استایل لباس زنانه و مردانه| خرید پیراهن، تیشرت| شلوار و دامن
ست کردن لباس زنانه و مردانه| خرید لباس و کفش

لباس

 

شما هرگز شخصیتی که لباس های صورتی می پوشد را حدس نمی زنید!

 

رنگ لباس های شما چه ارتباطی با شخصیت شما دارد؟

احتمالاً قبلاً می دانستید که نحوه درک دیگران از شما و شخصیتتان تحت تأثیر بسیاری از چیزهاست، اما آیا می دانید که حتی رنگ لباس های شما نیز می تواند درباره شخصیت شما بگوید؟ هر رنگی با ویژگی های متفاوتی مرتبط بوده، در نتیجه درک متفاوتی را ایجاد می کند. آیا رنگ مورد علاقه شما بخشی از لیست ما هست؟

رنگ لباس

رنگ لباس

قرمز:

رنگ قرمز تأثیر زیادی بر مغز انسان دارد. افرادی که زیاد قرمز می پوشند دوست دارند در مرکز توجه قرار بگیرند؛ این رنگ همچنین شور و پرخاشگری را نشان می دهد. آیا می دانید پیشخدمت هایی که قرمز می پوشند معمولاً انعام بیشتری دریافت می کنند؟ حتی کمی رژ لب قرمز می تواند تفاوت ایجاد کند!

مشکی:

مشکی رنگی رایج در بسیاری از کمد هاست زیرا رنگی امن بوده و اکثرا در آن احساس راحتی می کنیم.اما پوشیدن این رنگ قدرت و پیچیده بودن را به مخاطب القا می کند. آیا می دانستید افرادی که در مصاحبه های کاری مشکی می پوشند شانس بیشتری برای استخدام نسبت به افرادی که لباس سفید می پوشند را دارند؟

آبی:

آبی یک رنگ سلطنتی است و اغلب با آرامش ، اعتماد به نفس ، راحتی و دوستی همراه است. این رنگ همچنین انعکاس دهنده انرژی مثبت، شایستگی ، هوش ، اعتماد و کارآیی است.

صورتی:

تحقیقات نشان می دهد که این رنگ شگفت انگیز در واقع قدرت را ساطع می کند. این رنگ نشاندهنده استقلال است. اما در رنگ صورتی زیاده روی نکنید زیرا تأثیر معکوس دارد.

خاکستری:

بسیاری از مردم فکر می کنند رنگ خاکستری کمی کسل کننده است که کم و بیش با معنای آن همخوانی دارد. خاکستری مخفف بی طرفی و انفعال است. اگر خاکستری زیاد می پوشید و به آن علاقه دارید ، نمی خواهید هیچ توجهی را به خود جلب کنید و مورد توجه قرار بگیرید.

بنفش:

در رنگ بنفش همه چیز راجع به استایل لاکچری سخن می گوید. این رنگ برای مجالس رسمی بسیار مناسب است. در قدیم برای درست کردن رنگ بنفش تلاش زیادی لازم بوده است ، چراکه این رنگ یک رنگ طبیعی نیست به همین دلیل است که مفهوم آن با تجمل گره خورده است.

قهوه ای:

این رنگ نشاندهنده ثبات و صلابت است. افرادی که رنگ قهوه ای می پوشند دارای اقتدار هستند ، به همین دلیل است که زنانی که در محیط مردانه کار می کنند اغلب از آن استفاده می کنند. این رنگ نشان می دهد که شخصیتی قوی دارند.

سبز:

سبز اغلب با مثبت اندیشی، هماهنگی، ایمنی و نوآوری مرتبط است. علاوه بر این ،نگاه کردن به این رنگ چشم ها را اذیت نمیکند و مردم دوست دارند به افرادی که لباس سبز می پوشند نگاه کنند زیرا احساس راحتی می کنند.

شما هنگام پوشیدن این رنگ از خود آرامش ساطع می کنید. به همین دلیل در بیمارستان و اتاق عمل برای آرامش بیمار و کاهش استرس وی از رنگ سبز استفاده می کنند.

 

رنگ لباس های شما چه ارتباطی با شخصیت شما دارد؟

منبع: طلا




تاریخ: یک شنبه 17 مرداد 1400برچسب:,
ارسال توسط مدیر وبلاگ

شلوار دمپا,شلوار دمپا گشاد,شلوار دمپا مجلسیشلوار دمپا گشاد

یکی از انتخاب های جذاب در استایل بانوان، انتخاب انواع مدل شلوار گشاد و شلوار دمپا گشاد می باشد. چنانچه در خانه، محل کار یا هنگام قدم زدن هستید و باید زمان زیادی از روز را شلوار به تن داشته باشید شلوار گشاد گزینه خوبی برای شما می باشد. بدین ترتیب در زمان خرید شلوار باید به مواردی همچون زیبایی و راحتی توجه کنید.

شلوار دمپا

سرپوش - عقیده ی بسیاری از استایلیست ها و طراحان مد اینست که شلوار دمپا گشاد را با این که افراد، قبل از شلوار جذب می پوشیدند، دربرابر استفاده از شلوار جذب انقلابی بود که به افرادی که از آنها استفاده می کردند، دوباره راحتی بیشتری را می داد. از نظر اکثر افراد، راحتی شلوار بسیار مهم است ولی مهمتر از آن باید شلواری را انتخاب کنند که برای استایل آن ها مناسب باشد. افرای شلوار دمپا می پوشند که خواهان راحتی و جذابیت در کنار یکدیگر هستند. امروزه مدتیست که یکی از استایل های خانم های باسلیقه، انتخاب شلوار گشاد زنانه است.

 

شلوارهای دمپا گشاد برخلاف تصور عموم، انواع مختلفی دارند و فاکتورهایی نظیر طول فاق، بلندی، گشادی پاچه شلوار و جنس و رنگ باعث بوجود آمدن مدل های متنوعی میشود. در زمان خرید شلوار دمپاگشاد باید نکات زیر را در نظر بگیرید:

> شلوار فاق بلند برای افرادی مناسب است که پاهای کوتاهی دارند در غیر اینصورت می توانند هر طول فاقی را بپوشند.

 

> هرچه پاهایتان بلندتر باشد می تواند پاچه های شلوار گشاد انتخاب کنید ولی استفاده از شلوارهای خیلی گشاد در قسمت دمپا برای خانم های قدکوتاه مناسب نیست که البته بطور کلی استفاده از این شلوارها توصیه نمی شود.

 

> شلوار دمپا با هر فرم اندامی سازگار است مخصوصا چنانچه دارای باسن بزرگ و ران های چاق باشید.

 

> شلوار دمپا باید به اندازه ای بلندی باشد که به زمین نرسد درغیر این صورت کثیف و پاره میشود. پس اگر قدتان کوتاه است یا پاهای کوتاهی دارید بهتر است از کفش پاشنه بلند با این شلوارها استفاده کنید.

 

> خانم هایی که لاغراندام هستند، میتوانند شلوار دمپا گشاد بپوشند و با این کار ظریف تر و خوش اندام تر بنظر برسند.

 

استایل شلوار دمپا گشاد

- به علت این که فرم شلوار دمپا دوگانه است میتوان آن را هم با بلوز گشاد و هم با بلوز تنگ پوشید.

 

- اگر با شلوار دمپا، یک بلوز آستین کوتاه یا دکلته یا یک بلوز ابریشمی با آستین پرنسسی( کمی پف دار) را ست کنید واقعا برازنده می شوید البته استفاده از یک کمربند زیبا بر زیبایی شما می افزاید. بهتر است از یک کفش پاشنه بلند اسپرت( مثلا پاشنه یکسره) برای این مدل شلوار استفاده کنید.

