباسشویی استفاده کنیــد و بعد شلوار جین را با آب سرد شستشو دهیــد. به علاوه می‌توانیــد شلوار را با یک حوله‌ی کهنه در ماشین لباسشویی بشوییــد. حوله هر رنگ اضافی که شلوار جین پس می‌دهد را جذب می‌کند.

۱۱. پس از این که شلوار جین را شستیــد، آن را بر روی یک رخت آویز در هوای آزاد قرار داده و خشک کنیــد. اطمینان حاصل کنیــد که قبل از پوشیــدن، شلوار کاملا خشک شده باشد. به علاوه می‌توانیــد شلوار جین را با یک حوله کهنه در خشک کن قرار دهیــد تا حوله رنگ اضافی را به خود جذب کند

 

 

منبع: پارسینه 




تاریخ: شنبه 29 خرداد 1400برچسب:,
ارسال توسط مدیر وبلاگ

 

لینک های مفید: 
خرید لباس

فروشگاه آنلاین لباس

اگر شما هم قصد دارید لباس جین خود را رنگ کنید تا رنگ و رویی تازه بگیرد بهترین آموزش آن را بریتان در ادامه قرار داده ایم. با روشی که ما به شما می‌آموزیم حتی می‌توانیــد لباس‌های جین خود که رنگ‌های روشن و مختلفی دارند را به زیبایی رنگ کنیــد و هیچ اثری از رنگ قبلی در آن باقی نماند. برای این کار تنها به رنگ، آب، پاک کننده رنگ و نمک احتیاج دارید.

اول شلوار جین را بشوییــد تا مطمئن شویــد هیچ چیزی که با رنگرزی تداخل داشته باشد روی آن وجود ندارد، بهتر است آن را با ماشین لباس شویی بشوییــد. احتیاجی به خشک کردن نیست، زیرا شلوار بایــد هنگام رنگ کردن کمی خیس باشد.

۱. قبل از اینکه مرحله رنگرزی را آغاز کنیــد اطراف اجاق گاز و کف آشپزخانه را با سفره‌های یک بار مصرف بپوشانیــد تا از کثیف شدن آن‌ها جلوگیری کنیــد. اگر سفره یکبار مصرف نداریــد، می‌توانیــد از کیسه‌های پلاستیکی یا حتی کیسه زباله استفاده کنیــد. هنگام آغاز کار با رنگ، حتما دستکش‌های پلاستیکی بپوشیــد.

۲. برای اینکه بدانیــد چه مقدار رنگ احتیاج داریــد، بایــد بدانیــد که وزن لباس چقدر است. لباس را روی یک ترازو قرار دهیــد و آن را وزن کنیــد بعد با استفاده از راهنمای بسته بندی رنگ، میزان رنگی را که بایــد استفاده کنیــد، را تعیین کنیــد. معمولا سنگین‌ترین شلوار جین کمتر از ۵۰۰ گرم وزن خواهد داشت.

به طور کلی به یک بطری کامل از رنگ مایع و ۲ بسته رنگ پودر احتیاج داریــد تا یک رنگ سیاه تیره درست کنیــد. با این اکنون، با توجه راهنمای رنگ، دقیقا مشخص کنیــد چه مقدار احتیاج داریــد. بهتر است کمی بیشتر رنگ بخریــد. به این ترتیب، اگر نیاز باشد، مخلوط رنگ را تیره‌تر خواهیــد کرد.

۳. برای رنگ آمیزی شلوار جین، به یک ظرف بزرگ احتیاج داریــد. به اندازه‌ای که همه سطح شلوار را بپوشاند درون آن آب بریزیــد و روی اجاق گاز قرار دهیــد تا آب به جوش آیــد. به طور کلی، برای هر ۵۰۰ گرم پارچه که رنگرزی می‌کنیــد، به ۱۱ لیتر آب احتیاج خواهیــد داشت. بایــد در قابلمه فضای کافی برای لباس جین وجود داشته باشد تا به طور آزادانه حرکت کند، بنابراین اطمینان حاصل کنیــد که از یک ظرف بزرگ استفاده می‌کنیــد.

۴. زمانی که آب جوشیــد، زمان آن است که رنگ را مخلوط کنیــد. با توجه به دستورالعمل‌های تولیــد کننده، آن را به آب اضافه کنیــد و خوب به هم بزنیــد تا با آب مخلوط شود. بگذاریــد مخلوط ۵ دقیقه در ظرف بجوشد. اگر از رنگ مایع استفاده می‌کنیــد، قبل از اضافه کردن به آب، بطری را به خوبی تکان دهیــد. اگر از رنگ پودر استفاده می‌کنیــد، قبل از اضافه کردن پودر به قابلمه بایــد آن را در یک فنجان آب گرم بریزیــد و هم بزنیــد.

۵. پس از ترکیب رنگ با آب، بایــد مقداری نمک به مخلوط اضافه کنیــد. این کار کمک می‌کند تا جذب رنگ توسط جین بهتر شود. با توجه به دستورالعمل سازنده رنگ، مقدار نمک برای اضافه کردن به مخلوط را تعیین کنیــد و خوب به هم بزنیــد تا کاملا در آن حل شود.

۶. برای اطمینان از این که رنگ به اندازه کافی تیره است، می‌توانیــد یک تکه پارچه رنگ روشن و یا کاغذ را در آب کرده و خارج کنیــد و ببینیــد که رنگ دلخواه شما به وجود امده یا نه. اگر رنگ به دست آمده مورد تاییــد شما نیست می‌توانیــد، رنگ بیشتری درون قابلمه بریزیــد.

۷. لباس جین بایــد بعد از شستشو، کمی خیس باشد. قبل از قرار دادن شلوار در قابلمه رنگ، آن را کاملا بفشاریــد که آب اضافی از آن خارج شود. بعد، شلوار جین را صاف کنیــد تا زمانی که قصد داریــد آن را رنگ کنیــد بدون چروک باشد و رنگ یکدست در آن پخش شود.

۸. همچنان که شلوار جین صاف است، آن را درون قابلمه قرار دهیــد. از یک قاشق بلند استفاده کنیــد به مدت ۳۰ دقیقه آن را مرتب هم بزنیــد تا رنگ آن همان جور که قصد داریــد سیاه بشود. اگر قصد داریــد رنگ به طور یکسان در همه قسمت‌ها جذب شود، همانطور که شلوار جین را هم می‌زنیــد، آن را به عقب و جلو، و بالا و پایین حرکت دهیــد. نبایــد شلوار جین را طوری به هم بزنیــد که در هم پیچیــده شود. این کار باعث می‌شود که رنگ به صورت ناهموار در آن جذب شود.

۹. زمانی که که شلوار جین به اندازه‌ای که قصد داریــد مشکی شد، زیر قابلمه را خاموش کنیــد و شلوار را در سینک زیر آب گرم بشوییــد. به تدریج آب را خنک کنیــد تا همه رنگ از شلوار خارج شود و آب آن شفاف بشود.

۱۰. اکنون بایــد شلوار جین تازه رنگ شده را با دست بشوییــد. اول از آب گرم و مواد شوینده لباسشویی استفاده کنیــد و بعد شلوار جین را با آب سرد شستشو دهیــد. به علاوه می‌توانیــد شلوار را با یک حوله‌ی کهنه در ماشین لباسشویی بشوییــد. حوله هر رنگ اضافی که شلوار جین پس می‌دهد را جذب می‌کند.

۱۱. پس از این که شلوار جین را شستیــد، آن را بر روی یک رخت آویز در هوای آزاد قرار داده و خشک کنیــد. اطمینان حاصل کنیــد که قبل از پوشیــدن، شلوار کاملا خشک شده باشد. به علاوه می‌توانیــد شلوار جین را با یک حوله کهنه در خشک کن قرار دهیــد تا حوله رنگ اضافی را به خود جذب کند

 

 

منبع: پارسینه 




تاریخ: شنبه 29 خرداد 1400برچسب:,
ارسال توسط مدیر وبلاگ

کژوال، مدل مانتو و استایل کژوال چیست؟ What is kjewal, mantle model and kjewal style به طور معمول در دنیای مد و چهار پایتخت مد جهان به ساده و راحت ترین پوشش زنانه کژوال گفته می شود.

 

در این مطلب انواع مدل مانتو کژوال با طرح های کوتاه و بلند مخصوص خانم ها و دختران جوان را گردآوری کردیم که امیدواریم از مشاهده آن ها نهایت بهره را ببرید و مورد توجه تان قرار بگیرند.

مانتوی کژوال از انواع طرح های راحت و آزاد است از این رو در بین دانشجویان و شاغلان طرفداران زیادی دارد و این مدل مانتو در انواع طرح های متنوع نظیر جلوباز و جلو بسته و دکمه دار و … موجود می باشد که شما می توانید با توجه به نیاز و سلیقه شخصی تان از بین آن ها ، مانتو با تن پوشی مناسب را برای پوشیدن انتخاب نمایید.

مدل مانتو کژوال زنانه و دخترانه

مانتوی کژوال از انواع مدل مانتوهای گشاد است و اگر شما از آن دسته از خانم هایی هستید که تمایل دارید مانتویی با تن پوش راحت را برای پوشیدن انتخاب نمایید این طرح ها می توانند برایتان انتخابی مناسب و ایده آل محسوب شوند.

مانتو کژوال بلند

طرح مانتوی کژوال بلند و کوتاه

مانتوی کژوال در انواع طرح و رنگ های متنوع دوخته می شود که شما می توانید این طرح ها را به همراه شلوار ، دامن یا ساپورت بپوشید.

اگر تمایل دارید از مانتوی جلوباز کژوال استفاده نمایید بهتر است این مدل مانتوی زیبا را به همراه زیرسارافونی یا شومیزی مناسب بپوشید تا ظاهر و تیپ شما جذاب و متفاوت تر به نظر برسد همچنین می توانید این طرح مانتوها را به همراه دامن های بلند طرح دار یا ساده بپوشید.

مانتوهای کژوال جلوبسته و دکمه دار نیز زیبایی و جذابیت خاصی دارند و بهتر است شما در هنگام استفاده از این طرح مانتوها در انتخاب طرح و رنگ شلوار و ساپورت و سایر اکسسوری هایتان دقت لازم را داشته باشید.

مانتوی جلوباز کژوال

مانتوی بلند دخترانه

مانتو بلند کژوال

مدل مانتوی اسپرت

مانتوی کوتاه کژوال

مانتوی کژوال کوتاه

مانتوی شیک و کوتاه کژوال

مانتوی زنانه راحت

مدل مانتوی رنگ روشن کژوال

طرح مانتوی رنگ روشن

مانتوی نارنجی کژوال

مانتوی نارنجی دخترانه

مانتوی کوتاه کژوال

مانتوی کوتاه و شیک کژوال

مانتوی اسپرت کژوال

مدل مانتو اسپرت کوتاه

مانتوی کوتاه و اسپرت کژوال

مانتوی دخترانه شیک

مانتوی کژوال انتخابی مناسب و راحت برای خانم ها در فصل های مختلف سال است و اگر شما تمایل دارید این طرح مانتوها را برای پوشیدن انتخاب نمایید بهتر است طرح کفش هایتان را از بین مدل های کالج و اسپرت انتخاب نمایید.

انتخاب رنگی مناسب برای مانتوی کژوال از اهمیت زیادی برخوردار می باشد. این طرح مانتو در انواع رنگ های روشن و تیره موجود می باشد و بهتر است شما رنگ مانتوی خود را با توجه به رنگ پوست و سایر ویژگی های ظاهری تان انتخاب نمایید تا استایل و تیپی متفاوت تر در مکان ها و مهمانی های مختلف داشته باشید.

 

نصرینو




تاریخ: پنج شنبه 27 خرداد 1400برچسب:,
ارسال توسط مدیر وبلاگ

در این مطلب ۱۵ مدل مانتو مجلسی ۲۰۲۱ – ۱۴۰۰ جدید و بسیار شیک دخترانه و زنانه را در انواع مدلهای بلند، کوتاه، کتی و جلوباز برای خانم های باکلاس آماده کردیم.

 

همان طور که گفتیم جدیدترین مدلهای مانتو مجلسی ۲۰۲۱ – ۱۴۰۰ را در طرح های بسیار لاکچری و رنگهای مختلفی از جمله مشکی و سفید را در این قسمت برای شما جمع آوری کردیم. در ادامه توجه شما را به دیدن این مدلهای بسیار زیبا جلب می نماییم.

جدیدترین مدل مانتو مجلسی سال ۲۰۲۱ – ۱۴۰۰ با طراحی بسیار شیک

جدیدترین مدل مانتو مجلسی سال ۲۰۲۱ – ۱۴۰۰ با طراحی بسیار شیک

جدیدترین مدل مانتو مجلسی سال ۲۰۲۱ – ۱۴۰۰ با طراحی بسیار شیک

طراحی مانتوها از تنوع بسیار بالایی برخوردار هستند اما به جرئت می‌توان گفت که یکی از ساده‌ترین و ابتدایی‌ترین انواع طراحی‌های مانتو، مدل‌های دو رنگ است.

مانتو دو رنگ به مانتوهایی گفته می‌شود که در دوخت آن‌ها از دو یا چند پارچه با رنگ‌های متفاوت استفاده شده است. ترکیب پارچه‌های رنگی همانند ترکیب رنگ‌های مختلف، از تنوع بیشماری برخوردار است.

از جمله مدل مانتو ترکیبی دو رنگ، مانتوهایی هستند که بر روی مچ آستین‌ها، دور یقه، قسمتی از بالا تنه یا کل آن رنگ‌های متفاوتی به کار رفته است.

انواع دیگر این مانتوها، مدل‌های هستند که از پارچه‌های طرح دار به صورت اشکال هندسی دوخته شده بر مانتو یا به شکل نوارهایی بر روی مچ، دور یقه و حاشیه‌ی مانتو استفاده می‌شود.

جدیدترین مدل مانتو مجلسی سال ۲۰۲۱ – ۱۴۰۰ با طراحی بسیار شیک

جدیدترین مدل مانتو مجلسی سال ۲۰۲۱ – ۱۴۰۰ با طراحی بسیار شیک

جدیدترین مدل مانتو مجلسی سال ۲۰۲۱ – ۱۴۰۰ با طراحی بسیار شیک

جدیدترین مدل مانتو مجلسی سال ۲۰۲۱ – ۱۴۰۰ با طراحی بسیار شیک

جدیدترین مدل مانتو مجلسی سال ۲۰۲۱ – ۱۴۰۰ با طراحی بسیار شیک

جدیدترین مدل مانتو مجلسی سال ۲۰۲۱ – ۱۴۰۰ با طراحی بسیار شیک

جدیدترین مدل مانتو مجلسی سال ۲۰۲۱ – ۱۴۰۰ با طراحی بسیار شیک

جدیدترین مدل مانتو مجلسی سال ۲۰۲۱ – ۱۴۰۰ با طراحی بسیار شیک

جدیدترین مدل مانتو مجلسی سال ۲۰۲۱ – ۱۴۰۰ با طراحی بسیار شیک

خرید لباس

جدیدترین مدل مانتو مجلسی سال ۲۰۲۱ – ۱۴۰۰ با طراحی بسیار شیک

جدیدترین مدل مانتو مجلسی سال ۲۰۲۱ – ۱۴۰۰ با طراحی بسیار شیک

جدیدترین مدل مانتو مجلسی سال ۲۰۲۱ – ۱۴۰۰ با طراحی بسیار شیک

امیدواریم از جدیدترین مدلهای مانتو مجلسی ۱۴۰۰ که برایتان آماده کردیم استفاده لازم را برده باشید.

در صورتیکه هرگونه نظر یا پیشنهادی در مورد این مطلب دارید می توانید از طریق قسمت نظرات همین مطلب آن را با ما به اشتراک بگذارید.

همچنین می توانید از جدیدترین مطالب بخش مدل مانتو نیز دیدن نمایید.

 

منبع: نصرینو




تاریخ: پنج شنبه 27 خرداد 1400برچسب:,
ارسال توسط مدیر وبلاگ

پارچه نخی، مناسب برای کت و شلوار زنانه

پارچه کت شلواری زنانه

پارچه‌های نخی سبک و خنک بدون شک یکی از گزینه‌های حتمی برای استایل مهمانی تابستانه به شمار می‌آیند. برای کت و شلوار زنانه، پارچه‌های نخی گل‌دار یکی از جذاب‌ترین گزینه‌ها هستند که نه‌تنها ظاهر دخترانه و شاداب دارند، بلکه با حس و حال تابستانی‌شان به شما احساس خنکی را منتقل می‌کنند. شست و شوی این نوع پارچه راحت است اما در مقابل زود چروک می‌شود؛ با این حال، سبکی و راحتی آن قطعا ارزش استفاده در فصل تابستان را دارد.

 

پارچه کتان، مناسب برای کت و شلوار زنانه

پارچه کتان برای کت شلوار زنانه

کتان نوعی پارچه مناسب برای کت و شلوار زنانه است که در سه گروه اصلی دسته‌بندی می‌شود. انواع نازک، متوسط و ضخیم آن می‌تواند برای کت و شلوارهای بهاره، پاییزه و حتی زمستانه هم مورد استفاده قرار بگیرد. نکته این‌جاست که هر چقدر پارچه کتان ضخیم‌تر باشد، کمتر چروک می‌شود و آب هم کمتر از آن عبور می‌کند. به همین دلیل است که پارچه‌های ضخیم‌تر نه‌تنها شما را در برابر سرما حفاظت می‌کنند، بلکه احتمال خیس شدن شما زیر باران و برف را هم کاهش می‌دهند.

 

فاستونی، بهترین پارچه‌ کت و شلوار زنانه

 

پارچه فاستونی کت و شلوار

این نوع معروف پارچه که از الیاف نخی تولید می‌شود، یکی از بهترین انواع مناسب پارچه برای کت و شلوار زنانه به‌حساب می‌آید. در تولید این نوع پارچه، انواع الیاف طبیعی و مصنوعی در تلفیق با هم به کار می‌روند تا علاوه بر زیبایی و خنکی، استحکام و مقاومت پارچه را در برابر چروک شدن افزایش دهند. فاستونی که ظاهری شیک و فرمال دارد، به کت و شلوار شما استایل خاصی می‌دهد؛ به همین دلیل اگر قصد دارید تا در یک مراسم رسمی بهترین پارچه برای کت و شلوار زنانه را انتخاب کنید، پارچه فاستونی را حتما در برنامه داشته باشید.

 

پارچه کرپ، مناسب کت و شلوارهای زنانه اداری

پارچه کرپ کت شلواری

این نوع پارچه‌ها کمی سنگین و ضخیم هستند اما به‌راحتی چروک نمی‌شوند و به همین دلیل می‌توان آن‌ها را برای مانتوهای اداری و رسمی به کار برد. بسته به این‌که در چه فصلی قصد دارید تا از این نوع پارچه استفاده کنید، می‌توانید جنس کرپ پشمی، ابریشمی یا پلی‌استری را تهیه نمایید.

 

پارچه لینن، از قدیمی‌ترین پارچه‌های جهان

پارچه برای کت و شلوار زنانه

این نوع پارچه از الیاف کتانی به دست می‌آید و گفته شده که از نظر قدمت با مومیایی‌ها در مصر باستان برابری می‌کند. پارچه لینن (Linen) را به کتان کاغذی نیز می‌شناسند که با وزن اندک و بافت لطیف برای فصول گرم سال استفاده می‌شود و از پارچه‌های مناسب برای کت و شلوار زنانه در این فصل‌ها به شمار می‌آید.

 

پارچه گاباردین، ساخته شده از الیاف مصنوعی اما شیک

پارچه گاباردین کت شلواری

پارچه گاباردین از این نظر که جنس محکمی دارد، برای دوخت انواع کت و شلوار گزینه مناسبی است و در نتیجه، می‌تواند پارچه مناسب برای کت و شلوار زنانه هم باشد. مبدع پارچه گاباردین یا گاواردین که با الیاف مصنوعی تهیه می‌شوند را توماس بربری (thomas burberry) می‌دانند. گفتنی است که بربری، خود یکی از طراحان معروف مد به شمار می‌آمد.

 خرید لباس

فروشگاه آنلاین لباس

 

فلامنت، بهترین پارچه برای انواع کت و شلوار زنانه

پارچه فلامنت کت شلوار زنانه

پارچه فلامنت باعث زیبایی انواع مدل کت و شلوار زنانه می‌شود و با جنس ویسکوزی که دارند برای فصل تابستان بسیار مناسب هستند. پارچه‌های فاستونی شبه فلامنت کاربردهای بیشتری نسبت به پارچه‌های فلامنت ساده دارند و به جرات می‌توان گفت که امروزه یکی از پرمصرف‌ترین پارچه‌ها در کشور همین پارچه‌های فاستونی شبه فلامنت هستند.

بسته به این‌که در چه زمان از سال و چه مناسبتی قصد دارید کت و شلوار مورد نظرتان را بپوشید، باید جنس متفاوتی را انتخاب کنید. ما در این مطلب، شما را با انواع پارچه‌های مناسب برای کت و شلوار زنانه آشنا کردیم. آیا کت و شلوارها از پوشاک محبوب شما هم هستند یا اینکه استایلی زنانه‌تر را ترجیح می‌دهید؟ برایمان بنویسید.
 

منبع: بانی مگ




تاریخ: پنج شنبه 27 خرداد 1400برچسب:,
ارسال توسط مدیر وبلاگ

    

 

 

انتخاب لباس مجلسی با توجه به فرم اندام

خانم با باتوجه به اندازه بالاتنه و پایین تنه دارای فرم بدین متفاوتی هستند و با توجه به استایل خود باد لباس محفلی را انتخاب کنند که نقاط قوت آن ها را بیشتر نمایش و همچنین نقاط ضعف آن ها را بپوشاند. در ادامه انواع فرم های اندامی را معرفی می کنیم.

افرادی با بالاتنه درشت

  • پوشیدن پیراهن های یقه هفت برای کوچک نشان دادن سینه ها
  • پوشیدن پیراهن تک شانه برای افرادی با شانه های پهن
  • استفاده نکردن از کمربند برای خانم های با کمر چاق
  • نپوشیدن لباس های با یقه کارشده
  • استفاده نکردن لباس های گشاد
  • پوشیدن لباس دکلته
  • پوشیدن لباس های با رنگ تیره

خانم های با بالاتنه کوچک

  • پوشیدن لباس مجلسی مینی با یقه گرد
  • پوشیدن بلوز و پیراهن آستین حلقه ای
  • پوشیدن پیراهن های که شانه را صاف یا مدل دار هستند برای خانم های با شانه باریک

خانم های با شکم بزرگ

  • استفاده از لبسا شب های با پارچه های چین دار
  • استفاده نکردن از لباس های تنگ و چسبان
  • نپوشیدن پیراهن آستین کوتاه
  • استفاده نکردن از پارچه های براق و شاین
  • نپوشیدن پیراهن های کمردار

افرادی با پایین تنه درشت

  • پوشیدن لباس مجلسی تک رنگ
  • پیراهن های که در قسمت بالاتنه و یقه تزئینات خاص دارد.
  • پوشیدن دامن های با فرم A-Line
  • لباس ماکسی و لباس مجلسی بلندی که در قسمت کمر کمی تنگ بوده و دقیقا اندازه کمر شما باشد.
  • استفاده از رنگ های رشن برای بالاتنه و رنگ های تیره برای پایین تنه

خانم های با قد کوتاه و اندام ریز

  • لباس های مجلسی با آستین پف دار، کمر پلیسه ای و چین دار
  • پوشیدن کت آستین دار روی لباس شب
  • استفاده نکردن از از لباس شب های بلند
  • استفاده کردن از لباس های تک رنگ

افرادی با قد بلند

  • پوشیدن لباس های راسته و جذب برای اندام های استوانه ای شکل
  • پوشیدن لباس های که برجستگی و انحنای بدن شما را نمایش می دهد.
  • پوشیدن لباس های که از بالا به پایین به تدریج گشاد شود.

لینک های مهم

فروشگاه آنلاین لباس

خرید لباس

مدل لباس مجلسی دخترانه شیک

دختر خانم ها برای انتخاب مدل لباس مجلسی دخترانه شیک؛ با حساسیت بیشتری عمل می کنند. شیک پوشی و خاص پسند بودن اقتضای سن دختران نوجوان است. مدل لباس مجلسی دخترانه شیک بلند، لمه کوتاه،باحجاب، ۱۱ ساله، ۱۲ ساله و ۱۴ ساله از مدل های پرفروش است این لباس است. مدل لباس مجلسی دخترانه کوتاه،بلند، نوجوانانه و برای تالار و عروسی از نمونه های است که طرفدارن خاص خودش را دارد. شما با انواع مدل آن ها در این مقاله آشنا می شوید. اگر به مهمانی دعوت شده اید و دوست دارید ظاهری زیبا داشته باشید تا سن شما را زیاد نشان ندهند خرید لباس مجلسی دخترانه بهترین انتخاب است. برای کسب اطللاعات بیشتر در خصوص مدل لباس مجلسی دخترانه شیک،

انتخاب مدل لباس مجلسی با توجه به فرم صورت

همه خانم ها شکل صورت خاصی را دارند که آن ها را از بقیه متمایز می کند. از این رو برای ایجاد جذابیت بیشتر باید لباس خود را با فرم صورت تان هماهنگ کنید. در ادامه به شما انواع فرم های صورت و یقه های مناسب آن را می گوییم.

  • صورت مثلثی: یقه های اسکوپ، دلبری و گرد
  • صورت قلبی: یقه بلند، ایستاده و عریض
  • صورت گرد: یقه های هفت، دلبری و قایقی
  • صورت کشیده: یقه های عریض و گرد
  • صورت مستطیلی: یقه گرد، سابرینا و دلبری

انتخاب لباس مجلسی متناسب با رنگ پوست

به صورت کلی دو طیف پوست تیره و روشن وجود دارد که انواع رنگ های پوست در آن ها قرار می گیرد. قانون های انتخاب لباس شب براساس این دو نوع پوست به قرار زیر است:

  1. پوست تیره: لباس های با رنگ روشن مانند سبز، قرمز، آبی و ... به آن ها می آید و پوشیدن پیراهن های مجلسی به رنگ تیره، چهره آن ها را خفه تر نشان می دهد.
  2. پوست روشن: این نوع باید از پوشیدن لباس های به رنگ روشن خودداری کنند؛زیرا موجب تشدید سفید پوست شان می شود و آن ها را جذاب تر نشان نمی دهد.

انتخاب رنگ مناسب لباس مجلسی

به طور کلی رنگ ها در فرهنگ هر منطقه ای متفاوت است و هرنوع رنگی معنی متفاوتی در نشان دادن شخصیت شما دارد. در ادامه شما را با انواع رنگ های رایج در بازار برای لباس شب را به شما معرفی می کنیم.

لباس مجلسی سفید

این نوع رنگ تابستانی نور را منعکس می کند و نشان دهنده معصومیت و پاکی است؛ از این رو تازه عروسان آن را می پوشند. این رنگ به راحتی با همه چیز ست می شود اما تمیز نگه داشتن آن کمی دشوار است؛ زیرا کمترین آلودگی را نشان می دهد.

لباس مجلسی مشکی

این رنگ با توجه به این که خانم ها را لاغرتر نشان می دهد از رنگ های پرطرفدار، شیک و بادوام است. این رنگ نماد قدرت و اطاعت است و پوشیدن آن برای خانم ها به معنی فرمانبرداری از مرد است.

لباس شب آبی

آبی نماد صلح و آرامش است و موجب می شود که بدن مواد شیمیایی آرامش بخش تولید کند و همچنین نشان دهنده وفاداری می باشد. امروزه کارشناسان مد به وفور از این رنگ در طراحی های خود استفاده می کنند.

لباس مجلسی زرد

این نوع رنگ خوش بینانه مانند رنگ قرمز موجب جلب توجه شما می شود ولی باید در استفاده از آن زیرکانه عمل کنید، زیرا موجب مقهور کردن شما می شود.

لباس محفلی قرمز

معمولا دختران جوان برای انتخاب لباس مجلسی دخترانه، رنگ قرمز را انتخاب می کنند. قرمز نماد شور و هیجان است و نگاه کردن به آن ضربان قلب را تندتر می کند و حتی به آن رنگ عشق نیز می گویند. این رنگ موجب جلب توجه اطرافیان به شما می شود و موجب می شود که شما را ملیح تر نشان دهد.

 

منبع: آفتاب




تاریخ: چهار شنبه 26 خرداد 1400برچسب:,
ارسال توسط مدیر وبلاگ

 

پیراهن چهارخانه‌ی مردانه

 

هیچ چیزی به اندازه پیراهن‌های چهارخانه سبک و راحت نیستند. اگرچه ممکن است این پیراهن‌ها بسیار ساده به نظر آیند؛ اما جزو لباس‌های ضروری هستند که هر مردی باید در کمد لباسش داشته باشد. پیراهن چهارخانه‌ی مردانه اکنون جزو ترندهای روز است و شما می‌توانید آن‌ها را در هر جایی ببینید. 

خرید لباس

پیراهن چهارخانه‌ی مردانه چیست؟

پارچه چهارخانه

پیراهن‌های چهارخانه نوعی پیراهن مردانه است که با پارچه‌ای نرم و سبک از جنس پنبه‌، پشم یا کتان ساخته می‌شود. در اصل به این پیراهن‌ها Plaid Flannel گفته می‌شود. Plaid به معنی چهارخانه و Flannel مربوط به جنس و پارچه‌ی لباس است.

پیراهن‌های چهارخانه مردانه سال‌هاست که وجود دارند. در گذشته معمولا کشاورزان و کارگران به دلیل گرمی هوا و قیمت مناسب، این پیراهن‌ها را می‌پوشیدند. در سال‌های بعدتر پیراهن‌های چهارخانه در استایل‌های پانک و گرانچ پوشیده می‌شد و این‌گونه مورد توجه بیشتری قرار گرفت. امروزه پیراهن‌های چهارخانه یک گزینه‌ی راحت هستند که بدون تلاش زیادی باعث جذاب‌تر شدن استایل شما می‌شوند. پولو (Polo/Ralph Lauren) و جین وست (Jeanwest) دو برند معروف برای خرید مدل‌های مختلف پیراهن‌های چهارخانه مردانه هستند.

انواع پیراهن چهارخانه‌ی مردانه

طرح چهارخانه در واقع نماد ملت اسکاتلند است. در گذشته طرح و رنگ‌های مختلف، نشان دهنده‌ی هویت هر خانواده بود. اسکاتلندی‌ها این فرهنگ را تا به امروز ادامه داده‌اند؛ البته که طرح چهارخانه به تدریج وارد دنیای فشن شد و جز مواردی است که هرگز از مد خارج نمی‌شود. در ادامه به بررسی ۷ مدل معروف و مختلف از طرح‌های چهارخانه می‌پردازیم.

۱. طرح اسکاتلندی (Scottish)

در ادامه ۴ مورد از شناخته شده‌ترین طرح‌های چهارخانه اسکاتلندی را مشاهده می‌کنید:

  • طرح پیچازی (Tartan)

تارتان

  • بربری (Burberry)

بربری

  • خاندان والاس (Clan Wallace)

خاندان والاس

  • ساعت سیاه (Black Watch)

ساعت سیاه

۲. طرح Gingham

گینگهام

بنا به تاریخ مد و فشن، این طرح چهارخانه در اواسط قرن ۱۸ میلادی در منچستر، انگلستان وارد بازار شد. طرح گینگهام دارای مربع‌های روشن و شفاف است که به دلیل مدل بافته شدن نخ‌های آن‌هاست.

۳. طرح Checkered

طرح شطرنجی مدل‌های مختلفی دارد. اکثرا این طرح با طرح گینگهام اشتباه گرفته می‌شود؛ اما این دو مدل در رنگ، شفافیت و مدل مربع‌ها باهم متفاوت‌اند. مربع‌ها در طرح شطرنجی کمی حالت سه بعدی دارند و معمولا اندازه‌ی آن‌ها کوچک‌تر از مربع‌ها در مدل گینگهام است.

یک ویژگی دیگر طرح شطرنجی این است که معمولا از ترکیب رنگ سفید و یک رنگ دیگر تشکیل می‌شود و هیچ رنگ روشن دیگری در این بین وجود ندارد. در لیست زیر ۴ مدل مختلف از طرح شطرنجی را می‌توانید ببینید:

  • شطرنجی چوپانی (Shepherd’s Check)

شطرنجی چوپانی

  • شطرنجی بوفالویی (Buffalo Check)

شطرنجی بوفالویی

  • شطرنجی هندسی (Graph Check)

شطرنجی هندسی

  • شطرنجی تیم اسلحه (Gun Club Check)

شطرنجی تیم اسلحه

۴. طرح Madras

مادراس

ریشه‌ی این چهارخانه در هند بوده است. این مدل چهارخانه به دلیل رنگ‌های متنوع و شادی که دارد محبوب است. رنگ‌های آن معمولا نارنجی روشن، صورتی و زرد هستند که می‌توانند ناخودآگاه شما را به یاد تابستان و حال و هوای تابستانی بیندازند.

۵. طرح Windowpane

پنجره ای

طرح پنجره‌ای همان‌طور که از اسمش پیداست، حالت‌های چهارخانه‌اش شما را به یاد پنجره می‌اندازد. نحوه‌ی ظاهر شدن مربع‌ها می‌تواند شخصیت‌های متفاوتی به کسی که آن را می‌پوشد بدهد. برای مثال، اگر مربع‌ها روشن‌تر و با تراکم کمتر باشند ظاهر رسمی‌تری دارند. یا اگر کت و شلوار شما مربع‌های بیشتری داشته باشد به شما حس راحتی و غیررسمی‌تری می‌دهد.

۶. طرح Houndstooth

دندان سگ

ویژگی این مدل چهارخانه، لبه‌های تیز و گوشه‌دار آن است. قدمت آن به ۳۰۰ سال قبل از میلاد مسیح در سوئد برمی‌گردد. نام این چهارخانه در واقع دندان سگ است. بعضی از طراحان معروف مثل Alexander McQueen، Dior و Yohji Yamamoto hc از این طرح چهارخانه در طراحی‌هایشان بسیار استفاده کرده‌اند. این الگوی چهارخانه در لباس‌های زنانه محبوب‌تر است و معمولا خانم‌هایی که در دنیای تجارت کار می‌کنند به این طرح علاقه دارند.

