استایل لباس زنانه و مردانه| خرید پیراهن، تیشرت| شلوار و دامن
ست کردن لباس زنانه و مردانه| خرید لباس و کفش

این تصور که روزی خواهد رسید که خریدهایمان را با اینترنت انجام دهیم بدون آنکه از خانه خارج شویم شاید برایمان امری دور از ذهن بود.

 

در خانه نشستن و سفارش خرید از مواد غذایی تا پوشاک رویایی بود که بیست سال پیش کسی تصور آن را هم نمی‌کرد. حالا اما ظرف دو سال گذشته و با همه گیری بیماری کرونا و این روزها سویه های جدیدش خرید اینترنتی به بخش جدایی ناپذیری از زندگی ما تبدیل شده است ، احتمالا شما هم جزو آن دسته افرادی هستید که جز مواقع ضروری برای خرید از خانه خارج نمی شوید.

 

خرید برای خانم‌ها مقوله دیگری است. نگاه کردن به ویترین مغازه ها و فروشگاه خود لذتی فراتر از خرید را برای خانم‌ها به همراه دارد. این روزها شاید کمتر برای خرید به مراکز خرید برویم. بازار مراکز خرید آنلاین داغ تر از هر زمان دیگری است.

خرید کردن از فروشگاه های آنلاین عادت جدیدی است که در طی دو سال گذشته تبدیل به بخشی از فرهنگ اقتصادی ما شده است. از خرید مواد غذایی از سوپر مارکت های آنلاین تا خرید کتاب و لوازم التحریر و البته پوشاک. در این نوشتار قصد داریم تا فروشگاه های اینترنتی که در حوزه پوشاک و لباس مردانه فعالیت می کنند را بررسی کنیم و به نقاوت ضعف و قوت هر کدام به صورت مجزا بپردازیم.

تخصصی پوشاک بخرید

فروشگاه های مولتی برند همیشه در سراسر دنیا طرفداران فراوانی دارند. چون آنچه خوبان همه دارند را این فروشگاه ها به صورت یکجا دارند و خرید از این فروشگاه ها می‌تواند موجب صرفه جویی در وقت و هزینه شما شود. حضور همه برندها به شکلی متمرکز در یک فروشگاه اینترنتی آن هم با دسته بندی های مشخص که موجب می‌شود به راحتی لباس مد نظر خود را پیدا کنید، یک مزیت است.

دوری از نگاه تخصصی به هر بخش شاید موجب شود تا خریدار و مصرف کننده نتواند به خواست خود به صورت کامل برسد.

بانی مد طی 7 سال گذشته توانسته است تا تحولی شگرف در حوزه فروش آنلاین لباس ایجاد کند. نگاهی تخصصی به یک حوزه مشخص باعث شده است تا جایگاه بانی مد در بازار به عنوان مرجعی تخصصی برای خرید پوشاک، مد و فشن شناخته شود.

در حوزه خرید لباس فروشگاه های اینترنتی متعددی حضور دارند مثل zalando، nordstrom و … هر کدام از این فروشگاه های آنلاین نقاط ضعف و قوت خود را دارند و نمی توان فروشگاهی را به صورت کامل و صد در صدی به عنوان فروشگاهی بی نقص دانست.

بانی مد در ایامی که کرونا موجب شده بود تا خرید از فروشگاه های فیزیکی پوشاک به حداقل خود برسد با راه اندازی کمپین های تخفیف محور و پشتیبانی حرفه ای و حمایت از خریدار توانست جایگاه خود را میان سایر فروشگاه های پوشاک آنلاین در بین خریدار به خوبی تثبیت کند.

ضعف و قوت برای فروشگاه آنلاین پوشاک

شاید کمتر کاری را بتوانید پیدا کنید تا نقطه ضعفی نداشته باشد. فروشگاه های اینترنتی هم در ایران با توجه به استقبال گسترده در یکی دو سال گذشته در حال بهبود تجربه کاربری خود هستند.

 

بانی مد

 

بانی مد در سال های گذشته به عنوان بزرگترین مرکز خرید پوشاک در ایران شناخته شده است. حالا که امکان رفتن به مراکز خرید حضوری مانند سابق فراهم نیست استقبال برای خرید آنلاین پوشاک در میان خانم ها نیز زیاد شده است.

 

خانم ها می توانند در سایت بانی مد کالاهای مورد نیاز خودشان را بررسی کنند و از امکانات سایت بانی مد برای خریدی متفاوت و جذاب استفاده کنند.

 

استفاده از کمپین های تخفیف محور متعدد، خرید لباس با استفاده از گزینه سایز بندی هوشمند موجب شده است تا کاربر از خرید خود رضایت داشته باشد. در کنار این موارد پشتیبانی بانی مد نشان داده است تا راحتی و آسایش کاربر در درجه اول اهمیت قرار دارد.

