چند اشتباه مهم که در استایل مردانه به آن توجه نمی کنید
استایل لباس زنانه و مردانه| خرید پیراهن، تیشرت| شلوار و دامن
ست کردن لباس زنانه و مردانه| خرید لباس و کفش

 

چند اشتباه مهم که در استایل مردانه به آن توجه نمی کنید : اگر به عکس های قدیمی خود نگاهی بیندازید ، متوجه خواهید شد که گاهی اوقات در نحوه لباس پوشیدن انتخاب های بدی دارید ، اما بدترین چیزی که تابحال پوشیده اید چیست؟

چند اشتباه مهم که در استایل مردانه به آن توجه نمی کنید

 

اشتباه مهم در استایل مردانه

نگران نباشید ، همه ما در گذشته چنین اشتباهاتی مرتکب شده ایم. به عنوان یک مرد ، اگر می خواهید همیشه زیبا به نظر برسید و استایل مردانه خود را حفظ کنید ، باید از پوشیدن برخی لباس ها خودداری کنید. در این مقاله ، ما این اشتباهات را جمع آوری کرده ایم.

لباس مناسب با فرم بدن و استایل خود نقش مهمی در خوشتیپ بودن شما نقش دارد به همین دلیل باید به برخی نکات مهم توجه کنید تا بهترین استایل خودتان را داشته باشید پس تا آخر این مقاله همراه تیپزا باشید.1. تی شرت تایپوگرافی خنده دار

وقتی شعار یا متن خاصی را روی یک تی شرت می بینید ، ممکن است فکر کنید که این موضوع خنده دار است ، اما اینگونه نیست. همه ما ممکن است این تی شرت ها را بخاطر خوشمزه بودن آنها بخریم ، اما ممکن است دیگران این تی شرت ها را نداشته باشند.

به یاد داشته باشید که پوشیدن این نوع تی شرت ها به زمان و مکان نیاز دارد و باید آنها را در خانه بپوشید تا حس شوخ طبعی داشته باشید. پوشیدن این تی شرت ها در مکان های عمومی جالب به نظر نمی رسد.

چند اشتباه مهم که در استایل مردانه به آن توجه نمی کنید

2. استفاده بیش از حد از اکسسوری (به خصوص دستبند)

استفاده از اکسسوری برای آقایان می تواند یک ویژگی باشد اما نباید اغراق کرد. برخی از آقایان 15 مدل دستبند چرمی و فلزی با ساعت دارند.

آنها همچنین از کراوات ، دستمال جیبی، دستمال سر و دکمه سر آستین با هم استفاده می کنند و این ممکن است طاقت فرسا به نظر برسد. از این اکسسوری باید به شکلی ظریف استفاده شود تا نشانه ای از شخصیت و استایل شما باشد.

چند اشتباه مهم که در استایل مردانه به آن توجه نمی کنید

3. کفش های پنجه مربعی

این کفش ها بیشتر در مارک های ارزان و بی کیفیت یافت می شوند. مارک های معروف معمولاً از این طرح در کفش های مردانه استفاده نمی کنند و اگر این مدل کفش را می پوشید ، در واقع دیگران را در مورد کیفیت پایین کفش های خود فریاد می زنید.

کفش در استایل مردانه بسیار مهم است و بهتر است در انتخاب آن بسیار زیرک باشید.

چند اشتباه مهم که در استایل مردانه به آن توجه نمی کنید

4. شلوارک تا پایین زانو

این چهارمین اشتباه در استایل آقایان است. اگر در تعطیلات تابستانی یا در یک جمع راحت و دوستانه قرار دارید ، بهتر است اندازه شلوارک خود را کمی بالای زانو درنظر بگیرید.

دلیل بد بودن آن این است که هیچ ارتباطی با کفش ندارد و باعث می شود بدن شما زشت به نظر برسد ، اما وقتی اندازه مناسب باشد به خوبی با کفش های کتانی ترکیب می شود.

چند اشتباه مهم که در استایل مردانه به آن توجه نمی کنید

5- لباسهای خیلی تنگ یا آزاد

تناسب اندام مهمترین اصل برای بهتر بودن استایل آقایان است وقتی لباس شما مناسب شما نباشد ظاهر خوبی نخواهید داشت.