 

- بلوز های راحتی و تیشرت یا بلوزهای رسمی و مجلسی را میتوانید با شلوار دمپا بپوشید ولی توجه کنید که باید از پارچه ای مثل کرپ یا ساتن بلوز مجلسی و رسمی با شلوار دمپا استفاده کنید.

 

- در زمان خرید مانتو با شلوار دمپا گشاد این نکته را در نظر داشته باشید که بلندی مانتو باید تا روی زانو یا بالای زانو باشد تا شلوار بتواند اثر لاغر کنندگی اش را نشان دهد.

 

- بهتر است از مانتویی با شلوار دمپا گشاد استفاده کنید که فیت باشد به این معنی که تنگ یا گشاد نباشد.

 

شلوار دمپا مجلسی,عکس شلوار دمپا,شلوار دمپا راحتیشلوار دمپا زنانه

شلوار دمپا زنانه,شلوار دمپا گشاد,شلوار دمپامدل شلوار دمپا دخترانه

مدل شلوار دمپا گشاد مجلسی,مدل شلوار دمپا,شلوار دمپا جینشلوار دمپا گشاد دخترانه

شلوار دمپا جین,جدیدترین مدل شلوار دمپا,تصاویر شلوار دمپا گشادتصاویر شلوار دمپا گشاد

مدل شلوار دمپا گشاد,عکس شلوار دمپا دخترانه,شلوار دمپا پارچه ایمدل شلوار دمپا

تصاویر شلوار دمپا گشاد,مدل شلوار دمپا گشاد,عکس شلوار دمپا دخترانهعکس شلوار دمپا گشاد دخترانه

شلوار دمپا مجلسی,عکس شلوار دمپا,شلوار دمپا راحتیمدل شلوار دمپا گشاد

عکس شلوار دمپا گشاد,تیپ زدن با شلوار دمپا,مدل شلوار دمپا دخترانهشلوار دمپا گشاد لی

جدیدترین مدل شلوار دمپا,تصاویر شلوار دمپا گشاد,مدل های جدید شلوار دمپا گشادعکس شلوار دمپا دخترانه

شلوار دمپا مجلسی,عکس شلوار دمپا,شلوار دمپا راحتیست کردن لباس با شلوار دمپا گشاد

شلوار دمپا زنانه,شلوار دمپا گشاد,شلوار دمپاعکس شلوار دمپا گشاد

شلوار دمپا جین,جدیدترین مدل شلوار دمپا,تصاویر شلوار دمپا گشادانواع مدل کت و شلوار دمپا

مدل شلوار دمپا,شلوار دمپا جین,جدیدترین مدل شلوار دمپامدل شلوار دمپا گشاد برای دختران

عکس شلوار دمپا گشاد,مدل شلوار دمپا دخترانه,تیپ زدن با شلوار دمپاتیپ زدن با شلوار دمپا

منبع: سرپوش




تاریخ: یک شنبه 17 مرداد 1400برچسب:,
ارسال توسط مدیر وبلاگ

 

کفش چرم

تاریخ: ۱۶/مرداد/۰۰ ساعت ۱۸:۳۰ | گوناگون شناسه خبر: ۹۳۶۰۹ منبع: TIPS AND TRICKS

این ترفندها باعث می شوند کفش های چرمی شما برای مدت طولانی تری خوب به نظر برسند!

 

این نکات را رعایت کنید تا به کفش های چرمی خود عمر طولانی تری ببخشید!

 

اکثر ما عاشق کفش چرمی هستیم. چکمه های زیبا برای خانم ها و کفش های چرمی مرتب برای آقایان ؛ آنها همیشه شیک و زیبا هستند، اما متأسفانه، چرم بسیار آسیب پذیر است و روی آن به سرعت خراش یا لکه می افتد. با نکات زیر می توانید کفش های چرمی خود را بیشتر نو نگه دارید و تا سالهای آینده از آن لذت ببرید.

تمیز کردن

کفش ها را با یک پارچه خشک و نرم مانند یک پارچه میکروفایبر تمیز کنید. تا جایی که می توانید خاک و گل را از کفش بگیرید. سپس ، کفش های خود را با یک محصول تمیز کننده، تمیز کنید. می توانید از اسپری چرم یا محصول دیگری که مخصوص تمیز کردن چرم است استفاده کنید. مراقب باشید، همیشه از یک پارچه یا یک برس نرم برای مالیدن آن استفاده کنید زیرا نمی خواهید خراش بیشتری ایجاد کنید؛ از اسفنج استفاده نکنید زیرا می تواند چرم را خشک کند.

لکه

آیا روی کفشتان لکه ایجاد شده است؟ از مخلوط دو قسمت آب و یک قسمت سرکه استفاده کنید. این مخلوط را با استفاده از یک پارچه نرم روی لکه ها بمالید. بعد از آن باید چرم را چرب کنید ، زیرا هنگام استفاده از این مخلوط، هم لکه را حذف می کنید هم لایه گریس یا واکس روی چرم را.

پولیش کنید

برای اطمینان از اینکه کفش ها به درخشندگی و انعطاف پذیری اولیه خود باز می گردند ، باید مرتباً آنها را پولیش کنید. این کار را تقریباً هر ماه انجام دهید (با فرض اینکه تقریباً هر روز آنها را می پوشید؛اگر اینطور نیست، می توانید کمتر آنها را جلا دهید). بندها را بیرون بیاورید؛ برای نرم کردن چرم از نرم کننده چرمی استفاده کنید. پس از استفاده از نرم کننده ،از مقداری واکس هم رنگ کفش یا شفاف استفاده کنید. برای اینکه مطمئن شوید کفش شما بهترین درخشش را دارد ، یک پارچه نخی را بردارید و با کشیدن همزمان دو طرف، آن را روی کفش بکشید؛ متوجه خواهید شد که کفش هایتان شروع به درخشندگی می کنند.

 

پولیش چرم

پولیش چرم

نگهداری

اگر می خواهید کفش های چرمی شما تا آنجا که ممکن است زیبا به نظر برسند، بهتر است مرتباً از اسپری چرم استفاده کنید. به این ترتیب کفشتان را از رطوبت و کثیفی دور نگه می دارید؛ سپس، بگذارید کفش ها استراحت کنند تا خشک شوند.

هنگامی که از کفش چرمی تان استفاده نمی کنید ،درون آن را روزنامه مچاله شده بگذارید تا شکل کفش حفظ شود.

کفش های خود را مدت طولانی نمیخواهید استفاده کنید؟ قبل از انجام این کار، کفش ها را کامل تمیز کنید سپس آن ها را در یک کیسه پارچه ای به جای کیسه پلاستیکی بگذارید تا بتوانند نفس بکشند.

منبع: طلا




تاریخ: یک شنبه 17 مرداد 1400برچسب:,
ارسال توسط مدیر وبلاگ

 

جدیدترین و شیکترین مدل پالتو پاییزه و زمستانی

برند بربری ، شرکت کالای لوکس بریتانیایی است، که پوشاک زنانه و مردانه، اکسسوری ، کیف و کفش، پوشاک کودکان، لوازم خانگی، لوازم زیبایی ، عطر و ترکیبات معطر تولید می کند . 

این برند امروزه در تمامی بازارهای جهانی حضور دارد و به خانهٔ لوازم لوکس بین المللی تبدیل شده است . کریستوفر بیلی (Christopher Bailey) از سال 2009 در سمت مدیر امور اجرایی این برند است.

مدل پالتو 2020  برند موفق و مطرح اروپایی بربری مجموعه ای است از مدل پالتوهای اسپرت و مجلسی دخترانه و زنانه که با طراحی دوخت های فوق العاده حرفه ای طراحی و در فشن شوها ارائه شده اند.

شاید در نگاه اول این مدل پالتو های 2020 برند بربری به نظرتان مدل پالتوهایی ساده و مانند ترنچ کت های سالهای پیش به نظر برسند اما طراحی الگوها و پیاده کردن این مدل ها با برش های دقیق ، مدل پالتو 2020 این کمپانی را خاص و منحصربه فرد کرده است.