 

 

اینکه شما از چه سایتی خرید خود را انجام میدهید در درجه دوم اهمیتی قرار دارد که مهم ترین نکته آن خریدی آسان، با قیمت مناسب و راحت است.

 

فروشگاه های متعددی وجود دارند، که می توانید پوشاک مورد نیاز خود را از آن ها تهیه کنید اما توجه داشته باشید که خرید آنلاین نیازمند پشتیبانی قابل قبولی است، پس سایتی را انتخاب کنید که پشتیبانی خوبی داشته باشد.

 

منبع: https://photokade.com/%d9%81%d8%b1%d9%88%d8%b4%da%af%d8%a7%d9%87-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%aa%d8%b1%d9%86%d8%aa%db%8c-%d9%85%d8%af-%d9%88-%d9%be%d9%88%d8%b4%d8%a7%da%a9-%d8%a7%db%8c%d8%b1%d8%a7%d9%86/

 




تاریخ: دو شنبه 20 دی 1400برچسب:,
ارسال توسط مدیر وبلاگ
معرفی انواع مدل کت و شلوار مردانه و روش های ست کردن آن

خرید کت و شلوار نه آنقدر آسان است که بتوان به راحتی به بازار رفت و در زمان اندکی آن را خرید و نه آنقدر دشوار که نیاز به ساعت ها جست و جو در بازار را داشته باشد.

کت و شلوار های مردانه این روزها با تنوعی از رنگ و طرحی که در بازار دارد، این امکان را برای شما فراهم کرده است تا بتوانید مناسب ترین لباس رسمی را برای خودتان تهیه کنید. کت و شلوار از رسمی ترین لباس های است که هر مردی در طول زندگی خود می‌تواند انتخاب و به تن کند. موارد رسمی استفاده از کت وشلوار می تواند یک جلسه کاری باشد یا مهمانی و مناسبتی مهم، پس مهم است که بتوانید بهترین کت و شلوار را برای خودتان انتخاب کنید.

چند نکته که برای خرید کت و شلوار باید آن را بدانید.

شاید اولین سوالی که هر فروشنده ای از شما برای خرید کت و شلوار می پرسد این باشد که برای چه هدفی قصد خرید کت شلوار را دارید؟ پاسخ به این سوال می‌تواند در انتخاب مدل و جنس  کت و شلوار مردانه رسمی و اسپرت  به شما کمک بزرگی کند. شاید طرحی کلاسیک برای مهمانی رسمی که همه استایل به روزی را برای شرکت در آن انتخاب کرده‌اند، گزینه ای جذاب نباشد. در نتیجه ابتدا هدف گذاریتان را از خرید مشخص کنید. رعایت این نکته می‌تواند قیمت نهایی خرید شما را هم دستخوش تغییراتی کند.

برای خرید هر لباسی دانستن سایز نکته بسیار مهمی است، اهمیت این نکته برای انتخاب و خرید کت و شلوار اهمیت بیشتری پیدا می کند. چه قصد داشته باشید کت و شلواری آماده را خریداری کنید و چه خیاطی را از پیش برای طراحی و دوخت کت و شلوراتان نشان کرده باشید، در هر دو صورت باید سایز و فرم بدنتان را بدانید تا نتیجه کار زمانی که کت و شلوار را به تن می کنید همان باشد که خودتان می‌پسندید.

مرکز خرید آنلاین بانی مد در زمینه پوشاک فعالیت دارد و در کنار همکاری با برندهای معتبر ایرانی و بین‌المللی، در مسیر بهبود تجربه خرید آنلاین پوشاک در ایران گام برمی‌دارد. از طریق سایت بانی مد می‌توانید طیف گسترده‌ای از محصولات متنوع و برند را مشاهده و خریداری کنید. یکی از خدمات فروشگاه اینترنتی بانی مد آن است که در تمامی مراحل خرید با استفاده از تیم پشتیبانی به صورت آنلاین و تلفنی تا زمان تحویل کالا به مشتری، همراه او خواهند بود.

تناسب در لباس های دو تکه مانند کت و شلوار نکته ای است که نباید نسبت به آن کم توجهی کرد زیرا که زیبایی آن به هماهنگ بودن کت شلوار است، اگر شلواری با الگوی جذب انتخاب کرده باشید و کتی با الگوی کلاسیک یک ناهماهنگی و یک استایل ناکارآمد است. تناسب میان کت و شلوار از الگوی هر دو گرفته تا دقت در نحوه ایستادن سرشانه های کت و تعداد دکمه های آن بستگی دارد.

و در نهایت بخشی از انتخاب که احتمال دارد زیاد به چشم نیاید اما با استفاده از گزینه های زیبا و جذاب می‌تواند استایل شما را زیباتر جلوه دهد، انتخاب کفش و جوراب است. پیشنهادی که می‌تواند زیبایی استایل شما را تا حد زیادی افزایش دهد ست کردن جوراب با رنگ کت و شلوار مردانه است. سعی کنید کمتر از ست کردن جوراب با کفش استفاده کنید.