برخی از مردان که اندام عضلانی دارند از لباس های بسیار تنگ برای نشان دادن عضلات خود استفاده می کنند ، اما در واقع این تأثیر منفی دارد. این مورد در مورد مردان دارای اضافه وزن نیز صدق می کند.

آنها سعی می کنند با پوشیدن لباس های قواره بزرگ اضافه وزن شان را مخفی کنند اما این نیز تاثیر منفی دارد. بنابراین همیشه سعی کنید لباسی انتخاب نمایید که دقیقا اندازه شماست.

6.تی شرت یقه هفت باز

این تی شرت ها معمولاً توسط مردان عضلانی نیز استفاده می شود که هنوز هم انتخاب اشتباهی است. هیچ کس تی شرت هفت یقه را دوست ندارد.

این نوع تی شرت ها در گذشته مد بودند اما حالا باید از پوشیدن آنها خودداری کنید. اگر تی شرت های یقه هفت را دوست دارید ، سعی کنید مدلی را انتخاب کنید که خیلی باز نباشد.

اشتباه استایل مردانه

7. پیراهن های براق (مخصوصاً در مهمانی های شبانه)

پیراهن های براق یکی از آن لباس هایی است که زمانی مد بوده اما اگر اکنون یکی از آنها را دارید بهتر است هرچه زودتر از شر آن خلاص شوید. پوشیدن این پیراهن ها در روشنایی روز نشان می دهد که براقیت کمتری دارند اما وقتی شب آنها را می پوشید چشم ها را بیش از حد تحریک می کند.

اگر می خواهید توجه کسی را به خود جلب کنید ، پوشیدن پیراهن براق گزینه مناسبی نیست. این پیراهن ها تأثیر منفی دارند و شما را به استایل قدیمی نشان می دهند.

اشتباه استایل مردانه

8.کفش های دلقکی

این به کفش های نوک تیز و کشیده اشاره دارد و مانند کفش های چهارگوش ، نباید این مدل کفش ها را خرج کرد. کسانی که در مقایسه با قد و قد کوتاه پا دارند ممکن است این مدل کفش را دوست داشته باشند اما این انتخاب اشتباهی است. یک جفت کفش زشت می تواند به راحتی تمام استایل مردانه شیک شما را نشان دهد.

اشتباه استایل مردانه

9. صندل و جوراب (مخصوصاً جوراب سفید)

این اشتباه واضح است و باید از آن اجتناب شود. ممکن است بخواهید کنار استخر یا ساحل صندل بپوشید اما تحت هیچ شرایطی جوراب نپوشید.

10. آرم های تجاری بزرگ

اگر می خواهید برای مارک های مختلف هزینه زیادی بپردازید ، مجبور نیستید مارکی را انتخاب کنید که نشان بزرگتری داشته باشد. همه ما ممکن است مارک خاصی را دوست داشته باشیم اما وقتی از آرم های بزرگ استفاده می کنید

گویی می خواهید ثروت خود را مجبور به چشم دیگران کنید. هیچ کس دوست ندارد خودنمایی کند ، بنابراین بهتر است مارکی را انتخاب کنید که دارای یک آرم تجاری کوچک و ظریف باشد.11. شلوار جین گشاد و کیسه ای

شاید دیده باشید افرادی در خیابان با شلوار جین گشاد پوشیده اند. لباس زیر آنها معمولاً به دلیل پایین بودن شلوارشان قابل مشاهده است و هیچ کس دوست ندارد این عکس را تماشا کند. بنابراین نیازی به توصیه ما نیست که برای خرید چنین شلوار جینی پول خود را هدر ندهید.

12. بیرون انداختن پیراهن از شلوار

این اشتباه دیگری است که برخی از مردان مرتکب می شوند. اگر استایل شما رسمی است ، قطعاً باید پیراهن خود را داخل شلوار قرار دهید ، اما اگر ظاهر رسمی ندارید ، ترک یا عدم ترک پیراهن به برش بستگی دارد. پیراهن های کوتاه یا بلند به شما می گویند که با آن چه کار کنید.

برداشتن پیراهن از روی شلوار معمولاً ظاهری شلخته و نامرتب ایجاد می کند که می تواند روی دیگران تأثیر منفی بگذارد.

اشتباه استایل مردانه

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: دو شنبه 17 خرداد 1400برچسب:,
ارسال توسط مدیر وبلاگ

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:






نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وبلاگ:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




کد تصویری