این مدل پالتوهای ساده ولی شیک مخصوص خانم های ساده پوش هستند، پالتوهایی از برند بربری که در رنگ های مختلف هستند و فوق العاده شیک اند را در ادامه مشاهده کنید.

مدل پالتو دخترانه و زنانه برند بربری

مدل پالتو

 مدل پالتو 2019

مدل پالتو کلاه دار

مدل پالتو 98

مدل پالتو خزدار

مدل پالتو بربری

 مدل کاپشن بربری

پالتو بلند مجلسی

 پالتو مارک burberry

مدل پالتو زمستانی

مدل بارانی 2020

 مدل پالتو زنانه

پالتو جدید بربری

 مدل پالتو صورتی

مدل پالتو طوسی

 مدل پالتو شیک

 

منبع: تخفیف خوب




تاریخ: یک شنبه 17 مرداد 1400برچسب:,
ارسال توسط مدیر وبلاگ

“تاپ و دامن زنانه”. تاپ و دامن از آن دسته لباس هایی می باشد که امروزه بسیار مورد توجه خانم ها قرار گرفته است. تاپ و دامن های زنانه در انواع طرح ها و رنگ های مختلفی تولید میشوند. و تمام سلایق رو در بر میگیرد. اگر شما جز آن دسته از بانوانی هستید که میخواهید تاپ و دامنی زیبا همراه با استایلی به روز داشته باشید. بهتر است در ادامه این مطلب همراه ما باشید. در ادامه این مطلب ما جدیدترین انواع مدل های تاپ و دامن زنانه ۱۴۰۰  در مدل های شیک و زیبا قرار داده ایم. برای مشاهده این مطلب با ما همراه باشید.

تاپ و دامن 1400

 

با انواع لباس­های دو تکه مانند تاپ و دامن می­توانید سبک و استایل­های متفاوتی برای خود فراهم آورید. تاپ و دامن به استایل شما انرژی می بخشد و شما را پرجنب و جوش نشان می­دهد. بهتر است که انتخاب تاپ دامن مجلسی مطابق با فرم اندام و با اطلاع از آخرین ترند های روز دنیا انجام گیرد تا بهترین نتیجه حاصل شود.

تاپ و دامن 1400

اگر برای یک مهمانی رسمی دامن می‌پوشید و میخواهید یک تیپ رسمی داشته باشید. بهتر اسـت دامن راسته تا زانو و یا پایین تر از زانو با رنگ هاي تیره بپوشید. اما برای مهمانی هاي غیررسمی مانند دوستان و آشنایان کـه جو صمیمی تری در آن حاکم اسـت و کمی آسان تر هستید، از دامن هاي رنگ شاد و کوتاهِ بالای زانو و کلوش استفاده کنید.

تاپ و دامن 1400

رنگ و مدل تاپ و دامنها را می توانید مشابه با یکدیگر انتخاب کنید برخی از خانم های جوان ترجیح می دهند که رنگ تاپ و دامنشان را متفاوت با یکدیگر انتخاب کنند که در این صورت باید از رنگ های مکمل یکدیگر استفاده کنید که زیبایی و جذابیت مدل تاپ دامن شما چند برابر شود.

جدیدترین انواع مدل های شیک تاپ و دامن زنانه ۱۴۰۰

تاپ و دامن 1400

تاپ و دامن 1400

تاپ و دامن 1400

تاپ و دامن 1400

تاپ و دامن 1400

تاپ و دامن 1400

تاپ و دامن 1400

تاپ و دامن 1400

تاپ و دامن 1400

منبع: حرف تازه




تاریخ: یک شنبه 17 مرداد 1400برچسب:,
ارسال توسط مدیر وبلاگ

ست لباس مردانه اسپرت 2020 | 99

مدل ست لباس مردانه اسپرت 

انتخاب لباس از جمله دغدغه های آقایان شیک پوش است و هر فصلی از سال، لباسهای مخصوص به خود را برای ست کردن نیاز دارند. از ست لباس مردانه بهاری و تابستانی گرفته تا ست های لباس پاییزی و زمستانی همه را می توان در بین محبوبترین ست های لباس مردانه نام برد.

انتخاب لباس ست، بسیار دشوار است. زیرا باید آنقدر بگردیم تا بتوانیم لباس مد نظرمان را پیدا کنیم و باهم ست کنیم. اما امروزه کار بسیار ساده است و شما می توانید در منزل تان و تنها با استفاده از گوشی هی هوشمند خود، لباس مورد نظر خود را پیدا کنید. با این کار می دانید که به دنبال چه ستی هستید و انتخاب تان آسان تر می شود.

ست لباس مردانه اسپرت 2020 | 99

یک ست زیبا و شیک برای شیک پوشان

ست لباس مردانه اسپرت 2020 | 99

تیپ اسپرت برای یک روز سرد بهاری

ست لباس مردانه اسپرت 2020 | 99

ست لباس مردانه بسیار شیک

ست لباس مردانه اسپرت 2020 | 99

تی شرت و شلوار جین برای یک روز گرم

ست لباس مردانه اسپرت 2020 | 99

ست اسپرت بسیار شیک برای آقایان خوش پوش

ست لباس مردانه اسپرت 2020 | 99

ست لباس روشن بسیار شیک

ست لباس مردانه اسپرت 2020 | 99

ست اسپرت برای پیاده روی

ست لباس مردانه اسپرت 2020 | 99

ست تی شرت سفید با اسلش و کفش مشکی بسیار راحت و شیک

ست لباس مردانه اسپرت 2020 | 99

ست لباس مردانه تابستانی بسیار شیک

ست لباس مردانه اسپرت 2020 | 99

یک ست بسیار زیبا و جذاب

ست لباس مردانه اسپرت 2020 | 99

لباس شیک برای آقایان شیک پوش

ست لباس مردانه اسپرت 2020 | 99

یک ست بسیار شیک و اسپرت برای روزهای زمستانی

ست لباس مردانه اسپرت 2020 | 99

ست پاییزی بسیار جذاب

ست لباس مردانه اسپرت 2020 | 99

ست لباس مردانه برای بهار

ست لباس مردانه اسپرت 2020 | 99

ست شیک کت تک و شلوار جین

ست لباس مردانه اسپرت 2020 | 99

تیپ دانشجویی پسرانه بسیار شیک

ست لباس مردانه اسپرت 2020 | 99

خرید لباس مردانه

خست لباس مردانه اسپرت 2020 | 99

ست لباس مردانه جدید و شیک

ست لباس مردانه اسپرت 2020 | 99

ست لباس دانشجویی پسرانه جدید

ست لباس مردانه اسپرت 2020 | 99

مدل لباس مردانه بسیار جذاب

ست لباس مردانه اسپرت 2020 | 99

مدل لباس مردانه 2020

ست لباس مردانه اسپرت 2020 | 99

جدیدترین مدل های لباس مردانه سال 99

ست لباس مردانه اسپرت 2020 | 99

مدل لباس دانشجویی جدید

ست لباس مردانه اسپرت 2020 | 99

ست بسیار شیک و جذاب لباس مردانه

ست لباس مردانه اسپرت 2020 | 99

تیپ اسپرت مردانه 2020

ست لباس مردانه اسپرت 2020 | 99

مدل لباس مردانه اسپرت

ست لباس مردانه اسپرت 2020 | 99

ست با کت تک

ست لباس مردانه اسپرت 2020 | 99

ست پیراهن سفید با شلوار و کفش های مختلف

ست لباس مردانه اسپرت 2020 | 99

ست کامل مردانه بسیار شیک

ست لباس مردانه اسپرت 2020 | 99

تیپ دانشجویی ساده و شیک

ست لباس مردانه اسپرت 2020 | 99

مدل لباس مردانه برای پاییز

 

منبع: ژاویز




تاریخ: شنبه 16 مرداد 1400برچسب:,
ارسال توسط مدیر وبلاگ

شلوارهای جین همواره مورد پسند تمام افراد جامعه با سلایق مختلف بوده است و طرفداران بسیاری دارد. شلوارهای جین در مدهای امروزی انواع مختلفی دارند، مانند جین راسته، جین مام استایل و شلوار جین مام فیت که یکی از انواع جین و بسیار پرطرفدار است. آیا شما می‌دانید شلوار مام فیت چیست و چگونه ست می‌شود؟

شلوار مام فیت چیست؟

شلوار جین مام فیت شباهت بسیار زیادی به جین مام استایل دارد. شلوار مام فیت کمر بلندی دارد که بالای ناف بسته می‌شود، این مدل باعث خوش فرم به نظر آمدن باسن می‌شود. مام فیت‌ها در قسمت ران و ساق پا جذب هستند و یا کمی آزاد اما به اندازه شلوار مام استایل نیستند.