 

کت های مردانه چند دکمه

کت های تک دکمه : کت های تک دکمه به صورت کلی برای دورهمی های دوستانه استفاده می‌شود و اگر قصد دارید در یک جلسه رسمی شرکت کنید یا در مهمانی رسمی حضور پیدا کنید، این کت نمی‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد. کت های تک دکمه را عموما به شکلی استفاده می‌کنند که همان یک دکمه را هم باز می‌گذارند و ترجیحا آن را از میان رنگ های روشن مانند کرم انتخاب می‌کنند.

کت های دو دکمه: این کت ها را اصطلاحا به نام کت های کلاسیک یا کت های انگلیسی می‌شناسند و برای دوخت آن از پارچه های سنگین استفاده می‌کنند. اگر طرفدار استایل کلاسیک هستید، می‌توانید روی این سبک از کت ها حساب ویژه ای باز کنید. برای استفاده از این کت ها مرسوم است که تنها یک دکمه بالا را می‌بندند و بستن همزمان هر دو دکمه از جذابیت استایل شما می‌کاهد. کت های دو دکمه ظاهری گشاد دارند و اگر قصد خرید آن را دارید به راحتی می‌توانید آن را در بازار پیدا کنید.

کت های سه دکمه: کت های سه دکمه هم همانند کت های انگلیسی یا دو دکمه از سری استایل های کلاسیک است. کت های سه دکمه را آمریکایی می‌نامند و الگویی شبیه به کت های انگلیسی و به آن راحتی و گشادی نیستند اما نسبت به کت های امروزی هم فرمی راحت دارند. کت های سه دکمه را مرسوم است که تنها دو دکمه آن را می‌بندند، دو دوکمه از پایین یا دو دکمه از بالا، استفاده همزمان از هر سه دکمه استایل شما را از جذابیت می‌اندازد.

چند رقم پارچه کت و شلوار داریم؟

پارچه پشمی : استفاده از کت هایی با پارچه ای از جنس پشم می‌تواند انتخاب خوبی برای روزهای سرد زمستان باشد. البته این نکته را هم در نظر داشته باشید که اگر میزان پشم به کار رفته در پارچه بیشتر باشد قیمت نهایی کت و شلوار شما را دستخوش تغییراتی می کند و ممکن است گران‌تر از کار در آید اما ارزشش را دارد زیرا که هر قدر پشم در پارچه کت شلوار شما بیشتر باشد، استایل شما را رسمی تر جلوه می‌دهد و می‌توانید در مجالس رسمی و لاکچری از آن استفاده کنید. نکته مهم دیگر این است که پارچه های پشمی زودتر از سایر پارچه آلودگی را به خود جذب می کند در نتیجه برای استفاده به صورت روزانه گزینه مناسبی نیست.

 

پارچه کتان: این جنس از کت و شلوار عموما مناسب برای مجالس و مناسبت های رسمی نیستند. اگر قصد دارید در یک دورهمی نیمه رسمی شرکت کنید و می‌خواهید استایلی جذاب داشته باشید، کت و شلوارهای کتان همیشه انتخاب مناسبی برای شما هستند. ست کردن این کت ها با تیشرت های یقه گرد می‌تواند شما را کم سن تر از آن چیزی که هستید نشان دهد و این یک مزیت برای شما می‌تواند باشد.

دراین نوشتار قصد داشتیم تا نکاتی را که برای خرید و استفاده از کت و شلوارها مورد نیاز است و با آن سروکار دارید را عنوان کنیم. همه نکات را به شکل مختصر مطرح کردیم تا بتوانید خرید لذت بخش و حضوری مثمر ثمر در هم جمع و جلسه ای داشته باشید.

منبع: https://www.tasnimnews.com/fa/news/1400/10/18/2640497/%D9%85%D8%B9%D8%B1%D9%81%DB%8C-%D8%A7%D9%86%D9%88%D8%A7%D8%B9-%D9%85%D8%AF%D9%84-%DA%A9%D8%AA-%D9%88-%D8%B4%D9%84%D9%88%D8%A7%D8%B1-%D9%85%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%87-%D9%88-%D8%B1%D9%88%D8%B4-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%B3%D8%AA-%DA%A9%D8%B1%D8%AF%D9%86-%D8%A2%D9%86




تاریخ: شنبه 18 دی 1400برچسب:,
ارسال توسط مدیر وبلاگ

همه چیز از انتخاب رنگ و مدل برای شبی سرگرم کننده آغاز می‌شود و یا حتی انتخاب از میان مدل‌های متنوع برای استفاده در طول روز و تثبیت راحتی شما. در سال‌های اخیر دنیای مد و فشن علاوه بر لباس‌های عادی توجه ویژه‌ای به لباس‌ زیر در طراحی و استفاده از رنگ نشان داده تا بتوانند اهمیت این لباس‌ها را در زندگی شخصی و فردی افراد نشان دهد. اگر به بازار فیزیکی و یا آنلاین لباس‌های زیر سری بزنید متوجه تنوع در طرح و مدل‌های لباس‌های زیر خواهید شد، حالا انتخاب با شماست که برای چه زمان و چه استفاده‌ای کدام را انتخاب خواهید کرد. در این مقاله ما بخشی از لباس زیر زنانه و کارکرد آن‌ها را تعریف می‌کنیم تا فرایند خرید و انتخاب را برای شما راحت‌تر کنیم.

