۱۴ ایده لباس مرجانی
استایل لباس زنانه و مردانه| خرید پیراهن، تیشرت| شلوار و دامن
ست کردن لباس زنانه و مردانه| خرید لباس و کفش

کردن لباس با رنگ مرجانی - ۱۴ ایده لباس مرجانی

۱۴ ایده لباس مرجانی

می توان گفت امروزه صنعت مد به عنوان به بخش جدا ناشدنی از زندگی مردم تبدیل شده و همواره اشخاصی وجود دارند که تمایل دارند تا همگام با آن قدم بردارند ست کردن لباس با رنگ مرجانی نیر این روزها بسیار دیده میشود به همین دلیل ۱۴ ایده لباس مرجانی را برای شما آماده کرده ایم.

از سال ۲۰۰۰ شرکت پانتون واقع در ایالات متحده آمریکا، رنگی را به صورت غیر رسمی به عنوان رنگ سال معرفی می کند و به برای این کار شهرت جهانی دارد. در دسامبر سال ۲۰۱۸ این شرکت رنگ سال ۲۰۱۹ را مرجانی زنده ( Living coral ) معرفی کرد و آن را نیاز ذاتی ما انسان ها به خوشبینی و پیروی از شادی دانست. این رنگ به دلیل دارا بودن ترکیبی از تن های صورتی، هلویی و پرتقالی ماهیتی زیبا و سر زنده دارد. رنگ مرجانی جزو موارد سخت برای ترکیب کردن با سایر اجزا به حساب می آید. به همین دلیل برخی از آن بسیار راضی بوده و برخی علاقه چندانی به آن ندارند. در ادامه قصد داریم به معرفی برخی از ترکیب های مناسب این رنگ بپردازیم می توانید با ما همراه شوید.

مرجانی، زرد و آبی - ۱۴ ایده لباس مرجانی

ست مرجانی، زرد و آبی

ست مرجانی، زرد و آبی

اگر به دنبال یک ترکیب رنگ مناسب برای مراسم عروسی ساحلی می گردید این گزینه می تواند مناسب باشد. ترکیب رنگ مرجانی به همراه رنگ آبی جلوه مناسبی به شما می دهد. مواردی نظیر روبان ها، گل ها، طرح های روی میز، لباس ساقدوش و… می توانند در کنار یکدیگر منظره زیبایی را شکل دهند. همچنین این ترکیب رنگ سه گانه در استایل های خیابانی، لباس های روزمره و حتی دکوراسیون منزل کارایی بالایی دارد.

مرجانی و مشکی - ۱۴ ایده لباس مرجانی

ست مرجانی و مشکی

ست مرجانی و مشکی

رنگ مشکی همواره جزو موارد پرکاربرد در بین عموم مردم به حساب می آید. می توان گفت رنگ مرجانی و مشکی از لحاظ ماهیت با یکدیگر مطابق نیستند اما شما می توانید با ترکیبی هوشمندانه آن را به کار ببرید و ستی زیبا بسازید. طیف رنگی تیره بیشتر مناسب پوست های تیره و فصول پاییز و زمستان است اما شما نیز می توانید در طیف رنگی خود آن را به کار ببرید.

مرجانی و بنفش آلویی - ۱۴ ایده لباس مرجانی

ست مرجانی و بنفش آلویی

ست مرجانی و بنفش آلویی

مرجانی و بنفش آلویی یکی دیگر از ترکیب رنگ های مناسب برای فصول سرد است. بر خلاف تصوری که مردم از رنگ مرجانی دارند این رنگ مطابقت بالایی با رنگ هایی مانند صورتی و بنفش دارد. همچنین باید در نظر بگیرید که رنگ مرجانی را در موارد مناسب به کار ببرید. ست کردن رنگ کفش، شال گردن، کیف و یا چکمه می تواند مناسب باشد.

مرجانی و کرم بژ - ۱۴ ایده لباس مرجانی

ست مرجانی و کرم بژ

ست مرجانی و کرم بژ

کرم بژ جزو رنگ های خنثی محسوب می شود. می توان گفت جزو رنگ هایی است که احتمالا در لباس های کمد خانوم ها وجود دارد و احتمالاً شما مشکل چندانی برای ست کردن آن نباید داشته باشید.

 

مرجانی و سفید - ۱۴ ایده لباس مرجانی

ست مرجانی و سفید

ست مرجانی و سفید

یکی از مهم ترین گزینه های پیش روی شما رنگ سفید است. این رنگ هم مانند کرم بژ خنثی بوده و قابلیت ست شدن با بسیاری از رنگ ها را دارد. یکی از ترکیب هایی که در لباس شما می توانید با این رنگ به کار ببرید ست کردن یک مانتوی کتی و شلوار گشاد در رنگ مرجانی به صورت تک رنگ و استفاده از اکسسوری هایی به رنگ سفید و نقره ای است. مورد بعدی ترکیب یک مانتوی جلوبسته یا شومیز مرجانی به همراه شلوارکی به رنگ سفید است. در مواقع بارانی یک مانتوی بارانی کوتاه به همراه هودی و شلوار اسپرت سفید هم مناسب است.