۷. طرح Tattersall

تترسال

ریشه‌ی این طرح از لندن نشأت گرفته است. برای اسب‌هایی که در بازار تترسال (Tattersall) بودند از پارچه‌های چهارخانه‌ای با این طرح به عنوان پتو استفاده می‌شد. بعد از چندسال این مدل چهارخانه به عنوان جزئی از هویت بصری این برند تبدیل شد. این مدل چهارخانه از آن زمان به بعد محبوبیت بیشتری پیدا کرد. این مدل چهارخانه برای کسانی که به اسب و اسب‌سواری علاقه دارند گزینه‌ی مناسبی است.

چگونه پیراهن چهارخانه بپوشیم؟

پیراهن چهارخانه‌ی مردانه

پیراهن‌های چهارخانه، ذاتا لباس‌های غیررسمی‌اند و بهترین گزینه برای بیرون رفتن در آخر هفته هستند؛ اما اگر بدانید که چگونه آن را بپوشید و با چه گزینه‌هایی آن را ست کنید، می‌توانید ظاهری هوشمندانه و شیک داشته باشید. با انتخاب لباس و اکسسوری‌های مناسب، پیراهن‌های چهارخانه حتی برای مناسبت‌هایی مثل قرار یا دورهمی هم مناسب هستند.

۱. همه چیز را ساده انتخاب کنید

مهم‌ترین چیزی که درباره‌ی پیراهن چهارخانه‌ی مردانه باید بدانید این است که باید آن را برای مکان‌های غیررسمی استفاده کنید. برای مثال اگر می‌خواهید به جایی رسمی مانند مصاحبه‌ی کاری بروید، بهتر است بیخیال پیراهن‌های چهارخانه شوید و انتخاب رسمی‌تری مانند پیراهن مردانه داشته باشید.

۲. سایز مناسب خودتان را انتخاب کنید

این توصیه را برای همه‌ی پیراهن‌ها می‌توان به کار برد؛ اما به دلیل ظاهر اسپرت پیراهن‌های چهارخانه در اینجا اهمیت بیشتری دارد. اگر لباس شما بیش از حد بزرگ و گشاد باشد، استایل شما بیشتر شبیه لباس کار چوب‌برها می‌شود؛ نه کسی که سعی می‌کند ظاهر شیک و مدرن داشته باشد. لباسی را انتخاب کنید که فیت بدن شما و اندازه‌ی شما باشد؛ به این شکل استایل هوشمندانه‌تر و جذاب‌تری خواهید داشت.

۳. به همه‌ی آیتم‌های استایلتان توجه کنید

وقتی موضوع پوشیدن پیراهن چهارخانه‌ی مردانه باشد، شلواری که با آن می‌پوشید، تغییر زیادی در استایل شما به وجود می‌آورد. شلوارهای جین (مخصوصا شلوار جین مشکی و آبی) بهترین گزینه برای ست کردن با پیراهن‌های چهارخانه هستند. برای تکمیل کردن استایلتان می‌توانید از یک جفت کتانی یا بوت‌های ساده کمک بگیرید.

اگر دوست دارید استایل متفاوت‌تری داشته باشید، می‌توانید به‌جای شلوار جین، از شلوار کتان استفاده کنید. برای این استایل به جای کتانی هم، یک جفت کفش مردانه‌ی جیر یا کفش کالجی بپوشید.

مهم‌ترین نکته‌ای که باید در نظر بگیرید این است که به هیچ عنوان سمت شلوارهای اسلش نروید. شاید فکر کنید ترکیب کردن دو آیتم غیررسمی و اسپرت ظاهر خوبی داشته باشد؛ اما در واقع با این ترکیب استایل شما شلخته و بی‌نظم به نظر خواهد رسید.

۴. رنگ‌های کلاسیک را انتخاب کنید

پیراهن‌های چهارخانه تنوع رنگی گسترده‌ای دارند. شما می‌توانید رنگ‌هایی مانند آبی و زرد انتخاب کنید؛ اما رنگ‌های کلاسیک همیشه ظاهر بهتری دارند. رنگ‌هایی مثل قرمز، مشکی، سبز، سفید، طوسی و قهوه‌ای. این رنگ‌ها قابلیت ست کردن بیشتری دارند و راحت‌تر می‌توانید آن‌ها را با شلوار و کفش‌هایی که دارید ست کنید و بپوشید. رنگ‌های سبز و طوسی مناسب زمستان هستند؛ قهوه‌ای برای پاییز و رنگ‌های روشن مثل سفید و قرمز برای تابستان و بهار گزینه‌های مناسبی هستند.

۵. بدانید که هر رنگ را چه زمانی بپوشید

از لحاظ فنی، شما می‌توانید هر رنگی که به استایلتان می‌خورد را بپوشید؛ اما اگر دوست دارید که استایلی تأثیرگذار و جذاب‌تر داشته باشید، باید بدانید که هر رنگی را چه زمانی بپوشید. فهرست زیر ترتیب رنگ‌ها را از غیررسمی‌ترین تا معمولی و اسپرت‌ترین رنگ نشان می‌دهد:

  • سبز
  • سفید
  • قرمز
  • قهوه‌ای
  • طوسی
  • مشکی

نکته‌ی مهم و قابل توجه آن است که رنگ‌های اصلی جزو بخش غیررسمی طیف رنگ‌ها نیستند؛ چون طبیعت غیررسمی پیراهن‌های چهارخانه به تضاد رنگ‌های رسمی نیاز دارد. به همین دلیل استفاده از زرد، نارنجی یا سایر رنگ‌های براق را توصیه نمی‌کنیم.

انواع استایل با پیراهن چهارخانه‌ی مردانه

پیراهن چهارخانه‌ی مردانه

همانطور که تا به الان متوجه شده‌اید، پیراهن‌های چهارخانه به طور ذاتی حالت اسپرت و غیررسمی دارند؛ اما اگر انتخاب‌های هوشمندانه‌ای داشته باشید می‌توانید استایل‌های متفاوتی با آن داشته باشید. در ادامه چند مدل از استایل‌ها را بررسی می‌کنیم.

 

فروشگاه آنلاین لباس

استایل اسپرت

اگر به استایل اسپرت علاقه دارید، ترکیب کردن یک تیشرت ساده (ترجیحا سفید) زیر پیراهن چهارخانه‌تان بپوشید؛ شما می‌توانید دکمه‌های پیراهنتان را باز بگذارید و وقتی هوا گرم شد، آستین‌های پیراهن را تا برنید. دو نکته‌ی مهم که بهتر است رعایت کنید عبارت‌اند از: بهتر است که آن را دور کمرتان نبندید و دوم اینکه دکمه‌های لباس را تا بالا نبندید. در استایل اسپرت اهمیت و جلوه‌ی شلوارهای جین را فراموش نکنید.

پیراهن چهارخانه‌ی آستین کوتاه

معمولا پیراهن‌های چهارخانه را به دلیل جنسش برای فصل زمستان می‌پوشند؛ اما همان‌طور که می‌دانید امروزه از هر لباسی مدل‌های متفاوتی مناسب برای فصول و مکان‌های مختلف وجود دارد. این موضوع برای پیراهن‌های چهارخانه هم صدق می‌کند. پیراهن‌های چهارخانه آستین کوتاه شاید مورد علاقه‌ی همه نباشند؛ اما گزینه‌ی مناسبی برای فصل تابستان هستند. پیراهن‌های چهارخانه آستین کوتاه را می‌توانید با شلوار جین یا شلوار کتان به همراه یک جفت کتانی اسپرت بپوشید.

پیراهن چهارخانه با کت و شلوار

پیراهن‌های چهارخانه، در عین سادگی، می‌توانند برای شما استایلی رسمی هم بسازند؛ فقط کافی است تا انتخاب‌های هوشمندانه‌ای داشته باشید. برای مثال، سعی کنید وقتی می‌خواهید پیراهن چهارخانه بپوشید، کت شلواری که انتخاب می‌کنید طرح‌دار نباشد و ساده باشد. ترکیب کردن طرح‌های زیاد باعث شلوغ شدن استایل شما می‌شود و ظاهرتان را از حالت براق و جذاب بودنش خارج می‌کند.

اگر درباره‌ی استایلتان مطمئن نیستید، یک راه حل ساده این است که جنس پیراهن و کت شلوارتان را مانند هم انتخاب کنید. مثلا اگر جنس کت و شلوارتان پشمی است، یک پیراهن پشمی هم برای زیر آن انتخاب کنید. برای تکمیل کردن تیپتان، از بوت‌های جیر یا کفش‌های کالجی استفاده کنید و از کراوات‌های پشمی استفاده کنید و اصلا به سمت کراوات‌های ابریشمی و کلاسیک نروید.

ست پیراهن چهارخانه برای زوج‌ها

اگر به ست کردن لباستان با همسرتان علاقه دارید، پیراهن‌های چهارخانه یک روش مناسب برای این کار است. برای مثال، خانم‌ها می‌توانند پیراهن، دامن یا شلوار چهارخانه بپوشند. بهتر است رنگ لباس‌هایتان هم‌رنگ باشد تا جذابیت ست کردن را بیشتر به نمایش بگذارد.

کلام آخر

به عنوان یک طرفدار پیراهن چهارخانه‌ی مردانه، مهم است که همه چیز را درباره‌ی آن بدانید و با توجه به مکانی که می‌خواهید بروید انتخاب‌های درستی بگیرید تا بتوانید ظاهری رسمی یا غیررسمی و البته شیک داشته باشید.

 

منبع: دیجی استایل




تاریخ: چهار شنبه 26 خرداد 1400برچسب:,
ارسال توسط مدیر وبلاگ

“ست تیشرت و شلوارک مردانه ”.جدیدترین مدل ست هایی هست که در فصل تابستان بسیار مورد توجه  قرار میگیرد. این ست ها در انواع طرح ها و رنگ های مختلفی تولید میشوند و تمام سلایق رو در بر میگیرد. اگر شما جز آن دسته از افرادی  هستید که میخواهید ست تیشرت و شلوارک زیبا همراه با استایلی به روز داشته باشید. بهتر است در ادامه این مطلب همراه ما باشید. در ادامه این مطلب ما  جدیدترین انواع مدل های ست تیشرت و شلوارک مردانه ۱۴۰۰ در مدل های شیک و زیبا قرار داده ایم. برای مشاهده این مطلب با ما همراه باشید.

ست تیشرت شلوارک مردانه 1400

 

راهنمای خرید ست تابستانی مردانه

با شروع فصل تابستان و گرما، همه افراد به دنبال لباسی هستند که برای این فصل مناسب باشد. و ست تابستانی نیز یکی از لباس هاست که برای فصل تابستان مورد استفاده قرار می گیرد و طرفداران بسیاری دارد.

ست تیشرت شلوارک مردانه 1400

مهم‌ترین نکته‌ای که در خرید لباس تابستانی باید به آن توجه کنید جنس لباس است. این نکته مهم است که لباسی با جنس مناسب را انتخاب کنید که تا حد امکان شما را خنک نگه داشته و همچنین قابلیت جذب عرق را داشته باشد. پوشیدن لباس‌هایی از جنس نخ، کتان، ابریشم و شمبری در تابستان توصیه می‌شود.

ست تیشرت شلوارک مردانه 1400

سعی کنید از خرید بدترین پارچه‌هایی که می‌توانند هر روزتان را در تابستان به یک روز تلخ تبدیل کنند خودداری کنید. پلی استر، ریون، جین و چرم از پارچه‌هایی هستند که توصیه می‌شود آن‌ها را در تابستان استفاده نکنید.

ست تیشرت شلوارک مردانه 1400

از رنگ های روشن در خرید لباستابستانی استفاده کنید. معجزه رنگ‌ها را فراموش نکنید. لباس تابستانی باید روشن و شاد باشد. استفاده از رنگ تیره در خانه باعث از بین رفتن روح و انرژی در خانه می‌شود. برای انرژی بیشتر خودتان و افراد داخل خانه از رنگ‌های روشن استفاده کنید.
 

جدیدترین انواع مدل های ست تیشرت و شلوارک مردانه ۱۴۰۰

ست تیشرت شلوارک مردانه 1400

ست تیشرت شلوارک مردانه 1400

ست تیشرت شلوارک مردانه 1400

ست تیشرت شلوارک مردانه 1400

ست تیشرت شلوارک مردانه 1400

ست تیشرت شلوارک مردانه 1400

منبع: حرف تازه



تاریخ: چهار شنبه 26 خرداد 1400برچسب:,
ارسال توسط مدیر وبلاگ

 تبدیل لباس کهنه به نو | 10 ترفند تبدیل لباس ساده قدیمی به لباس شیک و جدید

اگر لباس های کهنه دارید بهتر است آنها را دور نریزید و با ترفند هایی ساده لباس های جدید خلق کنید شما می توانید خلاقیت به خرج دهید و آنها را تبدیل به لباس های جدید و مدرن کنید ما در این مقاله قصد داریم ایده تبدیل لباس کهنه به لباس نو را بررسی کنیم.

خرید لباس

چگونه لباس های قدیمی خود را به لباس های جدید تبدیل کنیم ؟

 

راهنمای جامع تبدیل لباس کهنه به نو:

راه های زیادی وجود دارد که شما بتوانید یک لباس قدیمی را به یک لباس جدید تبدیل کنید برای مثال شما می‌توانید با رنگ کردن لباس قدیمی خود به رنگ دیگری هم لباس را نو کنید و هم رنگی جدید داشته باشید.

تبدیل لباس کهنه به نو با رنگ آمیزی لباس های جین

لباسهای جین یکی از انواع لباس هایی هستند که به خوبی و سادگی رنگ بر میدارند همچنین رنگ کردن روی لباس های جین بسیار راحت است همچنین شما می توانید مطابق فشنهای روز آنها را باز طراحی کنید .

 

تبدیل لباس کهنه به نو با تکه دوزی روی لباس ها

برای اینکه لباس های کهنه و قدیمی خود را ظاهری جدید ببخشید و آنها را به مد روز نزدیکتر بکنید می‌توانید از تکه های از پیش تولید شده استفاده کنید این تکه ها را می توانید از خرازی ها و محل‌های تولید پوشاک تهیه کنید.

بیشتر این تکه ها با استفاده از یک اتو قابل چسباندن هستند شما میتوانید با گذاشتن این تکه ها روی قسمت‌های مختلفی از لباس قدیمی خود و اتو کشیدن روی آنها آنها را روی لباس خود بچسبانید و همچنین مدل های دوختنی از این تکه ها نیز وجود دارد که کیفیت بهتری نسبت به مدل‌های چسباندنی دارند.

پیشنهاد می کنیم یک خلاقیت جالب به خرج بدهید و با استفاده از تکه های دوختنی لباس‌های خودتان را نو کنید انواع مختلفی از این تکه ها وجود دارد برای مثال طرح های گل و حتی طرح های انیمیشنی می توانند یکی از بهترین انتخاب ها برای روی تیشرت ها باشند.

تبدیل لباس کهنه به نو با خلاقیت در رنگ آمیزی تای دای

تای دای یا همان رنگ آمیزی ابر و بادی یکی از ساده ترین نوع رنگ آمیزی است که شما می توانید روی لباسهای گونه خودتان انجام دهید این نوع رنگ آمیزی فوق العاده جذاب است و می‌تواند ظاهری خاص و جدید با لباس های کهنه شما بدهد.

برای مثال اگر یک شلوار سفید دارید که لکه های روی آن به وجود آمده که پاک نمی شود میتوانید با استفاده از پنبه و همچنین رنگ مخصوص لباس به رنگ آمیزی ابر و بادی روی شلوار خود بپردازید با این روش می‌توانید هم لکه را از بین ببرید و هم ظاهری جدید و جذاب بشر را بخشید.

چیزهایی که برای این کار نیاز دارید اغلب یک کیت رنگ آمیزی می باشد اما می توانید با استفاده از یک پنبه نیز این کار را انجام دهید این کار می تواند کمی زمانبر باشد

اما بهترین روش برای رنگ آمیزی ابروبادی این است که شلوار خود را کاملا مچاله کنید چند قطعه کش دور آن بی‌اندازید سپس رنگ مخصوص رنگرزی لباس را داخل ظرف مانند شیشه نوشابه بریزید یک سوراخ در سر آن ایجاد کنید و رنگ را روی لباس بپاشید و بعد از خشک شدن لباس را آبکشی کنید و از رنگ آمیزی ابروبادی خود لذت ببرید.

تبدیل لباس کهنه به نو با سفید کردن پارچه لباس

این کار نیز یکی از ساده ترین روش ها برای تغییر ظاهر لباس های کهنه می باشد این کار با استفاده از وایتکس بسیار ساده قابل انجام است این سبک از تبدیل لباس کهنه به نو تفاوت زیادی با روش ابروبادی ندارد ولی این بار به جای رنگ از وایتکس استفاده میکنیم.

برای مثال لباس های مشکی می تواند به لکه قرمز مایل به زرد تبدیل شود برای به دست آوردن یک نتیجه مطابق فشن روز می توانید رنگ نیمی از شلوارهای جین را به رنگ ایجاد شده با وایتکس تبدیل کنید این مورد می تواند یکی از جدیدترین مدلهای فشن روز باشد.

 

خلاقیت در لباس های کهنه - با روسریهای کهنه چه کنیم - تبدیل مانتو قدیمی به جدید - تبدیل تیشرت قدیمی به جدید

تبدیل لباس کهنه به نو با کوتاه کردن قد لباس ها

یکی دیگر از روش هایی که می تواند لباس شما را به یک لباس جدید تبدیل کند و همچنین ظاهر کهنه آن را به کلی تغییر دهد روش کوتاه کردن قد لباس می باشد این روش روی بلوز و تی شرت ها قابل انجام است

به این روش کراپ نیز می‌گویند این روش بسیار آسان است و مطابق با سبک های روز فشن می باشد تنها چیزی که برای این کار لازم دارید یک قیچی است.

برای مثال می‌توانید یک تی شرت سفید قدیمی را از بالای شکم قیچی کنید این روش بیشتر از همه روی تاپ و بلوز بسیار زیبا خواهد شد همچنین نگران دوختن قسمت برش خورده نیز نباشید زیرا جدیداً در لباسهای روز دوخت معنی خاصی ندارد لباس های زیادی را می‌بینیم که با این روش تولید می شوند.

تبدیل لباس کهنه به نو با ریش ریش کردن لباس

روش دیگری که با آن می توانید لباس های کهنه را به لباسی نو تبدیل کنید ریش ریش کردن لباس ها می باشد این روش بیشتر روی لباس‌های جین کاربرد دارد و یکی از بهترین روش ها برای تبدیل لباس کهنه به نو می باشد.

جذابیت بسیار خاصی دارد و در ترندهای امروزی به وفور دیده می شود برای مثال لبه های پاچه شلوار را می توانید با این روش ریش ریش کنید و یا اگر یک دامن لی دارید می توانید قسمت پایینی آن را با این روش ریش ریش کنید.

افراد ی تنها چند سانت کوچک را ترجیح می‌دهند اما بعضی حتی تا ۱۵ سانتیمتر نیز این کار را انجام می دهند بعد از این کار برای اینکه ظاهری جذاب داشته باشد ریش ریش های شما می توانید آنها را ببافید برای مثال هر سه عدد از این ریشه‌ها را که به صورت ریز درست کرده اید به هم ببافید این کار می تواند جذابیت چند برابری به ریش ریش کردن لباس بدهد.

تبدیل لباس کهنه به نو با گلدوزی کردن

این روش نیز روشی است که شاید کمی متفاوت باشد لباس های جین و یا دیگر لباس‌ها با گلدوزی کردن منحصر به فرد خواهند شد می توانید ستاره، قلب، حروف و شماره را روی قسمت های مختلفی از لباس خود گلدوزی کنید.

این کار بسیار کار راحتی است به شرطی که با دوخت و کوک زدن آشنایی داشته باشید طرح های شما میتواند روی جیب جلو جیب پشت و یا حتی قسمتهای رون پا نیز انجام شود همچنین اگر روی تیشرت این کار را انجام می دهید می توانید یک قلب بزرگ با یک ستاره بزرگ در روی تیشرت ایجاد کنید.

 

تبدیل لباس کهنه به نو با گل میخ های تزیینی

از این روش زیاد استفاده نمی شود اما آشنایی با آن می‌تواند جالب باشد یکی از روش های جالب تبدیل لباسهای کهنه به نو و متفاوت کردن آنها روش گل میخوای تزیینی است می توانید این گل می‌خورد و از خرازی ها تهیه کنید و روی کاپشن شلوار جین به دیگر لباس هایتان استفاده کنید.

 

تبدیل لباس کهنه به نو با چسباندن حروف مختلف روی لباس ها

اگر لباس پارچه ای دارید یکی از بهترین راه‌ها برای تبدیل آن به لباسی جدید استفاده از حروف آماده میباشد این حروف ها را نیز می توانید از خرازی ها تهیه کنید و با اتو روی لباس های پارچه ای تان بچسبانید

همچنین دقت کنید اگر لباسی دارید که از قبل نیز تایپی روی آن وجود دارد باز هم می توانید از این حروف روی آنها استفاده کنید این کار می‌تواند جذابیتی جالب به لباس شما بدهد.

و در آخر اگر لباسی دارید که قصد دارید آن را تغییر دهید تا یک لباس جدید و متفاوت باشد می‌توانید لباس خود را به خشکشویی ها برده و از آنها بخواهید لباس شما را رنگ کنند.

تبدیل لباس کهنه به نو با دوختن چند وصله تزئینی

 

شما می توانید با استفاده از پارچه های دور ریزی که در منزل دارید چند وصله رنگی به لباس قدیمی تان بدوزید و رنگ و جلای جدیدی به لباس کهنه تان بدهید.

فروشگاه آنلاین لباس




تاریخ: سه شنبه 25 خرداد 1400برچسب:,
ارسال توسط مدیر وبلاگ

بهاره رهنما بازیگر جنجالی زن با انتشار عکسی جدید از خود از قرار گرفتن بر سر یک دوراهی گفت و تصویری با لباس سبز منتشر کرد.

بهاره رهنما

 بهاره رهنما که چند روزی بود کم‌تر پست و عکس از خود منتشر می‌کرد با به اشتراک گذاشتن عکس زیر نوشت: «سال‌ها بر سر دور‌اهی عاشقانه‌ای بین نوشتن و بازی کردن مانده بودم.»

بهاره رهنما با لباس آفتابگردانی

بهاره رهنما با لباس آفتابگردانی

بهاره رهنما با لباس آفتابگردانی

 

منبع: اقتصاد24

 

 




تاریخ: سه شنبه 25 خرداد 1400برچسب:,
ارسال توسط مدیر وبلاگ

کفش کوهنوردی اصل و استاندارد چه ویژگی هایی دارد؟

کوهنوردی به‌عنوان یکی از محبوب‌ترین ورزش‌ها و تفریحات می‌باشد. افراد زیادی ترجیح می‌دهند که اوقات فراغت خود را صرف کوهنوردی کنند و عده‌ای به‌عنوان یک ورزش جدی به آن نگاه می‌کنند. کوهنوردی مستلزم وجود وسایل مخصوصی است که سلامت و ایمنی افراد را فراهم و فعالیت‌های کوهنوردی را برای آن‌ها آسان کند. یکی از مهم‌ترین الزامات کوهنوردی، کفش مناسب می‌باشد.

ویژگی‌های کفش کوهنوردی مناسب

ایمن بودن:

مهم‌ترین و اولین ویژگی که یک کفش کوهنوردی مناسب باید از آن برخوردار باشد، ایمن بودن است. ایمن بودن، نقش مهمی در فعالیت‌های کوهنوردی ایفا می‌کند. این استاندارهای ایمنی شامل مقاوم بودن، ضربه‌گیر بودن، ضد مایعات و مقاومت در برابر لیز خوردگی می‌باشد. در ابتدا شما باید از ایمنی کفش اطمینان کامل حاصل فرمایید و سپس اقدام به خرید آن کنید.

زیره مناسب:

یکی دیگر از مهم‌ترین فاکتورهای یک کفش کوهنوردی، زیره آن می‌باشد. زیره کفش باید در عین مقاوم بودن، راحتی را برای افراد فراهم کند و نباید در کوهنوردی‌های طولانی باعث خستگی زودهنگام فرد شود.

وزن:

از دیگر فاکتورهای تأثیرگذار دیگر در کفش کوهنوردی اصل، وزن آن می‌باشد. کفش کوهنوردی مناسب، باید دارای وزنی استاندارد نیز باشد. به طور معمول، وزن هر لنگه از کفش‌های کوهنوردی باید بین ۳۰۰ تا ۶۰۰ گرم باشد تا بعد از فعالیت‌های طولانی‌مدت، در پای افراد سنگینی ایجاد نکند.

ضد آب بودن:

ضدآب بودن نیز یکی دیگر از عواملی می‌باشد که در کیفیت کفش نقش بسزایی دارد. کفش کوهنوردی اصل باید دارای خاصیت ضد آب باشد و هیچ آبی درون آن نفوذ نکند. کوهنوردی ممکن است در شرایطی آب‌وهوایی برفی و بارانی و یا در کنار چشمه‌های کوهستانی انجام شود. به این منظور باید به این ویژگی توجه بسیاری داشت تا در حین کوهنوردی، آبی به درون کفش نفوذ نکند که در نهایت باعث سرما و آسیب رساندن به ‌پای افراد شود.

تهویه هوا:

از دیگر عوامل می‌توان به ویژگی تهویه هوا نیز اشاره کرد. کفش باید با کمک این ویژگی، هوا را به درون و بیرون خود هدایت کند. این عامل باعث می‌شود تا در استفاده‌های طولانی، پا عرق نکند و حرارت اضافی در کفش ایجاد نشود.

.

کفش کوهنوردی مدل the north face Hedgehig TREK GTX T92UX2:

یکی از بهترین و باکیفیت‌ترین کفش‌های کوهنوردی موجود در بازار می‌باشد که به‌خاطر ایمنی بسیار بالا و فناوری‌های مختلف بکار رفته در ساختار خود، بسیار بین کوهنوردان حرفه‌ای محبوب می‌باشد. رویه این کفش از جنس چرم بوده و همچنین زیره این کفش Vibram می‌باشد که برای جلوگیری از لیز خوردن بسیار مناسب است. همچنین این زیره کاملاً طبی و آنتی ‌باکتریال است. تکنولوژی GoreTex بکار رفته موجب شده تا این کفش ضد آب باشد و همچنین از قابلیت تهویه هوا نیز بهره‌مند شود. وزن هر لنگه‌کفش این مدل 700 گرم می‌باشد.

 

کفش کوهنوردی اصل مدل North face hedgehog hike T939ia5vf:

این کفش علاوه بر کیفیت بالا در ساختار و جنس خود، دارای ظاهری شیک و جذاب می‌باشد که می‌تواند جوابگوی هر سلیقه‌ای باشد. رویه این کفش کوهنوردی از جنس چرم و لایه میانی آن از جنس فوم می‌باشد؛ به همین علت این کفش کوهنوردی علاوه بر مقاومت بالای خود، بسیار راحت می‌باشد. همچنین تکنولوژی Goretex بکار رفته در آن باعث شده تا این کفش دارای خاصیت ضد آب بودن و همچنین تهویه هوا باشد. همچنین زیره این کفش دارای فناوری Vibram است و به همین علت در برابر لیز خوردگی‌های ناگهانی بسیار مقاوم عمل می‌کند. این کفش می‌تواند گزینه مناسبی برای افرادی باشد که به‌طور جدی و یا تفریحی فعالیت کوهنوردی را انجام می‌دهند. علاوه‌ برآن، این کفش برای طبیعت‌گردی نیز بسیار مناسب و کارآمد می‌باشد. وزن هر لنگه‌کفش این مدل 650 گرم می‌باشد.

 

منبع: ایسنا




تاریخ: سه شنبه 25 خرداد 1400برچسب:,
ارسال توسط مدیر وبلاگ

 مدگرایی یا به تعبیری، امروزی بودن، پدیده‌ای است هم گام با پوشش و برخاسته از یک نیاز طبیعی و بهنجار که شاخصه اصلی آن در پردازش چهره و لباس اعم از پوشنده‌های سر، بدن و پاها، مثل کلاه، ردا و کفش ظهور می‌یابد. هر چند که نمود این پدیده در معماری، دکوراسیون منزل و بسیاری چیزهای دیگر نیز ظهور می‌یابد.

با نگاهی به تاریخچه مد و استایل در دنیا درخواهیم یافت که پوشاک یکی از مهم ترین نیازهایی بوده است که انسان برای رفع آن تلاش های بسیاری نموده است. انسان در ابتدا از پوشاک برای در امان ماندن از سرما بهره می برده است. مصریان از ۵۵۰۰ سال پیش هنر ریسندگی و بافندگی پنبه را آموختند. همچنین چینی ها نیز در حدود ۳۶۰۰ سال پیس اقدام به پرورش کرم ابریشم نمودند و با استفاده از آن برای خود لباس تهیه کردند.

خرید لباس مردانه

مد روز و تعیین آن در هر زمان شاید تاریخچه‌ای به درازای دوخته شدن اولین لباس‌ها داشته باشد. از زمانی که اولین کتب تاریخ نوشته و پوشش مردم آن دوره شرح داده‌شده یا تصاویر موجود در بناهای تاریخی، گویای این است که هر دوره از تاریخ مردم از آداب و طراحی مختص به آن دوره در پوشاک پیروی می‌کردند و پوشاک و ظاهر آن‌قدری دغدغه بوده که به آن اشاره‌شده است. این موجود اجتماعی از زمان پیدایش پوشاک، به زیبایی و درعین‌حال بروز بودن اهمیت می‌داده و اهمیت این موضوع باگذشت زمان حتی بیشتر شده طوری که بیش از یک قرن است که طراحی مد یکی از مشاغل شیک و پردرآمد بوده. از اوایل قرن نوزدهم، صنعت در کنار مدرنیته به پیشرفت مد کمک کرده و شرکت‌ها و خانه‌های مد که توسط طراح‌ها اداره می‌شد از آن زمان فعالیت خود را آغاز کردند.

مد روز و نگاهی به پیدایش آن

اگر همراه همیشگی «AllWTC» باشید، حتماً می‌دانید که ما داستان تاریخ تحول لباس آقایان و خانم‌ها را در صدسال اخیر آغاز کرده‌ایم و در هر مطلب، چند دهه را بررسی می‌کنیم. در این مطلب هم که مربوط به داستان تاریخ لباس آقایان است، دو دهه دوم ۱۹۰۰ را باهم مرور می‌کنیم.

سال ۱۹۲۹، اقتصاد دنیا فروپاشید و صنعت مد و فشن هم همراه سایر صنایع به پایین کشیده شد و ازآنجاکه کارخانه‌ها قادر به تأمین هزینه‌های کافی برای دوخت لباس‌ها نبودند، به‌ناچار تغییراتی در کت‌وشلوار مردانه ایجاد کردند و بدین ترتیب، کت‌وشلواری با عنوان «سوپرمن» محبوبیت زیادی پیدا کرد و لباس‌ها بارنگ‌های خنثی مثل سیاه، طوسی و خاکستری دوخته می‌شدند. پارچه‌های پشمی، تویید، فلانل و لینن نیز جزو پارچه‌های محبوب بود. شلوارها نیز پلیسه‌های بزرگ بالا تا پایین داشتند.

استایل جوانان کالجی آن دوره

در این دوره، پولوشرت و بوش شرت، درمیان جوانان بسیار محبوب شد و جای پیراهن‌های یقه دار و دکمه‌دار را گرفت. جوانان این دوره، سوییشرت‌های قدیمی را رفو می‌کردند و به‌عنوان مد جدید دوباره استفاده می‌کردند.

کلاه‌های لبه‌دار و کفش‌های آکسفورد نیز جزو آیتم‌های محبوب به شمار می‌آمدند. کفش‌های اسپرتی مثل لوفر نیز در دهه سی رواج پیدا کرد، اما در آن زمان، مردان بیشتر از آن در منزل یا در هنگام رویدادهای ورزشی استفاده می‌کردند. استفاده از جوراب‌های راه‌راه و چهارخانه نیز در این دوران رواج پیدا کرد. انواع کلاه‌های لبه‌دار در آن زمان‌بر سر مردان دیده می‌شد.

سال‌های آخر دهه سی، سال‌های رواج استایل گنگستری و کت‌وشلوار زوت بود و اکسسوری‌هایی مثل گردنبندهای زنجیری بلند (گاهی تا زانو) به آن اضافه می‌شد و گاهی نیز کلاهی که با پر آراسته‌شده بود، این استایل را همراهی می‌کرد. این استایل، محبوب قشر خاصی از جوانان آن دوره بود.

برخی دهه ۴۰ را آخرین دهه‌ای می‌دانند که استایل مردان کاملاً مردانه و به‌قول‌معروف، جنتلمنانه و شیک بود (به‌نوعی اشاره به استایل مردانه کلاسیک دارد). خرابی‌های ناشی از جنگ، استفاده از پارچه‌های زمخت و کلفت و درخواست تولید لباس‌های کاربردی‌تر از سوی مشتریان، تحولی عظیم در این دوره از تاریخ لباس مردان ایجاد کرد.

در این دوره، هرگونه زرق‌وبرق و تجمل از لباس‌ها حذف شد و اگر در میان عکس‌های مربوط به این دوران، لباسی پرزرق‌وبرق مشاهده کردید، بدانید که حتماً واکنشی به میهن‌پرستی افراطی آن زمان بوده است. بدین ترتیب، جلیقه از کت‌وشلوار حذف شد؛ همین‌طور زبانه جیب و برگردان لبه شلوار.

کت‌وشلوار زوت هم به خاطر استفاده زیاد از پارچه، محکوم شد، اما هنوز هم تعداد کمی از آقایان آن را ‌می‌پوشیدند.