از آنجایی که انواع مختلفی از لباس‌های زیر زنانه وجود دارد، می‌توانید به سراغ ست‌های جذابی بروید که شما را آنگونه که دلخواهتان است نشان دهد و در عین حال اعتماد به نفس شما را افزایش دهد، اما در انتخاب لباس زیر زنانه جذاب و فانتزی باید نکاتی راهم مورد توجه قرار دهید. علاوه بر رعایت نکات بهداشتی لازم برای خرید، ما انواع مختلف لباس‌های زیر را برایتان معرفی می‌کنیم.
 

banimode.jpg


معرفی انواع لباس زیر جذاب زنانه


کرست یا باسک  The Corset/ Basque

کرست‌ها  معمولا از یک تکه پارچه تشکیل می‌شوند و بیشتر اوقات برای زیبایی فرم بدنتان در پشت آن توری‌هایی برای تنظیم تناسب وجود دارد. سال‌ها پیش، کرست (یا باسک) دارای توری در پشت بود و باعث فشار بیش از حد استاندارد به بدن می‌شد و البته ایجاد حسی ناخوشایند، اما امروزه این لباس‌ها بسیار راحت‌تر هستند، توری‌ها آنقدر تنگ و فشرده نیستند تا شما را خسته کنند به علاوه اینکه روبانی زیبا در قسمت پشتی که موجب زیباتر شدن لباس، هم در قسمت جلو و هم در قسمت پشت می‌شود، طراحی شده است. اگر می‌خواهید در محیط خانه‌تان جذاب‌تر از هر زمان دیگری به چشم بیایید، این طرح زیبا را همراه با شلواری جین ست کنید. روبان‌هایی که پشت لباس قرار می‌گیرند در طراحی‌های اخیر در کناره‌ها و جلو هم طراحی و دوخته شده‌اند و گاهی نوارهایی هم هستند که در پشت لباس جایگزین گیره‌ها می‌شوند. خب، این یک امکان برای قفلی سریع‌تر است! تا راحت‌تر آن را باز کنید. کرست‌ها از لباس‌های زیر کلاسیک زنانه هستند که می‌توانند شما را جذاب‌تر نشان دهند و به گونه‌ای دیگر دوست داشته خواهید شد!


ست سوتین و شورت    Bra & Panty Sets

پوشیدن لباس زیر گاهی منحصر به پوشیدن یک ترکیب جذاب نیست، ست‌های لباس زیر را می‌توان به صورت جداگانه یا ست کامل خریداری کرد. ست لباس زیر زنانه به طور معمول شامل، یک سوتین و شورت یا بند است. اگر چه این خرید به همین سادگی نیست، شما باید از میان انواع متنوعی از طرح‌ها و رنگ‌ها مدل و رنگی را که به شما حس جذابیت بیشتر را می‌دهد، انتخاب کنید.

می‌توانید به سراغ لباس‌های از جنس توری بروید، توری‌های با طرح‌های گلدوزی. انتخاب یک لباس با جنس پارچه‌ای جذاب و رنگی متناسب با سلیقه و خواست شما به شما حس قدرت و جذابیت بیشتری می دهد.

1.jpg

 
نیم تنه   Bustier  

نیم تنه مدلی از طرح‌های لباس زیر زنانه است که بین سوتین و کرست قرار دارد و می‌تواند فرم شما را جذاب‌تر نگه دارد. شبیه به هر لباس دیگری انتخاب رنگ همیشه حرف اول را می‌زند. پس علاوه بر دقت در انتخاب لباسی که فرم بدن شما را زیباتر نشان دهد، باید برای انتخاب رنگ و البته جنس پارچه هم وسواس به خرج دهید. اگر لباس زیرتان را از جنس توری انتخاب می‌کنید، بدانید که برای طولانی مدت و به صورت روزانه از آن استفاده نکنید و برای مواقع خاص آن را بپوشید. نیم تنه‌ها عموما برای خانم‌های با فرم بدنی با سایز کوچک‌تر مناسب است.

2.jpg

 
لباس شب  Nightdress

لباس راحتی از مواد نازک‌تر و سبک‌تر برای مثال از جنس ابریشم، توری و یا نخ تصور کنید، لباسی که می‌تواند شما را از هر زمان دیگری جذاب‌تر نشان دهد. لباس شب از مدل‌های متنوعی در بازار وجود دارد. لباسی به فرم دامن اما با قدی در کوتاه‌ترین حالتی که می‌توانید تصور کنید.

