راهنمای خرید مانتوی زنانه
استایل لباس زنانه و مردانه| خرید پیراهن، تیشرت| شلوار و دامن
ست کردن لباس زنانه و مردانه| خرید لباس و کفش

 

 


امروزه بسیاری از خانم های خوش سلیقه به دنبال راهنمای خرید مانتوی مورد نظر خود هستند که بایستی برای خرید موفق مدنظرشان به یک سری از مهمترین و اصلی ترین آیتم ها توجه لازم را داشته باشند که از مهمترین آنها می توان به قد و وزن خانم ها اشاره کرد.

راهنمای خرید مانتو برای اندام های درشت و چاق

آیا شما نیز به دنبال راهنمای تهیه و خرید مانتوی شیک و مناسبی هستید؟ میدانستید که از تولیدی مانتو ما می توانید بهترین انواع مانتو جدید را تهیه و خریداری کنید؟
خرید مانتوی مناسب و بسیار شیک یکی از مهمترین و اصلی ترین موضوعاتی بوده که همیشه و در همه فصل های سال، توجه و ذهن بسیاری از خانم ها را به سوی خود جذب می کند. شما می توانید با توجه به یکسری از مهمترین آیتم ها، بهترین مانتوی مورد نظر و نیاز خود را تهیه کنید که از اصلی ترین این آیتم ها می توان به قد، وزن، سن، رنگ مورد علاقه، قیمت مربوط به مانتو، استایل مربوط به مانتو و غیره اشاره کرد. افرادی که از اندام درشتی برخوردار هستند و به عبارتی چاق نامیده می شوند می توانند در خرید مانتوی مورد نظر خود به آیتم هایی مانند ذیل توجه لازم و کافی را داشته باشند:
-         مانتوهایی که جیب های بغلی دارند را تهیه و خریداری نکنید
-         به هیچ عنوان از مانتوهایی که در سایز شما نمی باشد استفاده نکنید.
-         مانتوهایی که دارای اشکال و خط های عمودی هستند استفاده نکنید چرا که این خطوط اندام شما را چاق تر نشان می دهد.
-         به هیچ عنوان مانتوهای کمر کشی را مورد استفاده قرار ندهید
-         از پوشیدن و خرید مانتوهای کوتاه به شدت خودداری کنید چرا که اندام شما را چاق تر نشان می دهد.
در ادامه مقاله می خواهیم در مورد راهنمای خرید بهترین مانتو برای افراد لاغر و قد بلند نیز توضیحاتی را به حضورتان ارائه دهیم. با ما همراه شوید.


تولیدی مانتو

خرید مانتو

راهنمای خرید مانتو برای افراد لاغر اندام

افرادی لاغر اندامی که قصد خرید مانتوی بسیار ایده آل و بی نظیری را دارند هم بایستی به یک سری از نکات توجه لازم را داشته باشند که از مهمترین این نکات می توان به موارد زیر اشاره کرد:
-         خانم هایی که از اندام لاغری برخوردار هستند می توانند از مانتوهایی با خطوط عمودی استفاده کنند تا بتوانند اندام خود را کمی درشت تر جلوه دهند.
-         افرادی که لاغر هستند نبایستی مانتوهای بلند قد را تهیه و خریداری کنند چرا که در این صورت قد آنها بلندتر به نظر خواهد رسید.
-         حتما در خرید مانتو برای افراد لاغر اندام به جنس پارچه ی مورد استفاده در دوخت مانتو نیز توجه لازم را داشته باشید و سعی کنید مانتوهایی را در اولویت خرید خود قرار دهید که جنس پارچه ی مربوط به حالت پفکی داشته باشد.