پس از پایان جنگ، لباس آقایان کمی دچار تحول شد، اما هرگز به زرق‌وبرق دوران قبل از جنگ نرسید. کت‌های چهار دکمه و شلوارهای گشاد دوباره مد شدند و رنگ‌های شاد و همین‌طور کراوات‌های ابریشمی دوباره به میدان بازگشتند.

کراوات، نماد بازیابی هویت گذشته!

ازآنجاکه در دوران جنگ، استفاده از کراوات نیز مانند بسیاری اکسسوری‌های دیگر ممنوع بود، پس از پایان جنگ، تقریباً هیچ مردی را نمی‌شد بدون کراوات دید. مردان می‌خواستند با این کار، هویت سابق خود را دوباره بازیابند؛ کراوات‌های پهن و باریک در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف، همراه با گیره‌های تزیینی کراوات. در این دوره، مردم آرامش خود را دوباره بازیافتند و به لطف الویس پریسلی، خواننده راک اند رول آمریکایی، پیراهن‌های هاوایی و کژوآل نیز تبدیل به ترند محبوب دهه ۴۰ شد.

اگر شما هم از طرفداران دنیای مد و لباس هستید و می‌خواهید در عین سادگی لباس‌های متناسب باسلیقه خود و البته مد روز بپوشید، می‌توانید سری به برندهای معرفی‌شده توسط AllWTC بزنید. AllWTC همان اطلس جامع مجتمع‌های تجاری است که برندها و فروشگاه‌های معتبر مجتمع‌های تجاری که مطابق باسلیقه ایرانی و زیباترین کلکسیون‌ها همگام با مد روز فعالیت می‌کنند را در اختیار شما قرار می‌دهد.

صنعت مد و فشن در پوشاک مردانه ایرانی

در طول تاریخ صنعت پوشاک مردانه تغییر به سزایی کرده است. پوشاک مردان در طول تاریخ بسیار تغییر کرده است. پوشاک مردانه ایرانی در طول تمام دوران متفاوت بوده است برای مثال مردان در دوران صفویه و قاجاریه یک‌جور پوشش داشتند و در زمان انقلاب و بعد از انقلاب به یک‌شکل دیگر لباس پوشیدند. این تغییر نشان‌دهنده این است که صنعت مد و فشن در طول تاریخ بسیار تغییر کرده است و امروزه مد در پوشاک مردان ایرانی به سمت مد و فشن اروپایی رفته است.

اما ناگفته نماند که با تولید ملی تاریخچه پوشاک مردان ایرانی تکانی زیاد خورد و با تولید ملی تنوع لباس برای آقایان بسیار زیاد شد.

پوشش آقایان در طول تاریخ بنا بر شرایط اقتصادی ، اجتماعی و فرهنگی تغییر می‌کند و امروزه بسیار تغییر هم کرده است.

اما همیشه در طول تاریخ یک اصل تغییر نکرده است اینکه تاریخچه لباس‌های مردانه وزنان همیشه در طول تاریخ لباس ایران پیوندی عمیق باحجاب داشته است ، مفهوم این جمله فقط محجبه بودن نیست منظور پوشش موجه داشتن است.

کلاه در طول تاریخ پوشاک مردان ایرانی:

مردان در زمان‌های خیلی گذشته معمولاً از کلاه در استایل خود استفاده می‌کردند که در هر دوره در طول تاریخ مدل این کلاه‌ها متفاوت بوده است. مثلاً در دوران‌های قاجار و قبل از اسلام کلاه‌هایی با ارتفاع بلند که با سنگ‌های قیمتی کارشده بود استفاده می‌کردند. مردمی هم که از قشر معمولی بودند این کلاه‌های بلند را بدون سنگ‌ها بر سرخود می‌گذاشتند.

به‌مرورزمان در زمان انقلاب مدل این کلاه‌ها تغییر کرد اما مردان همچنان از کلاه استفاده می‌کردند اما بیشتر از مدل‌های کلاه‌های شاپو استفاده می‌کردند و آن‌ها را باکت و شلوارهایشان ست می‌کردند.

به‌مرورزمان که گذشت بعد از دوران انقلاب تا به امروز نقش کلاه‌ها در استایل های مردان کمرنگ‌تر شد. اما امروزه نیز برخی از آقایان از آن‌ها در مدل‌های اسپرت که همان کلاه‌های کاپ هستند استفاده می‌کنند.

کفش و جوراب‌ها در طول تاریخ پوشاک مردان ایرانی :

در دوران قبل از انقلاب اسلامی ایران جوراب‌های مردان معمولاً بسیار بلند بود آن‌ها ساق‌هایی تا روی پایین ماهیچه‌های پا می‌پوشیدند که این جوراب‌ها در فصل گرما از جنس‌های پنبه‌ای نازک بودند اما در فصل سرما از جنس پشمی بودند تا سرما را کمتر احساس کنند.

کفش آن‌ها در آن زمان به‌صورت کفش‌های ساده بدون هیچ بند و سگکی بود و معمولاً آن‌ها را خودشان در مدل‌های مختلف می‌دوختند و هر قشری کفش مخصوص به خود را داشت. برای مثال روحانیون کفش مخصوص خود را داشتند که پاشنه کفش آن‌ها چوبی به نام ( نعلین ) بود. در آن زمان‌ها پوتین برای فصل سرما جود نداشت و فقط پوتین و چکمه را در سوارکاری می‌پوشیدند.

اما به‌مرورزمان که گذاشت هم جوراب‌ها و هم کفش‌ها تغییر کردند. در زمان انقلاب جوراب‌های مردانه نخی پنبه‌ای آمد و مردان از کفش‌های مردانه که معمولاً نوک آن‌ها گرد و پاشنه‌های ۳ سانتی‌متری تخم‌مرغی شکل داشت استفاده می‌کردند .

در زمان بعد از انقلاب تا به امروزه تغییرات زیادی در دنیای کفش و جوراب مردانه به وجود آمد . دیگر فقط یک مدل جوراب مردانه وجود ندارد همچنین کفش‌ها تغییر شگرفی کردند و آن‌ها در مدل‌های مختلف در دنیای مد جا باز کردند.

پیراهن مردانه در طول تاریخ :

مردان ایرانی در دوران‌های قبل از انقلاب اسلامی از پیراهن‌هایی استفاده می‌کردند که رنگ آن‌ها سفید بود . معمولاً اشراف‌زادگان؛ جنس ابریشم را برای پیراهن‌های سفید خود انتخاب می‌کردند. اغلب زن‌های آن‌ها بر روی پیراهن‌های مردان خود گلدوزی می‌کردند که یک مدل خاصی بگیرند.

اما در دوران انقلاب رفته‌رفته این پیراهن‌ها کمی تغییر کرده و پیراهن‌های کلاسیک مردانه یقه دار ساده و طرح دار که معمولاً دارای سرشانه‌های بزرگی بودند مد شد. اما امروزه مدل‌های پیراهن‌های مردانه آن‌قدری زیاد شده است که برخی آقایان نمی‌دانند چه مدلی را انتخاب کنند.

شلوارهای مردانه در طول تاریخ :

در زمان‌های قبل از انقلاب مردان بیشتر از زیر جامه استفاده می‌کردند شلوارهای گشاد نخی که بر زیر جامه خود می‌پوشیدند که معمولاً ثروتمندان رنگ سفید می‌پوشیدند و مردان معمولی از زیر جامه‌های آبی ، ارغوانی و سرمه‌ای استفاده می‌کردند.

باگذشت زمان این زیر جامه‌ها به شلوارهای پارچه وجین‌ها تبدیل شد در زمان انقلاب آقایان بیشتر از این شلوارها استفاده می‌کردند که معمولاً شلوارهای پارچه‌ای مردانه دارای پلیسه هایی در بالا شلوار بودند و همچنین از روی زانوها دمپای این شلوارها گشاد می‌شد. شلوارهای جین معمولاً تک‌رنگ بودند و دمپای آن‌ها نیز گشاد بود.

اما امروزه مدل همه این شلوارها تغییر کرده است و شما در هر مدلی از این شلوارها صد مدل تنوع دارید. شما می‌توانید از شلوارهای جین مختلف در رنگ‌بندی مختلف و یا شلوار کتان و پارچه‌ای مختلف استفاده کنید.

قوانین همیشگی در مد و استایل آقایان

بین اینکه فقط خودتان فکر کنید خوش استایل هستید و اینکه تمام اطرافیانتان روی خوش استایل بودن شما توافق داشته باشند، تفاوت زیادی وجود دارد. برای اینکه به دسته دوم بپیوندید نیاز دارید بدانید چه‌کارهایی باعث جذابیت بیشتر شما خواهد شد. در این مقاله با چند مورد در استایل مردانه که خانم‌ها آن را جذاب می‌دانند، آشنا خواهید شد.

عطر شما سرمایه‌تان است

یکی از اولین مواردی که در برخوردهای نزدیک با خانم‌ها توجه آن‌ها را به خودش جلب می‌کند، عطری است که از شما به شامه‌شان می‌رسد. جالب است بدانید بدن هر فردی بوی منحصر به خودش را دارد، برای همین هم عطرها روی هر بدنی رایحه متفاوتی به‌جا می‌گذارند.

درست به همین خاطر است که باید دقت زیادی نسبت به انتخاب عطرتان داشته باشید و سرسری سراغ هر عطری نروید.

سعی کنید همیشه یک ادوتویلت داشته باشید و یک ادوپرفیوم. تفاوت اولی و دومی در این است که ادوتویلت رایحه بسیار ملایمی دارد و ماندگاری کمتر؛ درحالی‌که ادوپرفیوم رایحه قوی و ماندگاری دارد.

همه نگاه‌ها به کفش شماست

همان‌طور که شما ممکن است برای سنجیدن سلیقه یک خانم به کیف و کفش او نگاه کنید، خانم‌ها هم دقت زیادی به کفش مردان دارند. در حقیقت مدل کفش و وضعیت کفش آقایان چیزهای زیادی را درباره‌شان لو می‌دهد که قاعدتاً ازنظر خانم‌ها هم پنهان نمی‌ماند.

هر بار قبل از بیرون رفتن کفشتان را تمیز کنید یا واکس بزنید. اگر کفشتان کتانی است حتماً هرچند وقت یک‌بار آن را بشویید. کفش کثیف نوعی احساس بی‌مسئولیت بودن را به خانم‌ها القا می‌کند.

حتماً در کمدتان یک جفت کفش مردانه مجلسی داشته باشید. بیشتر مدل‌های این نوع کفش از جنس چرم تهیه می‌شوند. بنابراین برای خرید کفش‌های رسمی و بادوام مردانه سراغ فروشگاه‌های مطمئن بروید و سعی کنید بین رنگ کفش و کمربند با سایر اجزای استایلتان هماهنگی برقرار کنید.

تمیز بودن بخشی از استایل شماست

اگر برای خودتان وقت نمی‌گذارید، به‌طور غیرمستقیم این پیام را می‌فرستید که من می‌توانم به بقیه هم اهمیت ندهم. برای اینکه جلوی ارسال این پیام را بگیرید به نکات زیر توجه داشته باشید.

یک مرد خوش استایل همیشه تمیز است. بنابراین استحمام را در برنامه روزانه‌تان قرار دهید.

از خوشبوکننده‌های بدن برای جلوگیری از بوی بد تعریق استفاده کنید.

همیشه ناخن‌هایتان را کوتاه و تمیز نگه‌دارید.

موهایتان را کوتاه کنید و موهای روی گردنتان را مرتب تمیز کنید.

اگر ریش می‌گذارید، اولاً مدل مناسب صورتتان را انتخاب کنید و بعد هم آن را مرتب نگه‌دارید. ریش‌بلند پیام بی‌نظمی می‌فرستد.

تأثیر کراوات بر استایل آقایان

یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای اینکه در نظر خانم‌ها جذاب‌تر از همیشه باشید این است که در شرایط مناسب کت‌وشلوار رسمی بپوشید و کراوات بزنید. کراوات نوعی نظم به ظاهرتان می‌دهد و کت‌وشلوار رسمی هم نشان‌دهنده جدیت شما خواهد بود. این دو مورد به جذابیت استایلتان کمک خواهند کرد.

کراوات شما نباید خیلی کوتاه یا خیلی بلند باشد.

به هماهنگی بین رنگ پیراهن، کراوات و کت‌وشلوار دقت کنید.

روی ساعتتان حساب کنید

درستش این است که ساعت وسیله‌ای است برای نشان دادن زمان؛ اما به‌مرورزمان این وسیله هم به یک عنصر کلیدی در استایل تبدیل‌شده است که نمی‌توان اهمیت آن را دست‌کم گرفت. بنابراین به‌عنوان یک آقای خوش استایل جذاب سعی کنید نکات زیر را در مورد ساعتتان رعایت کنید.

ساعت‌های ظریف معمولاً پیام خوبی به خانم‌ها نمی‌فرستند؛ بنابراین سعی کنید سراغ ساعت‌هایی بروید که کمی بزرگ هستند و قدرت بیشتری را نشان می‌دهند.

سعی کنید یک ساعت رسمی با بند چرمی و صفحه گرد داشته باشید که قابلیت ست شدن با استایل‌های رسمی‌تان را داشته باشد.

استفاده از ساعت‌هایی با بند یا صفحه رنگی معمولاً برای جوان‌ترها انتخاب مناسب‌تری است. اگر مردی جاافتاده هستید یا دوست دارید جدی‌تر به نظر برسید ترجیحاً سراغ این مدل‌ها نروید.

انواع استایل آقایان

افراد در موقعیت‌های مختلف پوشش‌های متفاوتی دارند این به آن معنا است که محیط‌های مختلف قوانین خاص خود را در جهت پوشش دارد و افراد باید متناسب با  موقعیت‌هایی که در آن‌ها  قرار می‌گیرند از پوشش مناسبی برخوردار باشند. به‌عنوان‌مثال پوشش افراد در محیط‌های رسمی با پوشش آن‌ها در محیط‌های غیررسمی و دوستانه و یا حتی محیط‌های نیمه‌رسمی متفاوت است. باهم به بررسی برخی استایل آقایان در محیط‌های مختلف کاری می‌پردازیم.

استایل آقایان در موقعیت‌های رسمی

موقعیت‌های کاری رسمی به محیط‌هایی گفته می‌شود در آن‌ها روابط دوستانه و صمیمی بسیار کم است.در محیط‌های کاری رسمی جلسات مهمی در داخل و خارج شرکت صورت می‌گیرد به همین منظور افراد باید از استایل کاملاً رسمی برخوردار باشند. و برای داشتن استایل رسمی در این محیط‌های کاری باید از کت‌وشلوار استفاده کرد.به همین خاطر باید در انتخاب سایز کت‌وشلوار دقت بسیاری کرد که کاملاً اندازه  باشد زیرا اگر تنگ و یا گشاد باشد تأثیر منفی در جذابیت و شیک بودن استایل می‌گذارد و از طرفی به دلیل این‌که زمان طولانی کت‌وشلوار بر تن است باعث اذیت و ناراحتی فرد می‌شود. مناسب‌ترین رنگ برای کت‌وشلوار در محیط‌های رسمی طوسی و سرمه‌ای است . همچنین بهتر است از پیراهن‌ مردانه  بارنگ‌های مختلف برای زیر کت استفاده شود بهتر برای این‌که  استایل جذاب‌تر شود رنگ پیراهن بارنگ کت تناسب داشته باشد. و همچنین یقه پیراهن نباید یاز باشد زیرا تأثیر منفی در استایل می‌گذارد. کفشی برای این استایل بکار گرفته  می‌شود کفش جلوبسته است و بهتر است رنگ کفش بارنگ کمربند و کیف یکی باشد.

استایل آقایان در موقعیت‌های نیمه‌رسمی

موقعیت‌های کاری نیمه‌رسمی به محیط‌هایی گفته می‌شود که در آن  عده‌ای از کارمندان با یکدیگر صمیمی و عده‌ای دیگر غیر صمیمی هستند. برای داشتن استایل نیمه‌رسمی می‌توان چند دست شلوار مردانه شیک بارنگ‌های مناسب و متناسب با آن‌ها پیراهن‌های خوش‌فرم مردانه تهیه کرد. برای جذاب شدن بیشتر این استایل بهتر است چند دست کت تک نیز تهیه کرد.کفش‌های چرمی ، کفش کالج  مناسب این  استایل است. موقعیت‌های غیررسمی به محیط‌هایی گفته می‌شوند که  در آن  افراد رابطه بسیار صمیمی دارند و عموماً هم دیگر را بانام کوچک صدا می‌زنند.برای داشتن استایل مناسب برای این محیط‌های کاری می‌توان از شلوارهای لی و پارچه‌ای استفاده کرد. درواقع پوشیدن شلوار لی به این معنا نیست که می‌توان از هر رنگ و مدل آن  در این محیط کاری استفاده کرد. با شلوار لی ساده و بارنگ‌های تیره، ترجیحاً سرمه‌ای تیره و راسته استفاده کرد.




تاریخ: دو شنبه 24 خرداد 1400برچسب:,
ارسال توسط مدیر وبلاگ

کت‌وشلوار، لباس همیشه محبوب مردانه

کت شلوار مردانه

اکثر آقایان ترجیح می‌دهند تا در مهمانی‌های رسمی و نیمه‌رسمی، موقعیت‌ها و قرارهای کاری، کت‌وشلوار بپوشند و از جذابیت این لباس در استایل خود لذت ببرند. برای همراهی با استایل مردانه ترند امسال یک کت‌وشلوار خوش‌دوخت، همه‌ی آن چیزی است که یک مرد خوش‌پوش به آن احتیاج دارد!

برش، نکته ظریف در زیبایی کت‌وشلوار!

کت و شلوار مردانه جدید

یکی از مهمترین ویژگی‌های مدل جدید کت‌وشلوار، دوخت و برش پارچه آن است؛ اگر کت‌ و شلوار دوخت و برش مناسبی نداشته باشد، حتی اگر از پارچه‌ای باکیفیت تهیه شود، گزینه جذابی برای آقایان شیک‌پوش به‌حساب نمی‌آید. خیاطی که دوختن کت‌وشلوار را آغاز می‌کند در ابتدا بیشتر از هر نکته‌ای به برش پارچه لباس فکر می‌کند. برش لباس باید متناسب با طراحی، فصل لباس و ترند روز باشد. برش کت و شلوار ترند ۲۰۲۱ معمولاً برش مدرنی است که کت در قسمت قفسه سینه کمی تنگ‌تر برش می‌خورد. شلوار نیز در قسمت پایین یعنی در ناحیه ساق پا، کمی تنگ‌تر نسبت به قسمت ران برش داده می‌شود. برش مدرن کت‌وشلوار، در عین راحتی که به افراد می‌دهد از جذابیت بصری بالایی نیز برخوردار است.

خرید کت شلوار مردانه شیک

کت یک‌طرف دکمه‌دار ترند سال ۲۰۲۱

کت شلوار یک طرف دکمه دار

مدل قرارگیری دکمه‌های کت به دو شکل دوطرف یا یک‌طرف دکمه‌دار تقسیم می‌شود. کت‌هایی که از الگوی دو طرف دکمه پیروی می‌کنند معمولاً کاربرد رسمی‌تری به نسبت کت‌هایی با الگوی یک‌طرف دکمه‌دار، دارند. البته قابل‌ذکر است که هرکدام از این دو مدل می‌توانند تعداد دکمه‌های متفاوتی داشته باشند؛ معمولاً کت‌های دوطرف دکمه‌دار دارای ۳ دکمه و کت‌های یک‌طرف دکمه‌دار، دارای ۲ دکمه هستند. در سال ۲۰۲۱ که مجدداً کت‌وشلوار به استایل جذاب مردانه برگشته است، کت‌های یک‌طرف دکمه‌دار متشکل از دو دکمه تبدیل به ترند لباس مردانه شده‌اند که می‌توانید از پوشیدنشان لذت ببرید.

همرنگ سال ۲۰۲۱ شوید!

مدل کت و شلوار طوسی و زرد

آقایان در انتخاب رنگ لباس‌های خود معمولاً خجالتی عمل می‌کنند و کمتر به سراغ رنگ‌های ترند سال می‌روند. سال ۲۰۲۱ اما فرصت مناسبی است که از رنگ سال در مدل جدید کت‌ و شلوار خود استفاده کنید. با توجه به اینکه رنگ ترند امسال از سوی موسسه پنتون زرد و خاکستری انتخاب شده است، می‌توانید کت‌وشلوارهایی با طیف رنگ خاکستری بپوشید و با اضافه کردن پیراهن، کراوات یا حتی جوراب با رنگ زرد، استایل خود را مطابق ترند سال ۲۰۲۱ و در مرکز توجه قرار دهید. البته برای انتخاب رنگ، همچنین پیشنهاد می‌کنیم امسال انتخاب‌های جسورانه داشته باشید؛ از جذابیت رنگ‌های سبز، زرشکی و سرمه‌ای چشم‌پوشی نکنید.

مدل کت‌ شلوار ۲ تکه بدون همراهی جلیقه!

مدل کت و شلوار بدون جلیقه

در سال ۲۰۲۱ جلیقه‌ نقش کمرنگ‌تری در ترکیب با کت‌ و شلوار پیدا کرده است. بعد از سال‌ها همکاری جذاب جلیقه‌ها در ترکیب با کت‌وشلوار، امسال نقش جلیقه‌ها در این استایل کمرنگ‌تر شده است. البته اگر همچنان طرفدار کت‌وشلوارهای ۳ تکه با همراهی جلیقه هستید می‌توانید از جلیقه‌هایی متفاوت با رنگ کت‌وشلوار اما هماهنگ با رنگ کفش یا کتانی خود استفاده کنید تا استایل جذاب خود را بسازید.

خرید لباس

کت‌وشلوار را با کتانی بپوشیم یا با کفش رسمی؟

کت شلوار مردانه و کتونی سفید

سال‌ها پوشیدن کتانی به همراه کت‌وشلوار موردبحث قرارگرفته است؛ اما تا امروز اکثر آقایان ترجیح داده‌اند که کت‌وشلوار را با کفش‌های مردانه بپوشند. البته شاید جایگزینی کفش‌های کالج در ترکیب با کت‌وشلوار بجای کفش‌های رسمی، شروعی برای هموار کردن راه استفاده از کتانی در این استایل مردانه بوده است.

انتخاب کفش یا کتانی به خود شما بستگی دارد اما پیشنهاد ما به شما این است که اگر تابه‌حال از کتانی در این ترکیب استفاده نکرده‌اید، امسال فرصت مناسبی است تا انتخاب جسورانه‌ای داشته باشید. البته فراموش نکنید که انتخاب کفش یا کتانی تا حد زیادی بستگی دمپای شلوار دارد؛ در بین شلوارها با دمپاهای متفاوت، شلوار دمپا جذب گزینه مناسبی برای ترکیب با کتانی محسوب می‌شود. در پایان فراموش نکنید که بهتر است اگر از کتانی استفاده می‌کنید استفاده از کمربند را در استایل خود نادیده بگیرید.

 

کدام جنس پارچه مناسب کت‌وشلوار است؟

مدل پارچه کت و شلوار مردانه

نخستین نکته‌ای که هنگام خرید هر لباسی باید مدنظر قرارداد، توجه به جنس پارچه است. جنس پارچه اولین نکته مهمی است که در انتخاب کت‌وشلوار باید به آن توجه کرد؛ زیرا پارچه‌ای که برای دوخت این لباس انتخاب می‌شود می‌تواند زیبایی و مناسب بودن کت‌وشلوار را تضمین کند؛ پارچه این لباس پرطرفدار مردانه، معمولاً به شکل نخی، پشمی، پنبه‌ای، کتان، ابریشم و پارچه‌های مخلوط است که در ادامه به معرفی هرکدام از این پارچه‌ها می‌پردازیم.

کت‌وشلوار پشمی، مناسب برای تمام فصول سال!

مدل کت و شلوار مردانه پشمی

کت‌وشلوارهایی با جنس پارچه پشم، به میزان پشم به‌کاررفته در آن‌ها می‌توانند مناسب برای تمام فصول سال باشد. مطمئناً پارچه پشمی مناسب‌ترین عایق برای گرمای بدن در زمستان است؛ اما از طرفی نوعی از پارچه‌های پشمی هستند که از لایه‌های بسیار نازک پشم تهیه‌شده و خنک می‌باشند و می‌توانید آن‌ها را در فصول گرم سال بپوشید. مرغوبیت این لباس‌ها بر اساس کیفیت و نوع پشم بکار رفته در آن‌ها سنجیده می‌شود که پارچه‌های تهیه‌شده از پشم مصنوعی از کیفیت پایین‌تری برخوردار هستند.

کت ‌و شلوار از جنس پارچه پنبه، خنک و راحت!

کت و شلوار مردانه تابستانه

در فصول گرم سال همه افراد ترجیح می‌دهند لباسی بپوشند که احساس خنکی و راحتی به آن‌ها بدهد. این جنس پارچه مناسب برای افرادی است که در مناطق گرمسیر زندگی می‌کنند و ترجیح می‌دهند در تمام طول سال کت‌وشلوار بپوشند. نکته قابل‌توجه در مورداستفاده از کت‌وشلوارهایی با جنس پارچه پنبه، این است که این لباس‌ها با جنس پنبه کمتر در استایل رسمی بکار می‌روند.

فروشگاه آنلاین لباس

کت‌ شلوارهایی با جنس پارچه ابریشم، خاص در استایل آقایان!

کت شلوار مردانه سبز

به دلیل قیمت بالای پارچه ابریشم، لباس‌هایی که از این نوع پارچه تهیه می‌شوند، گران‌قیمت و لوکس محسوب می‌شوند. کت‌وشلوارهای ابریشمی به دلیل نیاز به مراقبت بالا و قیمت بالایی که دارند معمولاً کمتر مورداستفاده قرارمی‌گیرند. این پارچه‌ها خنک هستند؛ به‌طوری که نسبت به پارچه‌های نخی و پشمی احساس راحتی بیشتری به شما می‌دهند؛ جریان هوا در این جنس پارچه به‌راحتی عبور می‌کند و نسبت به سایر پارچه‌ها برای فصول گرم سال مناسب‌تر است؛ اما به دلیل نازکی و ظرافت، این پارچه که غالباً برای لباس‌های زیرین مانند پیراهن استفاده می‌شود به نظر نمی‌رسد که استفاده از پارچه‌های ابریشمی برای دوخت کت‌وشلوار مناسب باشد.

منبع: بانی مگ




تاریخ: دو شنبه 24 خرداد 1400برچسب:,
ارسال توسط مدیر وبلاگ

استایل مونوکروم را بشناسید!

استایل مونوکروم

سبک و استایل مونوکروم (Monochrome) همان‌طور که از ترجمۀ آن پیدا است به استایلی گفته می‌شود که از یک رنگ و یا یک رنگ به همراه دو سایۀ تیره و روشن آن تشکیل شود. البته مونوکروم را به رنگ یکنواخت نیز ترجمه می‌کنند که کلمۀ یکنواخت احساس کسالت را به همراه دارد؛ به همین جهت ترجیح داده‌ایم تا مونوکروم را یک رنگ ترجمه نماییم؛ زیرا سبک مونوکروم جذابیت بسیار بالایی به استایل شما خواهد داد.

سبک مونوکروم به استفاده از یک رنگ یا استفاده از یک رنگ پایه و دو رنگ سایۀ تیره یا روشن‌تر از آن دلالت می‌کند. مهم نیست که چه رنگی را انتخاب می‌کنید، اگر سایه‌ها و رنگ‌های همان طیف را در کنار هم قرار دهید، ترکیب چشم‌نوازی به دست می‌آید که استایل شما را در کانون توجه قرار خواهد داد.

 خرید لباس 

استایل مونوکروم توجه به بافت پارچۀ لباس را افزایش می‌دهد!

استایل مونوکروم چیست

 

امتحان و ترکیب پارچه‌ها و بافت‌های متنوع در سبک مونوکروم به شکل شگفت‌انگیزی جذابیت استایل شما را بالا می‌برد. به‌عنوان مثال تأثیر این ویژگیِ خاص سبک مونوکروم را در بعضی از لباس‌های عروس می‌توانید مشاهده نمایید؛ این لباس‌های یک رنگ به دلیل داشتن بافت‌های متفاوت بسیار خیره‌کننده می‌شوند و این مسئله تأثیر شگفت‌آور استایل مونوکروم را به‌وضوح نمایان می‌سازد.

 

استایل مونوکروم شما را لاغرتر نشان می‌دهد!

 

استایل مونو کروم چیست

انتخاب لباس‌های یک رنگ سبب می‌شود تا قدبلند و لاغرتر به نظر برسید؛ زیرا لباس‌های یک رنگ در استایل مونوکروم برخلاف لباس‌هایی با رنگ‌های متضاد، خط‌های جداکننده‌ای در اندام شما به وجود نمی‌آورند؛ این خط‌های جداکننده سبب می‌شوند تا دقت به قسمت‌های چاق‌تر بدن بیشتر شود و در نتیجه شما چاق‌تر به نظر می‌رسید.

 فروشگاه آنلاین لباس

۴ نکته برای لباس پوشیدن به سبک مونوکروم

استایل مونوکروم رنگی

اگر می‌خواهید که استایل خاص خود را با سبک مونوکروم هماهنگ نمایید، برای انتخاب رنگ و ترکیب لباس‌ها می‌توانید ۴ تکنیک مهم را به کار بگیرید تا به استایل مونوکروم ایده آل خود برسید. در ادامه چهار روش کاربردی برای شروع کار به شما معرفی نموده‌ایم که می‌توانید از آن‌ها بهره ببرید.

 

  • رنگ مناسب خود را انتخاب کنید:
    برای آیتم‌های مختلف لباس از رنگ‌های سایه یا همان طیف رنگ‌های هم‌خانواده می‌توانید استفاده کنید. مثلاً زمانی که رنگ صورتی را انتخاب می‌کنید، می‌توانید از دو رنگ سایۀ آن‌که یکی رنگ روشن‌تر و دیگری رنگ تیره‌تر از صورتی است استفاده نمایید.
    توجه داشته باشید که بهتر است رنگ‌ موردعلاقه خود را انتخاب کرده و با آن رنگ بازی کنید تا ترکیب‌های هنرمندانه‌ای خلق نمایید.
  • مشتاقانه دست به انتخاب بزنید:
    پوشیدن لباس‌های یک رنگ بدون هیچ تفاوتی در بافت لباس‌ها یا داشتن ویژگی منحصربه‌فرد، جذابیتی نخواهد داشت. در انتخاب‌های خود علاقه به خرج دهید و با انتخاب‌ بافت‌های متنوع و یا اضافه کردن اکسسوری‌های مناسب، انرژی بالای استایل خود را نمایان کنید.
  • برای بهتر نشان دادن اندام خود لباس بپوشید:
    استایل مونوکروم اندام شما را خوش فرم‌تر نشان می‌دهد. برای پنهان کردن قسمت‌هایی از بدنتان‌که شما را چاق‌تر نشان می‌دهد (به‌عنوان مثال اگر چربی دور شکم دارید) بهتر است از طیف رنگ‌های تیره‌تر و قسمت‌هایی که می‌خواهید برجسته‌تر باشد از رنگ‌های روشن استفاده نمایید.
  • از لباس‌های طرح دار استفاده کنید:
    در قسمت‌هایی که از ترکیب دو رنگ سایه استفاده می‌کنید و یا قسمت‌هایی از لباس مانند سر‌آستین‌ها می‌توانید از پارچه‌های طرح دار استفاده نمایید. این طرح‌ها می‌توانند به شکل چاپی یا به شکل بافتی هنرمندانه باشند. البته باید دقت نمایید که اگر از طرح‌های چاپی استفاده می‌کنید لازم است که رنگ پایۀ آن در طیف رنگ انتخابی شما باشد.

 

رنگ‌هایی را انتخاب کنید که زیبایی پوست شما را چند برابر کنند!

استایل مونوکروم زنانه

خانم‌ها در انتخاب رنگ تبحر خاصی دارند؛ خصوصاً زمانی که صحبت از رنگ لباس باشد. انتخاب طیف رنگ‌های مناسب پوست شما کمک بسیاری به درخشش استایل مونوکروم شما خواهد کرد؛ بنابراین رنگ‌هایی را انتخاب کنید که رنگ پوست شما را تحسین نمایند.

 

رنگ‌های سایه را هوشمندانه انتخاب کنید!

استایل مونوکروم چیست

زمانی که به سبک مونوکروم لباس می‌پوشید، بیشتر از هر چیزی باید در انتخاب سایه‌هایِ رنگی که برای استایل خود انتخاب می‌کنید دقت نمایید. یک رنگ، سایه‌ها و طیف‌های رنگی مختلفی دارد و انتخاب هوشمندانۀ آن سبب می‌شود بدرخشید و رنگ خاص خود را ترند کنید تا دیگران از شما الگو بگیرند.

 

منبع: بانی مگ




تاریخ: دو شنبه 24 خرداد 1400برچسب:,
ارسال توسط مدیر وبلاگ

کردن لباس با رنگ مرجانی - ۱۴ ایده لباس مرجانی

۱۴ ایده لباس مرجانی

می توان گفت امروزه صنعت مد به عنوان به بخش جدا ناشدنی از زندگی مردم تبدیل شده و همواره اشخاصی وجود دارند که تمایل دارند تا همگام با آن قدم بردارند ست کردن لباس با رنگ مرجانی نیر این روزها بسیار دیده میشود به همین دلیل ۱۴ ایده لباس مرجانی را برای شما آماده کرده ایم.

از سال ۲۰۰۰ شرکت پانتون واقع در ایالات متحده آمریکا، رنگی را به صورت غیر رسمی به عنوان رنگ سال معرفی می کند و به برای این کار شهرت جهانی دارد. در دسامبر سال ۲۰۱۸ این شرکت رنگ سال ۲۰۱۹ را مرجانی زنده ( Living coral ) معرفی کرد و آن را نیاز ذاتی ما انسان ها به خوشبینی و پیروی از شادی دانست. این رنگ به دلیل دارا بودن ترکیبی از تن های صورتی، هلویی و پرتقالی ماهیتی زیبا و سر زنده دارد. رنگ مرجانی جزو موارد سخت برای ترکیب کردن با سایر اجزا به حساب می آید. به همین دلیل برخی از آن بسیار راضی بوده و برخی علاقه چندانی به آن ندارند. در ادامه قصد داریم به معرفی برخی از ترکیب های مناسب این رنگ بپردازیم می توانید با ما همراه شوید.

