استایل لباس زنانه و مردانه| خرید پیراهن، تیشرت| شلوار و دامن
ست کردن لباس زنانه و مردانه| خرید لباس و کفش

مدل لباس مردانه,جدید ترین مدل لباس مردانه,جدیدترین مدل لباس مردانهعکس مدل لباس مردانه

توجه به سن و سال شخص در انتخاب مدل لباس مردانه معیار مهمیست. بدین ترتیب باید توجه داشته باشید لباسی که انتخاب می کنید مناسب با سن شما باشد. این از مهمترین نکاتی است که باید حتماً در نظر داشته باشید.

مدل لباس مردانه

سرپوش - تنوع در سبک لباس پوشیدن مردانه همیشه حرف اول را می زند. به همین علت انتخاب کردن لباس از بین ترندهای جدید شاید کمی برایتان سخت باشد، در ادامه توجه شما را به جدیدترین و بروزترین مدل لباس مردانه جلب می نماییم:

 

جدیدترین تصاویر مدل لباس مردانه:

 

عکس مدل لباس مردانه ایرانی,مدل لباس مردانه,مدل لباس مردانه شیکمدل لباس مردانه اسپرت

مدل لباس مردانه رسمی

مدل لباس مردانه,عکس مدل لباس مردانه,مدل لباس مردانه زمستانیانواع مدل لباس مردانه 

مدل لباس مردانه جدید,مدل لباس مردانه,مدل لباس مردانه تابستانیمدل لباس مردانه تابستانی

انواع مدل لباس مردانه,مدل لباس مردانه رسمی,مدل لباس مردانهمدل لباس مردانه شیک

مدل لباس مردانه,مدل لباس مردانه اسپرت,بهترین مدل لباس مردانهمدل لباس مردانه جدید

عکس مدل لباس مردانه ایرانی,مدل لباس مردانه,مدل لباس مردانه شیکمدل لباس مردانه ایرانی

بهترین مدل لباس مردانه

مدل لباس مردانه زمستانی,مدل لباس مردانه,مدل لباس مردانه ایرانیعکس مدل لباس مردانه ایرانی

 

مدل لباس مردانه جدید,مدل لباس مردانه رسمی,مدل لباس مردانهمدل لباس مردانه اسپرت جدید

 

مدل لباس مردانه تابستانی,مدل لباس مردانه,انواع مدل لباس مردانهانواع مدل لباس مردانه

بهترین مدل لباس مردانه,جدید ترین مدل لباس مردانه,مدل لباس مردانهمدل لباس مردانه جدید

 

منبع: سرپوش




تاریخ: پنج شنبه 21 مرداد 1400برچسب:,
ارسال توسط مدیر وبلاگ

مدل لباس های زنانه بهاره و تابستانه شیک با طرح ها و رنگ های شاد از برند elisa fanti سال 2020

مدل لباس های تابستانی زنانه

مدل لباس تابستانی زنانه گلدار

مدل لباس های تابستانی زنانه

مدل پیراهن تابستانی زنانه جدید

مدل لباس های تابستانی زنانه

مدل لباس زنانه بهاره

مدل لباس های تابستانی زنانه

مدل لباس مجلسی گیپور زنانه

مدل لباس های تابستانی زنانه

مدل لباس زنانه گلدار تابستانه

مدل لباس های تابستانی زنانه

مدل لباس زنانه گلدار

مدل لباس های تابستانی زنانه

مدل لباس حریر زنانه

مدل لباس های تابستانی زنانه

مدل لباس تابستانی سفید زنانه

 مدل لباس های تابستانی زنانه

مدل لباس زنانه تابستانه

مدل لباس های تابستانی زنانه

مدل لباس اسپرت زنانه

 مدل لباس های تابستانی زنانه

مدل لباس اسپرت زنانه 2020

مدل لباس های تابستانی زنانه

مدل لباس زنانه شیک

مدل لباس های تابستانی زنانه

مدل بلوز شلوار شیک تابستانی زنانه

مدل لباس های تابستانی زنانه

مدل لباس شیک زنانه 2020

مدل لباس های تابستانی زنانه

منبع : کافه مد




تاریخ: پنج شنبه 21 مرداد 1400برچسب:,
ارسال توسط مدیر وبلاگ

 

استایل تابستانه باید خنک باشد!