Peignoi نوع دیگری از لباس خواب است، لباسی جذاب با پارچه‌ای نازک و البته بندهای که می‌تواند حق انتخاب را به شما واگذار کند. بند را ببندید تا لباس فرمی تنگ به خود بگیرد یا باز بزارید و لباس حالتی آزاد و راحت داشته باشد. انتخاب این سبک از لباس‌ها عموما به قد شما هم بستگی دارد، می‌توانید لباسی را انتخاب کنید تا اگر قد کوتاهی دارید شما را بلندتر و اگر قد بلند هستید شما را زیباتر نشان دهد.


لباس مجلسی   Camisole

لباس مجلسی لباس‌هایی هستند که به طور معمول زیر یک تاپ ساده پوشیده می‌شود. اگر چه جذاب‌ترین مدل لباس زیر زنانه نیست اما در میان خانم‌ها بسیار پر طرفدار است. دیده نمی‌شود، اما بسیار حس خوشایند و راحتی را برای شما به همراه خواهد آورد. اگر میزان توقعتان از یک لباس زیر این باشد که علاوه بر راحتی، زیبایی و حس اعتماد به نفس را برای شما به همراه داشته باشد پس در انتخاب این طرح تعلل نکنید. لباسی بسیار نرم در برابر فرم بدن شما است که می توان آن را به راحتی پوشید. ست Cami یک جایگزین عالی برای لباس خواب استاندارد است. نکته جالب در مورد Cami این است که فرم بدن را به دلیل داشتن دو نیمه بالا و شورت به زیباترین حالت حفظ می‌کند.

مرکز خرید آنلاین بانی مد در زمینه پوشاک فعالیت دارد و در کنار همکاری با برندهای معتبر ایرانی و بین‌المللی، در مسیر بهبود تجربه خرید آنلاین پوشاک در ایران گام برمی‌دارد. از طریق سایت بانی مد می‌توانید طیف گسترده‌ای از محصولات متنوع و برند را مشاهده و خریداری کنید. یکی از خدمات فروشگاه اینترنتی بانی مد آن است که در تمامی مراحل خرید با استفاده از تیم پشتیبانی به صورت آنلاین و تلفنی تا زمان تحویل کالا به مشتری، همراه او خواهند بود.

سخن پایانی

لباس‌های زیر زنانه مدل‌ها و انواع متنوعی دارند که می‌توانید با توجه به موقعیت و کاربرد از آنها استفاده کنید. اگر برای استفاده در طول روز می‌خواهید به سراغ انتخاب مدلی راحت بروید پیشنهاد ما انتخاب لباسی با جنس پارچه نخی است و اینکه ترجیحا به سراغ پارچه‌های با مواد مصنوعی و پلاستیکی نروید که امکان ایجاد حساسیت و خارش را به همراه خواهد داشت. اما برای استفاده در موقعیت های جذاب دیگر می‌توانید از لباس‌هایی با رنگ‌های تند برای مثال قرمز استفاده کنید تا هم حس اعتماد به نفس شما را افزایش دهد و هم شما را زنی جذاب و قدرتمند نشان دهد.

نکته مهم دیگر اما در هنگام خرید لباس زیر زنانه این است که باید حتما در خرید سایز مناسب دقت کنید . چون اصولا لباس‌های زیر امکان تعویض ندارند، پس برای خرید لباسی با سایز مناسب باید دقت بیشتری کنید.  

شرت‌هایی مانند گیپوری، لامبدا و یا لیزری لباس‌های پر فروشی هستند که عموما به صورت روزانه از آنها استفاده نمی‌شود پس برای مصارف روزانه از لباس‌های راحت‌تر استفاده کنید.

و در نهایت اگر قصد خرید لباس زیر زنانه را به صورت آنلاین دارید، حتما از یک فروشگاه اینترنتی معتبر این خرید را انجام دهید، اطلاعات محصول را بخوانید و حتما از اصالت کالا مطمئن شوید.

منبع: https://seemorgh.com/product-services/reportage/463646-%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D9%88-%D8%AC%D8%B0%D8%A7%D8%A8-%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D9%85%D8%AF%D9%84-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%84%D8%A8%D8%A7%D8%B3-%D8%B2%DB%8C%D8%B1-%D8%B2%D9%86%D8%A7%D9%86%D9%87/




تاریخ: دو شنبه 13 دی 1400برچسب:,
ارسال توسط مدیر وبلاگ

خرید لباس برای کودکان همیشه شیرین نیست، گاهی دشواری های خاص خود را دارد. کودکان در سن رشد هستند و پیدا کردن لباسی که متناسب سایز آن ها باشد هم دشواری های خاص خود را دارد. علاوه بر آن کودکان نیاز به راحتی بیشتری در لباس های خود دارند و به دلیل تحرکی که دارند، در نتیجه پوشاکی که برای آنها تهیه می شود باید از کیفیت بالایی بر خوردار باشد.