تولیدی مانتو
راهنمای خرید مانتو

راهنمای خرید مانتو برای افراد قد کوتاه

در قسمت های قبلی نیز به این موضوع اشاره شد که امروزه حتما در خرید مانتو ی مورد نظر خود به یک سری از موارد توجه کافی را داشته باشید و برای این امر نیز بهتر است در گام اول بدن خود را شناخته و بر اساس قد و وزنی که دارید، ایده آل ترین و مناسب ترین مانتو را تهیه و خریداری کنید. خرید مانتو برای افرادی که قد کوتاهی را دارند نیز نیازمند توجه کردن به یک سری از مهمترین نکات می باشد که از اصلی ترین این نکات می توان موارد ذیل را نام برد:
-         خانم هایی که قد کوتاهی را دارند بهتر است از مانتوهایی استفاده کنند که قالب تن بوده و طراحی بسیار ساده ای را نیز دارد.
-         افرادی که قد کوتاه دارند در صورت پوشیدن مانتوهای چروک یا گشاد، به شکل باورنکردنی کوتاه تر نیز به نظر می رسند.
-         مانتوهایی که قد آنها تا زانوی خانم های قد کوتاه می رسد، یکی از مناسب ترین و بهترین گزینه ها برای خرید می باشد.
-         خانم های قد کوتاه می توانند مانتوهایی را در اولویت خرید خود قرار دهند که از خطوط عمودی باریکی برخوردار باشد.
راهنمای خرید مانتو برای افراد قد بلند
اگر شما نیز در دسته خانم های قد بلند هستید و می خواهید در روزهای آتی اقدام به خرید مانتوی مورد نظر خود داشته باشید، بهتر است به موارد زیر توجه لازم را داشته باشید:
-         خرید مانتوهای خیلی کوتاه می تواند اندام خانم های قد بلند را بلندتر از شکل واقعی خود نشان دهد.
-         خانم های قد بلند بهتر است که از مانتوهای گشاده و پفکی استفاده نکنند چرا که در این صورت اندام آنها را درشت از حد معمولی خود نشان می دهد.
-         خرید مانتوهای کمردار می تواند یکی از مناسب ترین و بهترین گزینه های برای خانم های قد بلند به شمار آید.
-         توصیه می کنیم که خانم های قد بلند به هیچ عنوان از مانتو و شلوارهای همرنگ استفاده نکنند چرا که پوشیدن مانتو و شلوارهای ست می تواند قد این افراد را بلندتر از حد واقعی خود نشان دهد.
 
تولیدی مانتو

تهیه و خرید مانتو

راهنمای خرید مانتو بر اساس سنی که دارید؟

برخی از افراد نیز ترجیح می دهند که مانتو مورد نیاز خود را با توجه به سنی که دارند انتخاب کرده و آن را مورد استفاده قرار دهند. توجه داشته باشید که برخی از مدل مانتوهایی که مناسب برای افراد جوان می باشد، به هیچ عنوان در شان استفاده افراد میانسال نبوده و شما نیز بهتر است در خرید مانتو به پارامتر سن توجه لازم را داشته باشید.
-         خرید مانتو برای خانم های جوان: افراد جوان می توانند از مانتوهایی با طرح های سنتی، جلو باز، اسپرت بلند یا کوتاه و فانتزی استفاده کنند که رنگ این مدل از مانتوها نیز می تواند بسیار روشن و شاد باشد که از هیچ الگوی خاصی در طراحی و دوخت این مانتوها استفاده نشده است. شما می توانید بهترین و شیکترین مدل مانتوها جوان پسندانه را به راحتی از وب سایت اینترنتی مانتو ژرکا مورد مشاهده قرار دهید.
-         خرید مانتو برای خانم های میانسال: مانتوهای مناسب برای افراد میانسال بایستی یک سری از مهمترین و اصلی ترین تفاوت ها را در مقایسه با مانتوهای خانم های جوان داشته باشد و به عبارتی بسیار سرسنگین بوده و مناسب اندام آنها باشد. شما می توانید رنگ های تیره و روشن را به راحتی در اولویت های خرید خود قرار دهید و حتما از مدل های اسپرت دوری نمایید تا بتوانید یکی از مناسب ترین و بهترین مانتوهای موجود در بازار را تهیه و خریداری نمایید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: سه شنبه 7 ارديبهشت 1400برچسب:,
ارسال توسط مدیر وبلاگ

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:






نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وبلاگ:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




کد تصویری