استایل تابستانه مردانه

مهمترین نکته در انتخاب ست لباس مردانه تابستانه، توجه به خنکی و راحتی لباس‌ها است. بی‌شک کسی نمی‌خواهد در روزهای گرم تابستان لباسی بپوشد که موجب تعریق بیش‌ از حد بدن شود و معمولاً این اتفاق به دلیل کم‌توجهی به جنس پارچۀ لباس صورت می‌گیرد. قبل از آنکه ست تابستانه مردانه خود را انتخاب نمایید، به جنس لباس توجه کنید؛ به‌عنوان مثال اگر طرفدار پروپاقرص پیراهن‌ جین مردانه هستید، می‌توانید پیراهن‌های جین تابستانه را انتخاب کنید که از پارچه‌های خنکِ طرح جین ساخته می‌شوند.

سعی کنید لایه لایه لباس نپوشید!

ست تابستانه مردانه

پوشیدن لباس‌ به سبک لایه لایه، یکی از نکاتی است که در تابستان باید از آن پرهیز کنید. پوشیدن چند لایه لباس در روزهای گرم تابستان موجب بالا رفتن حرارت بدن می‌شود و در نتیجه زودتر عرق می‌کنید و احساس خوشایندی نخواهید داشت. پیشنهاد می‌کنیم در تابستان لایه لایه لباس پوشیدن را فراموش کنید اما اگر ترجیح می‌دهید سبک همیشگی لباس پوشیدنتان را در تابستان نیز داشته باشید، سعی کنید حتماً در لایه زیرین لباس‌ها از لباس سفید رنگ استفاده کنید تا گرما را به خود جذب نکند.

به سبک مونوکروم لباس بپوشید!

استایل مونو کروم مردانه

یکی از پیشنهاد‌های جذاب برای داشتن تیپ تابستانه لاکچری مردانه الهام گرفتن از سبک مونوکروم در لباس پوشیدن است. استایل مونوکروم به سبکی از لباس پوشیدن گفته می‌شود که در آن لباس‌های یک رنگ یا سایه‌های مختلف یک رنگ را بپوشید. این سبک لباس پوشیدن تیپ تابستانه شما را منحصربه‌فرد می‌کند و اگر لباس‌ها و رنگشان را به‌درستی انتخاب نمایید، در همۀ جمع‌ها درخشان ظاهر خواهید شد.

اضافه کردن ساعت لوکس مردانه به استایل مونوکروم شما جلوه زیبایی می‌بخشید و تیپ لاکچری شما را تکمیل می‌کند.

تیشرت، عضو جدانشدنی تیپ اسپرت تابستانه مردانه!

تیپ مردانه سنگین تابستانی

تی‌شرت به‌عنوان یک آیتم جذاب در استایل مردانه با فرارسیدن روزهای گرم سال نقش اصلی جذابیت تیپ تابستانی شیک مردانه را ایفا می‌نماید. اگر در تابستان به دنبال لباسی راحت هستید، حتماً تیشرت بپوشید تا راحتی را در کنار جذابیت تجربه کنید. انواع تیشرت یقه‌گرد، یقه‌هفت، پولوشرت و … در رنگ‌ها و مدل‌های متنوع شیک را می‌توانید با شلوار‌های کتان و جین و حتی شلوارهای پارچه‌ای بپوشید و در تابستان بدرخشید.

یکی از ست‌های جذاب تابستانه مردانه، ترکیب تی‌شرت یا پولوشرت سفید با کتانی سفید و شلوار جین و کتان است؛ این ترکیب زیبا، گزینه جذابی برای تیپ اسپرت تابستانه مردانه به‌حساب می‌آید و شما را در مرکز توجهات قرار خواهد داد. فراموش نکنید که ساعت و عینک بهترین اکسسوری‌های مورد استفاده برای تکمیل این استایل خواهند بود.

 

شلوار پارچه‌ ای و تیپ تابستانه مردانه!

شلوار پارچه ای مردانه تابستانه

دهۀ ۶۰ در ایران زمان درخشان شلوارهای پارچه‌ای بود که طرفداران بسیاری میان جوانان پیدا نمود. پس از گذشت سه دهه، مدل‌های جدید شلوار پارچه‌ای مجدد به یک لباس خاص میان جوانان تبدیل شده و طرفداران بسیاری پیدا نموده است. اگر تا امروز از شلوار پارچه‌ای استفاده نکرده‌اید، پیشنهاد می‌کنیم برای داشتن تیپ کلاسیک مردانه تابستانی حتماً از مدل‌های جذاب این شلوار استفاده نمایید.