کمی به عقب بازگردیم. در سال 1926 بنجامین راسل بازیکن فوتبال آمریکایی ایده یک لباس را با پدرش درمیان گذاشت. لباسی از جنس پنبه، یقه گرد و آستین بلند. شاید برایتان تعجب آور باشد چون ما در ایران اصولا سویشرت ها را لباسی جلو باز می شناسیم، لباسی شبیه به ژاکت اما سویشرت ها متفاوت از ژاکت ها هستند. از دیگر تفاوت های سویشرت و ژاکت ها این است که سویشرت ها لباس هایی از جنس پنبه هستند و کمی ضخیم اما ژاکت ها را می توان در جنس های مختلفی پیدا کرد، از الیاف طبیعی تا مواد و پلی‌استر. سویشرت ها از اصل برای استفاده ورزشکاران بود آن هم برای گرفتن عرق بدن و تعادل دمای بدن، اما با گذشت زمان وارد زندگی مردم عادی شدند. ژاکت ها هم ظاهری شبیه به کت ها داشتند و بعدها با تنوع در طرح و رنگ، کلاه هم به آن اضافه شد.

 سویشرت ها اما به دو نوع کلی تقسیم می شوند، سویشرت های یقه گرد و سویشرت های کلاه دار. برای خرید انواع سویشرت پسرانه بچگانه شیک مناسب تمامی سنین باید به نکاتی توجه کنید تا برای یک خرید بیش از یک بار هزینه نکنید.

 

کیفیت لباس را مد نظر داشته باشید

اصولا کودکان فعالیت بدنی زیادی در طول روز دارند، پس مهم است که برای خرید لباس به سراغ پوشاکی با کیفیت بالا بروید. هنگام خرید به ضخامت پارچه لباس توجه کنید. می توانید پارچه لباس را زیر نور بگیرید و بافت پارچه و تراکم بافت آن را ببینید. برندهای معروف یا لباس های گران قیمت عموما کالاهای بهتر و مرغوب تری نیستند پس شاید هیچ گرانی بی حکمت نباشد و نشانه کیفیت نازل و قیمت گران باشد. برای خرید لباس برای کودکانتان کیفیت را اولویت قرار دهید نه برند را.

اگر برای خرید سویشرت به بازار می روید یا فروشگاه های آنلاین فروش پوشاک را مد نظر دارید توجه داشته باشید که لباس را متناسب سایز کودک خود خریداری کنید. در سن رشد بودن دلیل خوبی برای خرید لباسی با سایزی بزرگتر برای فرزندتان نیست، این کار هم باعث می شود آزادی عمل از فرزندتان گرفته شود و هم راحتی را از فرزندتان می گیرد. از انتخاب سویشرت با یقه بسیار تنگ خودداری کنید، این کار می تواند باعث اذیت شدن کودک شما شود.

رنگ و طرح سویشرت کودکانه

شاید این تصویر را خیلی ها دیده باشید که هنگام خرید کودک لباسی را با طرح و رنگی دوست دارد و پدر و مادر طرحی دیگر، یادمان باشد که هیچگاه به بهانه کثیف شدن لباس، کودکتان را از داشتن لباسی با رنگ روشن یا طرحی زیبا محروم نکنید. عموما سویشرت ها را با طرحهای جذابی از فیلم مارول یا شخصیت های کودکانه طراحی می کنند و یا از پارچه های با رنگ های شاد، طبیعتا انتخاب کودکان لباس های با این طرح و رنگ هستند.

 

مرکز خرید آنلاین بانی مد در زمینه پوشاک فعالیت دارد و در کنار همکاری با برندهای معتبر ایرانی و بین‌المللی، در مسیر بهبود تجربه خرید آنلاین پوشاک در ایران گام برمی‌دارد. از طریق سایت بانی مد می‌توانید طیف گسترده‌ای از محصولات متنوع و برند را مشاهده و خریداری کنید. یکی از خدمات فروشگاه اینترنتی بانی مد آن است که در تمامی مراحل خرید با استفاده از تیم پشتیبانی به صورت آنلاین و تلفنی تا زمان تحویل کالا به مشتری، همراه او خواهند بود.