مرجانی، زرد و آبی - ۱۴ ایده لباس مرجانی

ست مرجانی، زرد و آبی

ست مرجانی، زرد و آبی

اگر به دنبال یک ترکیب رنگ مناسب برای مراسم عروسی ساحلی می گردید این گزینه می تواند مناسب باشد. ترکیب رنگ مرجانی به همراه رنگ آبی جلوه مناسبی به شما می دهد. مواردی نظیر روبان ها، گل ها، طرح های روی میز، لباس ساقدوش و… می توانند در کنار یکدیگر منظره زیبایی را شکل دهند. همچنین این ترکیب رنگ سه گانه در استایل های خیابانی، لباس های روزمره و حتی دکوراسیون منزل کارایی بالایی دارد.

مرجانی و مشکی - ۱۴ ایده لباس مرجانی

ست مرجانی و مشکی

ست مرجانی و مشکی

رنگ مشکی همواره جزو موارد پرکاربرد در بین عموم مردم به حساب می آید. می توان گفت رنگ مرجانی و مشکی از لحاظ ماهیت با یکدیگر مطابق نیستند اما شما می توانید با ترکیبی هوشمندانه آن را به کار ببرید و ستی زیبا بسازید. طیف رنگی تیره بیشتر مناسب پوست های تیره و فصول پاییز و زمستان است اما شما نیز می توانید در طیف رنگی خود آن را به کار ببرید.

مرجانی و بنفش آلویی - ۱۴ ایده لباس مرجانی

ست مرجانی و بنفش آلویی

ست مرجانی و بنفش آلویی

مرجانی و بنفش آلویی یکی دیگر از ترکیب رنگ های مناسب برای فصول سرد است. بر خلاف تصوری که مردم از رنگ مرجانی دارند این رنگ مطابقت بالایی با رنگ هایی مانند صورتی و بنفش دارد. همچنین باید در نظر بگیرید که رنگ مرجانی را در موارد مناسب به کار ببرید. ست کردن رنگ کفش، شال گردن، کیف و یا چکمه می تواند مناسب باشد.

مرجانی و کرم بژ - ۱۴ ایده لباس مرجانی

ست مرجانی و کرم بژ

ست مرجانی و کرم بژ

کرم بژ جزو رنگ های خنثی محسوب می شود. می توان گفت جزو رنگ هایی است که احتمالا در لباس های کمد خانوم ها وجود دارد و احتمالاً شما مشکل چندانی برای ست کردن آن نباید داشته باشید.

 

مرجانی و سفید - ۱۴ ایده لباس مرجانی

ست مرجانی و سفید

ست مرجانی و سفید

یکی از مهم ترین گزینه های پیش روی شما رنگ سفید است. این رنگ هم مانند کرم بژ خنثی بوده و قابلیت ست شدن با بسیاری از رنگ ها را دارد. یکی از ترکیب هایی که در لباس شما می توانید با این رنگ به کار ببرید ست کردن یک مانتوی کتی و شلوار گشاد در رنگ مرجانی به صورت تک رنگ و استفاده از اکسسوری هایی به رنگ سفید و نقره ای است. مورد بعدی ترکیب یک مانتوی جلوبسته یا شومیز مرجانی به همراه شلوارکی به رنگ سفید است. در مواقع بارانی یک مانتوی بارانی کوتاه به همراه هودی و شلوار اسپرت سفید هم مناسب است.

مرجانی و طلایی - ۱۴ ایده لباس مرجانی

ست مرجانی و طلایی

ست مرجانی و طلایی

طلایی یکی از مناسب ترین ترکیب رنگ هایی است که در کنار رنگ مرجانی می توانید به کار ببرید. این رنگ گزینه ایده آلی برای مجالس به حساب می آید، برای رنگ اکسسوری می توانید بدون هیچ نگرانی از آن استفاده کنید.

مرجانی، صورتی و گلبهی - ۱۴ ایده لباس مرجانی

ست مرجانی، صورتی و گلبهی

ست مرجانی، صورتی و گلبهی

همانطور که قبل تر اشاره شد رنگی مانند صورتی همخوانی بالایی با رنگ مرجانی دارد و می تواند ترکیب مناسبی برای ست تابستانی شما باشد‌. اگر شما در ست خود از رنگ صورتی استفاده کردید از آن در یکی از اکسسوری ها خود نیز بهره ببرید.

مرجانی و سبز - ۱۴ ایده لباس مرجانی

ست مرجانی و سبز

ست مرجانی و سبز

شما می توانید در انتخاب خود کمی جسارت به خرج دهید و از طیف رنگ های سبز نظیر، یشمی، چمنی و…. در استایل خود بهره ببرید که ترکیب دلشنینی را به ارمغان می آورد.

مرجانی و سرمه ای - ۱۴ ایده لباس مرجانی

ست مرجانی و سرمه ای

ست مرجانی و سرمه ای

به جرات می توان گفت رنگ سرمه ای یکی از پرطرفدارارین ترکیب های رنگ مرجانی به حساب می آید. این ست می تواند در لباس های مردانه هم به کار برود. همچنین شما می توانید از آن در موقعیت های مختلف استفاده کنید.

 

مرجانی و فیروزه ای - ۱۴ ایده لباس مرجانی

ست مرجانی و فیروزه ای

ست مرجانی و فیروزه ای

این ست از انطباق پذیری بالایی برخودار است و در کت واک های معتبری مانند گوچی ( Gucci ) و ورساچه ( versace ) در کنار رنگ مرجانی به کار رفته است. همچنین از شادابی بالایی به دلیل ترکیب جذاب این دو رنگ برخوردار است. اگر به دنبال ستی می گردید که بتوانید از آن در استایل های خیابانی و یا مراسم مهمانی استفاده کنید این مورد می تواند برای شما مناسب باشد.

مرجانی، خردلی، یاسی و قهوه ای تیره - ۱۴ ایده لباس مرجانی

ست مرجانی، خردلی، یاسی و قهوه ای تیره

ست مرجانی، خردلی، یاسی و قهوه ای تیره

این ترکیب رنگ یکی از ترکیب های جذاب اشخاص با سلیقه است. به دلیل آن که هم مورد استفاده آقایان و هم خانوم ها بوده و فرقی ندارد که شخص پوستی تیره یا روشن داشته باشد از انعطاف پذیری بالایی برخوردار است. شما می توانید در فصول مختلف از آن استفاده کنید.

مرجانی، سبز، صورتی، آبی، بنفش و قهوه ای روشن - ۱۴ ایده لباس مرجانی

ست مرجانی، سبز، صورتی، آبی، بنفش و قهوه ای روشن

ست مرجانی، سبز، صورتی، آبی، بنفش و قهوه ای روشن

اگر بخواهیم یکی از طیف های رنگ مناسب تابستان و بهار را به شما معرفی کنیم این مورد خواهد بود. با استفاده از این طیف شما پوششی شاد و لطیف خواهید داشت و زیباتر به نظر خواهید رسید. همچنین اگر پوستی روشن دارید پیشنهاد می شود از این طیف استفاده کنید.

رنگ مرجانی در مجالس عروسی - ۱۴ ایده لباس مرجانی

ست رنگ مرجانی در مجالس عروسی

ست رنگ مرجانی در مجالس عروسی

همانطور که اشاره کردیم این رنگ به دلیل شادابی می تواند در مراسم رسمی و عروسی به کار برود و از محبوبیت خوبی برخوردار است. یکی از نکاتی که برای استفاده در این گونه از مراسم باید به آن دقت کنید نحوه استفاده در اکسسوری ها است. رنگ هایی نظیر سفید، طلایی و کرم می توانند مناسب باشند. اکسسوری هایی نظیر کمربند طلایی یا خاکستری، گردنبند مروارید سفید و یا گردن آویزی از طلا گزینه های معقولی هستند.

ی اشخاص معروف از رنگ مرجانی - ۱۴ ایده لباس مرجانی

استفاده ی اشخاص معروف از رنگ مرجانی

استفاده ی اشخاص معروف از رنگ مرجانی

جنیفر لوپز این خواننده ی بسیار معروف عموماً بر روی فرش قرمز خودنمایی می کند و منبع مناسبی برا الهام گیری اشخاص از نوع و استایل پوشش است. مورد بعدی جسیکا است که در صنعت مد و زیبایی فعال بوده و با خط آرایشی ( Honest ) با استقبال خوبی از سمت مردم رو به رو شده است.




تاریخ: یک شنبه 23 خرداد 1400برچسب:,
ارسال توسط مدیر وبلاگ

برای نگهداری از ساعت نقره - نکاتی برای نگهداری از ساعت نقره

نکاتی برای نگهداری از ساعت نقره

در سالیان بسیار دور انسان ها از ساعت تنها برای مطلع شدن از زمان استفاده می کردند. با رشد صنعت مد و استایل هم اکنون اینچنین نیست و ساعت نقش ویژه ای در استایل اشخاص ایفا می کند‌. امروزه ساعت ها در طرح ها و رنگ های متفاوت برای سنین مختلف عرضه می شوند که هر کدام از این رنج های سنی بنا بر تیپ خود آن را انتخاب می کنند. استفاده از نقره در ساخت سکه، جواهرات و بسیاری از موارد دیگر از قدیم تا به الان مرسوم بوده. در این بین ساعت های نقره نامی آشنا برای برخی از اشخاص به حساب می آید چرا که انتخاب ساعت می تواند نشان دهنده شخصیت و جایگاه اجتماعی آن شخص باشد. طبیعتاً قبل یا بعد از خریداری ساعت نقره به فکر چگونگی نگهداری از آن خواهید افتاد. در ادامه قصد داریم به نکاتی برای نگهداری از ساعت نقره بپردازیم با ما همراه شوید.

نکته مهم: در ابتدای امر باید گفت هر وسیله ای به مرور زمان کیفیت اولیه خود را از دست می دهد و یا دچار آسیب های متفاوت می شود. زیور آلات نقره با گذشت زمان به دلایل مختلفی همچون برخورد با آب، درصد یرنج یا مس، در مجاورت هوا قرار گرفتن و… کدر می شوند. با این حال این به معنای آن نیست که نمی توان این روند را کند و یا بر طرف کرد.

عیار ساعت نقره - نکاتی برای نگهداری از ساعت نقره

شناختن عیار ساعت نقره

شناختن عیار ساعت نقره

خوب بهتر است در وهله اول کمی به شناخت عیار ساعت بپردازیم. در جواهرات واحد اندازه گیری میزان خلوص آلیاژها عیار است، پس هر چه میزان اعلام شده برای محصولی بالاتر باشد خالص تر است. به عنوان مثال دو عیار نقره ۹۲۵ و ۹۵۰ در بازار وجود دارند. جواهراتی که با عیار ۹۵۰ ساخته شده باشند به دلیل خلوص بالا بسیار حساس بوده و نیاز به رسیدگی همیشگی دارند.به همین دلیل برای آنکه بتوان محصولاتی با دوام تر ساخت درصد خلوص را پایین می آورند و با ترکیب آلیاژهایی نظیر برنج یا مس آن را به ۹۲۵ می رسانند که نیاز به مراقبت کمتری هم دارد. پیشنهاد می کنیم حتماً قبل از خرید ساعت با فروشنده در مورد میزان عیار و گزینه مناسب خود مشورت کنید.

از مرطوب شدن ساعت نقره - نکاتی برای نگهداری از ساعت نقره

جلوگیری از مرطوب شدن ساعت نقره

جلوگیری از مرطوب شدن ساعت نقره

استفاده از آب برای براق کردن ساعت نقره و تمیز کردن آن با دستمال نرم روشی مرسوم به حساب می آید، اما لازم به ذکر است که شاید برخی از ساعت های نقره ضد آب نباشند. همچنین امکان دارد در برخی از قسمت های بدنه ساعت پین های آهنی به کار رفته باشد و اگر خشک نشود باعث زنگ زدی ساعت شود. علت این موضوع آن است که آب مصرفی ما خالص نبوده و مواد شیمیایی و آلاینده های دیگر را در ترکیب خود دارد.

 

ساعت نقره در مکانی مناسب - نکاتی برای نگهداری از ساعت نقره

نگهداری ساعت نقره در مکانی مناسب

نگهداری ساعت نقره در مکانی مناسب

همانطور که قبل تر اشاره شد در معرض هوا قرار گرفتن ساعت به مدت طولانی باعث کدر شدن آن می شود. همچنین قرار دادن ساعت در کنار زیور آلات دیگر باعث خط و خش می شود. پس بهتر است به جای قرار دادن ساعت بر روی میز و یا درون کشو در کنار سایر وسایل دیگر یک محفظه و یا کیف مخصوص برای ساعت خود خریداری کنید تا با یک تیر دو نشان بزنید و هم از آسیب دیدگی فیزیکی و هم شیمیایی جلوگیری کنید.

استفاده از ساعت نقره به هنگام پوشش - نکاتی برای نگهداری از ساعت نقره

زمان استفاده از ساعت نقره به هنگام پوشش

زمان استفاده از ساعت نقره به هنگام پوشش

مورد بعدی که شاید برخورد روزانه شما با ساعت به حساب بیاید زمان استفاده از آن است. هنگامی که قصد داشتید تا به مهمانی و یا هر جای دیگر بروید ساعت را بعد از آنکه کامل آماده شدید به دست خود بیندازید. به طور کلی برای حفظ و ثبات درخشندگی زیور آلات شما باید آن ها را از برخورد مستقیم با مواد اسیدی مانند عطر،  ادکلن و… دور نگهدارید. سپس هنگامی که از مهمانی برگشتید ساعت را در آورده و با دستمال نخی نرم و مرطوب تمیز کنید و در محفظه مخصوص قرار دهید.

 

کردن ساعت نقره - نکاتی برای نگهداری از ساعت نقره

آبکاری کردن ساعت نقره

آبکاری کردن ساعت نقره

در توصیه قبل به یکی از روش های پاکسازی اشاره کردیم در ادامه روش دیگری را نیز معرفی می کنیم. توجه داشته باشید از انجام برخی از روش های منسوخ شده مانند کشیدن ساعت روی فرش و یا پاکسازی با سرکه عیار نقره را پایین می آورد خودداری کنید. بهترین روش برای نگهداری از ساعت نقره در مدت زمان طولانی آبکاری کردن آن است. شما در کنار مراقبت هایی که از ساعت انجام می دهید می توانید ساعت خود را به متخصصان این زمینه بسپارید تا با هزینه کمی این کار را برای شما انجام دهند

از استفاده ساعت نقره در کنار دستبند آویز دار - نکاتی برای نگهداری از ساعت نقره

پرهیز از استفاده ساعت نقره در کنار دستبند آویز دار

پرهیز از استفاده ساعت نقره در کنار دستبند آویز دار

شاید شما هم تمایل داشته باشید تا در کنار ساعت از دستبند استفاده کنید. در نظر داشته باشید برای آنکه ساعت نقره و یا هر ساعت دیگری که استفاده می کنید سالم بماند باید از به کار بردن دستبندهای آویزدار اجتناب کنید. چرا که به دلیل وجود آویزهای سنگین و گوشه های تیز  می تواند باعث آسیب دیدگی بند و صفحه ساعت شود. به همین دلیل توصیه می کنیم تا از دستبندهای پشت ساعتی استفاده کنید تا خیالتان راحت باشد.

کردن باتری ساعت نقره - نکاتی برای نگهداری از ساعت نقره

تعویض کردن باتری ساعت نقره

تعویض کردن باتری ساعت نقره

بعد از سپری شدن مدت زمانی باتری ساعت شما به اتمام خواهد رسید. اگر این اتفاق رخ داد حتماً به ساعت سازی ببرید تا با استفاده از ابزاری اصولی تعویض باتری را برای شما انجام دهد. پیشنهاد می کنیم از انجام این کار در خانه با وسایلی مانند پیچ گوشتی، چاقو و… خودداری کنید چرا که می تواند باعث آسیب دیدگی بدنه آن شود.

 

منبع: جنانیوز




تاریخ: یک شنبه 23 خرداد 1400برچسب:,
ارسال توسط مدیر وبلاگ

Comprehensive guide to buying women clothing 0 - راهنمای جامع خرید لباس زنانه

راهنمای جامع خرید لباس زنانه

سلام خدمت همه دنبال کنندگان مجله اینترنتی پابزی امروز خدمت شما هستیم با راهنمای جامع خرید لباس زنانه در این مقاله قصد داریم در رابطه با راهنمای خرید انواع لباس زنانه صحبت کنیم و نکاتی برای خرید لباس زنانه به شما بگوییم تا انتهای این مقاله همراه ما باشید تا راهنمای خرید لباس مجلسی زنانه و راهنمای خرید انواع لباس زنانه را برای شما شرح دهیم

اگر قصد خرید لباس را دارید بهتر است بدانید که چگونه لباس های مناسب خودتان را انتخاب کنید در مقاله راهنمای جامع خرید لباس زنانه ما به شما کمک خواهیم کرد تا بتوانید لباس ای مناسب برای خودتان تهیه کنید خرید لباس همیشه امری دشوار است به همین دلیل اگر شما راه و رسم خرید لباس زنانه را بدانید می توانید بهترین انتخاب را انجام دهید همراه ما باشید

خرید لباس زنانه فوت و فن های بسیاری دارد که دانستن آنها خالی از لطف نیست راه هایی که می تواند به جذابیت بهتر استایل شما کمک می‌کند و جلوی بسیار جذاب لباس های شما بدهد

Comprehensive guide to buying women clothing4 - راهنمای جامع خرید لباس زنانه

نکته های اصلی برای خرید لباس زنانه

خرید لباس زنانه سایز مناسب

وقتی قرار است لباسی بخرید اولین قدم این است که به سایز خودتان اعتماد کنید و لباسی را بخرید که مناسب سایز شما باشد بعضی از خانم ها به خصوص افرادی که دارای اضافه وزن هستند به اشتباه فکر می‌کنند لباس های گشاد می تواند برای آنها بهتر باشد و اضافه وزن آنها را پوشش بدهد اما این موضوع کاملاً برعکس می باشد

زیرا لباس های گشاد سن شما بالاتر و وزن شما را نیز زیادتر نشان میدهد البته به این نکته باید توجه کنید که اگر لباسی که می خرید یک سایز برای شما بزرگتر باشد می‌تواند مناسب باشد به عنوان مثال لباسی که یک سایز بزرگتر باشد می تواند روی شکم پارچه آزاد داشته باشد و شما در آن احساس راحتی بیشتری کنید اما به طور کلی نباید به سراغ لباس هایی بروید که برای شما گشاد و یا بزرگ هستند

خرید شلوار مناسب خانم ها

شلوار مناسب یکی از ضروری ترین بخش پوشاک است که شما باید آن را داشته باشید بعضی از خانم‌ها بر این باورند که شلوارها خیلی به چشم نمی آیند و به همین دلیل بیشتر به مانتوهای خود دقت می‌کنند

کافی است طرز تفکر شما را به سمتی ببریم که شلوار اهمیت بسیار زیادی دارد برای مثال یک شلوار می‌تواند قد شما را کوتاه یا بلند تر نشان بدهد و یا حتی شما را چاق تر و یا لاغر تر نشان بدهد به عنوان مثالی دیگر یک شلوار مشکی می تواند پاهای شما را لاغرتر نشان دهد

پس انتخاب شلوار درست اهمیت بسیار بالایی دارد درست است که شلوارهای جین زنانه ممکن است خیلی با لباس‌های شما جور باشند اما نباید داشتن شلوار کتان و شلوار پارچه ای را نیز فراموش کنید

 

همچنین پیشنهاد می کنیم از مقاله راهنمای جامع خرید لباس بارداری نیر دیدن کنید.

 

رنگ های مختلف شلوار می تواند جذابیت استایل شما را چند برابر کند همچنین ست کردن این رنگ ها با مانتو و شومیز ها می تواند جذابیت بسیار بالایی داشته باشد اگر به دنبال ایده های جذاب هستید می توانید مقاله قبلی ما در رابطه با ست کردن رنگ های مختلف در لباس ها را بررسی کنید

نکته مهم اگر بالاتنه چاق دارید سراغ لگینگ ها نروید و اگر قدتان کوتاه است شلوارهای دمپا گشاد را استفاده نکنید این دو نکته می‌تواند بسیار به شما در انتخاب شلوار مناسب کمک کند

Comprehensive guide to buying women clothing 567 - راهنمای جامع خرید لباس زنانه

انتخاب مانتو درست برای خرید

انتخاب مانتو درست برای خرید

مانتو یکی از پوشاکی است که اهمیت بالایی در بین لباسهای خانمها دارد پس باید به درستی انتخاب و خرید شود اگر قصد خرید مانتو دارید به سراغ رنگ‌های شاد بروید رنگهای شاد می تواند شما را جذاب تر کند

بیشتر خانم های ایرانی عادت کرده اند که فقط از رنگ های تیره برای مانتو های خودشان استفاده می‌کنند رنگ های تیره روحیه شما را خسته و طراوت شما را کم می‌کند هنگامی که قصد خرید مانتو دارید روی رنگ های پر انرژی نیز زمان بگذارید درباره رنگ هایی که دوست دارید تحقیق کنید و در نتیجه سعی کنید رنگ های جذاب شاد و متفاوت بخرید

این رنگها در کنار آرایش های شما بسیار جذاب خواهد بود البته در رابطه با مانتو نیز بخش اول همین مقاله یعنی سایز بسیار مهم است شما باید مانتو‌سایز خودتان را تهیه کنید اگر مانتو تنگ را تهیه کنید دچار مشکلاتی از جمله نشستن خواهید شد و اگر مانتو شما گشاد باشد اندام شما بد فرم نمایش داده می شود

Comprehensive guide to buying women clothing 59 - راهنمای جامع خرید لباس زنانه

استفاده از اکسسوری های مناسب

استفاده از اکسسوری های مناسب

اکسسوری های مناسب می تواند استایل شما را بسیار جذاب تر کند استفاده درست از زیورآلات باعث می‌شود که ظاهر شما به صورت معجزه آسایی جذاب تر شود اگر به دنبال سادگی هستید می توانید سراغ زیورالات ساده بروید

زیورآلات ساده استایل شما را جذاب تر می کند و ظاهر شما را زنانه تر نشان میدهد پیشنهاد می کنیم حتماً از زیورآلات مناسب با رنگ پوست و همچنین نسبت به چاق یا لاغر بودن خودتان به صورت درست استفاده کنید تا استایلی بسیار جذاب و پر انرژی تر داشته باشید

استفاده از شومیز به جای تیشرت

اگر به خوشتیپ بودن خودتان اهمیت می دهید بهتر است از تیشرت ها استفاده نکنید به صورت کلی تیشرت ها برای خانم ها مناسب نیستند شومیز می‌تواند انتخاب زنانه تر مرتب تر و بسیار بهتری باشد

پوشیدن تیشرت برای مکان های رسمی مناسب تر خواهد بود اگر در یک جمع خودمانی هستید بهتر است از شومیزها استفاده کنید شومیز ها ظاهری زنانه دارند بسیار جذاب ترند و می‌توانند در رنگ‌های مختلفی تهیه شوند

Comprehensive guide to buying women clothing5 - راهنمای جامع خرید لباس زنانه

خرید لباس مجلسی درست

خرید لباس مجلسی درست

اهمیت خرید لباس مجلسی بسیار بالاست وقتی نوبت به خرید لباس های مجلسی می رسد باید بسیاری از موارد را بررسی کنید این لباس قرار است نماینده سلیقه و تیپ شخصیتی شما در محیطی که در آن قرار می‌گیرید باشد

خرید لباس های رسمی زنانه انتخاب خوبی برای یک مهمانی عروسی نیست خرید لباس مجلسی مناسب عروسی می تواند با لباس مناسب یک مراسم رسمی متفاوت باشد پس باید در انتخاب و خرید آنها به خوبی دقت کنید

ما در مقاله‌ای راهنمای خرید لباس مجلسی زنانه را به صورت جامع بررسی کرده ایم که می توانید از آن دیدن کنید تا لباس مناسب را تهیه کنید توجه داشته باشید که لباس شب زنانه معمولاً ماسکی می باشد بر روی پارچه های آن کارهای تزیینی زیادی شده است که البته می‌تواند کار تزیینی خاصی نیز نداشته باشد

در صورتی که رسمیت مراسمی که به آن دعوت شده اید کم است سراغ لباس های ساده باغت کوتاه تا روی زانو بروید که گزینه های بسیار جذابی هستند

Comprehensive guide to buying women clothing - راهنمای جامع خرید لباس زنانه

خرید اینترنتی لباس زنانه

خرید اینترنتی لباس زنانه

برای اینکه بتوانید لباس‌زنانه درستی را به صورت اینترنتی دریافت کنید بهتر است که چند مورد را حتماً بدانید داشتن اندازه دور کمر دور سینه ها و دور باستن از مواردی هستند که شما حتماً باید آنها را بدانید تا بعد از خرید لباس برای شما مناسب و سایز باشد

بیشتر فروشگاه اینترنتی زمانی که کالاهای پوشاک خانم ها را برای فروش قرار می دهد اطلاعات دور کمر دور سینه و دورباسن آنها را ذکر می‌کند همچنین سایزهای این لباس ها نیز ذکر می‌شود که شما می‌توانید بر اساس آن ها لباس مورد نظر خودتان را تهیه کنید

از طرف دیگر شما باید با دقت به فروشگاهی که از آن می خرید توجه داشته باشید زیرا امکان دارد لباسی که می‌خرید دارای کیفیت اورجینال نباشد

Comprehensive guide to buying women clothing3 - راهنمای جامع خرید لباس زنانه

کت و شلوار یا کت و دامن کدام بهتر است

کت و شلوار یا کت و دامن کدام بهتر است

با توجه به سلیقه خودتان باید در رابطه به این سوال اقدام کنید هر کسی سلیقه منحصر به فردی دارد اصلاً تفاوتی ندارد که شما کت و شلوار بپوشید و یا کت و دامن هردوی آنها مورد احترام و بسیار جذاب است

اما اگر قرار است به یک مهمانی پر جنب وجوش بروید برای راحتی خودتان می توانید از کت و شلوار استفاده کنید کت و دامن می‌تواند در مهمانی های شلوغ باعث اذیت شما بشود

نکته بعدی نیز توجه کردن به فرم پاهای شما میباشد خانم هایی که پاهای پرانتزی دارند می توانند با استفاده از کت و شلوار برای این مشکل چاره ای بیندیشد به جای استفاده از دامن بهتر است از شلوار استفاده کند آنهم شلوارهای راسته و کمی دمپا دار دم پا پرانتزی بودن پاها را می پوشاند

Comprehensive guide to buying women clothing6 - راهنمای جامع خرید لباس زنانه

نکاتی که باید در خرید لباس زنانه خانگی بدانید

نکاتی که باید در خرید لباس زنانه خانگی بدانید

جنس یکی از مواردی است که باید بسیار به آن دقت کنید چرا که در خانه باید احساس راحتی داشته باشید و راحتی و آرامش می تواند از طریق لباسهای خانگی تامین شود

برای همین منظور شما باید لباسی مناسب با فصلی که در آن قرار دارید و با جنس بسیار عالی تهیه کنید به عنوان مثال در تابستان لباس های خنک و نخی و در زمستان لباس های ضخیم و پشمی انتخاب های مناسبی هستند

 

اگر در چهار فصل سال لباس های نخی به تن کنید احتمالاً در زمستان سرد خواهد شد پس درست نیست و باید نسبت به شرایط لباس های مناسبی تهیه کنید به طور کلی منظور ما این است که بهتر است لباس هایی با جنس مناسب تهیه کنید به عنوان مثال لباسهای خانگی نباید از جنس پلاستیک باشند

زیرا پلاستیک می تواند بدن شما را مورد آزار و اذیت قرار دهد اگر چه لباسهایی پلاستیک قیمت کمتری دارند اما باعث داغ شدن بدن و همچنین ایجاد حساسیت های پوستی خارش التهاب و مشکلات دیگر می‌شود

Comprehensive guide to buying women clothing7 - راهنمای جامع خرید لباس زنانه

انتخاب مدل درست لباس زنانه

انتخاب مدل درست لباس زنانه در راهنمای خرید لباس زنانه

لباس ها در انواع مدل های مختلفی تولید می شوند اما انتخاب مدل درست می تواند نتیجه بسیار بهتری داشته باشد بهتر است به سلیقه خودتان برگردید چه نوع لباس هایی را ترجیح می دهید آیا یک تیشرت با یقه گرد را ترجیح می دهید یا یک شومیز

همه اینها به خود شما بستگی دارد در مدل های گوناگونی که به فروش می‌رسد تنوع بسیاری وجود دارد حتماً مدل های مختلف را مشاهده کنید سپس اقدام به خرید کنید

Comprehensive guide to buying women clothing1 - راهنمای جامع خرید لباس زنانه

لباس هایی که در خانه باید بپوشید

راهنمای خرید لباس زنانه و لباس هایی که در خانه باید بپوشید

عنوان بالا یک عنوان بسیار کلی است شما می توانید هر نوع لباسی بپوشید اما یکی از لباس های راحت زنانه که بسیاری از خانم‌ها به‌خصوص در فصل‌های گرم از آن استفاده می‌کنند پیراهن است پیراهن هایی با جنس نخی می تواند یک انتخاب بسیار مناسب باشد همچنین ست تاپ و شلوارک زنانه نیز می تواند انتخاب بسیار خوبی برای روزهای گرم و زمستان باشد

ست بلوز و شلوار زنانه می تواند یک انتخاب بسیار خوب برای فصل‌های سرد باشد تیشرت زنانه نیز لباس راحتی است که شما می توانید در بیشتر فصل ها از آن استفاده کنید

البته سردی هوا باعث می شود که به جای از پلیور استفاده کنیم شلوار راحتی زنانه نیز انتخابی است که برای فصل های گرم مناسب است در فصل‌های سرد می توانید از شلوارهای گرمکن زنانه استفاده کنید

چند نکته کاربردی در رابطه با خرید لباس زنانه

استانداردهای اندازه بین طراحان الگوها و تولیدکنندگان متفاوت است

برای خانم ها اندازه گیری ها شامل قد شانه ها کمر باستن و اندازه دور سینه ها می باشد

علاوه بر این بسیاری از لباس های زنانه برای شکل استاندارد ساعت شنی ساخته شده اند در صورتی که همه افراد به این شکل نیستند

سیستم سایز بندی کوچک متوسط بزرگ فوق العاده بزرگ استانداردی ندارد و این گونه لباس ها را خرید نکنید

بزرگترین قسمت بدن را مبنای خرید لباس های خودتان قرار بدهید

 

منبع: جنا نیوز




تاریخ: یک شنبه 23 خرداد 1400برچسب:,
ارسال توسط مدیر وبلاگ

ماهور الوند (زادهٔ ۲۲ تیر ۱۳۷٣) بازیگر سینما اهل ایران است. او دانش‌آموختهٔ رشته تئاتر از دانشکدهٔ هنرهای زیبای دانشگاه تهران در مقطع کارشناسی است.

استایل شیک ماهور الوند با جوراب شلواری

ماهور الوند عکس زیر را از خود منتشر کرد.

ماهور الوند

 

منبع: خبر روز




تاریخ: شنبه 22 خرداد 1400برچسب:,
ارسال توسط مدیر وبلاگ

 در مطلب زیر بهترین روش‌های شستشوی مانتو‌های مشکی و چادر را آموزش می‌دهیم.

 

خانم‌ها همیشه در شستن مانتو‌های مشکی و چادر نگران هستند که رنگ این لباس‌ها دچار تغییر نشود. ما در این مطلب بهترین روش‌های شستشوی لباس مشکی را برایتان داریم. در ادامه چند نکته ساده در راستای افزایش عمر این گونه البسه و لطافت پارچه در شستشو‌های مکرر و روزمره آورده شده است:

این گونه البسه را به هیچ وجه با آب گرمی که درجه حرارتی بیش از ۶۰ درجه داشته باشد نشویید و بهترین روش این است که با آب سرد شسته شوند.

در صورت امکان آن‌ها را با دست بشویید و خیلی چنگ نزنید و یا نچلانید.

برای خشک کردن، چادر و مانتو را در آفتاب پهن نکنید و در سایه پهن کنید تا خشک شود.

برای افزایش عمر پارچه چادر و یا مانتو‌های مجلسی، آن‌ها را با شامپو که مواد قلیایی کمتری دارد بشویید، زیرا مواد اسیدی به پارچه این گونه البسه آسیب می‌زند و بهتر است که از مشکین شوی استفاده نمایید.

استفاده از نرم کننده البسه بعد از شستشو برای کاهش الکتریسیته بسیار مناسب و ضروری می‌باشد.

چادر مشکی و مانتو‌های مجلسی را همواره به صورت وارونه اتو برنید تا بر روی پارچه برق نیفتد و چروک‌ها را حتی الامکان با بخار اتوی بخار صاف نمایید.

 

منبع: پارسینه




تاریخ: شنبه 22 خرداد 1400برچسب:,
ارسال توسط مدیر وبلاگ

 بهترین کفش های اسپرت 2021 معرفی شدند

کفش اسپرت مردانه همواره به عنوان یکی از رایج ترین و محبوبترین کفش مردانه مورد توجه آقایان بوده است. در گذشته انگیزه اغلب آقایان برای خرید کفش اسپرت پسرانه راحتی، انجام امور روزمره و تمرینات ورزشی بوده و آن زمان کمتر از این کفشها برای تیپ های رسمی استفاده می کردند.

به گزارش ایسنا بنابر اعلام فروشگاه شیک استایل، در حال حاضر، با تغییرات استانداردهای دنیای مد و فشن، کفش اسپرت مردانه می تواند با انواع استایل ها ست شده و مورد توجه سلیقه های گوناگون قرار گیرد.