مرجانی و طلایی - ۱۴ ایده لباس مرجانی

ست مرجانی و طلایی

ست مرجانی و طلایی

طلایی یکی از مناسب ترین ترکیب رنگ هایی است که در کنار رنگ مرجانی می توانید به کار ببرید. این رنگ گزینه ایده آلی برای مجالس به حساب می آید، برای رنگ اکسسوری می توانید بدون هیچ نگرانی از آن استفاده کنید.

مرجانی، صورتی و گلبهی - ۱۴ ایده لباس مرجانی

ست مرجانی، صورتی و گلبهی

ست مرجانی، صورتی و گلبهی

همانطور که قبل تر اشاره شد رنگی مانند صورتی همخوانی بالایی با رنگ مرجانی دارد و می تواند ترکیب مناسبی برای ست تابستانی شما باشد‌. اگر شما در ست خود از رنگ صورتی استفاده کردید از آن در یکی از اکسسوری ها خود نیز بهره ببرید.

مرجانی و سبز - ۱۴ ایده لباس مرجانی

ست مرجانی و سبز

ست مرجانی و سبز

شما می توانید در انتخاب خود کمی جسارت به خرج دهید و از طیف رنگ های سبز نظیر، یشمی، چمنی و…. در استایل خود بهره ببرید که ترکیب دلشنینی را به ارمغان می آورد.

مرجانی و سرمه ای - ۱۴ ایده لباس مرجانی

ست مرجانی و سرمه ای

ست مرجانی و سرمه ای

به جرات می توان گفت رنگ سرمه ای یکی از پرطرفدارارین ترکیب های رنگ مرجانی به حساب می آید. این ست می تواند در لباس های مردانه هم به کار برود. همچنین شما می توانید از آن در موقعیت های مختلف استفاده کنید.

 

مرجانی و فیروزه ای - ۱۴ ایده لباس مرجانی

ست مرجانی و فیروزه ای

ست مرجانی و فیروزه ای

این ست از انطباق پذیری بالایی برخودار است و در کت واک های معتبری مانند گوچی ( Gucci ) و ورساچه ( versace ) در کنار رنگ مرجانی به کار رفته است. همچنین از شادابی بالایی به دلیل ترکیب جذاب این دو رنگ برخوردار است. اگر به دنبال ستی می گردید که بتوانید از آن در استایل های خیابانی و یا مراسم مهمانی استفاده کنید این مورد می تواند برای شما مناسب باشد.

مرجانی، خردلی، یاسی و قهوه ای تیره - ۱۴ ایده لباس مرجانی

ست مرجانی، خردلی، یاسی و قهوه ای تیره

ست مرجانی، خردلی، یاسی و قهوه ای تیره

این ترکیب رنگ یکی از ترکیب های جذاب اشخاص با سلیقه است. به دلیل آن که هم مورد استفاده آقایان و هم خانوم ها بوده و فرقی ندارد که شخص پوستی تیره یا روشن داشته باشد از انعطاف پذیری بالایی برخوردار است. شما می توانید در فصول مختلف از آن استفاده کنید.

مرجانی، سبز، صورتی، آبی، بنفش و قهوه ای روشن - ۱۴ ایده لباس مرجانی

ست مرجانی، سبز، صورتی، آبی، بنفش و قهوه ای روشن

ست مرجانی، سبز، صورتی، آبی، بنفش و قهوه ای روشن

اگر بخواهیم یکی از طیف های رنگ مناسب تابستان و بهار را به شما معرفی کنیم این مورد خواهد بود. با استفاده از این طیف شما پوششی شاد و لطیف خواهید داشت و زیباتر به نظر خواهید رسید. همچنین اگر پوستی روشن دارید پیشنهاد می شود از این طیف استفاده کنید.

رنگ مرجانی در مجالس عروسی - ۱۴ ایده لباس مرجانی

ست رنگ مرجانی در مجالس عروسی

ست رنگ مرجانی در مجالس عروسی

همانطور که اشاره کردیم این رنگ به دلیل شادابی می تواند در مراسم رسمی و عروسی به کار برود و از محبوبیت خوبی برخوردار است. یکی از نکاتی که برای استفاده در این گونه از مراسم باید به آن دقت کنید نحوه استفاده در اکسسوری ها است. رنگ هایی نظیر سفید، طلایی و کرم می توانند مناسب باشند. اکسسوری هایی نظیر کمربند طلایی یا خاکستری، گردنبند مروارید سفید و یا گردن آویزی از طلا گزینه های معقولی هستند.

ی اشخاص معروف از رنگ مرجانی - ۱۴ ایده لباس مرجانی

استفاده ی اشخاص معروف از رنگ مرجانی

استفاده ی اشخاص معروف از رنگ مرجانی

جنیفر لوپز این خواننده ی بسیار معروف عموماً بر روی فرش قرمز خودنمایی می کند و منبع مناسبی برا الهام گیری اشخاص از نوع و استایل پوشش است. مورد بعدی جسیکا است که در صنعت مد و زیبایی فعال بوده و با خط آرایشی ( Honest ) با استقبال خوبی از سمت مردم رو به رو شده است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: یک شنبه 23 خرداد 1400برچسب:,
ارسال توسط مدیر وبلاگ

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:






نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وبلاگ:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




کد تصویری