 

سویشرت های جدید

سویشرت ها که عموما جلو بسته بودند در سال های اخیر نمونه های جلو باز آن ها هم طراحی و دوخته شده است. همان لباس هایی با پارچه هایی ضخیم که در قسمت جلوشان زیپ هم کار شده است. اگر برای خرید فرزندتان قصد دارید تا سویشرت تهیه کنید، آن هم سویشرتی جلو باز قبل از خرید حتما از کیفیت زیپ آن مطمئن شوید. حتما این تجربه را داشته اید که برای خرید سویشرتی با کیفیت زیپ نامناسب بارها مجبور شده اید تا هزینه کنید و سویشرت را به دست خیاط بسپرید. یکبار برای خرید هزینه کرده اید و بارها و بارها برای تعیمر و دوخت مجدد، پس قبل از خرید کیفیت زیپ را امتحان کنید. یا اگر بجای زیپ بر روی سویشرت دکمه کار شده است از باز بودن جا دکمه های سویشرت مطمئن شوید. برای خرید لباس برای فرزندان باید این را هم در نظر بگیرید که کودکان صبر زیادی برای باز و بسته کردن زیپ یا دکمه ای که مشکلی داشته باشد ندارند. پس اگر سویشرت های دکمه دار را خریداری می کنید سعی کنید لباسی را انتخاب کنید که دکمه های کمتر و بزرگتری داشته باشد تا فرزندتان بتواند به راحتی آن ها را باز و بسته کند.

سویشرت ها به طور معمول در قسمت کمر دارای دوختی از جنس کش هستند اما در سال های اخیر سویشرت ها در اندازه و قد هم دچار تحول شده اند. پس اگر برای فرزندتان قصد خرید سویشرتی را دارید اندازه ای را انتخاب کنید که فرزندتان احساس راحتی داشته باشد. لباس را متناسب سن فرزندتان انتخاب کنید، هم از جهت تنوع طرح و هم از جهت تنوع رنگ. خرید سویشرتی که مدلی نظیر مدل بزرگسالان داشته باشد برای فرزندتان جذابیتی ندارد.

منبع: https://www.fardanews.com/%D8%A8%D8%AE%D8%B4-%D8%A7%D9%82%D8%AA%D8%B5%D8%A7%D8%AF-23/1120255-%D9%86%DA%A9%D8%A7%D8%AA%DB%8C-%DA%A9%D9%87-%D8%A8%D8%A7%DB%8C%D8%AF-%D9%87%D9%86%DA%AF%D8%A7%D9%85-%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D8%B3%D9%88%DB%8C%D8%B4%D8%B1%D8%AA-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%DA%A9%D9%88%D8%AF%DA%A9%D9%85%D8%A7%D9%86-%D8%A8%D9%87-%D8%A2%D9%86-%D8%AA%D9%88%D8%AC%D9%87-%DA%A9%D9%86%DB%8C%D9%85-%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA/?pr=1




تاریخ: دو شنبه 13 دی 1400برچسب:,
ارسال توسط مدیر وبلاگ

شروع پاییز مثل شروع بهار همواره با یک عدم قطعیت در انتخاب لباس مناسب همراه است. وقتی طبع هوا مشخص نیست؛ پس انتخاب لباس مناسب دشوارترین کار است و در بیشتر موارد وضعیت هوا و انتخاب ما هم دقیقا در وضعیت مخالف یکدیگر قرار می‌گیرند. اما فصل زمستان بعد از تابستان مشخص‌ترین فصل برای انتخاب لباس مناسب است. وقتی سرما به حداکثر میزان خود می‌رسد می‌توان از هر زمان دیگری برای انتخاب پالتو باید مصمم‌تر بود.  برای انتخاب یک پالتو مردانه مناسب باید سه راس مثلث یک انتخاب خوب را رعایت کرد: دوخت، جنس و ساختار، و البته نکته مهم دیگری چون؛ چگونه پالتو خود را ست کنیم؟ اگر شما بهترین و خوش دوخت‌ترین پالتو مردانه را با رنگ اشتباه یا ست نامناسب بپوشید انتخاب خوب‌تان دیگر به چشم نمی‌آید. پس با ما همراه باشید.

 

 پالتو مردانه؛ ساده ترین راه برای شیک بودن در زمستان

اولین گام؛  جنس پالتو

زمستان است و شما برای خرید پالتو تصمیم نهایی را گرفته‌اید. پس اولین قدم انتخاب پالتویی با جنس پارچه‌‎ای مناسب است. دقت در انتخاب پالتو با جنس پارچه‌ای مناسب هم به استحکام پالتو شما کمک می کند و هم باعث ماندگاری بیشتر خرید شما می‌شود. که شاید ماندگار بودن و با کیفیت بودن یک خرید از اولویت‌های ابتدایی همه ما باشد. اما پارچه‌ای که این روزها اقبال به آن زیاد شده پشم گوسفند است. مراقبت و محافظت در برابر سرما از مهمترین ویژگی‌های این پارچه است. اما پارچه‌ا دیگری که حتی اگر جنسش را ندانید حتما نامش را شنیده‌اید، پارچه کشمیر است که از موی بدن بزهای هیمالیا تولید می‌شود و چون تعداد این بز ها کم است، این پارچه جزو پارچه‌های لاکچری محسوب می شود. پارچه‌های کشمیر به دلیل سبک بودن و ایزوله بودنشان می‌توانند برای پالتو مردانه گزینه مناسبی باشند.