در این مطلب به موارد زیر می پردازیم:

· مروری بر اصول انتخاب و خرید کفش اسپرت مردانه

· انواع مختلف مدل کفش اسپرت مردانه

· فناوری های رایج در ساخت کفش اسپرت مردانه

· معرفی بهترین کفش های اسپرت مردانه

· معرفی یکی از بهترین فروشگاه های کفش آنلاین

· نکاتی که باید در هنگام خرید کفش در نظر داشته باشید

اصول انتخاب و خرید کفش اسپرت مردانه

 

تنوع در مدل کفش اسپرت مردانه بسیار زیاده و شما برای انتخاب مدل مناسب از میان انبوه مدلها، در ابتدا باید یک سری اصول اولیه را رعایت کنید. مهمترین مواردی که در انتخاب مدل مناسب کفش اسپرت باید در نظر داشته :

1.لباسها و استایل فعلی خود را نظر بگیرید. کفش اسپرت جدیدتان را باید بتوانید با لباسهایی که در حال حاضر دارید قابل ست شدن باشد. در غیر این صورت مجبور خواهید شد لباسهای جدیدی را متناسب با مدل کفش خود خریداری کنید. حتی ممکن است یک مدل کفش از نظرتان جذاب باشد، اما استایلی که باید آن کفش را با آن ست کنید دلخواه شما نباشد

2.موقعیت مناسب برای پوشیدن کفش را در نظر بگیرید. بدون شک همچون هر نوع لباس دیگری، کفش اسپرت نیز باید در مکان و موقعیت متناسب با مدلش پوشیده شود. اگر این موضوع را در نظر نگیرید، پس از خرید کفش دلخواهتان به دلیل اینکه نمی توانید آن را در موقعیتی که دوست داشتید به پا کنید دلسرد خواهید شد. به عنوان مثال اگر قصد خرید کفش برای محل کارتان را دارید و یک کفش با ظاهر ورزشی را صرفا به خاطر علاقه انتخاب کنید، پس از مدتی از پوشیدن آن در محل کار احساس راحتی نخواهید کرد، زیرا آن کفش برای ست شدن با لباسهای ورزشی طراحی شده است.

3.تمیزی و سالم ماندن کفشها از رکن های اولیه یک ظاهر شیک و منحصربه فرد است و کفشها نیز از این قاعده مستثنی نیستند. بنابراین در انتخاب مدل کفش اسپرت مردانه، باید موقعیتهایی که کفش خود را می پوشید، شرایط آب وهوایی محل زندگیتان، میزان دقت خود در مراقبت و نگهداری صحیح از کفشها را در نظر بگیرید و کفشی را انتخاب کنید که بتوانید برای مدت طولانی آن را تمیز و سالم نگه دارید.

کفش اسپرت مردانه مخصوص پیاده روی و دویدن

به جرات می توان گفت در حال حاضر، رایج ترین و متنوع ترین انواع کفش اسپرت مردانه همین نوع کفش ها هستند. در خرید کفش های اسپرت مردانه مخصوص دویدن، نکات فنی و تکنیکی بر مد و فشن ( قابلیت تنفس بالا، ظاهر و استایل ورزشکارانه) ارجحیت دارند. با این وجود، به دلیل تنوع بالایی محصولات بازار و تعدد برندهای فعال در این حوزه، دست افراد برای انتخاب مدل مورد نظر بر اساس ویژگی های ظاهری نیز تا حد زیادی باز است .

تولید کنندگان کفشهای اسپرت، جدیدترین فناوری های خود در حوزه راحتی و ایمنی کفشها را در ساخت سری های مخصوص دویدن و تمرینات ورزشی به کار میبرند. به همین جهت شما احتمالا در هنگام انتخاب این کفش ها با اسامی و فناوری های مختلفی روبه رو می شوید.

کفش اسپرت مردانه به سبک مینیمال

کفش های اسپرت مینیمال، ساده ترین مدل کفش اسپرت مردانه محسوب می شوند که غالبا ساق کوتاه بوه و رنگهای خنثی همچون سفید، مشکی یا خاکستری با حداقل الحاقات دارند. باید توجه داشته باشید که این کفش ها با این استایل بیشتر مناسب آقایان کم سن و سال بوده و به هیچ وجه برای پوشیدن در موقعیتهای رسمی مناسب نیستند.

کفش اسپرت مردانه لوکس

کفشهای این دسته، اندکی رسمی تر از گروه قبلی بوده و سبک شما را از استایل راحتی خیابانی، به استایل اسمارت کژوال ارتقا می دهند. بدین معنا که پوشش شما در این سبک، غیررسمی و راحت بوده اما همچون یک پسر نوجوان به نظر نخواهید رسید. اگر قصد دارید کفش خود را به دفعات مکرر و به طور روزانه بپوشید این مدل ها انتخاب مناسبی نیستند.

کفش اسپرت مردانه با سبک ورزشی کلاسیک

مدل های کلاسیک  یادآور کفش های ورزشی قدیمی مدرسه هستند .این کفش ها انتخاب مناسب برای کسانی هستند که هدفشان داشتن یک ظاهر بی تکلف و راحت است بدون اینکه شبیه به خواننده های هیپ هاپ به نظر برسند. بدون شک این استایل نیز مناسب موقعیت های رسمی نبوده ولی در موقعیت های غیررسمی برای اغلب آقایان در رده های سنی مختلف مناسب است.

کفش اسپرت مردانه با سبک ورزشی مدرن

این مدلها به طور کلی انتخاب مناسب برای آقایانی خواهند بود که ورزشهای سبک انجام می دهند و می خواهند ظاهر ورزشی داشته باشند. این مدلهای جدید کفش اسپرت مردانه کاملا برای ظاهر ورزشی طراحی شده اند و بهتر است آنها را با لباسهای ورزشی همچون ست های گرمکن ها و یا شلوار ورزشی و تیشرت به تن کنید. در موارد معدود می توانید از شلوار جین نیز استفاده کنید اما توصیه می کنیم از شلوارهای کتان صرف نظر کنید. همچنین از خرید کفشهای تمام سفید اجتناب کرده و سعی کنید مدلهایی با ترکیب رنگی زنده انتخاب کنید. موقعیت مناسب برای پوشیدن این کفشها، گردش و پیاده رویهای صبحگاهی یا آخر هفته می باشد.

بهترین کفش اسپرت مردانه

همانطور که پیش از این اشاره شد، در انتخاب بهترین کفش اسپرت مردانه برای پیاده روی و دویدن، مسائل فنی و تکنیکی بیشترین اهمیت را دارند.  در پایین محبوبترین کفش های اسپرت موجود در شیک استایل را می توانید مشاهده بفرمایید :

برای مشاهده ی بیشتر به سایت شیک استایل مراجعه کنید

در نهایت

 به طور کلی تنوع در مدل کفش اسپرت مردانه و زمینه های کاربردی هر یک بسیار بالاست. بنابراین برای داشتن یک تجربه دلچسب از خرید کفش مردانه اسپرت لازم است در ابتدا هدف خود را مشخص کرده و همچنین نیمنگاهی نیز به استایل فعلی خود داشته باشید. در نهایت با تعیین این موقعیت مناسب برای پوشیدن کفش و ویژگیهای کلی استایل خود، می توانید مدل مناسب را از میان انبوه مدلهای موجود در بازار انتخاب کنید و با خیالی راحت از شیک استایل خریدتان را انجام دهید.

 

منبع: ایسنا




تاریخ: شنبه 22 خرداد 1400برچسب:,
ارسال توسط مدیر وبلاگ

  1. انواع مدل ساعت مردانه : ساعت مچی رسمی Dress Watches

ساعت رسمی یکی از انواع مدل ساعت مردانه است در اوایل قرن ۲۰م متولد شد، زمانی که مردها ترجیح می‌دانند ساعت‌شان را به جای گذاشتن در جیب، به مچ ببندند. ساعت‌مچی رسمی معنای کامل سادگی و زیبایی است. این ساعت‌ها غالبا به گونه ای ساده، صاف و ظریف طراحی شده‌اند که دست و پا گیر نباشند، پر زرق و برق نیستند و به گونه ای متفاوت، به دلیل سادگی، شیک و کلاسیک بودنشان جلب توجه می‌کنند.

 

ویژگی ساعت مچی مردانه رسمی

  • اندازه : ساعت مچی رسمی معمولا باریک و ظریف است تا برای ست شدن با لباس‌های رسمی راحت و شکیل باشد !
  • قاب صفحه : می‌تواند دایره، مربع یا مستطیل باشد. جنس آن معمولا استیل و گاها از فلزات گران بهایی چون طلا و نقره است.
  • طراحی صفحه : صفحه‌ای ساده با علایمی ساده‌تر برای اعداد که می‌توانند خطوطی صاف، اعداد رومی یا لاتین باشند.
  • بند : بند این ساعت‌ها غالبا چرمی است اما برخی از شرکت‌ها، آن‌ها را با بندهای فلزی نیز ارائه می‌دهند.
  • امکانات جانبی : امکانات این ساعت‌ها می تواند صفر یا در حد یکی دو مورد مانند تاریخ یا نمایشگر شب و روز باشد.

 

ساعت مچی رسمی با چه موقعیت و لباس‌هایی ست می‌شود؟

همان‌گونه از نامش پیداست، ساعت مچی رسمی مردانه با لباس‌ها و در موقعیت‌های رسمی استفاده می‌شود. لباس‌هایی مانند کت شلوار و موقعیت‌هایی مانند جلسات کاری می‌توانند برای این ساعت‌ها ایده آل باشند. قطعا این ساعت با استایل‌هایی مانند تیشرت و شلوار جین ست نخواهد شد.

 

چند مثال از پرفروش‌ترین‌های ساعت مردانه رسمی در بانی مد

ساعت رسمی مردانه امپوریو آرمانی

 

ساعت رسمی مردانه کاسیو MTP1303D1AVDF

 

  1. انواع مدل ساعت مردانه : ساعت مچی فیلد Field Watches

یکی دیگر از انواع مدل ساعت مردانه، ساعت مچی فیلد است که منشاء طراحی آن، این است که افسران ارتش نیاز به ساعت‌هایی کابردی با قابلیت خوانایی بالا، حتی در شب داشتند تا بتوانند حمله ها را با دقت زمانی بالایی ترتیب دهند. ظاهری راف Rough دارند و  در عین حال شیک و کاربردی اند.

 

ویژگی ساعت مچی مردانه فیلد

  • اندازه : اندازه ساعت‌های مچی فیلد معمولا کوچک تا متوسط است.
  • قاب صفحه : معمولا از جنس استیل یا تیتانیوم است. این ساعت‌ها معمولا دارای قابلیت کشیدن دکمه به بیرون برای توقف و تنظیم مجدد ثانیه شمار هستند تا بتوان به راحتی آن‌ها را با یک زمان مرجع تنظیم کرد. به این قابلیت، ” هک ثانیه ” نیز می‌گویند.
  • طراحی صفحه : کاربردی با قابلیت خوانایی بالا به طور مثال با صفحه سفید و اعداد مشکی و … عقربه‌های این ساعت‌ها معمولا شب‌نما هستند تا در تاریکی نیز کاربردی بودن خود را به حداکثر برسانند.
  • بند : چرم یا فلز سنگین و زمخت. به طور کلی ظاهر این ساعت‌ها ظریف نیست اما همچنان شیک بودن خود را حفظ کرده‌اند.
  • امکانات جانبی : معمولا هیچ یک از امکانات جانبی را ندارند یا حداکثر به تاریخ شمار بسنده کرده‌اند.

 

ساعت مچی فیلد با چه موقعیت و لباس‌هایی ست می‌شود؟

ساعت‌های فیلد کاملا چند منظوره هستند و می‌توانند با انواع لباس‌های روزمره و حتی استایل‌های اداری استفاده شوند. همه چیز از شلوار جین، تیشرت و کت اسپرت با ساعت فیلد ست می‌شود و در میان مردان جوان طرفداران زیادی دارد.

 

چند مثال از پرفروش‌ترین‌های ساعت مردانه فیلد در بانی مد

ساعت فیلد مردانه امپوریو آرمانی AR5830

 

ساعت فسیل مردانه مدل فیلد FS5331

 

  1. انواع مدل ساعت مردانه : ساعت مچی دایو Dive Watches

پس از فیلد، ساعت مچی دایو یکی از پر‌طرفدارترین انواع مدل ساعت مردانه است و این شهرت را به گونه‌ای مرهون جیمز باند است. از زمانی که مامور ۰۰۷ از ساعت‌های مچی سبک دایو استفاده کرد، آن‌ها را در کانون توجه قرار داد. در اولین فیلم‌های جمیز باند، این ساعت، نوعی از برند رولکس Rolex Submariner بود، ( که خود دلیل شهرت این ساعت‌ها به نام “سابمارینر” است ) اما بعد‌ها به برند امگا Omega تغییر کرد.

همان‌طور که از نامش پیداست، ساعت دایو یا ساعت غواصی، برای افرادی طراحی شده است که زمان زیادی را در کنار آب یا داخل آن سپری می‌کنند. نقطه‌ی قوت این ساعت‌ها مقاوت آن‌ها در برابر آب است.

 

ویژگی ساعت مچی مردانه دایو

ساعت‌های دایو در ضدآب بودن، جزء اولین و  پیشروترین‌ها هستند. استاندارد میزان ضد‌آب بودن برای یک ساعت دایو، عمق ۱۰۰ متری است اما گونه‌های پیشرفته‌تر آن برای اعماق بالای ۲۰۰ متر نیز طراحی شده‌اند. این ساعت‌ها همچنین از بدنه و بند ضد زنگ ساخته می‌شوند که عموما استیل یا تیتانیوم هستند.

  • اندازه : اندازه ساعت‌های مچی دایو معمولا متوسط است.
  • قاب صفحه : یک ویژگی تعریف شده در قاب ساعت‌های دایو، این است که یک قطعه‌ی چرخان روی قاب قرار دارد و به غواص کمک می‌کند تا مدت زمانی که زیر آب است را محاسبه کند.
  • طراحی صفحه : قابلیت خوانایی بالا ویژگی اصلی این ساعت‌ها ست.
  • بند : ویژگی خاص‌تر بند این ساعت‌ها این است که معمولا بلند‌تر هستند تا با در نظر گرفتن لباس و تجهیزات غواصی روی بدن، اندازه مناسبی داشته باشند.
  • امکانات جانبی : معمولا از امکانات جانبی، تنها تاریخ شمار دارند.

 

ساعت مچی دایو با چه موقعیت و لباس‌هایی ست می‌شود؟

در حالی که ساعت‌های دایو برای مصارف زیر آب ساخته شده‌اند، بند‌های استیل و ظاهر کلاسیک، آن‌ها را برای کاربردهای روزانه جذاب کرده و موجب می‌شود تا ست کردن آن با انواع استایل‌های روزمره و رسمی ساده شود.

 

منبع: بانی مگ




تاریخ: چهار شنبه 19 خرداد 1400برچسب:,
ارسال توسط مدیر وبلاگ

 مهم‌ترین نکته برای داشتن ظاهری آراسته‌تر، پیروی از جدیدترین مد‌های روز نیست بلکه یافتن سبک پوشش منحصربه فرد خودتان است.

 

بسیاری از ما علاقه زیادی به داشتن یک پوشش با هویت و امضادار به نام خودمان داریم، یعنی مقید بودن به یک سبک پوشش که مخصوص خودمان باشد. مهم‌ترین چیز برای داشتن تیپ جذاب، پیروی از جدیدترین ترند‌های مد نیست بلکه کشف کردن و بعدش هم وفادار ماندن به سبک پوشش مخصوص خودتان است. در دنیای مد، «سبک» روشی است که فرد از طریق انتخاب لباس، لوازم‌جانبی و نحوه ترکیب لباس می‌تواند در فضا‌های عمومی، مهمانی‌های خصوصی و خانوادگی و... شرکت کند. طرز لباس پوشیدن شما شخصیت شما را برای اطرافیان توصیف می‌کند. این هنری است که به طور طبیعی تسلط بر آن دشوار است، اما اگر درست انجام شود، می‌تواند چیز‌های زیادی برای زندگی شما به ارمغان بیاورد. شما می‌توانید با یادگیری نحوه بازی کردن با اصول اولیه متناسب با خلق و خوی خود سبک‌های جدیدی ایجاد کنید که به شما حس خوب آراستگی می‌دهد. در ادامه، روش‌های کشف سبک پوشش و استایل شخصی‌تان را ارائه می‌دهیم.

پیدا کردن رنگ‌هایی که متناسب شما هستند

من می‌دانم که این نکته ممکن است شما را به یاد بعضی مطالب در شبکه‌های اجتماعی بیندازد که در فلان فصل، چه رنگ‌هایی بپوشیم و.... با این حال باید پذیرفت که داشتن رنگ مختص به خود، ویژگی همه آدم‌های واقعا شیک‌پوش است. برای تعیین رنگ‌های متناسب خود باید رنگ مو، پوست و چشم خود را ارزیابی کنید و این که در چه رنگ‌هایی احساس می‌کنید، جذاب‌تر می‌شوید. سپس رنگ پیراهن، شلوار و دیگر لباس‌های خود را بر همین اساس انتخاب کنید.

انتخاب کوچک‌ترین سایز را از ذهن خود بیرون کنید

هیچ فردی نمی‌تواند برچسب سایز داخل لباس شما را ببیند و کسی هم به آن اهمیتی نمی‌دهد! بعضی افراد مثلا با این که باید پیراهن ایکس لارج بپوشند، یا شلوار سایز ۴۲، اصرار دارند که به همه بگویند پیراهن من لارج است و سایز شلوارم ۴۰! اما لطفاً از به زور پوشیدن سایز کوچک خودداری کنید، زیرا شماره سایز نباید به شما اعتماد به نفس دهد بلکه احساس راحتی در لباس است که این کار را انجام می‌دهد؛ بنابراین هنگامی که احساس خوبی در لباس دارید، خشنودتر می‌ایستید، لبخند بیشتری می‌زنید و... به طوری که مردم متوجه حال بهترتان می‌شوند.

به حس درونی خود اعتماد کنید

به جای تاکید روی چیز‌هایی که صنعت تبلیغات به خورد ما می‌دهد و باعث مصرف گرایی می‌شود، روی چیزی تمرکز کنید که به شما احساس اعتمادبه‌نفس و زیبایی می‌دهد، چون هرگز از مد نمی‌افتد. مهم‌ترین نکته در سبک لباس پوشیدن این است که با خود صادق باشید. روی برند یا برچسب طراح تمرکز نکنید (این فقط مانع خلاقیت شما می‌شود). بدون توجه به نیاز‌های کاذب و محصولاتی که مدام به روز می‌شوند تا سودآور باشند با تکیه بر خلاقیت خود به یک هویت در لباس پوشیدن برسید. سبک شما باید زندگی، فردیت و شخصیت شما را منعکس کند. سبک خود را داشته باشید، به آن افتخار کنید و از مد به عنوان راهی برای بیان این که چه کسی هستید و می‌خواهید باشید، استفاده کنید.

سبک پوشش دیگران را بررسی کنید

بهترین کاری که می‌توانید برای بهبود سبک پوشش خود انجام دهید، این است که ببینید دیگران چگونه این کار را می‌کنند، منظورم آدم‌های آراسته اطراف‌تان در محیط کار، خانواده و... است. آن‌ها چه نوع لباسی را می‌پوشند، چه رنگی را با هم ترکیب می‌کنند، چه کفشی را با لباس‌های خود هماهنگ و چگونه لوازم جانبی را تهیه می‌کنند. با مشاهده و توجه دقیق به نحوه لباس پوشیدن دیگران به مرور متوجه می‌شوید چه لباس‌هایی متناسب شماست. فراموش نکنید در این مسیر دچار وسواس در عوض کردن لباس و اسراف نشوید.

خیاط شخصی خودتان را داشته باشید

یک خیاط خوب بهترین دوست هر فرد خوش تیپی است. او می‌تواند کمد پر از لباس‌های معمولی شما را که از فروشگاه‌ها خریداری کرده اید، به کمدی پر از لباس‌های زیبا تبدیل کند که به صورت سفارشی به نظر می‌رسند. یک خیاط می‌تواند سایز شلوار جین را کوچک‌تر کند تا کاملاً متناسب شما باشد یا با تعمیر لباس‌های مورد علاقه شما آن را به لباسی خاص تبدیل کند.

به کمد پدر یا مادربزرگ سر بزنید

من دوست دارم که از طریق لباس، کمی از پیشینه خود را به دیگران انتقال دهم. چه راهی بهتر از این که بعضی از لوازم جانبی یا لباس‌های قدیمی را از پدر یا مادربزرگ خود قرض بگیرید؟ چیز‌های بی نظیری را پیدا خواهید کرد که احتمالاً دیگر نمی‌توانید خریداری کنید و این امر به شخصیت خانوادگی شما می‌افزاید.

از به کار بردن لوازم‌جانبی نترسید

استفاده از اکسسوری یا لوازم جانبی یکی از بهترین روش‌ها برای به نمایش گذاشتن بخش کوچکی از شخصیت شماست. آن‌ها می‌توانند چیز‌های زیادی درباره شما منتقل کنند و اغلب قیمت آن‌ها ارزان‌تر از قیمت لباس است. می‌توانید چنین لوازمی را برای خودتان خریداری کنید. لوازم جانبی می‌تواند شامل گردنبند، کمربند، دستبند، کیف، روسری و... باشد. اساساً، شما می‌خواهید به دنبال هر چیزی باشید که بتواند سطحی از خاص بودن و هیجان را به لباس شما اضافه کند. چیزی که با شما صحبت می‌کند و باعث می‌شود اعتماد به نفس داشته باشید.

 

منبع: پارسینه




تاریخ: چهار شنبه 19 خرداد 1400برچسب:,
ارسال توسط مدیر وبلاگ

کدام نوع ساعت مچی مردانه را بخریم؟

برای آقایان ساعت مچی یک اکسسوری بسیار مهم محسوب می شود و بخش مهمی از یک استایل شیک و بی نقص را تشکیل می دهد. آقایان سلیقه و استایل خود را با ساعت مچی خود نشان می‌دهند. دانستن این که کدام ساعت مچی مردانه را باید تهیه کنید می تواند مشکل باشد. به خصوص زمانی که اطلاعات کافی برای خرید ساعت مردانه ندارید، این انتخاب واقعا گیج کننده است!

 این که ایده آل است که چند ساعت مچی مختلف در مجموعه خود داشته باشید! زیرا ساعت های مختلف برای موقعیت های مختلف طراحی شده اند. شما می خواهید به دنبال تهیه چند ساعت مچی پرکاربرد مردانه باشید تا متناسب با انواع لباس ها و استایل های مختلف شما باشند. اما هر آقا باید کدام ساعت مچی مردانه را داشته باشد؟ چرا داشتن این ساعت مچی های مردانه مهم و پرکاربرد است؟ کدام مدل ساعت مچی مردانه را انتخاب کنیم؟ 

ساعت مچی مردانه رسمی

همان طور که از نام این ساعت ها پیداست این ساعت مچی ها می توانند تکمیل کننده استایل رسمی آقایان باشند. سادگی ویژگی بسیار مهم این ساعت هاست. یک ساعت رسمی کلاسیک باید کاملا باید با مچ دست متناسب باشد تا ظاهری آراسته داشته باشد. همچنین این ساعت ها باید به اندازه کافی باریک باشند و بتوانند در زیر آستین پیراهن یا کت و شلوار پنهان شوند. یک ساعت مچی رسمی خوب نه تنها جزو شیک ترین هاست بلکه یکی از ساعت مچی های مردانه پرکاربرد در بین ساعت های شما خواهد بود.

ساعت مچی مردانه روزمره

ساعت های روزمره مردانه را می توانید هر روز صبح بدون اینکه حتی فکر کنید انتخاب کنید! یک ساعت روزمره مردانه، ساعتی است که می تواند برای هر موقعیتی مناسب باشد. همچنین باید ساعتی باشد که اگر مجبور بودید فقط یک ساعت مچی را مداوم استفاده کنید، آن را انتخاب کنید. به عنوان مثال اگر ساعت دارای این چند ویژگی باشد برای استفاده روزانه مناسب است، مثلا با اکثر لباس ها مناسب باشد. اسپرت و محکم و دارای قابلیت مقاومت در برابر آب باشد. دارای یک رنگ خنثی باشد که باعث جلب توجه نشود و بتوان آن را با استایل های مختلف ست کرد.

ساعت مچی مردانه اسپرت

ساعت مچی های اسپرت مردانه مناسب استفاده با استایل رسمی و کت و شلوار نیستند! این ساعت ها معمولا محکم و با دوام هستند تا بتوانند مناسب کارکردهایی که برای آن ساخته شده اند باشند. می توان از عملکردهای برخی از ساعت های اسپرت برای فعالیت های خاص و ورزشی استفاده کرد. همین طور ساعت های اسپرت مناسب استفاده روزمره نیز هستند. حتما لازم نیست ورزشکار باشید تا یک ساعت اسپرت داشته باشید! آنها برای مقاومت در برابر حرکت، ضربه و رطوبت طراحی شده اند و مقاوم هستند و اغلب به نظارت و پیگیری تمرینات ورزشی کمک می کنند.

ساعت مچی مردانه غواصی

شاید فکر کنید ساعت های اسپرت غواصی فقط برای افرادی هستند که غواصی می کنند! اما امروزه افراد زیادی از آنها استفاده می کنند که بیشتر آنها غواص نیستند! در واقع، این ساعت ها به علت ویژگی هایی که دارند مورد استقبال قرار می گیرند. این ساعت ها در عین حال اسپرت و زیبا هستند و آقایان معمولا ویژگی های ساعت های غواصی را دوست دارند. جالب این است که می توان از آنها در بسیاری موقعیت ها استفاده کرد. شما در مجموعه خود نیاز به ساعتی با دوام و محکم، مقاوم در برابر آب و اسپرت دارید!

ساعت مچی مردانه لوکس

درست است که هر فردی نمی تواند یک ساعت لوکس تهیه کند و چیزی نیست که هر آقا باید آن را داشته باشد! اما اگر به دلایلی علاقه دارید یک ساعت لوکس مردانه را برای خود بخرید باید بدانید با اینکه قیمت این ساعت ها بالاست، ارزش آن ها به ندرت کم می شود و به عنوان یک سرمایه گذاری محسوب می شوند. بسیاری از ساعت‌های لوکس توسط برندهای با سابقه سوئیسی ساخته می شوند. همچنین نمی توان این واقعیت را نادیده گرفت که این ساعت مچی ها چقدر استایل شما را جذاب و شیک خواهند کرد!

ساعت مچی مردانه هوشمند

همان طور که می دانید این روزها ساعت مچی فراتر از وسیله ای برای دانستن زمان است. ساعت های هوشمند مجموعه ای از ویژگی ها را ارائه می دهند. این ساعت ها به عنوان مکمل تلفن هوشمند شما عمل می کنند. از اطلاع دادن پیام ها و تماس ها به شما تا کمک به شما در فعالیت های مربوط به تناسب اندام! امروزه ساعت های هوشمند مردانه طرفداران زیادی دارند و ده ها شرکت به تولید این ساعت ها می پردازند.

 

منبع: ایسنا




تاریخ: چهار شنبه 19 خرداد 1400برچسب:,
ارسال توسط مدیر وبلاگ

اینکه سایز لباس روی آن نوشته شده باشد، هیچ برای انتخاب و خرید آن کافی نیست. دلیل آن هم معمولا این است سایزها می‌توانند استاندارد بریتانیا، آمریکا، اروپا یا مناطق دیگر باشند و در هر یک از آن‌ها هم ممکن است سایز شما نسبت به دیگر استانداردها متفاوت باشد؛ پس چاره چیست؟

راه حل مطمئن این است که برای انتخاب سایز مناسب، اول اندازه‌های خود را پیدا کنید و بعد بنا به اندازه‌ها، در هر استانداردی سایز درست را برای خرید انتخاب نمایید؛ اما برای این کار باید از دستورالعمل‌ها و قواعد ساده اما مهمی پیروی کرده باشید تا در محاسبۀ اندازه‌ها اشتباهی پیش نیاید. هرچند که در خرید اینترنتی از سایت‌هایی مانند بانی‌مد، امکان تعویض کالا وجود دارد و درصورت انتخاب اشتباه می‌توانید کالا را تعویض کنید یا به‌کلی ارجاع بدهید اما چنین امکانی عمدتا در خرید حضوری وجود ندارد؛ پس حتما در هنگام خرید دقت لازم را به کار بگیرید.

راهنمای تعیین سایز لباس‌زیر زنانه

راهنمای انتخاب سایز لباس زیر زنانه، سوتین و شورت زنانه

یکی از مهم‌ترین لباس‌هایی که باید حتما سایز مناسب آن را بنا به فیزیکتان داشته باشید، لباس‌های زیر هستند. خیلی ساده هم به دلیل تغییراتی که هر زن در اندامش به دلیل افزایش یا کاهش وزن (و دلایل مختلف دیگر) تجربه می‌کند، نیاز به تعیین دوباره سایز برای لباس‌ زیر خود داشته باشد. این را اگر یک سوتین بیش از حد تنگ تهیه کرده باشید که باعث ناراحتی و حتی بروز مشکلاتی برای شما شده، کاملا درک می‌کنید؛ اما روش درست تعیین سایز لباس‌زیر زنانه چیست؟

 

سایز لباس زنانهراهنمای سایز سوتین زنانه

 

برای اینکه سایز سوتین خود را به‌درستی به دست بیاورید، متر نواری را درست پایین سینه قرار بدهید، آن را دور بدن بپیچید و عدد به دست آمده را گرد کنید. نکته این‌جاست که عموما سایز سینه بندها بر مبنای اینچ اندازه‌گیری می‌شوند و به همین دلیل برای به دست آوردن سایز خود باید بدانید که هر یک اینچ، ۲٫۵ سانتی‌متر است. حالا اگر عدد حاصل از اندازه‌گیری زیر سینه فرد باشد، برای به دست آوردن اندازه دور سینه باید به آن ۴ اینچ یا ۱۰ سانتی‌متر و اگر عدد زوج باشد، باید به آن ۱۲ تا سیزده سانتی‌متر اضافه کرد. (برای مثال، اگر عددی که برحسب سانتی‌متر به دست آورده و بر ۲٫۵ تقسیم کرده‌اید ۳۲ اینچ باشد، دور سینۀ شما ۳۶ می‌شود و اگر اندازه زیر سینه ۳۳ اینچ باشد، دور سینۀ شما ۲۸ خواهد بود

تفاوت ابعاد دور سینه و زیر سینه

راهنمای سایز سوتین زنانه

البته می‌توانید برای تعیین سایز لباس‌ زیر زنانه خود، متر را از قسمت برجستگی سینه‌ها هم اندازه بگیرید؛ اما برای به دست آوردن ابعاد کاپ سوتین، متر را از برجسته‌ترین قسمت سینه‌ها در جایی که نوک سینه قرار دارد دور بدن را اندازه بگیرید. حالا عدد زیر سینه را از این عدد کم کنید تا اندازه کاپ سینه به دست بیاید. برای مثال اگر اندازه زیر سینه شما ۳۴ اینچ و اندازه دور سینه شما ۳۷ باشد، اندازه کاپ سینه شما ۳ اینچ می‌شود که معمولا معادل سایز C است.

راهنمای به دست آوردن سایز شلوار زنانه

راهنمای سایز شلوار زنانه

انتخاب شلوار بر اساس سایز، بخصوص زمانی که به‌صورت آنلاین خرید می‌کنید، می‌تواند یک چالش باشد اما با رعایت دو سه مورد ساده به‌راحتی می‌تواند سایز مناسب را به دست بیاورید و یک خرید مطمئن را پشت سر بگذارید؛ بنابراین، لازم نیست حتما برای خرید شلوار مناسب به‌صورت حضوری به بوتیک مراجعه کنید؛ کافی است تا از اندازه و سایز شلوار خود اطمینان داشته باشید. برای این کار هم باید ابعاد چند قسمت از بدن خود را به دست بیاورید؛ دور کمر (waist) که بخش میانی کمر را تشکیل، دور باسن (Hip) که عریض‌ترین بخش باسن را شامل می‌شود، قد داخل شلوار (Inseam) که از پاچه‌ها در قسمت غوزک شروع می‌شود و تا محل اتصال دو لگ شلوار ادامه پیدا می‌کند. قد بیرونی شلوار (Outseam) در مقابل، به غوزک پا تا دور کمر گفته می‌شود.

