معرفی چند مدل از معروف ترین شلوارهای زنانه
استایل لباس زنانه و مردانه| خرید پیراهن، تیشرت| شلوار و دامن
ست کردن لباس زنانه و مردانه| خرید لباس و کفش

معرفی چند مدل از معروف ترین شلوارهای زنانه

اگر به دنبال خرید شلوار زنانه هستید که در بین دوستان و آشنایان شما به اصطلاح معروفیت بالایی دارند، پس نیاز است تا پایان این نوشته با ما همراه باشید، تا به معرفی چند مدل از معروف ترین شلوارهای زنانه بپردازیم که از طریق فروشگاه اینترنتی ریس در اختیار مشتریان قرار داده شده است.

شلوار برش دار، شلوار کرپ پاگن دار، شلوار چاک دار، شلوارک چین دار، شلوار پیلی دار، شلوار غیرقرینه، شلوار دکمه دار، شلوار آزاد، شلوار سگک دار، شلوار سه دکمه، شلوار دمپاپیلی، شلوار دوکمر و در بین شلوارهای جین نیز جین مام استایل، جین‌های اسکینی، جین‌های بوی فرند، جین واید، جین‌های بوت کات، مام فیت، جین‌های فلر(flare)، جین‌های فاق کوتاه، جین‌های فاق بلند، جین‌های وصله ای، جین‌های درخشان، جین دکمه ای از جمله معروف ترین شلوارهای زنانه هستند که خریداران تمایل زیادی به خرید آن نشان می دهند.

مجموعه ریس با انتخاب بهترین مواد اولیه داخلی و خارجی کالکشنی از معروف ترین شلوارهای زنانه را به مشتریان خود عرضه می کند، و با وجود چند فروشگاه حضوری در تهران و سایر شهرهای ایران در فهرست یکی از اصلی ترین انتخاب های بسیاری از شیک پوشان قرار دارد.  

از جمله اقلامی که شیک پوشان به آن توجه خاصی دارند، شلوار است. البته تنوع بالای این محصول به گونه ایست که انتخاب گزینه مورد نظر را با مشکلات متعددی مواجه می کند. در ادامه این نوشتار ضمن اشاره به تنوع بالای این محصول، برخی از معروف ترین شلوارهای زنانه معرفی شده است.

شلوارهای زنانه و تنوع بالا

اگر بخواهیم مهم ترین بخش پوشش افراد را در استایل های امروزی مثال بزنیم قطعا به شلوار می رسیم. شلوارهای زنانه، بیشترین جلوه را در پوشش یک فرد برعهده دارند، و به همین دلیل نیازمند توجه و دقت خاصی هستند.

انتخاب مناسب شلوار و هماهنگی آن با دیگر اقلام پوشیدنی در ایجاد جلوه و نمای پوشاک ما اهمیت اساسی دارد. در واقع، یک انتخاب مناسب با در نظر گرفتن قد، وزن و دیگر ویژگی های اندامی می تواند ما را به فردی خوش پوش تبدیل کند.

فروشگاه اینترنتی ریس با تنوع بالای مدل و جنس، مجموعه ای عظیم از شلوارهای زنانه را مورد عرضه قرار داده است. بعد از خواندن مطلب کوتاه زیر، می توانید با مراجعه به سایت فروشگاه، از انواع مختلف شلوارهای این فروشگاه که هم از جنس جین و هم پارچه ای هستند دیدن کنید.

جین مام استایل

جین مام استایل در ظرف یک دهه، به عنوان یک نمونه ویژه و خاص از شلوار جین زنانه در بازار مورد توجه قرار گرفته است. این دست جین‌ها فاق و زیپ بلندی دارند. جین مام استایل، پاها را پرتر و قد را بلندتر نشان می دهد؛ پس اگر پاهای خیلی لاغری دارید و جین‌های خیلی تنگ اصطلاحاً روی شما نمی شنید بهتر است به سراغ جین‌های مام استایل بروید.

نمونه های آبی مام استایل با کت چرمی، ظاهری بسیار شیک را ایجاد می کنند و نمونه مشکی آن با پیراهن یا مانتوی سفید، ظاهری عالی را به شما می بخشند. پوشاک زنانه ریس، مجموعه ای متنوع از جین‌های مام استایل، در رنگ های مختلف را عرضه کرده است که با توجه به توضیحات بالا می توانید با مشاهده آنها گزینه انتخابی خود را خریداری کنید.