پالتو مردانه؛ ساده ترین راه برای شیک بودن در زمستان

در کنار این گزینه‌ها که کیفیت و ماندگاری خرید شما را افزایش می‌دهد می‌توانید به سمت سایر پالتوهای مردانه با کیفیت پارچه و جنس دیگری بروید. پارچه‌هایی که ریشه صنعتی دارند و ممکن است حسی مانند پارچه پشم گوسفند و کشمیر را به شما ندهد اما قطعا از شما در برابر سرما محافظت می کند.

دومین گام؛ دوخت پالتو

بهترین پارچه‌های موجود در بازار اگر زیر چرخ خیاطکاری حرفه‌ای و خوش سلیقه قرار نگیرد، مطمئن باشید لباس مناسبی به دست شما نخواهد رسید. گام دوم بعد از انتخاب پارچه‌ای با کیفیت، دقت نسبت به دوخت پالتو است. خوش دوخت بودن یک لباس موجب می‌شود لباس شما را خوش فرم‌تر و زیباتر نشان دهد.

پالتو مردانه؛ ساده ترین راه برای شیک بودن در زمستان

دقت کنید که پالتو مردانه قرار نیست انتظارات شما از یک کت مردانه را پوشش دهد. پس پالتو کمی راحت‌تر و آزادتر خواهد بود. هر چند که پالتو مردانه عموما دارای قدی بلندتر است اما در این سال‌ها با ورود ایده‌های جدید به دنیای مد شاهد پالتوهای مردانه با قد کوتاه‌تر هم بوده‌ایم.

 

سومین گام؛ ساختار پالتو

در آخرین مرحله برای انتخاب یک پالتو مردانه مناسب باید آن را بپوشیم و راحتی آن را بسنجیم. دقت کنید که پالتو انتخابی شما دارای یقه‌ای مناسب باشد که به راحتی به حالت ایستاده در بیاید و تمام گردن شما را در برابر سرما پوشش بدهد. نکته مهم بعدی سعی کنید پالتو شما شش دکمه باشد تا حس آزادی و راحتی بیشتری به شما بدهد و در نهایت به دوخت جیب‌ها و راحتی دستتان در جیب دقت کنید تا پس از خرید از انتخاب‌تان حداکثر رضایت را داشته باشید.

مرکز خرید آنلاین بانی مد در زمینه پوشاک فعالیت دارد و در کنار همکاری با برندهای معتبر ایرانی و بین‌المللی، در مسیر بهبود تجربه خرید آنلاین پوشاک در ایران گام برمی‌دارد. از طریق سایت بانی مد می‌توانید طیف گسترده‌ای از محصولات متنوع و برند را مشاهده و خریداری کنید. یکی از خدمات فروشگاه اینترنتی بانی مد آن است که در تمامی مراحل خرید با استفاده از تیم پشتیبانی به صورت آنلاین و تلفنی تا زمان تحویل کالا به مشتری، همراه او خواهند بود.

پالتو مردانه؛ ساده ترین راه برای شیک بودن در زمستان

چطور پالتو مردانه را بپوشیم؟

بعد از یک انتخاب خوب و حس خوشایند خرید پالتویی مناسب حالا وارد جذاب‌ترین بخش می‌شویم؛ چگونه پالتو مردانه را ست کنیم؟ اگر طرفدار دنیای مد هستید و اخبار این حوزه را پیگیری می‌کنید، می‌دانید که پالتو مردانه با رنگ‌های خنثی در سال‌های اخیر همچنان طرفداران خود را دارد. رنگ‌های سرمه‌ای و کرم قهوه‌ای که می‌شود با هر لباسی آن را ست و هماهنگ کرد. اگر وارد میانسالی و حتی پیری شده‌اید می‌توانید با این رنگ‌ها استایلی کلاسیک داشته باشید و حتی می‌توانید استایل کلاسیک‌تان را با کلاه تکمیل کنید. اگر جوان هستید و پر شور می‌توانید پالتو را با شلوار جین و هودی هم بپوشید. برای یک محیط کاری یا جلسات کاری انتخاب پالتو به همراه بافت یقه اسکی بهترین انتخاب است. در ترکیب این دو شک نکنید. این ترکیب همیشه برنده است. در خرید تان دقت کنید، در ست کردن جسارت کنید و از حضور در جمع‌های کاری و دوستانه لذت ببرید.

منبع: https://www.samatak.com/ads/reportage/%d9%be%d8%a7%d9%84%d8%aa%d9%88-%d9%85%d8%b1%d8%af%d8%a7%d9%86%d9%87-%d8%b4%db%8c%da%a9-%d8%b2%d9%85%d8%b3%d8%aa%d8%a7%d9%86.html




تاریخ: چهار شنبه 1 دی 1400برچسب:,
ارسال توسط مدیر وبلاگ

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:






نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وبلاگ:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




کد تصویری