 

منبع: بانی مگ




تاریخ: سه شنبه 18 خرداد 1400برچسب:,
ارسال توسط مدیر وبلاگ

Comprehensive guide to buying women clothing 0 - راهنمای جامع خرید لباس زنانه

راهنمای جامع خرید لباس زنانه

سلام خدمت همه دنبال کنندگان مجله اینترنتی پابزی امروز خدمت شما هستیم با راهنمای جامع خرید لباس زنانه در این مقاله قصد داریم در رابطه با راهنمای خرید انواع لباس زنانه صحبت کنیم و نکاتی برای خرید لباس زنانه به شما بگوییم تا انتهای این مقاله همراه ما باشید تا راهنمای خرید لباس مجلسی زنانه و راهنمای خرید انواع لباس زنانه را برای شما شرح دهیم

اگر قصد خرید لباس را دارید بهتر است بدانید که چگونه لباس های مناسب خودتان را انتخاب کنید در مقاله راهنمای جامع خرید لباس زنانه ما به شما کمک خواهیم کرد تا بتوانید لباس ای مناسب برای خودتان تهیه کنید خرید لباس همیشه امری دشوار است به همین دلیل اگر شما راه و رسم خرید لباس زنانه را بدانید می توانید بهترین انتخاب را انجام دهید همراه ما باشید

خرید لباس زنانه فوت و فن های بسیاری دارد که دانستن آنها خالی از لطف نیست راه هایی که می تواند به جذابیت بهتر استایل شما کمک می‌کند و جلوی بسیار جذاب لباس های شما بدهد

Comprehensive guide to buying women clothing4 - راهنمای جامع خرید لباس زنانه

نکته های اصلی برای خرید لباس زنانه

خرید لباس زنانه سایز مناسب

وقتی قرار است لباسی بخرید اولین قدم این است که به سایز خودتان اعتماد کنید و لباسی را بخرید که مناسب سایز شما باشد بعضی از خانم ها به خصوص افرادی که دارای اضافه وزن هستند به اشتباه فکر می‌کنند لباس های گشاد می تواند برای آنها بهتر باشد و اضافه وزن آنها را پوشش بدهد اما این موضوع کاملاً برعکس می باشد

زیرا لباس های گشاد سن شما بالاتر و وزن شما را نیز زیادتر نشان میدهد البته به این نکته باید توجه کنید که اگر لباسی که می خرید یک سایز برای شما بزرگتر باشد می‌تواند مناسب باشد به عنوان مثال لباسی که یک سایز بزرگتر باشد می تواند روی شکم پارچه آزاد داشته باشد و شما در آن احساس راحتی بیشتری کنید اما به طور کلی نباید به سراغ لباس هایی بروید که برای شما گشاد و یا بزرگ هستند

خرید شلوار مناسب خانم ها

شلوار مناسب یکی از ضروری ترین بخش پوشاک است که شما باید آن را داشته باشید بعضی از خانم‌ها بر این باورند که شلوارها خیلی به چشم نمی آیند و به همین دلیل بیشتر به مانتوهای خود دقت می‌کنند

کافی است طرز تفکر شما را به سمتی ببریم که شلوار اهمیت بسیار زیادی دارد برای مثال یک شلوار می‌تواند قد شما را کوتاه یا بلند تر نشان بدهد و یا حتی شما را چاق تر و یا لاغر تر نشان بدهد به عنوان مثالی دیگر یک شلوار مشکی می تواند پاهای شما را لاغرتر نشان دهد

پس انتخاب شلوار درست اهمیت بسیار بالایی دارد درست است که شلوارهای جین زنانه ممکن است خیلی با لباس‌های شما جور باشند اما نباید داشتن شلوار کتان و شلوار پارچه ای را نیز فراموش کنید

رنگ های مختلف شلوار می تواند جذابیت استایل شما را چند برابر کند همچنین ست کردن این رنگ ها با مانتو و شومیز ها می تواند جذابیت بسیار بالایی داشته باشد اگر به دنبال ایده های جذاب هستید می توانید مقاله قبلی ما در رابطه با ست کردن رنگ های مختلف در لباس ها را بررسی کنید

نکته مهم اگر بالاتنه چاق دارید سراغ لگینگ ها نروید و اگر قدتان کوتاه است شلوارهای دمپا گشاد را استفاده نکنید این دو نکته می‌تواند بسیار به شما در انتخاب شلوار مناسب کمک کند

Comprehensive guide to buying women clothing 567 - راهنمای جامع خرید لباس زنانه

انتخاب مانتو درست برای خرید

انتخاب مانتو درست برای خرید

مانتو یکی از پوشاکی است که اهمیت بالایی در بین لباسهای خانمها دارد پس باید به درستی انتخاب و خرید شود اگر قصد خرید مانتو دارید به سراغ رنگ‌های شاد بروید رنگهای شاد می تواند شما را جذاب تر کند

بیشتر خانم های ایرانی عادت کرده اند که فقط از رنگ های تیره برای مانتو های خودشان استفاده می‌کنند رنگ های تیره روحیه شما را خسته و طراوت شما را کم می‌کند هنگامی که قصد خرید مانتو دارید روی رنگ های پر انرژی نیز زمان بگذارید درباره رنگ هایی که دوست دارید تحقیق کنید و در نتیجه سعی کنید رنگ های جذاب شاد و متفاوت بخرید

این رنگها در کنار آرایش های شما بسیار جذاب خواهد بود البته در رابطه با مانتو نیز بخش اول همین مقاله یعنی سایز بسیار مهم است شما باید مانتو‌سایز خودتان را تهیه کنید اگر مانتو تنگ را تهیه کنید دچار مشکلاتی از جمله نشستن خواهید شد و اگر مانتو شما گشاد باشد اندام شما بد فرم نمایش داده می شود

Comprehensive guide to buying women clothing 59 - راهنمای جامع خرید لباس زنانه

استفاده از اکسسوری های مناسب

استفاده از اکسسوری های مناسب

اکسسوری های مناسب می تواند استایل شما را بسیار جذاب تر کند استفاده درست از زیورآلات باعث می‌شود که ظاهر شما به صورت معجزه آسایی جذاب تر شود اگر به دنبال سادگی هستید می توانید سراغ زیورالات ساده بروید

زیورآلات ساده استایل شما را جذاب تر می کند و ظاهر شما را زنانه تر نشان میدهد پیشنهاد می کنیم حتماً از زیورآلات مناسب با رنگ پوست و همچنین نسبت به چاق یا لاغر بودن خودتان به صورت درست استفاده کنید تا استایلی بسیار جذاب و پر انرژی تر داشته باشید

استفاده از شومیز به جای تیشرت

اگر به خوشتیپ بودن خودتان اهمیت می دهید بهتر است از تیشرت ها استفاده نکنید به صورت کلی تیشرت ها برای خانم ها مناسب نیستند شومیز می‌تواند انتخاب زنانه تر مرتب تر و بسیار بهتری باشد

پوشیدن تیشرت برای مکان های رسمی مناسب تر خواهد بود اگر در یک جمع خودمانی هستید بهتر است از شومیزها استفاده کنید شومیز ها ظاهری زنانه دارند بسیار جذاب ترند و می‌توانند در رنگ‌های مختلفی تهیه شوند

Comprehensive guide to buying women clothing5 - راهنمای جامع خرید لباس زنانه

خرید لباس مجلسی درست

خرید لباس مجلسی درست

اهمیت خرید لباس مجلسی بسیار بالاست وقتی نوبت به خرید لباس های مجلسی می رسد باید بسیاری از موارد را بررسی کنید این لباس قرار است نماینده سلیقه و تیپ شخصیتی شما در محیطی که در آن قرار می‌گیرید باشد

خرید لباس های رسمی زنانه انتخاب خوبی برای یک مهمانی عروسی نیست خرید لباس مجلسی مناسب عروسی می تواند با لباس مناسب یک مراسم رسمی متفاوت باشد پس باید در انتخاب و خرید آنها به خوبی دقت کنید

ما در مقاله‌ای راهنمای خرید لباس مجلسی زنانه را به صورت جامع بررسی کرده ایم که می توانید از آن دیدن کنید تا لباس مناسب را تهیه کنید توجه داشته باشید که لباس شب زنانه معمولاً ماسکی می باشد بر روی پارچه های آن کارهای تزیینی زیادی شده است که البته می‌تواند کار تزیینی خاصی نیز نداشته باشد

در صورتی که رسمیت مراسمی که به آن دعوت شده اید کم است سراغ لباس های ساده باغت کوتاه تا روی زانو بروید که گزینه های بسیار جذابی هستند

Comprehensive guide to buying women clothing - راهنمای جامع خرید لباس زنانه

خرید اینترنتی لباس زنانه

خرید اینترنتی لباس زنانه

برای اینکه بتوانید لباس‌زنانه درستی را به صورت اینترنتی دریافت کنید بهتر است که چند مورد را حتماً بدانید داشتن اندازه دور کمر دور سینه ها و دور باستن از مواردی هستند که شما حتماً باید آنها را بدانید تا بعد از خرید لباس برای شما مناسب و سایز باشد

بیشتر فروشگاه اینترنتی زمانی که کالاهای پوشاک خانم ها را برای فروش قرار می دهد اطلاعات دور کمر دور سینه و دورباسن آنها را ذکر می‌کند همچنین سایزهای این لباس ها نیز ذکر می‌شود که شما می‌توانید بر اساس آن ها لباس مورد نظر خودتان را تهیه کنید

از طرف دیگر شما باید با دقت به فروشگاهی که از آن می خرید توجه داشته باشید زیرا امکان دارد لباسی که می‌خرید دارای کیفیت اورجینال نباشد

Comprehensive guide to buying women clothing3 - راهنمای جامع خرید لباس زنانه

کت و شلوار یا کت و دامن کدام بهتر است

کت و شلوار یا کت و دامن کدام بهتر است

با توجه به سلیقه خودتان باید در رابطه به این سوال اقدام کنید هر کسی سلیقه منحصر به فردی دارد اصلاً تفاوتی ندارد که شما کت و شلوار بپوشید و یا کت و دامن هردوی آنها مورد احترام و بسیار جذاب است

اما اگر قرار است به یک مهمانی پر جنب وجوش بروید برای راحتی خودتان می توانید از کت و شلوار استفاده کنید کت و دامن می‌تواند در مهمانی های شلوغ باعث اذیت شما بشود

نکته بعدی نیز توجه کردن به فرم پاهای شما میباشد خانم هایی که پاهای پرانتزی دارند می توانند با استفاده از کت و شلوار برای این مشکل چاره ای بیندیشد به جای استفاده از دامن بهتر است از شلوار استفاده کند آنهم شلوارهای راسته و کمی دمپا دار دم پا پرانتزی بودن پاها را می پوشاند

Comprehensive guide to buying women clothing6 - راهنمای جامع خرید لباس زنانه

نکاتی که باید در خرید لباس زنانه خانگی بدانید

نکاتی که باید در خرید لباس زنانه خانگی بدانید

جنس یکی از مواردی است که باید بسیار به آن دقت کنید چرا که در خانه باید احساس راحتی داشته باشید و راحتی و آرامش می تواند از طریق لباسهای خانگی تامین شود

برای همین منظور شما باید لباسی مناسب با فصلی که در آن قرار دارید و با جنس بسیار عالی تهیه کنید به عنوان مثال در تابستان لباس های خنک و نخی و در زمستان لباس های ضخیم و پشمی انتخاب های مناسبی هستند

اگر در چهار فصل سال لباس های نخی به تن کنید احتمالاً در زمستان سرد خواهد شد پس درست نیست و باید نسبت به شرایط لباس های مناسبی تهیه کنید به طور کلی منظور ما این است که بهتر است لباس هایی با جنس مناسب تهیه کنید به عنوان مثال لباسهای خانگی نباید از جنس پلاستیک باشند

زیرا پلاستیک می تواند بدن شما را مورد آزار و اذیت قرار دهد اگر چه لباسهایی پلاستیک قیمت کمتری دارند اما باعث داغ شدن بدن و همچنین ایجاد حساسیت های پوستی خارش التهاب و مشکلات دیگر می‌شود

Comprehensive guide to buying women clothing7 - راهنمای جامع خرید لباس زنانه

انتخاب مدل درست لباس زنانه

انتخاب مدل درست لباس زنانه در راهنمای خرید لباس زنانه

لباس ها در انواع مدل های مختلفی تولید می شوند اما انتخاب مدل درست می تواند نتیجه بسیار بهتری داشته باشد بهتر است به سلیقه خودتان برگردید چه نوع لباس هایی را ترجیح می دهید آیا یک تیشرت با یقه گرد را ترجیح می دهید یا یک شومیز

همه اینها به خود شما بستگی دارد در مدل های گوناگونی که به فروش می‌رسد تنوع بسیاری وجود دارد حتماً مدل های مختلف را مشاهده کنید سپس اقدام به خرید کنید

Comprehensive guide to buying women clothing1 - راهنمای جامع خرید لباس زنانه

لباس هایی که در خانه باید بپوشید

راهنمای خرید لباس زنانه و لباس هایی که در خانه باید بپوشید

عنوان بالا یک عنوان بسیار کلی است شما می توانید هر نوع لباسی بپوشید اما یکی از لباس های راحت زنانه که بسیاری از خانم‌ها به‌خصوص در فصل‌های گرم از آن استفاده می‌کنند پیراهن است پیراهن هایی با جنس نخی می تواند یک انتخاب بسیار مناسب باشد همچنین ست تاپ و شلوارک زنانه نیز می تواند انتخاب بسیار خوبی برای روزهای گرم و زمستان باشد

ست بلوز و شلوار زنانه می تواند یک انتخاب بسیار خوب برای فصل‌های سرد باشد تیشرت زنانه نیز لباس راحتی است که شما می توانید در بیشتر فصل ها از آن استفاده کنید

البته سردی هوا باعث می شود که به جای از پلیور استفاده کنیم شلوار راحتی زنانه نیز انتخابی است که برای فصل های گرم مناسب است در فصل‌های سرد می توانید از شلوارهای گرمکن زنانه استفاده کنید

چند نکته کاربردی در رابطه با خرید لباس زنانه

استانداردهای اندازه بین طراحان الگوها و تولیدکنندگان متفاوت است

برای خانم ها اندازه گیری ها شامل قد شانه ها کمر باستن و اندازه دور سینه ها می باشد

علاوه بر این بسیاری از لباس های زنانه برای شکل استاندارد ساعت شنی ساخته شده اند در صورتی که همه افراد به این شکل نیستند

سیستم سایز بندی کوچک متوسط بزرگ فوق العاده بزرگ استانداردی ندارد و این گونه لباس ها را خرید نکنید

بزرگترین قسمت بدن را مبنای خرید لباس های خودتان قرار بدهید

 

 

منبع: پابزی




تاریخ: سه شنبه 18 خرداد 1400برچسب:,
ارسال توسط مدیر وبلاگ

مقداری از پولی که با عرق جبین به دست آورده‌ایم، صرف خرید لباس می‌شود. پس بهتر است یاد بگیریم به بهترین نحو لباس بخریم. به نظر شما خرید لباس به صورت حضوری بهتر است یا آنلاین؟

 

ساعت‌ها وقت گذاشته و چند مغازه و فروشگاه را زیر پا گذاشته‌اید تا لباس بخرید. هم خسته‌اید و هم حس خوبی دارید. اما اگر وقتی به خانه رسیدید ببینید لباسی که خریده‌اید برایتان مناسب نیست یا بی‌کیفیت‌تر از آن است که ارزش خرید داشته باشد، چه می‌کنید؟ اگر خرید شما حاصل ساعت‌ها بالا و پایین کردن وب‌سایت فروشگاه‌های آنلاین مختلف باشد چطور؟ برای تجربه نکردن این احساسات ناخوشایند، پیشگیری بهتر از درمان است! به همین منظور در این مقاله سعی کرده‌ایم دو راهنمای خرید لباس برای خرید حضوری و خرید آنلاین را برای شما آماده کنیم. با ما همراه باشید.

راهنمای خرید لباس به صورت حضوری

خرید لباس و گشت زدن در فروشگاه‌ها جزو تفریحات مورد علاقه اکثر افراد است. ما نمی‌خواهیم فقط در فروشگاه‌ها گشت بزنیم و لباس‌هایی را که قصد خریدشان را نداریم تن بزنیم، بلکه می‌خواهیم طبق استراتژی و راهنمای خرید لباس به بهترین نحو خریدمان را انجام دهیم. پس طبق راهنمای زیر پیش می‌رویم.

 

خرید لباس آنلاین

 

بودجه خرید لباس

در مورد بودجه خرید لباس تصمیم‌گیری کنید. البته میزان بودجه به لباس‌هایی که نیاز دارید نیز بستگی دارد.

انتخاب فروشگاه

بررسی کنید بر اساس نیاز شما از کدام فروشگاه‌ها باید بازدید کنید. ممکن است شما به دنبال یک لباس به خصوص باشید یا به چند لباس روزمره نیاز داشته باشید.

اقلام مورد نیاز

لیستی از آنچه می‌خواهید یا نیاز دارید تهیه کنید و طبق همان جلو بروید. برخی لباس‌ها مانند لباس ورزشی را باید از فروشگاه مربوط به آن بخرید، ولی اگر لباسی خاص و متفاوت می‌خواهید به فروشگاه‌های برند معتبر مراجعه کنید. سر زدن به یک فروشگاه اینترنتی لباس هم می‌تواند به شما ایده بدهد

 

پوشیدن لباس راحت هنگام خرید

هنگام خرید، راحت لباس بپوشید. لباسی بپوشید که احساس خوبی به شما می‌دهد و کفش‌هایی به پا کنید که راحت پوشیده شوند و راحت از پا دربیایند. قبل از خرید چیزی بخورید تا به دلیل گرسنگی در خریدتان عجله نکنید. یک بطری آب و میان وعده همراه داشته باشید.

نکات خرید لباس

به احساسات خود اعتماد کنید

اجازه دهید چشم‌هایتان شما را راهنمایی کنند. به شهود خود اعتماد کنید و به خرید لباس‌هایی فکر کنید که به‌طور خودکار به آن‌ها جذب می شوید؛ زیرا با پوشیدن آن لباس احساس خوبی خواهید داشت.

یک دست لباس کامل

به یک دست لباس کامل فکر کنید. در مورد لباس‌های دیگری که در کمدتان دارید و می‌توانید با این لباس بپوشید فکر کنید تا بتوانید یک دست لباس کامل داشته باشید و لباس جدیدتان در کمد باقی نماند.

کل فروشگاه را بگردید

به کل فروشگاه نگاه کنید. حتی اگر در همان چند رگال اول چند لباس مورد علاقه‌تان را پیدا کردید، باز هم کل فروشگاه را ببینید. می‌توانید خرید را از انتهای فروشگاه شروع کنید.

 

راهنمای خرید لباس مجلسی

 

انتخاب بهترین ها

لباسی را بخرید که در آن احساس راحتی می‌کنید و کاملا اندازه و مناسب شماست. اگر از یک رنگ چند کت دارید، رنگ دیگری را انتخاب کنید.

برچسب های لباس

به برچسب‌ها توجه کنید. توجه به برچسب‌ها شما را از روش نگهداری آن لباس آگاه می‌کند؛ مثلا اگر لباسی باید فقط خشک‌شویی شود و شما علاقه‌ای به این کار ندارید، به خرید لباس مورد نظر فکر نکنید.

کمک گرفتن از فروشنده ها

از یک فروشنده کمک بخواهید تا در پیدا کردن لباس یا سایز مناسب شما کمکتان کند. حواستان باشد مهربان و مودب باشید؛ اما اگر فروشنده کالایی را پیشنهاد داد، اطمینان حاصل کنید که آن را دوست دارید و قیمت آن برای شما خوب است. به خاطر داشته باشید که فروش کالاها وظیفه آن‌هاست؛ بنابراین چیزی را به این دلیل که فروشنده می‌گوید عالی است نخرید.

راهنمای خرید لباس مجلسی

 

 

بازرسی لباس

اطمینان حاصل کنید که لباس به خوبی دوخته شده است و پارچه آن از کیفیت بالایی برخوردار است. به دقت نگاه کنید تا مطمئن شوید هیچ لکه یا پارگی روی لباس نیست و از وجود همه قسمت‌های آن مانند دکمه‌ها اطمینان حاصل کنید. درزها، زیپ‌ها و غیره را بررسی کنید تا مطمئن شوید که از کیفیت خوبی برخوردار هستند. اگر بستن زیپ سخت است یا نخ‌های زیادی از دوخت خارج می‌شوند، آن لباس را خریداری نکنید.

سایز لباس

روی اندازه بودن لباس تمرکز کنید. هنگام استفاده از آینه‌های موجود در اتاق پرو همه حالت‌های نشسته، ایستاده و کشش و هر زاویه‌ای را بررسی کنید. اگر در هنگام پوشیدن راحت نیستید، از خرید لباس مورد نظر چشم‌پوشی کنید. فقط لباس‌هایی را بخرید که اکنون مناسب شما باشد. اندازه دیگری را به این امید که یک روز در آن جا خواهید گرفت خریداری نکنید؛ چون آن لباس در کمدتان آویزان خواهد ماند.

راهنمای خرید لباس زنانه

راهنمای خرید لباس به صورت آنلاین

مزایای خرید آنلاین بر کسی پوشیده نیست. صرفه‌جویی در وقت و هزینه، حق انتخاب بیشتر و امکان مقایسه کالاهای مشابه و قیمت‌ها در فروشگاه‌های مختلف از این جمله است. در این بخش مراحل خرید لباس به صورت آنلاین ذکر شده است.

اندازه تان را بدانید

اندازه می‌تواند بر اساس نام تجاری متفاوت باشد؛ بنابراین ایده خوبی است که قبل از خرید آنلاین، اندازه‌گیری‌های خود را انجام دهید. بسیاری از تولیدکنندگان نمودار اندازه‌ای در وب‌سایت خود دارند؛ بنابراین آن را بررسی کنید تا قبل از خرید یک کالا مطمئن شوید سایز مناسب را انتخاب می‌کنید. در ادامه مقاله می‌توانید جدول‌های تبدیل سایز را مشاهده کنید.

 

مقایسه قیمت در فروشگاه های مختلف

در فروشگاه‌های مختلف بگردید و از چند جا قیمت بگیرید. یکی از ویژگی‌های خرید آنلاین راحت بودن آن است. پیدا کردن چندین فروشنده برای یک کالا کار ساده ای است. اگر به دنبال یک مورد یا مارک خاص هستید، برای آن مورد وب را جستجو کنید. با این کار می‌توانید نتایج زیادی را برای همین مورد به دست آورید که باعث می‌شود بتوانید قیمت‌ها را مقایسه کنید و بهترین قیمت‌ها را پیدا کنید.

خواندن نظرات کاربران

مدتی را صرف خواندن نظرات و انتقادات سایر مشتریان کنید تا بدانید که هنگام دریافت بسته‌تان چه چیزی در انتظار شماست. سایر مشتریان می‌توانند به شما اطلاع دهند که کالا یا اندازه آن چیزی که در تبلیغات به نظر می‌رسد نبوده یا اینکه آیا کیفیت آن بالا بوده است یا پایین.

راهنمای خرید لباس تابستانه

مرجوع کردن کالا

سیاست مرجوع کردن کالا را مطالعه کنید. از آنجا که نمی‌توانید مواردی را که آنلاین پیدا می‌کنید امتحان کنید، اطمینان حاصل کنید که فروشگاهی که از آن خرید می‌کنید سیاست مرجوع کردن خوبی دارد. اطمینان حاصل کنید که اگر لباس متناسب نبود، می‌توانید آن را پس بدهید. همچنین برای کاهش هزینه‌ها به دنبال ارسال رایگان باشید.

هزینه ارسال

هزینه ارسال را در نظر بگیرید. ممکن است تمایل زیادی به خرید یک لباس داشته باشید، اما هزینه ارسال آن زیاد باشد و در مجموع بیشتر از مبلغی شود که شما می‌خواهید برای خرید آن لباس هزینه کنید. هزینه ارسال را برای هر مورد و هر فروشگاهی که می‌خواهید از آن خرید کنید ببینید. برخی فروشگاه‌ها اگر بیش از مبلغ خاصی خرید کنید، در هزینه ارسال به شما تخفیف می‌دهند؛ بنابراین چند کالای مورد نظرتان را از همان فروشگاه خریداری کنید.

 

کدهای تخفیف

کدها و کوپن‌های تخفیف را پیدا کنید. کوپن‌ها همیشه در وب‌سایت فروشگاه تبلیغ نمی‌شوند. برای یافتن کوپن‌های تولیدکننده و همچنین تامین‌کننده وب را جستجو کنید. ممکن است بتوانید برای کالای مشخص و همچنین فروشگاه خاصی کوپن پیدا کنید.

 

امتحان کردن لباس

به محض دریافت لباس آن را امتحان کنید. برخی از فروشگاه‌ها در سیاست مرجوع کردن کالا به زمان حساس هستند و شما نمی‌توانید لباس جدید را هفته‌ها در کمد آویزان کنید قبل از اینکه متوجه شوید خیلی بزرگ است. به محض دریافت خریدتان لباس‌ها را امتحان کنید تا متوجه شوید آیا لازم است آن‌ها را مرجوع کنید یا می‌توانید آن‌ها را نگه دارید.

برگه های بسته بندی

همه راهنمایی‌ها و برگه‌های بسته‌بندی را نگه دارید. یک پوشه درست کنید و یا مکانی را برای ذخیره تمام رسیدها و برگه‌های بسته‌بندی خرید آنلاین خود انتخاب کنید. با این کار بازگرداندن موارد در صورت لزوم برای شما آسان‌تر می‌شود. همچنین می‌دانید چقدر هزینه کرده‌اید و چه فروشگاه یا سایت‌هایی را بهتر است پیگیری کنید.

جدول های تبدیل سایز

استفاده از جدول‌های زیر به سادگی امکان‌پذیر است. اگر اندازه گرفتن برایتان مشکل است، می‌توانید از یکی از لباس‌های متناسبتان استفاده کنید.

 

انگلستان / استرالیااروپاآمریکادور سینه (سانتی‌متر)دور کمر (سانتی‌متر)دور باسن (سانتی‌متر)
4 32 0 81 63 89
6 34 2 83.5 65.5 91.5
8 36 4 86 68 94
10 38 6 88.5 70.5 96.5
12 40 8 93.5 75.5 101.5
14 42 10 98.5 80.5 106.5
16 44 12 103.5 85.5 111.5
18 46 14 108.5 90.5 116.5
20 48 16 113.5 95.5 121.5
22 50 18 119.5 101.5 127.5
24 52 20 125.5 107.5 133.5

همچنین از جدول زیر هم می‌توانید استفاده کنید.

اروپادور سینه (سانتی‌متر)دور کمر (سانتی‌متر)دور باسن (سانتی‌متر)
XS / 36 81 63 88.5
S / 38 86 68 93.5
M / 40 91 73 98.5
L / 42 96 78 103.5
XL / 44 101 83 108.5

خرید آنلاین لباس

هیچ کس نمی‌خواهد پولش را دور بریزد و لباسی بخرد که خیلی زود از خرید آن پشیمان شود. خرید لباس می‌تواند سرسری و به سرعت یا با صرف وقت و توجه ویژه انجام شود. می‌توان تنها با یک معیار مثلا زیبایی یا قیمت لباس آن را انتخاب کرد یا آن که به مجموعه‌ای از معیارها مانند کیفیت پارچه، کیفیت دوخت، متناسب و اندازه بودن لباس، مدل، قیمت و … دقت کرد. شما در خرید لباس به چه نکاتی توجه می‌کنید؟ 

 

منبع: پلاز 




تاریخ: سه شنبه 18 خرداد 1400برچسب:,
ارسال توسط مدیر وبلاگ

با استایل صورتی جذاب به نظر برسید!

 

با استایل صورتی جذاب به نظر برسید!

با استایل صورتی جذاب به نظر برسید! صورتی رنگی است که در هر شکل و اندازه ای وجود دارد. این به طور خودکار صورت شما را گرم می کند و در نهایت جذابیت و زنانه بودن را به ظاهر شما می بخشد. افراد مشهور و مدل ها همیشه و در همه جا تکه هایی از لباس صورتی را به استایل خود قرار می دهند ، از استایل های خیابانی گرفته تا کت های مخصوص پیاده روی تا بتوانند از مزایای این رنگ زیبا و جالب بهره مند شوند.

با استایل صورتی جذاب به نظر برسید!استایل صورتی جذاب

با این حال ، رنگ صورتی با وجود مزایای آن ، همیشه آنقدر بدشانس بوده است که یا رنگی کودکانه به حساب می آید یا رنگی است که فقط باید در لباس شاهزاده خانمهای دیزنی لند استفاده شود.

هر خانمی که تنها 5 سال از سن بلوغش گذشته برای اضافه کردن لباس صورتی به استایلش بی‌میل است زیرا می‌ترسد بیش را حد دخترانه یا بچگانه به نظر برسد. صورتی به دلیل پویایی و شهرت بدی که دارد، می‌تواند برای سِت کردن کمی سخت باشد.

البته این بدان معنا نیست که شما باید لباس های صورتی خود را در کمد خود بسته بندی کنید. روش های زیادی وجود دارد که می توانید از لباس صورتی به عنوان یکی از لباس های مورد علاقه خود در سبک خود استفاده کنید و در عین حال شیک و باوقار به نظر برسید.

با استایل صورتی جذاب به نظر برسید!

1. رنگهای خنثی اضافه کنید

رنگ صورتی به تنهایی می‌تواند رنگ غالبی باشد. به منظور جلوگیری از داشتن ظاهری که در آخر بیش از حد رنگ درون خود دارد، مقداری رنگ خنثی به استایل صورتی خود اضافه کنید.

یکی از بهترین موارد در مورد رنگ صورتی این است که تقریباً هر رنگی را تکمیل می کند. مشکی، سفید ، آب تیره و بژ همه از رنگ های عالی برای انتخاب به عنوان یک رنگ خنثی برای لطیف کردن لباس های صورتی شما هستند. ترکیب رنگ های خنثی و صورتی در یک استایل به شما کمک می کند تا متعادل تر و باوقارتر به نظر برسید.

با استایل صورتی جذاب به نظر برسید!

2. آرایش صورتی انجام دهید

اگر در پوشیدن شلوار جین صورتی تیره یا بلوز صورتی روشن تردید دارید ، سعی کنید به جای آن کمی صورتی به آرایش خود اضافه کنید. تمام آرایش های صورتی زنانه و مناسب هر خانمی است.

علاوه بر این ، آرایش صورتی دارای تناژ کافی برای گرم کردن پوست شما است ، بنابراین می توانید از رنگ صورتی در ظاهر خود استفاده کنید بدون اینکه تمام لباس های شما صورتی باشد.

سایه چشم ، رژگونه و رژ لب صورتی به آرایش خود اضافه کنید. سعی کنید از سایه های مختلف یک رنگ در آرایش خود استفاده کنید تا آرایش منسجم و یک دستی داشته باشید که شبیه آرایش دلقک ها نباشد.

با استایل صورتی جذاب به نظر برسید!

اطمینان حاصل کنید که نوع صورت شما در آرایش مکمل رنگ پوست شما است. اگر احساس می کنید روحیه ماجراجویانه و شجاعی دارید و می خواهید آرایش صورتی شما خاص باشد می توانید از خط چشم صورتی استفاده کنید. در این حالت باید بقیه آرایش خود را ساده و خنثی نگه دارید تا خط چشم صورتی شما در مرکز توجه قرار گیرد.

3. صورتی مناسب را انتخاب کنید

همه سایه های صورتی یکسان نیستند. انتخاب رنگ صورتی مناسب برای رنگ پوست بی نظیر بسیار مهم است. اینکه چه رنگ صورتی برای شما مناسب است به رنگ طبیعی پوست شما بستگی دارد. بیشتر پوست ها به رنگ صورتی ، زرد یا طبیعی هستند.

اگر در مورد رنگ پوست خود مطمئن نیستید ، راهی آسان برای فهمیدن آن وجود دارد. فقط به رگهای زیر مچ دست خود نگاه کنید. رگهایی که به رنگ آبی هستند معمولاً به این معنی است که پوست شما ته رنگ صورتی دارد ، در حالی که رنگ سبز رنگ زرد را نشان می دهد.

با استایل صورتی جذاب به نظر برسید!

اگر هر دو رنگ رگ زیر مچ وجود دارد ، یا شما نمی توانید به طور دقیق سبز یا آبی رگ های خود را تشخیص دهید ، به احتمال زیاد رنگ پوست طبیعی است. لباس های صورتی روشن برای خانم هایی با پوست روشن مناسب است ، در حالی که صورتی مرجانی برای پوست های روشن با رنگ زرد مناسب است.

خانم‌هایی که رنگ پوستشان معمولی است باید رنگ‌های صورتی طیبعی با ته‌رنگ قرمز را انتخاب کنند و نه ته‌رنگ آبی. خانم‌های با پوست تیره می‌توانند بدون هیچ دردسری از رنگ‌های پررنگ و جسورانه صورتی با ته‌رنگ‌های بنفش یا آبی استفاده کنند.

4. خانم بودن رو با استایل شیک ترکیب کنید

صورتی خودش می تواند یک رنگ کاملا زنانه باشد. اگر می ترسید ظاهر صورتی شما بیش از حد دخترانه و شبیه باربی باشد می توانید به راحتی ظاهر دخترانه لباس صورتی خود را خنثی کنید.

جنس‌های مختلف پارچه می‌تواند توجه‌ها را مقداری از لباس صورتی استفاده شده در استایلتان دور کند. کت چرم، بلوز توری یا شلوار جین پاره راه‌هایی مناسب برای شیک کردن استایل صورتی و زنانه شماست.

استایل صورتی

5. لباس های صورتی طرح دار را انتخاب کنید

پوشیدن لباس های یک دست صورتی ترسناک به نظر می رسد.به جای اینکار می‌توانید لباس‌های طرح‌دار صورتی رنگ بپوشید. یک پیراهن، رامپر یا بلوزی را انتخاب کنید که عمدتاً دارای طرح‌های صورتی است.

پوشیدن لباس های طرح دار صورتی این امکان را برای شما فراهم می کند که استایل صورتی شیک داشته باشید بدون اینکه احساس کنید لباس های خود را مستقیم از کمد عروسک باربی بیرون آورده اید.

لباس های طرح دار صورتی رنگ صورتی استفاده شده در لباس های شما را خنثی می کند و به شما اجازه می دهد بدون تمرکز روی ظاهر خود از این رنگ زیبا استفاده کنید. سعی کنید رنگ های خنثی و صورتی را در کنار هم در یک لباس طرح دار داشته باشید.

استایل صورتی

بلوز ، پیراهن یا دامن یا حتی شلواری را انتخاب کنید که هم صورتی باشد و هم رنگ خنثی ، مانند مشکی یا آبی. رنگ خنثی آن باعث می شود ظریف تر به نظر برسد در حالی که صورتی هنوز درخشندگی خود را حفظ می کند.

6.رویه لباس صورتی بپوشید

اگر می خواهید از رنگ صورتی در استایل خود استفاده کنید اما مطمئن نیستید که چگونه این کار را انجام دهید انتخاب یک لباس صورتی همیشه انتخاب خوبی برای شماست.

یک رویه لباس صورتی بلافاصله پویایی رنگ صورتی را، بدون اینکه به صورت کامل به آن غلبه کند، به استایل شما می‌دهد. بعلاوه، اگر شما در ژاکت صورتی روشن خود احساس راحتی نکنید، تنها کاری که باید انجام دهید این است که آن دربیاورید و حتی لازم نیست که لباس‌های خود را عوض کنید.

به این صورت هیچ چیز را از دست نمی‌دهید. کار خود را با انتخاب لباس اصلی رنگ خنثی شروع کنید و سپس روی آن رویه صورتی بپوشید. یک کت سنگ شور شده صورتی یا کاردیگان بافتنی ضخیم می‌توانند انتخاب‌های خوبی باشند. حتماً زمینه لباس خود را با اضافه کردن انواع جنس‌ها و بافت‌ها متعادل نگهدارید.