شلوارهای مام فیت در قسمت کمر جمع شده و به صورت کشی هستند. و همانطور که از اسمش پیداست فیت بدن هستند البته این نکته را بدانید که مام فیت‌ها جذب و تنگ نیستند و بیش از هم گشاد و آزاد نیستند.

شلوار مام فیت قسمت باسندو ران پاها را خوش‌فرم‌تر نشان می‌دهند و فرم بدن را زیباتر می‌کنند. این شلوارها فقط از جنس جین نیستند و می‌توانند با پارچه‌های ضخیم‌ دیگرو حتی پارچه‌های کشی دوخته شودند.

مام فیت‌ها در گذشته مورد توجه زنان میانسال بود و کمتر توسط جوانان استفاده می‌شد اما امروزه دوباره مام فیت‌ها ترند شدند و هم توسط زنان و هم مردان استفاده می‌شوند و طرفدارن بسیاری دارند.

شلوار مام فیت چیست و چگونه ست می‌شود,استایل با شلوار مام فیت,ست کردن شلوار جین مام فیت,شلوار جین مام فیت مناسب چه کسانی است

شلوار مام فیت برای چه کسانی مناسب است؟

کسانی که کمی اضافه وزن دارند

شلوار جین مام فیت برای خانوم‌هایی که کمی اضافه وزن دارند خیلی موثر است و بین آنان طرفدارن زیادی دارد. کسانی که کمی شکم دارند و می‌خواهند لاغرتر به نظر برسند با شلوار مام فیت لاغر به نظر می‌آیند. چرا که نوع فاق بلند و کمربلندی که مام فیت‌ها دارند باعث کوچک به نظر رسیدن شکم می‌شود و آن را جمع می‌کند که دیگر نیازی به پوشیدن گن نیست.

 

کسانی که لاغری بیش از حد دارند

حتی کسانی که لاغر هستند و می‌خواهند خوش فرم به نظر بیایند بهتر است از مام فیت استفاده کنند تا فرم بدنشان بهتر به نظر برسد.

مناسب چه کسانی نیست؟

کسانی که خیلی اضافه وزن دارند و یا اینکه قدشان کوتاه است بهتر است از شلوار مام فیت استفاده نکنند چرا که قد آنها کوتاه‌تر نشان می‌دهد و چاقی بیش از حد را نمایان می‌کند.

شلوار مام فیت چیست و چگونه ست می‌شود,استایل با شلوار مام فیت,ست کردن شلوار جین مام فیت,شلوار جین مام فیت مناسب چه کسانی است

شلوار مام فیت را چگونه ست کنیم؟

تیشرت یک اصل مهم

در استیل‌های کژوال و در ست لباس با هر نوع شلوار جین الخصوص شلوارهای مام فیت یا مام استایل تیشرت‌ها در ست کردن حرف اول را می‌زنند. الخوصو یک تیشرت ساده سفید شما را برای یک استایل کژوال خیابانی زیباتر خواهد کرد.می‌توانید یک قسمتی از تیشرت خود را در شلوار قرار دهید اینگونه جلوه‌ی بیشتری خواهد داشت.

پیراهن یا کفش پاشنه بلند

پیراهن یا شومیز خود را داخل شلوارتان قرار دهید و یا قسمت جلوی آن را کنار شلوار بگذارید و آن را با کفش بلند ست کنید. از اکسسوری‌های خاص خودتان نیز فراموش نکنید.

شلوار مام فیت چیست و چگونه ست می‌شود,استایل با شلوار مام فیت,ست کردن شلوار جین مام فیت,شلوار جین مام فیت مناسب چه کسانی است

پالتو یا مانتو جلوباز

مانتوی جلوباز و پالتوهای بلند یک انتخاب عالی برای شلوارهای مام فیت هستند. با یک مانتو جلوباز بلند و یا یک پالتو می‌توانید جذاب به نظر برسید. همچنین میتوانید به تناسب فصل آن را با یک تیشرت و یا یک بلوز گرم همراه کنید.

شلوار مام فیت چیست و چگونه ست می‌شود,استایل با شلوار مام فیت,ست کردن شلوار جین مام فیت,شلوار جین مام فیت مناسب چه کسانی است

 

مانتو کوتاه

اگر می‌خواهید شلوار مام فیت خود را با مانتو کوتاه ست کنید لازم است این نکته را بدانید که مانتو کوتاه نباید چسب و تنگ باشد و باید مانتویی را انتخاب کنید سایز مناسبی داشته و یا حتی کمی آزاد باشد.

شلوار مام فیت چیست و چگونه ست می‌شود,استایل با شلوار مام فیت,ست کردن شلوار جین مام فیت,شلوار جین مام فیت مناسب چه کسانی است

کت جین

شاید تصور کنید که کت‌های جین جزء استایل‌های کلاسیک هستند اما کت جین یک انتخاب فوق العاده برای ست کردن با جین مام استایل است. حتما آن را امتحان کنید.

شلوار مام فیت چیست و چگونه ست می‌شود,استایل با شلوار مام فیت,ست کردن شلوار جین مام فیت,شلوار جین مام فیت مناسب چه کسانی است

 

بافت‌های پاییزه

فصل پاییز و لباس‌های رنگارنگش به شما این فرصت را می‌دهد که انواع بافت‌ها و لباس‌های پاییزه را امتحان کنید. یک بافت پاییزه را با شلوار مام فیت خود ست کنید. می‌توانید برا استایل کژوال خود می‌توانید جلو بافت را داخل شلوار بگذارید.

شلوار مام فیت چیست و چگونه ست می‌شود,استایل با شلوار مام فیت,ست کردن شلوار جین مام فیت,شلوار جین مام فیت مناسب چه کسانی است

کفش کتونی

کفش‌های کتونی بهترین انتخاب برای ست کردن با شلوار جین مام فیت است اگره گفتیم می‎توانید مام فیت را با پاشنه بلند هم ست کنید اما این را بدانید که هیچ چیز جای کتونی‌ها را برای شما پر نخواهد کرد.

شلوار مام فیت چیست و چگونه ست می‌شود,استایل با شلوار مام فیت,ست کردن شلوار جین مام فیت,شلوار جین مام فیت مناسب چه کسانی است

نیم بوت

در فصل زمستان نیم بوت‌ها را فراموش نکنید و اگر قرار است با شلوار مام فیت خود پالتوی سفید و یا یک بافت به تن کنید از نیم بوت‌ها برای تکیل شدن استایل خود کمک بگیرید.

