با استایل صورتی جذاب به نظر برسید!
استایل لباس زنانه و مردانه| خرید پیراهن، تیشرت| شلوار و دامن
ست کردن لباس زنانه و مردانه| خرید لباس و کفش

با استایل صورتی جذاب به نظر برسید!

 

با استایل صورتی جذاب به نظر برسید!

با استایل صورتی جذاب به نظر برسید! صورتی رنگی است که در هر شکل و اندازه ای وجود دارد. این به طور خودکار صورت شما را گرم می کند و در نهایت جذابیت و زنانه بودن را به ظاهر شما می بخشد. افراد مشهور و مدل ها همیشه و در همه جا تکه هایی از لباس صورتی را به استایل خود قرار می دهند ، از استایل های خیابانی گرفته تا کت های مخصوص پیاده روی تا بتوانند از مزایای این رنگ زیبا و جالب بهره مند شوند.

با استایل صورتی جذاب به نظر برسید!استایل صورتی جذاب

با این حال ، رنگ صورتی با وجود مزایای آن ، همیشه آنقدر بدشانس بوده است که یا رنگی کودکانه به حساب می آید یا رنگی است که فقط باید در لباس شاهزاده خانمهای دیزنی لند استفاده شود.

هر خانمی که تنها 5 سال از سن بلوغش گذشته برای اضافه کردن لباس صورتی به استایلش بی‌میل است زیرا می‌ترسد بیش را حد دخترانه یا بچگانه به نظر برسد. صورتی به دلیل پویایی و شهرت بدی که دارد، می‌تواند برای سِت کردن کمی سخت باشد.

البته این بدان معنا نیست که شما باید لباس های صورتی خود را در کمد خود بسته بندی کنید. روش های زیادی وجود دارد که می توانید از لباس صورتی به عنوان یکی از لباس های مورد علاقه خود در سبک خود استفاده کنید و در عین حال شیک و باوقار به نظر برسید.

با استایل صورتی جذاب به نظر برسید!

1. رنگهای خنثی اضافه کنید

رنگ صورتی به تنهایی می‌تواند رنگ غالبی باشد. به منظور جلوگیری از داشتن ظاهری که در آخر بیش از حد رنگ درون خود دارد، مقداری رنگ خنثی به استایل صورتی خود اضافه کنید.

یکی از بهترین موارد در مورد رنگ صورتی این است که تقریباً هر رنگی را تکمیل می کند. مشکی، سفید ، آب تیره و بژ همه از رنگ های عالی برای انتخاب به عنوان یک رنگ خنثی برای لطیف کردن لباس های صورتی شما هستند. ترکیب رنگ های خنثی و صورتی در یک استایل به شما کمک می کند تا متعادل تر و باوقارتر به نظر برسید.

با استایل صورتی جذاب به نظر برسید!

2. آرایش صورتی انجام دهید

اگر در پوشیدن شلوار جین صورتی تیره یا بلوز صورتی روشن تردید دارید ، سعی کنید به جای آن کمی صورتی به آرایش خود اضافه کنید. تمام آرایش های صورتی زنانه و مناسب هر خانمی است.

علاوه بر این ، آرایش صورتی دارای تناژ کافی برای گرم کردن پوست شما است ، بنابراین می توانید از رنگ صورتی در ظاهر خود استفاده کنید بدون اینکه تمام لباس های شما صورتی باشد.

سایه چشم ، رژگونه و رژ لب صورتی به آرایش خود اضافه کنید. سعی کنید از سایه های مختلف یک رنگ در آرایش خود استفاده کنید تا آرایش منسجم و یک دستی داشته باشید که شبیه آرایش دلقک ها نباشد.

با استایل صورتی جذاب به نظر برسید!

اطمینان حاصل کنید که نوع صورت شما در آرایش مکمل رنگ پوست شما است. اگر احساس می کنید روحیه ماجراجویانه و شجاعی دارید و می خواهید آرایش صورتی شما خاص باشد می توانید از خط چشم صورتی استفاده کنید. در این حالت باید بقیه آرایش خود را ساده و خنثی نگه دارید تا خط چشم صورتی شما در مرکز توجه قرار گیرد.

3. صورتی مناسب را انتخاب کنید

همه سایه های صورتی یکسان نیستند. انتخاب رنگ صورتی مناسب برای رنگ پوست بی نظیر بسیار مهم است. اینکه چه رنگ صورتی برای شما مناسب است به رنگ طبیعی پوست شما بستگی دارد. بیشتر پوست ها به رنگ صورتی ، زرد یا طبیعی هستند.

اگر در مورد رنگ پوست خود مطمئن نیستید ، راهی آسان برای فهمیدن آن وجود دارد. فقط به رگهای زیر مچ دست خود نگاه کنید. رگهایی که به رنگ آبی هستند معمولاً به این معنی است که پوست شما ته رنگ صورتی دارد ، در حالی که رنگ سبز رنگ زرد را نشان می دهد.

با استایل صورتی جذاب به نظر برسید!