استایل صورتی

7. صورتی ملانیا را فراموش نکنید

صورتی ملانیا در حال حاضر یکی از شیک ترین رنگ های صورتی است. این رنگ هاله ای از هلویی دارد که بسیار نزدیک به رزگلد است. این رنگ صورتی بسیار ملایم است و هرگز کودکانه یا خیلی دخترانه به نظر نمی رسد.

با این حال برخلاف سایر رنگهای صورتی کم رنگ ، هنوز هم دارای تناژ گرم است. رنگ های صورتی روشن یا پررنگ را فراموش کنید. در عوض با انتخاب لباس های ملانین صورتی روشن به سراغ این رنگ صورتی مرسوم بروید.

استایل صورتی

با استایل صورتی جذاب به نظر برسید!

استایل صورتی

سخن آخر:

هیچ زنی نباید از پوشیدن رنگ صورتی ترس داشته باشد. برای استفاده از لباس های صورتی موجود در کمد لباس شما تنها کاری که باید انجام دهید این است که به خود بیاموزید که چگونه صورتی هوشمندانه بپوشید. همه خانم ها باید بیاموزند که چگونه رنگ صورتی زیبا و چشمگیر را بپذیرند و همچنین چگونه از آنها در سبک شخصی خود به زیبایی استفاده کنند.

 




تاریخ: دو شنبه 17 خرداد 1400برچسب:,
ارسال توسط مدیر وبلاگ

 

چند اشتباه مهم که در استایل مردانه به آن توجه نمی کنید : اگر به عکس های قدیمی خود نگاهی بیندازید ، متوجه خواهید شد که گاهی اوقات در نحوه لباس پوشیدن انتخاب های بدی دارید ، اما بدترین چیزی که تابحال پوشیده اید چیست؟

چند اشتباه مهم که در استایل مردانه به آن توجه نمی کنید

 

اشتباه مهم در استایل مردانه

نگران نباشید ، همه ما در گذشته چنین اشتباهاتی مرتکب شده ایم. به عنوان یک مرد ، اگر می خواهید همیشه زیبا به نظر برسید و استایل مردانه خود را حفظ کنید ، باید از پوشیدن برخی لباس ها خودداری کنید. در این مقاله ، ما این اشتباهات را جمع آوری کرده ایم.

لباس مناسب با فرم بدن و استایل خود نقش مهمی در خوشتیپ بودن شما نقش دارد به همین دلیل باید به برخی نکات مهم توجه کنید تا بهترین استایل خودتان را داشته باشید پس تا آخر این مقاله همراه تیپزا باشید.1. تی شرت تایپوگرافی خنده دار

وقتی شعار یا متن خاصی را روی یک تی شرت می بینید ، ممکن است فکر کنید که این موضوع خنده دار است ، اما اینگونه نیست. همه ما ممکن است این تی شرت ها را بخاطر خوشمزه بودن آنها بخریم ، اما ممکن است دیگران این تی شرت ها را نداشته باشند.

به یاد داشته باشید که پوشیدن این نوع تی شرت ها به زمان و مکان نیاز دارد و باید آنها را در خانه بپوشید تا حس شوخ طبعی داشته باشید. پوشیدن این تی شرت ها در مکان های عمومی جالب به نظر نمی رسد.

چند اشتباه مهم که در استایل مردانه به آن توجه نمی کنید

2. استفاده بیش از حد از اکسسوری (به خصوص دستبند)

استفاده از اکسسوری برای آقایان می تواند یک ویژگی باشد اما نباید اغراق کرد. برخی از آقایان 15 مدل دستبند چرمی و فلزی با ساعت دارند.

آنها همچنین از کراوات ، دستمال جیبی، دستمال سر و دکمه سر آستین با هم استفاده می کنند و این ممکن است طاقت فرسا به نظر برسد. از این اکسسوری باید به شکلی ظریف استفاده شود تا نشانه ای از شخصیت و استایل شما باشد.

چند اشتباه مهم که در استایل مردانه به آن توجه نمی کنید

3. کفش های پنجه مربعی

این کفش ها بیشتر در مارک های ارزان و بی کیفیت یافت می شوند. مارک های معروف معمولاً از این طرح در کفش های مردانه استفاده نمی کنند و اگر این مدل کفش را می پوشید ، در واقع دیگران را در مورد کیفیت پایین کفش های خود فریاد می زنید.

کفش در استایل مردانه بسیار مهم است و بهتر است در انتخاب آن بسیار زیرک باشید.

چند اشتباه مهم که در استایل مردانه به آن توجه نمی کنید

4. شلوارک تا پایین زانو

این چهارمین اشتباه در استایل آقایان است. اگر در تعطیلات تابستانی یا در یک جمع راحت و دوستانه قرار دارید ، بهتر است اندازه شلوارک خود را کمی بالای زانو درنظر بگیرید.

دلیل بد بودن آن این است که هیچ ارتباطی با کفش ندارد و باعث می شود بدن شما زشت به نظر برسد ، اما وقتی اندازه مناسب باشد به خوبی با کفش های کتانی ترکیب می شود.

چند اشتباه مهم که در استایل مردانه به آن توجه نمی کنید

5- لباسهای خیلی تنگ یا آزاد

تناسب اندام مهمترین اصل برای بهتر بودن استایل آقایان است وقتی لباس شما مناسب شما نباشد ظاهر خوبی نخواهید داشت.

برخی از مردان که اندام عضلانی دارند از لباس های بسیار تنگ برای نشان دادن عضلات خود استفاده می کنند ، اما در واقع این تأثیر منفی دارد. این مورد در مورد مردان دارای اضافه وزن نیز صدق می کند.

آنها سعی می کنند با پوشیدن لباس های قواره بزرگ اضافه وزن شان را مخفی کنند اما این نیز تاثیر منفی دارد. بنابراین همیشه سعی کنید لباسی انتخاب نمایید که دقیقا اندازه شماست.

6.تی شرت یقه هفت باز

این تی شرت ها معمولاً توسط مردان عضلانی نیز استفاده می شود که هنوز هم انتخاب اشتباهی است. هیچ کس تی شرت هفت یقه را دوست ندارد.

این نوع تی شرت ها در گذشته مد بودند اما حالا باید از پوشیدن آنها خودداری کنید. اگر تی شرت های یقه هفت را دوست دارید ، سعی کنید مدلی را انتخاب کنید که خیلی باز نباشد.

اشتباه استایل مردانه

7. پیراهن های براق (مخصوصاً در مهمانی های شبانه)

پیراهن های براق یکی از آن لباس هایی است که زمانی مد بوده اما اگر اکنون یکی از آنها را دارید بهتر است هرچه زودتر از شر آن خلاص شوید. پوشیدن این پیراهن ها در روشنایی روز نشان می دهد که براقیت کمتری دارند اما وقتی شب آنها را می پوشید چشم ها را بیش از حد تحریک می کند.

اگر می خواهید توجه کسی را به خود جلب کنید ، پوشیدن پیراهن براق گزینه مناسبی نیست. این پیراهن ها تأثیر منفی دارند و شما را به استایل قدیمی نشان می دهند.

اشتباه استایل مردانه

8.کفش های دلقکی

این به کفش های نوک تیز و کشیده اشاره دارد و مانند کفش های چهارگوش ، نباید این مدل کفش ها را خرج کرد. کسانی که در مقایسه با قد و قد کوتاه پا دارند ممکن است این مدل کفش را دوست داشته باشند اما این انتخاب اشتباهی است. یک جفت کفش زشت می تواند به راحتی تمام استایل مردانه شیک شما را نشان دهد.

اشتباه استایل مردانه

9. صندل و جوراب (مخصوصاً جوراب سفید)

این اشتباه واضح است و باید از آن اجتناب شود. ممکن است بخواهید کنار استخر یا ساحل صندل بپوشید اما تحت هیچ شرایطی جوراب نپوشید.

10. آرم های تجاری بزرگ

اگر می خواهید برای مارک های مختلف هزینه زیادی بپردازید ، مجبور نیستید مارکی را انتخاب کنید که نشان بزرگتری داشته باشد. همه ما ممکن است مارک خاصی را دوست داشته باشیم اما وقتی از آرم های بزرگ استفاده می کنید

گویی می خواهید ثروت خود را مجبور به چشم دیگران کنید. هیچ کس دوست ندارد خودنمایی کند ، بنابراین بهتر است مارکی را انتخاب کنید که دارای یک آرم تجاری کوچک و ظریف باشد.11. شلوار جین گشاد و کیسه ای

شاید دیده باشید افرادی در خیابان با شلوار جین گشاد پوشیده اند. لباس زیر آنها معمولاً به دلیل پایین بودن شلوارشان قابل مشاهده است و هیچ کس دوست ندارد این عکس را تماشا کند. بنابراین نیازی به توصیه ما نیست که برای خرید چنین شلوار جینی پول خود را هدر ندهید.

12. بیرون انداختن پیراهن از شلوار

این اشتباه دیگری است که برخی از مردان مرتکب می شوند. اگر استایل شما رسمی است ، قطعاً باید پیراهن خود را داخل شلوار قرار دهید ، اما اگر ظاهر رسمی ندارید ، ترک یا عدم ترک پیراهن به برش بستگی دارد. پیراهن های کوتاه یا بلند به شما می گویند که با آن چه کار کنید.

برداشتن پیراهن از روی شلوار معمولاً ظاهری شلخته و نامرتب ایجاد می کند که می تواند روی دیگران تأثیر منفی بگذارد.

اشتباه استایل مردانه

 




تاریخ: دو شنبه 17 خرداد 1400برچسب:,
ارسال توسط مدیر وبلاگ

چگونه استایل شیک داشته باشیم

نحوه لباس پوشیدن، ست کردن لباس‌ها، مدل مو و استفاده از اکسسوری‌ها تمام آن چیزی است که استایل شما را خواهد ساخت. کافی است متناسب با شرایط و هویت خودتان، نوع پوشش و طریقه استفاده از اکسسوری را بدانید؛ آن وقت است که نیازی به پیروی از دنیای مد و ترندهای زودگذر ندارید بلکه استایل منحصر‌به‌فردی برای خود ساخته‌اید.

اگر قرار باشد در این نوشتار به این سوال پاسخ دهیم که چگونه استایل شیک داشته باشیم؟ باید به شما بگوییم دانستن چند نکته کلیدی شما را به آن استایل خوبی که در ذهنتان است نزدیک می‌کند تا بتوانید استایلی را ایجاد کنید که نه تنها آن را دوست دارید بلکه با شخصیت شما هماهنگ است. در ادامه همراه ما باشید.

استایل خوب مردانه

قطعا شما قرار نیست در لباس پوشیدن و راه رفتن از کسی تقلید کنید و می‌خواهید استایل خوب منحصربه‌فرد خودتان را هنگام راه رفتن داشته باشید. استایل خوب مردانه برای شما همان استایلی است که قرار است با آن احساس بهتری را تجربه کنید.

برای آنکه هنگام راه رفتن خوش استایل باشید، در مرحله اول باید استایل خوب خود را بسازید. پیش از انجام هر کاری باید به شناخت خودتان و شخصیت‌تان بپردازید. شما باید به این سوال پاسخ دهید که دوست دارید در نظر دیگران چگونه به نظر برسید؟ در لباس پوشیدن، سبک کلاسیک را ترجیح می‌دهید یا سبک مدرن را؟ لباس‌های رسمی را ترجیح می‌دهید یا لباس‌های راحت را؟

پس از پرده برداشتن از راز شخصیت‌تان، نوبت به شغل و جایگاه اجتماعی شما می‌رسد. اینکه در چه شغلی فعالیت دارید و جایگاه شما در اجتماع چیست، بر روی استایل شما تاثیرگذار خواهد بود. سبک زندگی‌تان سومین عامل تاثیرگذاری است که تعیین‌کننده‌ یک استایل خوب مردانه خواهد بود. آیا به دلیل موقعیت اجتماعی و موقعیت شغلی که دارید باید همیشه با یک استایل در جامعه حاضر شوید یا این استایل فقط در موقعیت‌های شغلی و بنابر تقاضای شغلتان با شما همراه خواهد بود؟آیا هر روز پیراهن چهارخانه مردانه به تن دارید یا پیراهن رسمی با کت شلوار؟

اندام شما، شکل بدن و سن هم از جمله عوامل مهم دیگری است که باید هنگام انتخاب استایل مناسب برای خود، در نظر بگیرید.

هر اندازه به فاکتورهایی که در پیدا کردن استایل خوب مردانه مناسب تاثیر می‌گذارد توجه کنید، انتخاب‌های هوشمندانه‌تری خواهید داشت و استایل بهتری را از خود به نمایش می‌گذارید.

یادتان باشد اعتماد‌به‌نفس جز جدایی‌ناپذیر استایل خوب شماست. هر اندازه استایل مناسبی داشته باشید ولی اعتماد‌به‌نفس نداشته باشید، نمی‌توانید جذاب به نظر برسید. گران‌قیمت‌ترین و زیباترین لباس‌ها بدون داشتن اعتماد‌به‌نفس به تن شما زیبا نخواهد بود و شما را جذاب نشان نخواهد داد.

نحوه زیبا راه رفتن

نحوه زیبا راه رفتن همان کاری است که باید انجام دهید تا هنگام راه رفتن استایل خوبی داشته باشید. زمانی‌که راه رفتن به حرکت روزمره تبدیل شده است دیگر کمتر کسی پیدا می‌شود که به نحوه راه رفتن خود فکر کند؛ چه برسد به اینکه بخواهد راه رفتن استاندارد را تمرین کند. جالب است بدانید تمامی کسانی که به دنبال کسب موفقیت در ارتباطات کاری و غیرکاری هستند به نحوه گام برداشتن، راه رفتن، نشستن و برخاستن خود فکر کرده‌اند و سعی می‌کنند استانداردهایی را رعایت کنند. در ادامه به برخی از معیارهای راه رفتن استاندارد اشاره شده است:

هنگام راه رفتن دو پا را نزدیک یکدیگر قرار دهید. این کار نه تنها برای سلامتی شما مفید است و از آسیب به کمر و پای شما جلوگیری می‌کند، باعث می‌شود هنگام راه رفتن استایل خوبی داشته باشید. در راه رفتن استاندارد باید نحوه جدا کردن قسمت‌های پای شما از زمین به این صورت باشد: ابتدا پاشنه را از روی زمین بلند کنید، بعد قسمت جلویی و در آخر انگشتان پا را از زمین جدا کنید. فاصله عرضی و طولی مناسبی بین پایی که از روی زمین بلند شده است با پایی که روی زمین قرار دارد، برقرار کنید.

برای زمین گذاشتن پایی که از روی زمین برداشته شده است، همان ترتیب را رعایت کنید یعنی اول پاشنه پا ، سپس کفی پا و در آخر انگشتان را روی زمین بگذارید. یادتان باشد تمام این کارها را باید به صورت ناخودآگاه انجام دهید. برای همین بهتر است تمرین راه رفتن استاندارد را از همین الان شروع کنید.فراموش نکنید که پوشش شما هم در این حوزه بسیار موثر است. جذابیت و راحتی یک شلوار پارچه ای و یک شلوار اسپورت مردانه متفاوت خواهد بود.

 

نحوه زیبا راه رفتن آقایان

زیبا راه رفتن، استایل خوب یک مرد را خواهد ساخت. هیچ چیز به اندازه ظاهری قابل اعتماد نمی‌تواند در اولین برخورد شما با افراد دیگر تاثیرگذار باشد. چه آن افراد، شریک کاری و چه شریک عاطفی شما باشند در برخورد اول شما را براساس ظاهر، استایل و نحوه راه رفتن، نشست و برخاست‌تان مقایسه خواهند کرد.

برای زیبا راه رفتن می‌توانید اصولی که در ادامه گفته شده است را رعایت کنید تا هنگام راه رفتن استایل خوبی داشته باشید:

  • سرتان را کمی رو به بالا نگه دارید؛

  • سر شانه‌ها و سینه‌ها نباید افتاده باشد، به عبارت دیگر قوز نکنید؛
  • گردنتان نباید به سمت جلو کش بیاید؛
  • استوار قدم بردارید.

 نحوه زیبا راه رفتن را تمرین کنید. برای انجام تمرین و رفع ایرادات خودتان کافی است با دوربین گوشی تلفن همراهتان از خودتان فیلم بگیرید و نحوه ایستادن و راه رفتن خودتان را بررسی کنید. از راه رفتن خودتان در شرایط و موقعیت‌های مختلف فیلم بگیرید، زمانی‌که با عجله حرکت می‌کنید، زمانی‌که فرصت کافی دارید و به آرامی گام برمی‌دارید، زمانی‌که ایستاده‌اید، زمانی‌که در حال سخنرانی هستید و... .

شما در هر موقعیت اجتماعی که باشید، با راه رفتن خود پیامی را از نوع شخصیت خود به دیگران انتقال می‌دهید. برای همین بهتر است اصول راه رفتن زیبا را رعایت کنید تا استایل خوبی هنگام راه رفتن داشته باشید و نه تنها ظاهری خوب و با اعتماد‌به ‌نفس از خودتان به نمایش می‌گذارید، سلامتی خود را حفظ ‌کنید و با دردهای پا، گردن و کمر خداحافظی ‌کنید.

 لباس‌هایی برای حفظ استایل خوب

لباس‌هایی برای حفظ استایل خوب

لباس‌هایی که می‌پوشید، استایل شخصی شما را خواهد ساخت. قطعا دوست ندارید لباسی بپوشید که متناسب با اندام شما نباشد و ظاهر شما را به زیبایی نشان ندهد اما گاهی ندانستن برخی اصول باعث می‌شود ناخواسته استایل شما آنطور که باید زیبا به نظر نرسد.در این میان ساده لباس پوشیدن هم بسیار موثر است.

شما به لباس‌هایی نیاز دارید که شانه‌هایتان را پهن‌تر نشان دهد تا هیکل‌تان مردانه نشان داده شود و جذاب به نظر برسید. نحوه لباس پوشیدن شما و پاکیزگی لباس‌هایتان، جذابیت شما را چند برابر می‌کند و موجب می‌شود هنگام راه رفتن استایل خوبی داشته باشید. در ادامه به چند نکته درباره لباس پوشیدن به شما یادآوری شده است تا به عنوان یک آقا در تمامی قرار ملاقات‌های کاری، خانوادگی و... جذاب به نظر برسید:

  • رنگ لباستان را متناسب را رنگ چهره و متناسب با اندامتان انتخاب کنید.
  • همیشه لباس‌هایتان را اتو کنید.
  • لباس‌هایی متناسب با اندامتان بپوشید.
  • پیش از آنکه از خانه خارج شوید، جلوی آینه بروید و لباس‌تان را خوب نگاه کنید.

علاوه بر در نظر گرفتن تمام نکاتی که گفته شد یادتان باشد لباس‌هایی که برای حفظ استایل خوب، مد هستند و در دوره‌ای طرفداران خاص خود را دارند پیشنهادی بیش برای شما محسوب نمی‌شوند. این شما هستید که انتخاب می‌کنید با چه لباسی در جامعه ظاهر شوید. قرار نیست مطابق با مد روزی که هماهنگ با استایل شخصی شما نیست، خودتان را زیر سوال ببرید؛ بلکه شما حق دارید درباره لباسی که می‌خواهید بپوشید خودتان تصمیم بگیرید.

خیاط، تولیدکننده و فروشنده لباس تنها می‌توانند براساس آنچه شما انتظار دارید، پیشنهاداتی را به شما ارائه دهند و شما تعیین‌کننده خواهید بود. کافی است به خودتان اعتماد کنید و با در نظر گرفتن استایل شخصی منحصر‌به‌فرد خودتان، همیشه جذاب به نظر برسید.مراجعی مانند فروشگاه اینترنتی پوشاک معتبر که راهنمای شما در حوزه انتخاب مناسب لباس و پوشاک هستند نیز میتوانند کار گشای این موضوع باشند.

 

منبع: ایلنا




تاریخ: دو شنبه 17 خرداد 1400برچسب:,
ارسال توسط مدیر وبلاگ

مدل کفش تابستانی,عکسهای مدل کفش تابستانی,عکس از مدل کفش تابستانیمدل کفش تابستانی مردانه

پا بعنوان قلب دوم انسان بسیار حساس است. مناسب نبودن کفش سبب بروز مشکلاتی مانند درد کمر و زانوها میشود که این کمردرد و زانودرد در هنگام تفریح و ورزش هم چنان بهمراه شماست. انتخاب یک مدل کفش تابستانی راحتی و سبک در تابستان که پا را خنک نگه دارد از اهمیت بسیاری برخوردار است.

مدل کفش تابستانی

سرپوش - خرید کفش تابستانی در فصل تابستان جزء اصلی ترین خریدهای خانم‌ها محسوب میشود. صرفا صندل و کفش های تابستانی در گرمای شدید فصل تابستان می تواند شما را کمی خنک نگه دارد. کفش های تابستانی در دو نوع اسپرت و مجلسی وجود دارند که باتوجه به سلیقه خود می توانید انتخاب کنید.

 

از انواع مدل کفش تابستانی می توان به لژ دار, پاشنه بلند, بند دار, لا انگشتی و بدون پاشنه اشاره نمود که هر کدام برای خانم‌ها و دختران جوان مدل های فوق العاده شیکی دارند. مدل صندل زنانه یا کفشی که برای تیپ تابستانی خود انتخاب می کنید، میتواند در تیپ شما تاثیر گذار باشد.

 

نکاتی در مورد مدل کفش تابستانی

> پیدا کردن یک مدل کفش تابستانی که دقیقا با پاها هم سایز باشد اندکی سخت است. در هنگام خرید صندل توجه کنید که نه خیلی تنگ باشند و نه در هنگام پوشیدن، فضای خالی زیادی در درون کفش بماند چونکه این امر به راحتی سبب میشود پوست پا تحریک شود و تاول بوجود آید. 

 

> اگر قصد دارید برای استفاده روزانه یک صندل داشته باشید باید محصولی که از مواد با کیفیت و درجه یک برای تولید صندل استفاده شده است، را انتخاب کنید. یک مدل کفش تابستانی با کیفیت باید از موادی نظیر الیاف طبیعی، لاستیک مقاوم دربرابر باکتری یا چرم مرغوب ساخته شده باشد.

 

> انواع مدل کفش تابستانی بگونه ای طراحی شده اند که در پاهایتان خوب بنظر برسند اما این موضوع به این معنی نیست که در مقایسه با سایر کفش ها راحت تر هستند. بدین ترتیب اگه قصد خرید یک صندل مناسب و راحت دارید باید مدل هایی را انتخاب کنید که پشتیبانی خیلی مناسبی از قوس کف پا داشته باشد و به خوبی این قسمت از پا را پوشش دهد و محکم نگه دارد. توجه به قوس کفش تابستانی، در حین خرید بسیار مهم است، یعنی کف کفش نباید کاملاً صاف و بدون قوس باشد. وجود قوس در کفش، مانع از خستگی های عضلانی و یا گرفتگی ها میشود. بطور معمول قسمت های وسط در بهترین کفش ها، ضخیم تر از سایر نقاط آن می باشد. همین طراحی باعث شده تا بخش های خالی کفش کاملاً پر شوند.

 

> انواع بسیار متنوعی از صندل های دخترانه و زنانه در بازار وجود دارد و نباید در هنگام انتخاب و خرید صندل زنانه فقط به مد روز بودن آن توجه کنید. از این جهت شکل و فرم پاهایتان را در هنگام خرید صندل زنانه و دخترانه در نظر بگیرید و یک مدل کفش تابستانی که در پاهای شما زیباتر بنظر می رسد و استایلتان را جذاب تر می کند، انتخاب کنید.

 

تصاویر مدل کفش تابستانی:

 

مدل کفش تابستانی پسرانه,مدل کفش تابستانی,جدیدترین مدل کفش تابستانی دخترانهمدل کفش تابستانی شیک

مدل کفش تابستانی مردانه,مدل کفش تابستانی شیک,مدل کفش تابستانیمدل کفش تابستانی دخترانه

مدل کفش تابستانی,تصاویر مدل کفش تابستانی,مدل کفش تابستانی زنانهمدل کفش تابستانی مجلسی

مدل کفش تابستانی جدید,مدل کفش تابستانی,انواع مدل کفش تابستانیمدل کفش تابستانی ساده

مدل کفش تابستانی دخترانه,مدل کفش تابستانی زیبا,مدل کفش تابستانیعکسهای مدل کفش تابستانی

مدل کفش تابستانی,مدل کفش تابستانی زیبا,مدل کفش تابستانی سادهپجدیدترین مدل کفش تابستانی دخترانه

مدل کفش تابستانی جدید,مدل کفش تابستانی,عکسهای مدل کفش تابستانیمدل کفش تابستانی زیبا

عکس از مدل کفش تابستانی,مدل کفش تابستانی زنانه,مدل کفش تابستانیتصاویر مدل کفش تابستانی

مدل کفش تابستانی,تصاویر مدل کفش تابستانی,مدل کفش تابستانی زیباانواع مدل کفش تابستانی

مدل کفش تابستانی ساده,مدل کفش تابستانی,جدیدترین مدل کفش تابستانی دخترانهعکس از مدل کفش تابستانی مردانه

انواع مدل کفش تابستانی,مدل کفش تابستانی پسرانه,مدل کفش تابستانیمدل کفش تابستانی جدید

مدل کفش تابستانی,مدل کفش تابستانی مردانه,مدل کفش تابستانی شیکتصاویر  مدل کفش تابستانی پسرانه

مدل کفش تابستانی شیک,مدل کفش تابستانی,مدل کفش تابستانی دخترانه مدل کفش تابستانی پسرانه

 

منبع: سرپوش




تاریخ: چهار شنبه 12 خرداد 1400برچسب:,
ارسال توسط مدیر وبلاگ

ست لباس اسپرت مردانه

شاید محدود افرادی باشند که به لباس‌های ترند سال علاقه‌ای نشان ندهند. واقعیت این است که اکثر افراد ترجیح می‌دهند لباس‌های خود را بر اساس ترند سال انتخاب کنند. ترکیب پیراهن ساده با شلوار جین، ترند لباس اسپرت مردانه امسال است که می‌توانید با استفاده از کتانی و یا نیم‌بوت‌های جیر استایل اسپرت خود را بسازید. در این ترکیب استفاده از ساعت‌های بلند فلزی و عینک آفتابی، می‌تواند جذابیت استایل شما را دو چندان نماید. توجه نمایید اگر برای ست لباس مردانه اسپرت از پیراهن استفاده می‌کنید، بهتر است آستین‌های پیراهن را تا بزنید تا استایل شما زیباتر از قبل شود.

 

از ترکیب تیشرت و پولوشرت غافل نشوید!

استایل اسپرت مردانه

زمانی که از ست لباس مردانۀ اسپرت صحبت می‌شود، تیشرت‌ها و پولوشرت‌ها را نمی‌توان از یاد برد. ست تیشرت با شلوار لی یکی از جذاب‌ترین ترکیب لباس‌های مردانه است که شما را جوان‌تر نشان می‌دهد. ترکیب پولوشرت با شلوار کتان و یا جین نیز از ست‌های پرطرفدار لباس مردانه است که به همراه کفش کالج یا کتانی بسیار چشمگیر و جذاب خواهد شد. در این ست لباس مردانه بهتر است از شلوارهای دمپا جذب استفاده کنید تا ترکیب مناسبی با تی‌شرت و کتانی بسازد. همچنین می‌توانید با استفاده از دستبند، گردنبند و عینک به‌عنوان اکسسوری، در مرکز توجهات قرار بگیرید.

 

ست لباس مردانه اسپرت با درخشش پیراهن راه‌راه!

پیراهن راه راه مردانه

پارچه‌های راه‌راه، همیشه یکی از جذاب‌ترین مدل‌هایی بوده که زیبایی لباس‌ها را چند برابر می‌کند. پیراهن راه‌راه مردانه به‌عنوان یک گزینۀ شیک در ست لباس اسپرت مردانه، انرژی استایل شما را بسیار بالا می‌برد و با ترکیب شلوار جین و کتان ست جذاب لباس اسپرت شما را درخشان جلوه می‌دهد. پارچه‌های راه‌راه قد افراد را بلندتر نشان می‌دهند؛ بنابراین اگر می‌خواهید قدبلند به نظر برسید می‌توانید این ست‌های شیک را انتخاب کنید.

ست پیراهن طرح دار و شلوار ساده!

پیراهن طرح دار مردانه

یکی دیگر از ست‌های پرطرفدار و جذاب لباس مردانۀ اسپرت، ترکیب جذاب پیراهن‌های طرح دار یا گل‌دار با شلوار کتان یا شلوار لی ساده است. استفاده از کفشِ کتانی در این ترکیب، می‌تواند این ست لباس را چشمگیر نماید.

 

جذابیت پلیور نازک در ست لباس مردانه اسپرت!

استایل مردانه با پلیور نازک

اگر از حالا به فکر لباس‌های پاییزۀ خود هستید، پیشنهاد می‌کنیم از ستِ پلیور نازک، پیراهن، شلوار جین و نیم‌بوت جیر استفاده کنید تا مثل همیشه بدرخشید و جذاب بمانید. این ترکیب لباس می‌تواند به‌عنوان یک استایل نیمه‌رسمی نیز شناخته شود. پیشنهاد می‌کنیم برای جذابیت هرچه بیشتر استایل خود، رنگ پلیور خود را با کفشی که می‌پوشید ست نمایید.

پیراهن جین؛ جذاب، اسپرت و محبوب!

پیراهن جین مردانه

پیراهن‌ جین مردانه از آن دسته پیراهن‌هایی است که استایل کژوال و جوان‌پسندی به شما هدیه می‌دهد. اگر برای ست جدید لباس اسپرت مردانۀ خود به دنبال یک انتخاب خاص هستید، پیشنهاد می‌کنیم ترکیب پیراهن جین، شلوار کتان و کفش یا کتانی را انتخاب کنید. این پیراهن‌ها معمولاً با لباس‌های سفید و مشکی، ست‌های جذابی را می‌سازند و شما را در کانون توجه قرار خواهند داد.

 

 

منبع: بانیمگ




تاریخ: چهار شنبه 12 خرداد 1400برچسب:,
ارسال توسط مدیر وبلاگ

در این مطلب ۱۵ مدل مانتو مجلسی ۲۰۲۱ – ۱۴۰۰ جدید و بسیار شیک دخترانه و زنانه را در انواع مدلهای بلند، کوتاه، کتی و جلوباز برای خانم های باکلاس آماده کردیم.

 

همان طور که گفتیم جدیدترین مدلهای مانتو مجلسی ۲۰۲۱ – ۱۴۰۰ را در طرح های بسیار لاکچری و رنگهای مختلفی از جمله مشکی و سفید را در این قسمت برای شما جمع آوری کردیم. در ادامه توجه شما را به دیدن این مدلهای بسیار زیبا جلب می نماییم.

جدیدترین مدل مانتو مجلسی سال ۲۰۲۱ – ۱۴۰۰ با طراحی بسیار شیک

جدیدترین مدل مانتو مجلسی سال ۲۰۲۱ – ۱۴۰۰ با طراحی بسیار شیک

جدیدترین مدل مانتو مجلسی سال ۲۰۲۱ – ۱۴۰۰ با طراحی بسیار شیک

طراحی مانتوها از تنوع بسیار بالایی برخوردار هستند اما به جرئت می‌توان گفت که یکی از ساده‌ترین و ابتدایی‌ترین انواع طراحی‌های مانتو، مدل‌های دو رنگ است.

مانتو دو رنگ به مانتوهایی گفته می‌شود که در دوخت آن‌ها از دو یا چند پارچه با رنگ‌های متفاوت استفاده شده است. ترکیب پارچه‌های رنگی همانند ترکیب رنگ‌های مختلف، از تنوع بیشماری برخوردار است.

از جمله مدل مانتو ترکیبی دو رنگ، مانتوهایی هستند که بر روی مچ آستین‌ها، دور یقه، قسمتی از بالا تنه یا کل آن رنگ‌های متفاوتی به کار رفته است.

انواع دیگر این مانتوها، مدل‌های هستند که از پارچه‌های طرح دار به صورت اشکال هندسی دوخته شده بر مانتو یا به شکل نوارهایی بر روی مچ، دور یقه و حاشیه‌ی مانتو استفاده می‌شود.

جدیدترین مدل مانتو مجلسی سال ۲۰۲۱ – ۱۴۰۰ با طراحی بسیار شیک

جدیدترین مدل مانتو مجلسی سال ۲۰۲۱ – ۱۴۰۰ با طراحی بسیار شیک

جدیدترین مدل مانتو مجلسی سال ۲۰۲۱ – ۱۴۰۰ با طراحی بسیار شیک

جدیدترین مدل مانتو مجلسی سال ۲۰۲۱ – ۱۴۰۰ با طراحی بسیار شیک

جدیدترین مدل مانتو مجلسی سال ۲۰۲۱ – ۱۴۰۰ با طراحی بسیار شیک

جدیدترین مدل مانتو مجلسی سال ۲۰۲۱ – ۱۴۰۰ با طراحی بسیار شیک

جدیدترین مدل مانتو مجلسی سال ۲۰۲۱ – ۱۴۰۰ با طراحی بسیار شیک

جدیدترین مدل مانتو مجلسی سال ۲۰۲۱ – ۱۴۰۰ با طراحی بسیار شیک

جدیدترین مدل مانتو مجلسی سال ۲۰۲۱ – ۱۴۰۰ با طراحی بسیار شیک

جدیدترین مدل مانتو مجلسی سال ۲۰۲۱ – ۱۴۰۰ با طراحی بسیار شیک

جدیدترین مدل مانتو مجلسی سال ۲۰۲۱ – ۱۴۰۰ با طراحی بسیار شیک

جدیدترین مدل مانتو مجلسی سال ۲۰۲۱ – ۱۴۰۰ با طراحی بسیار شیک

امیدواریم از جدیدترین مدلهای مانتو مجلسی ۱۴۰۰ که برایتان آماده کردیم استفاده لازم را برده باشید.