شلوار مام فیت چیست و چگونه ست می‌شود,استایل با شلوار مام فیت,ست کردن شلوار جین مام فیت,شلوار جین مام فیت مناسب چه کسانی است

 کفش پاشنه بلند

همانطور که گفتیم می‌توانید برای استایل‌های رسمی‌تر خود و یا اگر قرار است تیپ رسمی‌تری با مام فیت داشته باشید از کفش‌هی پاشنه بلند و جیر نیز استفاده کنید.

شلوار مام فیت چیست و چگونه ست می‌شود,استایل با شلوار مام فیت,ست کردن شلوار جین مام فیت,شلوار جین مام فیت مناسب چه کسانی است

 

منبع: سایت اندیشه

​شلوارهای جین همواره مورد پسند تمام افراد جامعه با سلایق مختلف بوده است و طرفداران بسیاری دارد. شلوارهای جین در مدهای امروزی انواع مختلفی دارند، مانند جین راسته، جین مام استایل و شلوار جین مام فیت که یکی از انواع جین و بسیار پرطرفدار است. آیا شما می‌دانید شلوار مام فیت چیست و چگونه ست می‌شود؟

شلوار مام فیت چیست؟

شلوار جین مام فیت شباهت بسیار زیادی به جین مام استایل دارد. شلوار مام فیت کمر بلندی دارد که بالای ناف بسته می‌شود، این مدل باعث خوش فرم به نظر آمدن باسن می‌شود. مام فیت‌ها در قسمت ران و ساق پا جذب هستند و یا کمی آزاد اما به اندازه شلوار مام استایل نیستند.

شلوارهای مام فیت در قسمت کمر جمع شده و به صورت کشی هستند. و همانطور که از اسمش پیداست فیت بدن هستند البته این نکته را بدانید که مام فیت‌ها جذب و تنگ نیستند و بیش از هم گشاد و آزاد نیستند.

شلوار مام فیت قسمت باسندو ران پاها را خوش‌فرم‌تر نشان می‌دهند و فرم بدن را زیباتر می‌کنند. این شلوارها فقط از جنس جین نیستند و می‌توانند با پارچه‌های ضخیم‌ دیگرو حتی پارچه‌های کشی دوخته شودند.

مام فیت‌ها در گذشته مورد توجه زنان میانسال بود و کمتر توسط جوانان استفاده می‌شد اما امروزه دوباره مام فیت‌ها ترند شدند و هم توسط زنان و هم مردان استفاده می‌شوند و طرفدارن بسیاری دارند.

شلوار مام فیت چیست و چگونه ست می‌شود,استایل با شلوار مام فیت,ست کردن شلوار جین مام فیت,شلوار جین مام فیت مناسب چه کسانی است

شلوار مام فیت برای چه کسانی مناسب است؟

کسانی که کمی اضافه وزن دارند

شلوار جین مام فیت برای خانوم‌هایی که کمی اضافه وزن دارند خیلی موثر است و بین آنان طرفدارن زیادی دارد. کسانی که کمی شکم دارند و می‌خواهند لاغرتر به نظر برسند با شلوار مام فیت لاغر به نظر می‌آیند. چرا که نوع فاق بلند و کمربلندی که مام فیت‌ها دارند باعث کوچک به نظر رسیدن شکم می‌شود و آن را جمع می‌کند که دیگر نیازی به پوشیدن گن نیست.

 

کسانی که لاغری بیش از حد دارند

حتی کسانی که لاغر هستند و می‌خواهند خوش فرم به نظر بیایند بهتر است از مام فیت استفاده کنند تا فرم بدنشان بهتر به نظر برسد.

مناسب چه کسانی نیست؟

کسانی که خیلی اضافه وزن دارند و یا اینکه قدشان کوتاه است بهتر است از شلوار مام فیت استفاده نکنند چرا که قد آنها کوتاه‌تر نشان می‌دهد و چاقی بیش از حد را نمایان می‌کند.

شلوار مام فیت چیست و چگونه ست می‌شود,استایل با شلوار مام فیت,ست کردن شلوار جین مام فیت,شلوار جین مام فیت مناسب چه کسانی است

شلوار مام فیت را چگونه ست کنیم؟

تیشرت یک اصل مهم

در استیل‌های کژوال و در ست لباس با هر نوع شلوار جین الخصوص شلوارهای مام فیت یا مام استایل تیشرت‌ها در ست کردن حرف اول را می‌زنند. الخوصو یک تیشرت ساده سفید شما را برای یک استایل کژوال خیابانی زیباتر خواهد کرد.می‌توانید یک قسمتی از تیشرت خود را در شلوار قرار دهید اینگونه جلوه‌ی بیشتری خواهد داشت.

پیراهن یا کفش پاشنه بلند

پیراهن یا شومیز خود را داخل شلوارتان قرار دهید و یا قسمت جلوی آن را کنار شلوار بگذارید و آن را با کفش بلند ست کنید. از اکسسوری‌های خاص خودتان نیز فراموش نکنید.

شلوار مام فیت چیست و چگونه ست می‌شود,استایل با شلوار مام فیت,ست کردن شلوار جین مام فیت,شلوار جین مام فیت مناسب چه کسانی است

پالتو یا مانتو جلوباز

مانتوی جلوباز و پالتوهای بلند یک انتخاب عالی برای شلوارهای مام فیت هستند. با یک مانتو جلوباز بلند و یا یک پالتو می‌توانید جذاب به نظر برسید. همچنین میتوانید به تناسب فصل آن را با یک تیشرت و یا یک بلوز گرم همراه کنید.

شلوار مام فیت چیست و چگونه ست می‌شود,استایل با شلوار مام فیت,ست کردن شلوار جین مام فیت,شلوار جین مام فیت مناسب چه کسانی است

 

مانتو کوتاه

اگر می‌خواهید شلوار مام فیت خود را با مانتو کوتاه ست کنید لازم است این نکته را بدانید که مانتو کوتاه نباید چسب و تنگ باشد و باید مانتویی را انتخاب کنید سایز مناسبی داشته و یا حتی کمی آزاد باشد.

شلوار مام فیت چیست و چگونه ست می‌شود,استایل با شلوار مام فیت,ست کردن شلوار جین مام فیت,شلوار جین مام فیت مناسب چه کسانی است

کت جین

شاید تصور کنید که کت‌های جین جزء استایل‌های کلاسیک هستند اما کت جین یک انتخاب فوق العاده برای ست کردن با جین مام استایل است. حتما آن را امتحان کنید.

شلوار مام فیت چیست و چگونه ست می‌شود,استایل با شلوار مام فیت,ست کردن شلوار جین مام فیت,شلوار جین مام فیت مناسب چه کسانی است

 

بافت‌های پاییزه

فصل پاییز و لباس‌های رنگارنگش به شما این فرصت را می‌دهد که انواع بافت‌ها و لباس‌های پاییزه را امتحان کنید. یک بافت پاییزه را با شلوار مام فیت خود ست کنید. می‌توانید برا استایل کژوال خود می‌توانید جلو بافت را داخل شلوار بگذارید.

شلوار مام فیت چیست و چگونه ست می‌شود,استایل با شلوار مام فیت,ست کردن شلوار جین مام فیت,شلوار جین مام فیت مناسب چه کسانی است

کفش کتونی

کفش‌های کتونی بهترین انتخاب برای ست کردن با شلوار جین مام فیت است اگره گفتیم می‎توانید مام فیت را با پاشنه بلند هم ست کنید اما این را بدانید که هیچ چیز جای کتونی‌ها را برای شما پر نخواهد کرد.

شلوار مام فیت چیست و چگونه ست می‌شود,استایل با شلوار مام فیت,ست کردن شلوار جین مام فیت,شلوار جین مام فیت مناسب چه کسانی است

نیم بوت

در فصل زمستان نیم بوت‌ها را فراموش نکنید و اگر قرار است با شلوار مام فیت خود پالتوی سفید و یا یک بافت به تن کنید از نیم بوت‌ها برای تکیل شدن استایل خود کمک بگیرید.