اگر هر دو رنگ رگ زیر مچ وجود دارد ، یا شما نمی توانید به طور دقیق سبز یا آبی رگ های خود را تشخیص دهید ، به احتمال زیاد رنگ پوست طبیعی است. لباس های صورتی روشن برای خانم هایی با پوست روشن مناسب است ، در حالی که صورتی مرجانی برای پوست های روشن با رنگ زرد مناسب است.

خانم‌هایی که رنگ پوستشان معمولی است باید رنگ‌های صورتی طیبعی با ته‌رنگ قرمز را انتخاب کنند و نه ته‌رنگ آبی. خانم‌های با پوست تیره می‌توانند بدون هیچ دردسری از رنگ‌های پررنگ و جسورانه صورتی با ته‌رنگ‌های بنفش یا آبی استفاده کنند.

4. خانم بودن رو با استایل شیک ترکیب کنید

صورتی خودش می تواند یک رنگ کاملا زنانه باشد. اگر می ترسید ظاهر صورتی شما بیش از حد دخترانه و شبیه باربی باشد می توانید به راحتی ظاهر دخترانه لباس صورتی خود را خنثی کنید.

جنس‌های مختلف پارچه می‌تواند توجه‌ها را مقداری از لباس صورتی استفاده شده در استایلتان دور کند. کت چرم، بلوز توری یا شلوار جین پاره راه‌هایی مناسب برای شیک کردن استایل صورتی و زنانه شماست.

استایل صورتی

5. لباس های صورتی طرح دار را انتخاب کنید

پوشیدن لباس های یک دست صورتی ترسناک به نظر می رسد.به جای اینکار می‌توانید لباس‌های طرح‌دار صورتی رنگ بپوشید. یک پیراهن، رامپر یا بلوزی را انتخاب کنید که عمدتاً دارای طرح‌های صورتی است.

پوشیدن لباس های طرح دار صورتی این امکان را برای شما فراهم می کند که استایل صورتی شیک داشته باشید بدون اینکه احساس کنید لباس های خود را مستقیم از کمد عروسک باربی بیرون آورده اید.

لباس های طرح دار صورتی رنگ صورتی استفاده شده در لباس های شما را خنثی می کند و به شما اجازه می دهد بدون تمرکز روی ظاهر خود از این رنگ زیبا استفاده کنید. سعی کنید رنگ های خنثی و صورتی را در کنار هم در یک لباس طرح دار داشته باشید.

استایل صورتی

بلوز ، پیراهن یا دامن یا حتی شلواری را انتخاب کنید که هم صورتی باشد و هم رنگ خنثی ، مانند مشکی یا آبی. رنگ خنثی آن باعث می شود ظریف تر به نظر برسد در حالی که صورتی هنوز درخشندگی خود را حفظ می کند.

6.رویه لباس صورتی بپوشید

اگر می خواهید از رنگ صورتی در استایل خود استفاده کنید اما مطمئن نیستید که چگونه این کار را انجام دهید انتخاب یک لباس صورتی همیشه انتخاب خوبی برای شماست.

یک رویه لباس صورتی بلافاصله پویایی رنگ صورتی را، بدون اینکه به صورت کامل به آن غلبه کند، به استایل شما می‌دهد. بعلاوه، اگر شما در ژاکت صورتی روشن خود احساس راحتی نکنید، تنها کاری که باید انجام دهید این است که آن دربیاورید و حتی لازم نیست که لباس‌های خود را عوض کنید.

به این صورت هیچ چیز را از دست نمی‌دهید. کار خود را با انتخاب لباس اصلی رنگ خنثی شروع کنید و سپس روی آن رویه صورتی بپوشید. یک کت سنگ شور شده صورتی یا کاردیگان بافتنی ضخیم می‌توانند انتخاب‌های خوبی باشند. حتماً زمینه لباس خود را با اضافه کردن انواع جنس‌ها و بافت‌ها متعادل نگهدارید.

استایل صورتی

7. صورتی ملانیا را فراموش نکنید

صورتی ملانیا در حال حاضر یکی از شیک ترین رنگ های صورتی است. این رنگ هاله ای از هلویی دارد که بسیار نزدیک به رزگلد است. این رنگ صورتی بسیار ملایم است و هرگز کودکانه یا خیلی دخترانه به نظر نمی رسد.

با این حال برخلاف سایر رنگهای صورتی کم رنگ ، هنوز هم دارای تناژ گرم است. رنگ های صورتی روشن یا پررنگ را فراموش کنید. در عوض با انتخاب لباس های ملانین صورتی روشن به سراغ این رنگ صورتی مرسوم بروید.

استایل صورتی

با استایل صورتی جذاب به نظر برسید!

استایل صورتی

سخن آخر:

هیچ زنی نباید از پوشیدن رنگ صورتی ترس داشته باشد. برای استفاده از لباس های صورتی موجود در کمد لباس شما تنها کاری که باید انجام دهید این است که به خود بیاموزید که چگونه صورتی هوشمندانه بپوشید. همه خانم ها باید بیاموزند که چگونه رنگ صورتی زیبا و چشمگیر را بپذیرند و همچنین چگونه از آنها در سبک شخصی خود به زیبایی استفاده کنند.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: دو شنبه 17 خرداد 1400برچسب:,
ارسال توسط مدیر وبلاگ

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:






نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وبلاگ:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




کد تصویری