جین‌های اسکینی

 قطعا یکی از بهترین و خوش پوش ترین نمونه شلوارهای زنانه، جین‌های اسکینی هستند که تقریبا با هر چیزی قابلیت ست کردن دارند. با این حال، گفته می شود که جین‌های اسکینی برای افراد لاغر اندام چندان جالب نمی باشند. اما واقعیت آن است که نوع ساختار بدنی خانم ها به گونه ایست که برخلاف مردان، جین‌های اسکینی حتی برای خانم های لاغر هم مناسب است.

جین‌های بوت کات

 واقعیت این است که جین‌های بوت کات مربوط به دهه 60 و 70 می باشند و در سال 2017 بود که دوباره در بازار مد طرفدار پیدا کردند. تقریباً می توان گفت که این جین‌ها، روی تمام اندام ها می نشینند و نکته ای که در مورد آن ها وجود دارد این است که افراد را بلندتر از آن چه هستند نشان می دهد. این جین‌ها در قسمت دم پا، گشاد می شوند و به همین علت بهتر است که با کفش های پاشنه دار پوشیده شوند.

مام فیت

جین‌های مام فیت جین‌های با فاق بلند هستند که در اواخر دهه 1980 به بازار مد و پوشاک راه پیدا کردند و چون در آن زمان بیشتر زن های میانسال آنها را می پوشیدند به جین‌های مام فیت معروف شدند.

حالا دوباره این جین‌ها در بازار پوشاک مطرح شده اند و البته این بار در بین دختران جوان. فروشگاه اینترنتی ریس، مجموعه ای کامل از این نوع جین‌ها را عرضه کرده است.

جین‌های وصله ای

 یکی از جدیدترین نمونه جین‌های موجود در بازار، جین‌های وصله ای است. البته گاهی خود افراد هم با زدن برچسب یا نقش های مورد علاقه خود، جین‌های وصله ای را بنابر میل خود شکل می دهند.

شلوار کرپ پاگن دار

اگر به خاطر فصل گرما، چندان با پوشیدن جین‌ها راحت نیستید، می توانید به سراغ نمونه های جدید شلوارهایی بروید که با مانتو، استایل بسیار ویژه ای را حاصل می کنند. شلوار کرپ پاگن دار یکی از این دست شلوارهاست، که با مدل و ساختار مدرن و جدید خود، در ترکیب با مانتوهای روز، ضمن خنکی، یک استایل ویژه هم به شما می بخشد.

شلوار غیرقرینه

اگر با شلوارهای جین راحت نیستید، و از طرفی شلوارهای غیررسمی شما را اقناع نمی کند، می توانید شلوارغیرقرینه را انتخاب کنید. این شلوار با وجود بافت خنک، ظاهری رسمی و شبه-جین روی پا دارد. 

شلوار سه دکمه

این شلوار هم یکی از جدیدترین نمونه شلوارهای موجود در بازار است. شلوار سه دکمه استایل خاص و کاملا نویی داشته و به این علت سه دکمه خوانده می شود که در قسمت بالا و کنار جیب، سه دکمه دارد. این شلوار با وجود مناسبت با فصل تابستان، کاملا مدرن است.

شلوار سگک دار

این دست شلوارها هم بسیار جدید و مدرن هستند. شلوار سگک دار، به خاطر ساختار باز و راحت، بهترین تناسب را با فصل گرما دارد و از طرفی به خاطر ظاهر جدید و مدرن خود، مخصوصاً در بین دختران جوان محبوبیت بالایی دارد.

فروشگاه اینترنتی ریس، مجموعه ای متنوع از شلوارهای آزاد را عرضه کرده است که شلوار سگک دار تنها یک مورد از آن است. گشتی ساده در مجموعه ارائه شده در سایت این فروشگاه، شما را با نمونه های جدیدتر موجود در بازار آشنا می کند.

نتیجه گیری

همانطور که دیدیم، تنوع بالای شلوارهای زنانه این امکان را می دهد که با توجه به شاکله و ساختار اندام، سلیقه یا دیگر لباس ها و مانتوها دست به انتخاب بزنید. در واقع بهتر است پیش از خرید به این مواردی که در بالا توضیح داده شد توجه کنید و بعد اقدام به خرید کنید.

منبع: ایلنا



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: یک شنبه 6 تير 1400برچسب:,
ارسال توسط مدیر وبلاگ

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:






نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وبلاگ:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




کد تصویری