شلوار مام فیت چیست و چگونه ست می‌شود,استایل با شلوار مام فیت,ست کردن شلوار جین مام فیت,شلوار جین مام فیت مناسب چه کسانی است

 کفش پاشنه بلند

همانطور که گفتیم می‌توانید برای استایل‌های رسمی‌تر خود و یا اگر قرار است تیپ رسمی‌تری با مام فیت داشته باشید از کفش‌هی پاشنه بلند و جیر نیز استفاده کنید.

شلوار مام فیت چیست و چگونه ست می‌شود,استایل با شلوار مام فیت,ست کردن شلوار جین مام فیت,شلوار جین مام فیت مناسب چه کسانی است

 

منبع: سایت اندیشه




تاریخ: شنبه 16 مرداد 1400برچسب:,
ارسال توسط مدیر وبلاگ

صندل‌های انگشتی، یکی از بهترین گزینه‌ها برای تابستان

صندل های زنانه

صندل های وج (Wedge) که در ایران به صندل‌های انگشتی معروف هستند، با پوشش انگشت شصت پا مشخص می‌شوند و معمولا تخت و بدون پاشنه هستند؛ هرچند که انواع پاشنه‌دار آن‌ها نیز وجود دارد. جنس آن‌ها ممکن است چرمی، ابری یا انواع دیگر باشد اما مشخصۀ همه آن‌ها یکی است.

این نوع صندل بخصوص برای استایل بوهو مناسب است و با یک کلاه بزرگ تابستانی، مانتوی زنانه پر نقش و نگار نازک و یک پیراهن با رنگ روشن ترکیبی ایده‌ال را به وجود می‌آورد.

صندل دخترانه لژدار، مد سال ۲۰۲۱

صندل های دخترانه شیک

یکی از مدهای راحت و جالب سال ۲۰۲۱ که ترند آن از سال گذشته ادامه دارد، صندل‌های لژدار است که بیشتر استایل دخترانه و اسپرت دارند اما از صندل‌های زیبای زنانه نیز به حساب می‌آیند که تا حدی به کفش‌های اسپرت شباهت دارند؛ با این تفاوت که معمولا صندل‌های لژ در قسمت‌هایی باز است اما همه آن‌ها لژهای راحتی دارد که معمولا از مواد لاستیکی و به صورت پاشنه یکسره ساخته می‌شوند.

صندل پاشنه بلند برای یک تابستان داغ

انواع صندلهای زیبا زنانه و دخترانه پاشنه بلند

یکی از پرطرفدارترین صندل‌های زیبای زنانه و دخترانه، بدون شک صندل‌های پاشنه‌دار است. این نوع صندل‌ها با شکل ظریف و زیبایی که دارند، بیشتر زوایای زنانه افراد را نشان می‌دهند. بنابراین، اگر به دنبال درخشیدن در یک مهمانی یا دورهمی عصرانه در یک بعد از ظهر گرم تابستانی هستید، این مدل صندل پاشنه بلند همان چیزی است که دقیقا نیاز دارید.

صندل بند دار، جذاب‌تر از همیشه

صندل بند دار زنانه و دخترانه شیک

این نوع صندل‌ها، همانطور که از نامشان پیداست با نخ‌هایی دور پا محکم می‌شوند و هدف این است که تا حد امکان قسمت‌های بیشتری از پا را در معرض هوا قرار بدهند تا خنک بمانند. صندل‌های معمولا بند دار تخت هستند و اگر تا زیر زانو ادامه داشته باشند، به آن‌ها صندل‌های رومی هم گفته می‌شود که در استایل بوهو طرفداران زیادی دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر درمورد صندل‌های بنددار به مقاله‌ بانی‌مگ در این زمینه مراجعه کنید.

صندل گلادیاتور، مخصوص خانم‌های محکم!

انواع صندل های تابستانه زنانه

صندل‌های گلادیاتور و بنددار شباهت‌هایی با هم دارند اما اساسا دو نوع متفاوت هستند. هر دو معمولا از بالای مچ تا زیر زانو ادامه پیدا می‌کنند اما در حالی که صندل بنددار تنها توسط پیچیده‌شدن بندها دور پا محکم می‌شوند، صندل‌های گلادیاتور دارای سگک‌های متعدد هستند و معمولا با زیپی که پشت پا تعبیه شده‌ است، بسته می‌شوند. جالب است که این مدل صندل امروزه کاربردی زنانه دارد و با این که اغلب بدون پاشنه‌ است اما گاهی هم می‌توان مدل‌ صندلهای زیبای زنانه ای را به این شکل اما با پاشنه‌های بلند مشاهده کرد.

خرید صندل زنانه

صندل کنفی از زیبایی‌های بی‌پایانِ تابستان

صندل کنفی لژدار

صندل‌ های کنفی که حتی به صندل های حصیری هم معروف شده‌اند، جزو انواع پرطرفدار صندل دخترانه جدید به شمار می‌آیند. ردپای این نوع پاپوش‌های جذاب و زیبا را مانند صندل‌های گلادیاتوری می‌توان در طول تاریخ مشاهده کرد.

صندل های زیبای شیشه ای

صندل شیشه ای زنانه و دخترانه

صندل‌های شیشه‌ای، پاشنه‌ای شفاف دارند و همین، دلیل جذابیت بی‌حد و حصر آن‌هاست. البته صندل شیشه‌ ای تنها به داشتن پاشنه‌های شفاف خلاصه‌ نمی‌شود و ممکن است رویه‌ای از جنس طلق داشته باشند که این نوع صندل هم جذابیت زیادی به استایل شما خواهد داد. این مدل صندل ناخودآگاه ما را به یاد داستان‌های پریان می‌اندازد و به تیپ شما وجهی رویایی می‌بخشد.

صندل های جلوبسته، از میولز تا اسلیپرز

صندل های جلو بسته زنانه

صندل‌های جلوبسته بیشتر از این‌ نظر جذاب هستند که به راحتی می‌توان‌ آن‌ها را از پا درآورد. این نوع صندل زیبای زنانه که طرح‌ها و زنگ‌های پایان‌ناپذیری دارد، بسیار راحت است اما اگر از آن دسته افرادی هستید که ترجیح می‌دهید تا طی تابستان انگشتان و بخش جلویی پا در معرض هوا باشد، میول‌ها مناسب شما نیستند. آن‌ها در حقیقت شباهت زیادی به اسلیپرها دارند که نوعی صندل راحتی برای خانه محسوب می‌شوند.

صندل های راحت طبی، مناسب پیاده‌روی‌های طولانی

صندل طبی زنانه چرمی

صندل‌ های راحتی طبی هم زیبا هستند و هم مناسب فیزیک و بدن شما ساخته شده‌اند. به همین خاطر است که می‌توانید با این نوع پاپوش‌ها مدت‌ها ایستاده کار کنید یا قدم بزنید و دچار مشکلاتی مثل کمردرد نشوید. نکته این جاست که باید این قبیل صندل ها را از مراکز معتبر تهیه نمایید؛ چراکه تولید آن‌ها باید حتما طبق روش‌های استاندارد صورت بگیرد.

صندل طبیعت گردی، آزاد و راحت برای آشتی با طبیعت!

صندل ساحلی تابستانه

صندل طبیعت گردی، نوعی کفش راحت و صندل ورزشی است که از برخی قسمت‌ها باز است. به همین دلیل می‌توانید آن‌ها را در گذر از رودخانه‌های کم عمق یا عبور از مناطق مختلف مثل کوه و کویر به کار بگیرید. چیزی که باید به آن دقت داشته باشید این است که چون صندل‌های طبیعت گردی باز هستند، در مناطقی که احتمال خراشیدگی یا آسیب به واسطه حشرات یا حیوانات وجود دارد، از آن‌ها استفاده نکنید. انواع صندل ساحلی هم به نوعی از همین صندل‌ها به‌حساب می‌آیند اما رنگ‌های بسیار زیباتر و طرح‌های جذاب‌تری دارند که با طراحی خاص، آن‌ها را برای قدم زدن کنار ساحل، عبور شن و ماسه از اطراف و داخل آن و لذت بردن از این منطقه، مناسب می‌سازد.