در صورتیکه هرگونه نظر یا پیشنهادی در مورد این مطلب دارید می توانید از طریق قسمت نظرات همین مطلب آن را با ما به اشتراک بگذارید.

 

منبع: نصرینو




تاریخ: چهار شنبه 12 خرداد 1400برچسب:,
ارسال توسط مدیر وبلاگ

 

خرید ساعت مچی,راهنمای خرید ساعت مچی

خرید ساعت مچی

 

ساعت یکی ازمهمترین اختراعات ساخت انسان است که برای اندازه گیری پراهمیت ترین بخش زندگی انسان یعنی زمان مورد استفاده قرار میگیرد و اندیشه ساخت این وسیله بی نظیر, تاثیرات فراوانی در زندگی انسان داشت. 

 

لغت clock  از زبان های مختلف منشا شده است. انسان با توجه به نیازش در دوران مختلف سعی کرد که ساعت هایی با کاربردهای متفاوت بسازد و رفته رفته از بدو اختراع ساعت ، ایده های متفاوتی برای نشان دادن زمان به ذهن بشر خطور کرد و با توجه به امکانات و کاربرد ساعت به ساخت انواع مختلفی از آن مبادرت ورزید. 

 

1. ساعت آبی 2. ساعت آفتابی 3. ساعت شنی یا ماسه ای 4. ساعت شمعی 

5. ساعت های جدید با اسم ها ، اشکال و کاربردهای مختلف

 

با پیشرفت علم و دانش بشری، ساعتهای دقیق تری از جمله: مکانیکی، وزنه ای، فنردار، برقی، باطری دار و کامپیوتری جای ساعتهای آبی، ساعت های آفتابی و ساعت های ماسه ای اختراع شد. نه تنها ساعت ها شکل کاربردی متفاوتی پیدا کردند, بلکه کوچکتر و قابل حمل هم شدند تا جایی که ساعت های مچی با طرح ها و اندازه های مختلف  محبوبیت پیدا کردند. به این ترتیب سنجش دقیق زمان برای همه بطور ساده امکان پذیر گشت.

 

در بدو اختراع ساعت های کنونی, به ذهن هیچ کس خطور نمی کرد که بتوان یک ساعت را به دور مچ بست یا داخل جیب گذاشت. انسان ها با توجه به شغل و حتی تفریحشان ساعت های متفاوتی را درخواست میکردند و این موضوع ساعت سازان بزرگ و کوچک را به اهمیت موضوع سوق داد تا برای افراد با سلیقه های مختلف, انواعی از ساعت ها را ارایه دهند. 

 

با توجه به پیشرفت این صنعت و محبوبیت ساعت در بین افراد, در کنار ساعت های اصل و قیمتی, ساعت هایی با قیمت ارزانتر و در واقع تقلبی به بازار عرضه شد. این خبر خوبی برای افرادی بود که هزینه خرید یک ساعت گرانقیمت را نداشتند اما از طرفی , افراد متقلب ساعت های غیر اصلی را به ترفندهای مختلف به افراد ساده لوح و ناآشنا میفروختند. 

 

این را به یاد داشته باشید که ساعتی که ارزان‌تر است، ایراد و مشکلی ندارد. بیشتر هزینه‌ای که برای ساعت خرج می‌شود به بدنه و جنس آن مربوط است. حواستان باشد که قیمت بالای یک ساعت دلیل و تضمین خوب بودن و با کیفیت بودن آن نیست.

 

در این نوشته اطلاعات مفیدی را در موضوعات مختلف در اختیار شما قرار میدهیم. قطعا این اطلاعات شما را  در تهیه یک ساعت خوب راهنمایی خواهد کرد.

 

ساعت های مدرن

 ساعت ها صرفا برای بیان زمان بکار نمی روند.  آن‌ها قسمتی از تاریخ را بیان می‌کنند. بسیاری از ساعت‌هایی که امروزه می‌بینیم با هدف غواصی، پرواز و یا حتی سفر به ماه ساخته شده بودند. وقتی ساعتی می‌خرید در واقع قسمتی از تاریخ را خریده‌اید.

 

تکنولوژی و استقبال از انواع ساعت ها،  برندهای مختلف را قادر ساخته ساعت های بسیار ظریف و دقیق مکانیکی و تمام الکترونیکی، کامپیوتری و حتی اتمی بسازد.

 

به مرور زمان ساعت مچی نه تنها از کاربرد اولیه آن کاسته نشده بلکه نقش مهمی در ظاهر و پوشش افراد پیدا کرده است. لذا برای مهمانی و مراسم های مختلف ساعت مناسب یکی از دغدغه های بشر شد. ساعت مچی شما می‌تواند باعث ساختن و یا خراب کردن ظاهر شما شود و حتی نوع ساعت شما می تواند نمایانگر شخصیت شما باشد. انتخاب ساعت مهم است و گاهی در عین سادگی, میتواند مدتها ذهن شما را مشغول کند، در عین حال میتواند با مشورت, چندان هم دشوار نباشد. همان‌طور که هنگام خریدن یک کت‌وشلوار، دوخت و نوعی را در نظر میگیرید که بدنتان را زیباتر نشان می‌دهد، رنگی که بیشتر به پوستتان می‌آید و مدلی که مناسب شخصیت شماست، انتخاب می‌کنید؛ از همین روش‌ها نیز برای انتخاب ساعت استفاده کنید.

 

در دنیای امروز ، براساس فعالیت های مختلفی که افراد در کارهای روزانه خود بکار میگیرند، قطعا از ساعت هایی با کاربردهای مختلف استفاده میکنند. شاید این نکته در بسیاری از افراد صدق نکند. اما افراد زیادی هستند که این نکته را مد نظر قرار میدهند. هر ساعت با هدف خاصی ساخته‌شده است.

 

 برای مناسبت‌های رسمی استفاده از ساعت های ساده بسیار اهمیت دارد. یک ساعت ساده به سبک کلاسیک و بند چرمی مشکی، بسیار برازنده ی تیپ رسمی شماست. 

 

برای کت‌وشلوار های رسمی، ساعت‌هایی با بدنه ظریف و بند چرمی باریک و براق هم میتواند مناسب باشد.برای محیط کار، سراغ ساعت‌های ساده طلایی یا نقره‌ای بروید. به‌طور کلی، ساعت‌های بند فلزی مناسب استفاده روزانه، و غیررسمی‌تر هستند، درحالی‌که بندهای چرمی برای هر مناسبتی قابل استفاده‌اند.

 

ساعت‌ها به دودسته دیجیتال وآنالوگ تقسیم می‌شوند؛ این تقسیم بندی  براین اساس صورت میگیرد که ساعت عقربه‌ای باشند یا نه. بعضی‌ها هم ممکن است ترکیبی از دیجیتال وآنالوگ باشند. واقعیت این است که برندهای معتبر زیادی درحال طراحی  ساعت‌های لوکس دیجیتال هستند؛ اما هنوز هم ساعت‌های آنالوگ رسمیت بیشتری نسبت به ساعت‌های دیجیتال دارند. بنابراین وقتی پای انتخاب بهتری وسط می‌آید؛ نیازتان در اولویت است و اگر میخواهید درمهمانی‌های رسمی بدرخشید، بدون شک ازساعت‌های مچی آنالوگ کمک بگیرید.

 

سبک ساعت مچی مورد علاقه تان را مشخص کنید تا به نتیجه مطلوب نزدیک تر شوید. سبک های موجود در بازار را به طور کلی می توان اینگونه دسته بندی نمود. 

 

الف: ساعت کلاسیک، ساده اما شیک) ساعت اسپرت (مانند ساعت سه موتوره یا ساعت هایی با قاب درشت و خاص مانند: 

ب: ساعت فشنبرای ست لباس ( ساعت مجلسی (مانند ساعت های پر نگین یا براق

ج: ساعت اداری (ساده اما خوانا)

د: ساعت خاص مانندساعت های مخصوص غواصی یا کوهنوردی (مانند امگا, کاسیو, اوریس)

 

اولین ساعتی که اکثر افراد از آن در کارهای روزمره ی خود بکار میبرند ساعت های کلاسیک  هستند.

 

از این نوع ساعت ها میتوان: 

رومر، رومانسون ، ویسروی، رویال ، اسپریت ، دلما ، فستینا، الفکس، چروتی، ساندوز، رودانیا، اور سوییس ، دلبانا، نوبل، تیمبرلند، کاسیو ، پیرلنیر، گنت، گس، کنت کول، ریتم ، اسکاگن، تیتان ، جاست کاوالی، گراوانا ، کوین واچ ، لوتوس و لاگوست

 

نکات بسیار اساسی که شما باید در خرید ساعت های کلاسیک در نظر بگیرید عبارتند از: 

1. تحقیق اولین قدم در خرید یک ساعت مناسب

در ابتدا از اطلاعات کسب کرده مطمین شوید.  شما هزینه ی قابل توجهی را برای خرید ساعت در نظر گرفته اید لذا برای انتخاب خودتان وقت بگذارید. .پیگیری قیمت ها و مدل ها میتواند بسیار گره گشا باشد. سعی کنید ساعت های مشابه را در فروشگاه ها چه آنلاین و حضوری مشاهده کنید، شرایط و قیمت های آنها را یادداشت کنید. پس از مدتی درک درستی از قیمت بازار و شرایط این ساعت ها به طور کلی دریافت خواهید کرد.

 

2.به روز باشید. 

با توجه به نیاز بازار , در اتاق فکر برندهای مختلف اتفاقات قابل توجهی به چشم میخورد. 

این اتفاقات و فکرهای جدید در ساعت ها بروز میکند و نهایتا در سایت ها وشبکه های ارتباطی به سمع و نظر شما مرسد. این اطلاعات قطعا در انتخاب شما تاثیر خواهد گذاشت.

 

3. حتما از تعمیرکار حرفه ای کمک بگیرید.

یک ساعت ساز و تعمیرکار حرفه ای نه تنها  دارای اطلاعات بسیار مفید در همه موارد وقطعات و منابع جدید میباشد بلکه شما می توانید در مورد همه آنها از او سوال کنید. قطعات خوب و اصل در کارکرد ساعت شما بسیار اثر گذار است. 

 

4. قیمت مناسب را پیدا کنید.

ساعت ها با قابلیت های مختلف با قیمت های متفاوت عرضه میشوند. لذا با توجه به نیازتان به سراغ ساعت مورد نظر بروید. 

ممکن است شما به نوع دیگری از ساعت ها که بسیار پرکاربردی و محبوب میباشند علاقمند باشید. ساعت های اسپرت از این جمله اند. 

 

برندهای زیر از جمله برندهای اسپورت میباشند: 

کاسیو ، اسپریت و تیمبرلند

ساعت مچی اسپرت اکثرا برای ورزش، محل کار و فعالیت های روزانه استفاده می شود. خرید ساعت مچی اسپرت مردانه به دلیل تنوع زیاد کار نسبتا سختی است که باید به برخی نکات در هنگام استفاده توجه داشته باشید.ساعت های اسپرت با استایل های کژوال سازگاری بسیار خوبی دارد. این ساعت ها در هنگام ورزش و دیگر فعالیت های روزانه بسیار کار آمد خواهند بود.

 

در سال های اخیر و با رواج لباس ها و اکسسوری های اسپرت، برند های بسیاری دست به تولید ساعت اسپرت مردانه زدند که معروف ترین آنها مدل جی شاک در برند بی نظیر کاسیو است.

 

امروزه آقایان به مد ظاهر بیشتر از خانم ها اهمیت می دهند به خاطر همین برای انتخاب یک ساعت مچی وقت زیادی را صرف می کنند و می خواهند ساعت مچی که انتخاب می کنند با لباسی که می پوشند یکدست و شیک باشد برای همین برای لباس های اسپورت ساعت مچی اسپورت و برای لباس های مجلسی و ساده به ترتیب ساعت مچی مجلسی و کلاسیک را انتخاب می کنند طراحی و نوع رنگ, بزرگی و کوچکی صفحه, بند فلزی و چرمی از جمله نکات مورد توجه آقایان در هنگام خرید ساعت مچی می باشد و دوست دارند ساعتی را که انتخاب می کنند از نظر کیفیت یک بوده و برای طولانی مدت قابل استفاده باشد.

 

انتخاب ساعت مچی برای آقایان سخت تر از انتخاب خانم ها خواهد بود چون آقایان علاوه بر توجه به ظاهر ساعت مچی باید ساعتی را انتخاب کنند که با حرفه و شغل آنها متناسب باشد, یعنی برای شغل های سخت و پر جنب و جوش علاوه بر ظاهر زیبای ساعت باید به دوام و استحکام آن توجه کنند یعنی دوام و قدرت بدنه ساعت مچی(مانند ساعت های ضد ضربه در برخی برند ها ) باید به مراتب بیشتر از ساعت مچی یک کارمند اداری باشد.

 

خوشبختانه ساعت های مردانه مدل ها و طرح های مختلفی دارند و هر یک با سلیقه های متفاوت سازگار می باشند اگرچه متنوع بودن ساعت مچی انتخاب را سخت می کند ولی در عوض ساعتی که شخص انتخاب می کند همان ساعت مورد علاقه و ایده آلش خواهد بود. 

 

 √ ساعت های ورزشی ـ تخصصی

انتخاب ساعت برای ورزشکاران، همانند کفشی مناسب و کار آمد می‌ماند. بستن ساعت بر روی مچ دست، می‌تواند یک حس سرزندگی و پویایی را در فرد تداعی کند. بله درست است، با داشتن اهداف ورزشی و ماجراجویی به همراه استفاده از تجهیزات مدرن، ممکن است حس آمادگی و مجهز بودن در فرد، انگیزه داشتن اندامی متناسب را به وجود بیاورد. تنها مسئله‌ای که وجود دارد، انتخاب ساعت مناسب است، که به خودی خود کاری بسیار دشوار است به خصوص که امروزه ساعت‌های هوشمند متنوعی وجود دارند.

 

البته انتخاب ساعت، به این موضوع که شما ورزشکاری با تجربه و یا جدید هستید، بستگی دارد. برخی افراد به دنبال ساعت هایی هستند که دارای قابلیت هایی نظیر گام شمار، ضربان سنج قلب و زمان می‌باشند. این در حالی است که امروزه، برند‌های مختلفی از ساعت‌های هوشمند در بازار‌ها عرضه شده اند. البته ممکن است، برخی افراد تمایل به خرید ساعت‌های هوشمندی داشته باشند که مجهز ردیاب پیشرفته و چند منظوره هستند. اگرچه، بسیاری از ساعت‌ها دارای قابلیت هایی مانند جی پی اس، گام شمار، پخش موزیک و ... هستند. هر ساعتی برای هر ورزشی مناسب نیست. ساعت مخصوص شنا با ساعت تخصصی دو و میدانی متفاوت است. 

 

برای ملاقات دوستانه، خرید یا فعالیت‌های روزمره، بندهای پارچه‌ای یا پلاستیکی را انتخاب کنید. و ساعت‌های کرنوگراف دار (Chronograph) را برای موقعیت‌های غیررسمی و خاص‌تر نگه‌دارید.

 

بهتر است ساعت‌های دیجیتالی را فقط با لباس‌های ورزشی استفاده کنید. برای فعالیت‌های ورزشی که شامل حرکات فیزیکی غیرقابل پیش‌بینی می‌شود، ساعتی با بند، بدنه و صفحه‌ای مقاوم تهیه کنید، تا بدون اینکه نگران پاره شدن بند یا شکستن صفحه ساعت خود باشید، بر فعالیت خود تمرکز کنید.

 

برند های زیر :

کاسیو

 

خرید ساعت مچی,راهنمای خرید ساعت مچی,ساعت مچی کاسیو

ساعت مچی کاسیو

 

ساعت های نگین دار 

بهترین ساعت‌ها از بهترین نگین‌ها ساخته می‌شوند؛ بنابراین جنس نگین به کار رفته در اطراف قاب یا داخل صفحه ساعت مهم است. اگر دوست دارید بهترین را هدیه بدهید یا برای خودتان تهیه کنید، می‌توانید سراغ ساعت مچی با نگین‌های برلیان بروید یا اگر قصد دارید کمتر هزینه کنید می‌توانید سراغ کریستا ل‌های معروف برند سواروسکی بروید که درخششان دست کمی از جواهرات ندارد. ساعت های نگین دار زنانه و مردانه را میتوانید در برندهایی امگا , کوین واچ , ریتم , دلبانا و جاست کاوالی مشاهده کنید. 

 

 

خرید ساعت مچی,راهنمای خرید ساعت مچی,ساعت مچی نگین دار

ساعت مچی نگین دار

 

پوشش PVD چیست؟

PVD یک فرآیند اعمال پوشش سازگار با محیط زیست است که در طی آن، جسم پوشیده شده علاوه بر درخشش و زیبایی خاص، مقاومت بالایی در برابر خط و خش و نیز خوردگی فلزات پیدا می کند.

 

پوششPVD معمولا به اجسامی از جنس فولاد و کروم می چسبد. ضخامت این لایه برای مصارف دکوری بین ۰٫۲۵ الی ۵ میکرون می باشد.

 

روکش های pvd در اثر تماس با مواد دارای خاصیت حلالیت و پاک کننده مثل خوشبو کنند ها، کرم های دست و صورت، شوینده های با ph بالا دچار آسیب میشوند، همچنین ساییدگی بر اثر تماس با سطوح زیر پیراهن یا کت، میز و محیط اطراف باعث پاک شدن روکش میشود.

 

√ در ارتباط با میزان ضد آب بودن توصیه میشود تا حد امکان از تماس با آب خودداری شود و در شرایط اضطراری نهایتا پاشیده شدن و تماس با مقدار کم آب در هنگام شستشو دست یا هوای بارانی مشکلی ایجاد نمیکند.

 

√ تمام ساعتهایی که با باتری کار میکنند از لحظه نهایی شدن فرآیند ساخت ساعت باتری مورد استفاده قرار می گیرد و تا زمان رسیدن به مشتری مقداری از عمر مفید باتری کم میشود که به همین منظور به مدت شش ماه از طرف فروشگاه باتری ضمانت میشود.

 

√ بند چرم به طور کلی دارای طول عمر مفید و بسته به شرایط نگهداری آن متفاوت است.  در اثر تماس با آب و تعریق زیاد دست,  دچار خشکی و سپس فرسودگی زودتر از عمر مفید آن میشود.

شرایط گارانتی مطابق با شرایط اعلامی از طرف شرکت سازنده مندرج در دفترچه یا سایت آن می باشد.

 

√ ساعت های مکانیکی اعم از اتوماتیک و کوکی به علت ساختار  پیچیده و کاملا مکانیکی در مقابل ضربه های شدید بسیار  حساس هستند و به مراقبت بیشتری نیاز دارند.

عملکرد ساعت های مکانیکی ارتباط مستقیمی با میزان شارژ  موتور آنها دارد بطوریکه ساعت اتوماتیک در یک روز باید حداقل به مدت ۸ ساعت استفاده شود تا بتواند حداقل انرژی را برای مدت ۱۲ تا ۲۰ ساعت ذخیره کند.

 

( این زمان برای ساعت های با کالیبر موتور متفاوت, متغیر می باشد.)

این موضوع برای ساعتهای مکانیکی کوکی با چرخاندن سرکوک تامین میشود.

نکته قابل توجه در ارتباط با این مدل از موتورها تفاوت دقت در نمایش زمان با ساعتهای باتری دار هست که به میزان چند ثانیه تا چند دقیقه در مدت یک هفته عقب تر یا جلوتر از زمان واقعی نمایش داده میشود که موضوعی عادی در این ساعتها میباشد.

 

خرید ساعت مچی,راهنمای خرید ساعت مچی,خرید انواع ساعت مچی

خرید انواع ساعت مچی

 

انواع شیشه های ساعت

• شیشه  های ساده (Glass)

 در این نوع از شیشه ساده استفاده می شود که در برابر خش از نوع طلقی آن مقاوم تر بوده و معمولا از شیشه های پنج تا ده میکرون استفاده می شود. خصوصیات شیشه معمولی را داراست و در برابر تغییر رنگ در اثر حرارت  گذشت زمان مقاوم است. این شیشه در مدت 5 الی 10 سال شفافیت خود را حفظ می کند.

 

• مینرال (Mineral)

 در این نوع ، از شیشه هایی استفاده می شود که بعد از قوطه ورشدن در مایع مخصوص و حرارت دادن به شیشه باعث مقاوم شدن سطح شیشه در برابر خش و ضربه می گردد.

کاربرد: ساعت های درجه 2 و ساعت های برند ارزان قیمت.

 

• هارد مینرال (Hard Mineral)

 در این نوع از شیشه های استاندارد استفاده می شود که با حرارت و روکش روی آن را در برابر خط و خش ، تغییر رنگ و فشار مقاوم می کنند اما در نهایت ضد خش محسوب نمی شود.

 

کاربرد:    بیشتر ساعت های برند و گاهاً ساعت های درجه دو برندها.

 

• سافایر(Sapphier)

در این نوع از همان مشخصات شیشه هارد مینرال استفاده می شود با این تفاوت که با یووی بسیار مقاوم و در حرارت بالا شیشه ضد خش می شود اما دربرابر ضربات شکننده و گاها در برابر خراش های شدید مقاومت خود را از دست می دهد.

 

کاربرد: ساعت های برند ، گران قیمت ( در حال حاضر حدوداً 500 هزار تومان به بالا) و جدیدا در موبایل های صفحه لمسی ضد خش.

 

• اسکرش سافایر – سافایر کریستال (Sapphire Crystal)

 دراین نوع ضمن رعایت استانداردهای سافایر از نوعی مواد ضد خش بر روی شیشه نیز استفاده می شود که شیشه را کاملا ضد خش و بسیار مقاوم در برابر ضربه می کند که البته باز هم در برابر ضربات شدید مقاومت نداشته و شکننده می باشد.

 

کاربرد: ساعت های برند گران قیمت ( بیشتر از یک میلیون ).

 

• کریستال یاقوت کبود- کریستال اسکرش سافایر( resistant sapphire crystal)

در این نوع از ماده سیلیکن که سخت ترین سنگ پس از الماس است در شرایط بسیار پیچیده تولید می شود . برای تولید یک کریستال یاقوت کبود ، از پودر بسیار ریز نمک خالص باقطر کمتر از یک میکرون استفاده می شود . این ماده در مقابل حرارت 2050 درجه سانتیگراد در دستگاه blowpipe تبدیل به ماده ای به نام استالاگمیت stalagmite یا سنگ سنباده می شود.

 

سپس یکسان سازی سطح تا ضخامت 2 صدم میلیمتر به منظور تنظیم ضخامت سطوح بالا و پایین و زاویه های مورب انجام می گیرد و بعد از آن پلیش شیمیایی بر روی هر دو طرف انجام می پذیرد.

 

کاربرد: عموماً در ساعت های لاکچری ( بالاترین کلاس ساعت در سوئیس) و گاها ساعت های کلاس  A استفاده می شود( به دلیل تکنولوژی ساخت بالا و گران قیمت بودن این فرآیند)

 

• کریستال یاقوت کبود ضدانعکاس- کریستال اسکرش سافایر (Anti-reflective scratch- resistant sapphire crystal)

 در این نوع شیشه پس از انجام فعالیت های کریستال یاقوت کبود فعالیت زیر نیز انجام می گیرد:

شیشه کریستال به یک آزمایشگاه استریل منتقل شده و در جهت تصحیح رفلکس نور درون کوره قرار می گیرد. این سیستم باعث حذف 99 درصد از بازتابها و انعکاس نورهای مزاحم شده و باعث شفافیت هرچه بیشتر صفحه ساعت و دید می شود . کاربرد : فقط در ساعت های لاکچری(مانند ادوکس و رولکس و  ...)

 

• کریستال Sapphire توسط ساعت سازان حرفه ای استفاده می شود. سنگ قیمتی 9 درجه از 10 در مقیاس سختی مواد معدنی Mohs، درست زیر الماس، باعث می شود که حتی مقاومت بیشتری از شیشه معدنی داشته باشد. ... هرچند که یاقوت کبود سخت تر از شیشه های معدنی است،  دقت بالاتری در ساخت برای افزایش  ارزش آن نیاز دارد.

 

• کریستالهای Sapphire گران تر از هر نوع کریستال دیگرهستند، این  تعجب آور نیست چرا که مواد اولیه و ساعت کار مورد نیاز ویژه ای برای ساخت آنها در نظر گرفته شده است. اما این بطور قابل توجهی هم به نفع مشتری و هم به سود شماست.

 

• کریستالهای یاقوت کبود Longines در برابر اسید مقاوم و همچنین  ضد خش و نشکن هستند.  آنها را از درجه صفر با مقاومت بالا با اسید و مواد قلیایی ترکیب می کنند و سختی 9 در مقیاس Mohs دارند. در مقایسه با شیشه های معدنی که سختی 5و 6 دهم  دارند، تنها یک سنگ دیگر می تواند در کریستال یاقوت کبود خراش ایجاد کند و آن الماس است. 

 

کریستال های Sapphire که توسط لونجین ساخته شده اند، کریستال روشن هستند. و بطور یقین آنها هم یاقوت کبود هستند و همچنین، صنعتگرانی که آنها را ساخته اند در حفظ شفافیت این سنگ مصنوعی با شفافیت بالا کاملا مهارت دارند. برای مشتریان این بدین معناست که کریستال شما به اندازه  کافی شفاف است چرا که در پایان کار اگر صنعت گران بیش از انداره آن را صیقل دهند شفافیت خودش را از دست میدهد.

 

در انواع ساعت ها 3 نوع موتور مختلف وجود دارد. 

موتور در ساعت چیست و چه اهمیتی دارد؟

موتور در ساعت باعث حرکت ساعت میشود و از آن به عنوان قلب ساعت یاد میشود. در واقع موتور ساعت حرکت عقربه ها در صفحه ی ساعت را به عهده دارد. زنده نگهداشتن قسمت های دیگر از جمله تقویم, کرونوگراف و ساعت های منطقه ای وظیفه ی موتور ساعت میباشد

در حالیکه اکثر خریداران ساعت به ظاهر و بیرون ساعت توجه میکنند و آن را خریداری میکنند. اما کسی که توجه به جزییات و قسمت های درونی ساعت داشته باشد به مکانیزم آن هم دقت خواهد کرد. 

 

یک ساعت ساز حرفه ای اکثر زمان خود را صرف قسمت های داخلی یک ساعت خواهد کرد.

کسانی که از پیچیدگی های ساعت سازی آگاه هستند ، اصرار دارند که مکانیزم های دقیق ساخته شده یک شاهکار را تعریف می کنند و آن را از یک ساعت متوسط جدا می کنند. 

 

سه نوع موتور ساعت وجود دارد. 

1. موتور کوارتز: موتوری که باعث حرکت عقربه ی ثانیه شمار و تیک های منظم میشود و با باتری کار میکند. 

2. موتور مکانیکی: این موتور باعث حرکت عقربه ها و حرکات روان آنها میشود. این ساعت نیاز به کوک های دستی برای حرکت دارد. 

3. اتوماتیک: انرژی جنبشی از مچ دست فرد به طور خودکار منتقل می شود تا مکانیسم داخل ساعت حرکت کند. 

 

1. موتور کوارتز:

در سال 1969 , ساعت سازان ژاپنی در شرکت سیکو موتور کوارتز را معرفی و ارایه کردند. عرضه این تکنولوزی جدید, ساعت سازی قدیمی را که بر پایه موتورهای مکانیکی بود تغییر داد.  

 

اکثر شرکتهای سازنده ساعت ، نسخه های خاص خود را از ساعت های کوارتز منتشر کردند و عصر ساعت های مچی باتری را شروع کردند.

 

موتورهای کوارتز چطور کار میکنند. 

1. ساعت کوارتز توسط باتری کار میکند که سیگنال های الکترونیکی از طرف یک قطعه ی کریستال کوارتز ارسال میکند. 

2. کوارتز در هر ثانیه 32768 بار به ارتعاش در میاید و و سیگنال با فرکانس دقیق و منظم ایجاد میکند. 

3. ارتعاشات توسط مدار اندازه گیری می شوند و در هر ثانیه به یک پالس واحد تبدیل می شوند

4. حرکت مداوم عقربه های ساعت در نتیجه این پالس ها است

 

خرید ساعت مچی,راهنمای خرید ساعت مچی,موتورهای کوارتز

موتورهای کوارتز

 

مزایای موتورهای کوارتز

زمان دقیق: مکانیسم کوارتز به راحتی از زمان عقب نمی افتد و از دقت بالایی برخوردار است.

• سهولت استفاده: ساعتهای کوارتز از باتری استفاده می کنند و برای ادامه تیک زدن نیازی به مداخله انسان ندارند.

• تعمیر و نگهداری کم: تعداد کم قطعات و وجود باتری این اطمینان را میدهد که ساعت های کوارتز زیاد نیاز به نگهداری ندارند. 

• ارزان تر: ساعت های مکانیکی و اتوماتیک به ساعت سازی و مهارت بیشتری نیاز دارند. ساعت های کوارتز از این رو ارزان ترند.

• دوام: یک ساعت کوارتز دارای قطعات متحرک کمتری است که ممکن است نیاز به تعمیر داشته باشد ، و باعث می شود آن دوام بیشتری نسبت به ساعت مکانیکی داشته باشد.

کلکسیونرهای ساعت لوکس و ساعت های دارای حرکت مکانیکی را ترجیح می دهند ، در حالی که ساعت های کوارتز با توجه به دقت و اطمینان بیشتر برای استفاده منظم ترجیح داده می شوند.

 

 

خرید ساعت مچی,راهنمای خرید ساعت مچی,موتورهای کوارتز

موتورهای کوارتز

 

موتورهای اتوماتیک

ساعت اتوماتیک که اغلب به عنوان ساعتهای شناخته می شود ، یک ساعت مکانیکی است که انرژی حرکتی را از حرکت طبیعی مچ دست استفاده می کند. منبع اصلی به طور خودکار از حرکات طبیعی مچ دست استفاده می شود. سیم پیچ دستی لازم نیست.

 

چطور موتور اتومات کار میکند؟

مکانیزم داخلی این موتور شبیه موتورهای مکانیکی ست. 

1. یک فلز نسبتا سنگین به نام روتور , به قسمت دستی آن اضافه شده است. 

2. روتور به راحتی میچرخد و به موتور ساعت وصل میشود. 

3. روتور با هر حرکت مچ می چرخد و انرژی را به منبع اصلی منتقل می کند.

4. منبع اصلی به طور خودکار در نتیجه این انتقال انرژی  می گیرند.   

 

 

خرید ساعت مچی,راهنمای خرید ساعت مچی,موتورهای اتوماتیک

موتورهای اتوماتیک

 

مزایای یک ساعت اتومات 

 ساعت اتوماتیک شما بطور روزانه نیاز به کوک ندارد..

با پوشش عادی ساعت شما کوک میشود. 

 

در حالی که ساعتهای مکانیکی نسبتاً ظریف و باریک هستند ، مدلهای اتوماتیک به دلیل داشتن روتورهای اضافی ممولاً ضخیم تر هستند. نشانه ساعت مكانیكی با كیفیت بالا در وزن نهفته آن ها است که در كف دست شما احساس سنگینی می كند.

 

موتوهای مکانیکی

گذر زمان در ساعت های با موتور مکانیکی با مکانیزم فنر محور سنجش و اندازه گیری میشود. فنر (که به آن منبع اصلی نیز گفته می شود) ، باید به صورت دوره ای پیچیده شود.

ساعت های مکانیکی یا دستی تقریباً همان عملکرد کوارتز را دارند . دنیای مکانیکی فنرهای مارپیچی پیچیده و چرخ دنده های متحرک که با دقت ظریف باعث حرکت عقربه های ساعت میشوند.

 

برخی از مکانیزم های روتور در این ساعت ها همراه با نیروی جاذبه زمین کار می کنند - فشرده سازی منبع اصلی هنگام حرکت مچ دست و ایجاد انرژی جنبشی که به مکانیزم سیم پیچ اتوماتیک دامن می زن و آن را افزایش میدهد. مکانیسم پیچیده در این ساعت ها اغلب فقط به عنوان هنر توصیف می شود. 

 

موتورهای مکانیکی چطور کار میکند. 

1. بر خلاف موتورهای کوارتز که انرژی خود را از باتری می گیرند, یک موتور مکانیکی انرژی خود را از پیچیده شدن فنر اصلی می گیرد. 

 

مزایای موتور مکانیک

 • طول عمر: یک ساعت مچی مکانیکی خوش ساخت با مراقبت مناسب وخوب یک عمر دوام می آورد.

 • باتری: نیازی به نگرانی در مورد تعویض باتری ندارید ، که همیشه باعث دردسر می شود.

 • زیبایی شناسی: بسیاری از ساعت های مکانیکی دارای یک پوشش یاقوت کبود واضح در پشت هستند که نمای واضحی از چرخش ها و نوسانات جذاب قطعات کوچک در دقیقه را نشان می دهد.

 

برای مشاهده قیمت ساعت مچی می توانید به فروشگاه اینترنتی بانی مد (ُbanimode.comمراجعه نمایید و قیمت برند های مختلف را بررسی نمایید.

 

برای خرید ساعت مچی اطمینان حاصل کنید که از فروشگاه معتبر خرید می فرمایید ، فروشگاه شهرساعت از سال 1360 فعالیت خود را با افتتاح فروشگاه ساعت تهران آغاز نموده، و در سال 1379 با بازگشایی فروشگاه ساعت مشهد مقدس قدم در عرصه نویی نهاد ، در طی این سالها هدف ما تنها فراهم آوردن محیطی آرام و متفاوت برای شما مشتریان عزیز بوده تا با اطمینانی کامل خریدی ایده آل را تجربه نمایید.

 

فروشگاه شهر ساعت با در بر داشتن بیش از 80 برند معتبر جهانی ، مکانی را برای شما بزرگواران فراهم نموده است تا با انتخابی درست و متناسب بتوانید از گذشت زمان لذت ببرید.




تاریخ: سه شنبه 11 خرداد 1400برچسب:,
ارسال توسط مدیر وبلاگ

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:






نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وبلاگ:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




کد تصویری