صندل های مجلسی، جذاب‌ترین وجه صندل های زنانه

صندل مجلسی زنانه شیک

تنوع و رنگبندی صندل‌ های مجلسی تمامی ندارند. این نوع پاپوش زنانه می‌تواند به شکل‌هایی که قبلا گفتیم وجود داشته باشند اما اگر در تشخیص آن‌ها از کفش‌ های مجلسی شک دارید، به این توجه کنید که آیا قسمت‌های آزادی در این نوع پاپوش وجود دارد یا خیر. اگر وجود داشته باشد، صندل مجلسی است اما اگر از همه طرف احاطه‌شده و بسته باشد، شما یک جفت کفش مجلسی خواهید داشت.

صندل ابری، مناسب برای خانه و خیابان

صندل زنانه ابری

صندل های ابری از دیگر انواع صندل های زیبای زنانه هستند که می‌توان آن‌ها را در خانه یا خیابان در قالب جزیی از عناصر استریت استایل پوشید. کفی نرم این نوع صندل، آن را برای پیاده‌روی‌های کوتاه مناسب ساخته و ظاهری جذاب به آن‌ها می‌دهد. در کنار این پاپوش‌ها، صندل‌ های لاانگشتی هم وجود دارند که به صورت بدون پاشنه و تخت یا پاشنه دار در بازار وجود دارند.

 

منبع: بانی مگ




تاریخ: شنبه 16 مرداد 1400برچسب:,
ارسال توسط مدیر وبلاگ

تمیز کردن کفش کثیف یکی از نکات در شیک‌پوشی است. تمیزی کفش‌ها نقش بسزایی در ظاهر افراد دارد. به همین دلیل برای شما روش‌های مختلف برای تمیز کردن انواع کفش را گردآوری کرده‌ایم که بسیار موثر و کاربردی است.

کفش

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از بیتوته، تمیز کردن کفش به جنس آن بستگی دارد. بدون شک طریقه تمیز کردن یک کفش چرمی با کفش نبوک برابر نیست. بنابراین لازم است اطلاعات کافی و درستی در این رابطه داشته باشید. برای آشنایی با روش‌های مختلف تمیز کردن انواع جنس کفش با ما همراه باشید.

اگر کفش ورزشی شما بر اثر چرخش خراب نمی‌شود، از ماشین لباسشویی برای تمیز کردن آن استفاده کنید.

تمیز کردن کفش‌ پارچه‌ای

کفش‌ پارچه‌ای می‌تواند شامل صندل‌های بندی، کفش‌ پاشنه‌بلند بی‌بند یا کفش تخت باشد. اما فارغ از فرم و استایل کفش، این جنس همیشه در معرض کثیف شدن قرار دارد و احتمالا احساس می‌کنید که تمیز کردن آنها هم چندان آسان نیست. اما باید بدانید با کمی صبر و حوصله می‌توانید به ساده‌ترین روش ممکن کفش‌های پارچه‌ای خود را تمیز کنید.

در وهله اول باید بگوییم که هرگز این کفش‌ها را درون ماشین لباسشویی نیندازید. به این دلیل که بخش‌های چرمی کفش‌های پارچه‌ای با چسب به بدنه کفش وصل شده و چسب در آن حجم از آب دوام نمی‌آورد. بنابراین، بخش‌های مختلف کفش ممکن است از هم باز شوند.

یکی از رایج‌ترین راه‌ها برای تمیز کردن کفش‌های پارچه‌ای (کتونی، مجلسی، اسپرت) انداختن آنها به مدت تقریبا ۳۰ دقیقه در ماشین لباسشویی است که کفش پارچه‌ایمان بسیار تمیز شده، اما ما چنین پیشنهادی را نمی‌دهیم زیرا شستن کفش‌ها در لباسشویی از عمر مفید آنها کم می‌کند، بهترین روش برای تمیز کردن تمامی کفش‌ها استفاده از محصولاتی است که امتحان خود را پس داده‌اند.

چگونه کفش پارچه‌ای را تمیز کنیم؟

در عوض، کفش‌های پارچه‌ای را با مقداری مایع ظرفشویی، آب گرم و مسواک بشویید و با دستمال حوله‌ای خشک کنید. برای این منظور به روش زیر عمل کنید:

کفش پارچه ای را با دستمال حوله ای تمیز کنید تا هرگونه خاک و گل از روی آن برداشته شود.

در یک کاسه کوچک، یک قاشق چایخوری مایع ظرفشویی را با لیوان آب گرم مخلوط کنید.

مسواک قدیمی و کهنه را درون محلول خیس کنید و خیلی آرام روی سطح کفش بمالید. مراقب باشید که مسواک خیلی خیس نباشد. مسواک را در همه سطح کفش بکشید تا موجب از بین رفتن رنگ یک بخش نشود.

نکته: برای کفش‌های مخملی از آب و مایع ظرفشویی استفاده نکنید. در عوض باید لکه‌ها را با شوینده‌های خشک تمیز کنید تا لکه‌های روی سطح پارچه مخملی از بین بروند.

در این مرحله، با دستمال حوله ای سطح کفش را خشک کنید تا همه رطوبت و خیسی گرفته شود و لکه بر جای نگذارد.

در انتها کفش را در آفتاب قرار دهید تا کاملا خشک شود.

اگر خواستید که کفش‌های پارچه‌ای (کتونی) را در ماشین لباسشویی بیندازید به این نکات دقت کنید:

اگر کفش دارای رویه توری است آن را داخل یک کیسه پارچه‌ای سفید بگذارید و سپس در ماشین لباسشویی بیندازید.

حتما شستشو را برای ماشین لباسشویی با آب سرد تنظیم کنید (تا رنگ کفش ثابت بماند).

نکته: برای کفش‌های مخملی از آب و مایع ظرفشویی استفاده نکنید. در عوض باید لکه‌ها را با شوینده‌های خشک تمیز کنید تا لکه‌های روی سطح پارچه مخملی از بین بروند.برای تمیز کردن لژ کفش‌های پارچه‌ای (کتونی) و یا تمامی کفش‌هایی که لژ دارند که معمولا هم سفید رنگ هستند می‌توانید از یک مسواک قدیمی همراه با خمیر دندان استفاده کنید. (حرکات دورانی کوچک و سریع).

در این مرحله با دستمال حوله‌ای سطح کفش را خشک کنید تا همه رطوبت و خیسی گرفته شود و لکه بر جای نگذارد. در انتها کفش را در آفتاب قرار دهید تا کاملا خشک شود.

چند راهکار برای تمیز کردن کفش و کتونی

روش تمیز کردن کفش‌های چرمی (ورنی)

راحت‌ترین نوع تمیز کردن، تمیز کردن کفش‌های چرمی و ورنی است که اکثرا با یک دستمال یا حوله نرم و نمدار تمیز می‌شوند، اما خب تمیزی با اینکه کفش جلوه و زیبایی داشته باشد خیلی فرق می‌کند، کفش‌های چرمی (ورنی) از آن گروه کفش‌هایی هستند که اگر کثیف و خاکی شوند، شبیه کفش‌های جیر و نبوک که قبل و بعد از تمیز کردن شان قابل مقایسه نیستند، بسیار زشت و کهنه به نظر می‌آیند، برای جلوه دادن به کفش‌های چرم (ورنی) از چیزی بیشتر از آب و دستمال باید استفاده کرد، مثل واکس یا کرم‌های کفش‌های چرم و یا اسپری‌های مختلف چرم، نبوک، جیر و...

تمیز کردن کفش‌ چرمی، چرم مصنوعی و پوست چرمی

ابتدا یک پارچه را با محلولی که به اندازه مساوی آب سرد و سرکه سفید است نم کنید و گرد و خاک کفش‌ها را پاک کنید. سپس دستمال را در آن خیس کرده، آب اضافه دستمال را بگیرید و روی سطح کفش بکشید. این کار باعث از بین رفتن همه لکه‌ها، به ویژه‌ سفیدک‌های نمکی بر جا مانده روی کفش می‌شود. سپس کفش را کنار بگذارید تا کاملا خشک شود.

در مرحله بعدی برای تمیز کردن کفش‌هایی که از جنس چرم طبیعی هستند بهتر است از واکس‌های تجاری و دستورالعملی که روی آن نوشته شده است، استفاده کنید. اگر واکس مناسب با رنگ کفش خود را ندارید، یک پارچه نرم را با محلول آب و مقدار کمی جوش شیرین نمدار کنید و به آرامی روی کفش بکشید. بعد از این کار با یک پارچه نرم و تمیز کفش را خشک کنید.

پس از خشک شدن سطح کفش، با دستمال خشک روی آن بکشید تا همه لکه‌ها از بین بروند. همچنین واکس ماشین روی کفش‌های چرم اصل عالی عمل می‌کند و تمیز کردن آنها را بسیار راحت‌تر می‌کند.

برای مرحله دوم تمیز کردن کفش‌هایی که از جنس چرم مصنوعی هستند هم یک پارچه نرم را با با کمی وازلین نم کنید و روی کفش بکشید. برای اینکه کفشتان برق بیفتد چند قطره محلول شیشه‌پاک‌کن روی کفش اسپری کنید و دوباره با یک پارچه نرم پاک و خشک کنید.

برای از بین بردن خراش از روی سطح چرم مصنوعی یا پوست چرم، مقداری وازلین (ژلۀ پترولیوم) روی کفش بگذارید و با استفاده از یک دستمال نرم روی آن بکشید. سپس مقداری محلول شوینده شیشه روی کفش اسپری کرده و با دستمال نرم پاک کنید.

تمیز کردن کفش جیر، نُبوک و چرم میش

این کفش‌ها را همیشه باید خشک نگه دارید و برای زدودن انواع چربی‌، آلودگی و گرد و خاک لازم است پس از هر بار مصرف با یک مسواک یا فرچه نرم روی سطح کفش بکشید. لکه‌های روی کفش‌های چرم، نبوک و چرم میش را در سریع ترین زمان ممکن پاک کنید.

برای تمیز کردن کفش‌های جیر و نبوک می‌توان از مداد پاک کن – حوله یا پارچه‌ای سفید – برس مخصوص جیر و نبوک و... استفاده کرد.

لکه‌های سرسخت: برای لکه‌های سرسخت کفش‌های جیر و نبوک می‌توان از یک کاغذ سمباده خیلی دانه‌ریز استفاده کرد (اما این نکته یادتان باشد که این کار باعث روشن‌تر شدن قسمتی از کفش می‌شود)

لکه‌های آب: برای پاک کردن لکه‌های آب از روی کفش‌های جیر و نبوکمان می‌توانیم از یک حوله سفید و تمیز که مرطوب باشد نه خیس استفاده کنیم به این صورت که خیلی نرم بر روی تمامی سطح کفش کشیده تا نمدار شود و بعد با یک دستمال آبگیر رطوبت اضافه را بگیرید و کفش را با کاغذ باطله یا پارچه پر کنید تا حالت آن حفظ شود و در جایی که از نور مستقیم خورشید و حرارت مستقیم دور باشد قرار دهیم تا خشک شود و بعد از خشک شدن آن را با برس مخصوص خود در یک جهت برس کشیده تا پرزها خوش حالت شوند.

نظم دادن به پرزها: معمولا بعد یک مدت پرزهای کفش‌هایی مثل نبوک و جیر بد حالت شده و دیگر برس کشیدن به تنهایی کارساز نیست یک روش ساده در این مواقع این است که کفش را برای یک دقیقه بر روی بخار آب نگه دارید تا پرزها بلند شوند و بعد با برس مخصوص، کفش را در یک جهت برس زده تا پرزها دوباره خوش حالت شوند.

رفع جای ساییدگی: برای رفع ساییدگی کفش‌های نبوک و جیر برس را چندین بار به صورت جلو و عقب بر روی ساییدگی کفش بکشید.

نکته: کفش‌های چرم میش در سطح داخلی خود نوعی آستری دارند که بیشتر از سطح بیرونی کفش کثیف می‌شود. برای محافظت از قارچ و بوی بد این آستری، به طور مرتب بخش داخلی کفش را با دستمال مرطوب شده با محلول آب و مایع ضدعفونی کننده تمیز کنید. کفش را حداقل ۲۴ ساعت پیش از استفاده مجدد در مقابل آفتاب قرار دهید تا کاملا خشک شود.بهتر است برای کفش‌های نو و یا کفش‌هایی که تازه تمیز شده‌اند از اسپری محافظ کفش استفاده شود.

تمیز کردن کفش لژدار حصیری یا پارچه ای

برای شستن این کفش‌ها، ۴ لیوان آب گرم را با یک چهارم پیمانه سرکه سفید مخلوط کنید. سپس یک قاشق چایخوری مایع ظرفشویی به آن بیفزایید. با استفاده از مسواک یا دستمال، این محلول را روی سطح کفش بمالید.

بافت حصیری کفش حساس است. اگر لژ یا پنجه کفش‌تان از جنس حصیری است مسواک یا پارچه آغشته به این محلول را در یک جهت بافت حصیری بکشید تا از هم وا نرود و پرز پرز نشود.

بعد از تمیز کردن کفش لژدار و حصیری، یک دستمال تمیز را با آب خیس کنید و روی سطح کفش بکشید و به این ترتیب کفش را آبکشی کنید.

تمیز کردن کفش اسپرت رنگی

کفش‌های ورزشی و تنیس استاندارد در ماشین لباسشویی قابل شستشو هستند. با این همه قبل از گذاشتن این کفش‌ها در ماشین لباسشویی ابتد کفی کتانی کفش‌ها را دربیاورید و جداگانه با دست بشورید. لکه های چربی روی سطح کفش را با دستمال و مایع لکه بر پاک کنید و سپس کفش ها را داخل ماشین لباسشویی بیندازید.نکته: کفش‌های ورزشی را هرگز با سشوار یا بخاری خشک نکنید و حتما آنها را در هوای آزاد و زیر آفتاب قرار دهید.

کفش‌های ورزشی را در هوای آزاد خشک کنید و به‌هیچ‌وجه از حرارت سشوار یا بخاری و شوفاژ استفاده نکنید. قسمت داخلی کفش ورزشی را به صورت مرتب با مایع ضدعفونی کننده مخصوص کفش تمیز کنید تا در اثر تعریق دچار قارچ و بیماری‌های پوستی دیگر نشوید.

برای بو نگرفتن سطح داخلی کفش ورزشی حتما سطح داخلی آن را به طور منظم با مایه ضدعفونی کننده تمیز کنید.

 

منبع: همشهری




تاریخ: شنبه 16 مرداد 1400برچسب:,
ارسال توسط مدیر وبلاگ

 

پژوهشگران چین با ساختن پارچه‌ای که می‌تواند نور را بازتاب دهد امیدوارند بتوانند لباسی طراحی کنند که دمای بدن را تا چند درجه پایین‌تر از محیط نگه دارد.
 



تاریخ: شنبه 16 مرداد 1400برچسب:,
ارسال توسط مدیر وبلاگ
آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:






نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وبلاگ:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




کد تصویری