زمان پیروی از قواعد سخت در دنیای مد و فشن به پایان رسیده و امروزه می‌توانید جسورانه دست به انتخاب بزنید. برای تیپ کلاسیک تابستانه خود از ترکیب شلوار پارچه‌ای دمپا جذب، پولوشرت و کفش کالجی استفاده کنید تا انتخاب جسورانۀ خود را به رخ بکشید؛ همچنین به همراه شلوار پارچه ای از تی‌شرت‌های ساده و انواع پیراهن مردانه تابستانه نیز می‌توانید استفاده نمایید.

شلوار جین تابستانه بپوشید!

شلوار جین تابستانه مردانه

شلوار جین لباسی پرطرفدار میان جوانان شیک‌پوش است. طراحان لباس برای آنکه طرفداران شلوار جین در فصل تابستان نیز بتوانند از این لباس شیک استفاده کنند، مدل‌های راحت‌تر آن‌ها را که معمولاً با پارچه‌های نازک‌تر ساخته می‌شوند، وارد بازار می‌کنند. فصل تابستان زمان مناسبی برای پوشیدن یک تیشرت سفید شیک به همراه شلوار جین و کتانی است؛ برای تکمیل این استایل تابستانه پیشنهاد می‌کنیم عینک را به‌عنوان اکسسوری به استایل خود اضافه نمایید.

زمان هنرنمایی پیراهن هاوایی رسیده!

مدل پیراهن مردانه هاوایی

پیراهن‌های فلورال یا همان هاوایی در این سال‌های اخیر میان آقایان محبوبیت قابل توجهی پیدا کرده است. این پیراهن‌ها به دلیل طرح‌های جذابی که دارند، گزینۀ ایده آلی برای درخشش در تابستان هستند. این پیراهن‌ها به دلیل جنس خنکی که دارند به پیراهن‌های تابستانه نیز معروف هستند و احساس خنکی، راحتی و جذابیت را برای شما به ارمغان می‌آورند.

این پیراهن‌ها را با شلوارهای کتان، پارچه‌ای و جین به زیبایی می‌توانید ترکیب نمایید. ترکیب پیراهن هاوایی با شلوارک مردانه، انتخابی مناسب برای حضور در ساحل دریا است که این مسئله سبب شده این پیراهن‌ها، نام پیراهن ساحلی را نیز به خود بگیرند. اگر تاکنون از این پیراهن جذاب در استایل خود استفاده نکرده‌اید، پیشنهاد می‌کنیم حتماً پیراهن هاوایی را در تیپ تابستانه ۲۰۲۱ خود امتحان نمایید.

جذابیت پیراهن سفید مردانه را فراموش نکنید!

تیپ تابستانه لاکچری مردانه

تصور کنید که فصل تابستان باشد و شما به دنبال لباسی خنک و جذاب باشید؛ به نظر شما چه چیزی درخشان تر و جذاب‌تر از پیراهن‌های سفید می‌تواند خنکی تیپ تابستانه مردانه را تضمین کند؟ پیراهن‌های سفید مردانه همیشه به‌عنوان یک انتخاب خاص می‌توانند جذابیت استایل مردانه را دوچندان کنند. تفاوتی ندارد که برای استایل کژوال یا استایل رسمی از این پیراهن استفاده کنید؛ پیراهن سفید خنکی و زیبایی را برای شما به همراه دارد.

از پیراهن سفید به‌عنوان لباس رسمی تابستانه مردانه می‌توانید استفاده نمایید؛ برای کامل کردن تیپ رسمی تابستانه خود، می‌توانید شلوار پارچه ای یا کتان را به همراه کفش‌های رسمی و تابستانه مردانه با پیراهن سفید ترکیب نمایید.

روزهای تابستان را با عینک آفتابی تماشا کنید!

عینک آفتابی مردانه

عینک آفتابی، یک اکسسوری جذاب برای فصل تابستان است. اگر جزئیات استایل برای شما اهمیت دارند، پیشنهاد می‌کنیم حتماً در روزهای پرنور تابستان از عینک آفتابی استفاده نمایید تا بدرخشید. برای انتخاب عینک مناسب صورتتان می‌توانید مقالۀ انواع عینک آفتابی مناسب صورت شما را مطالعه بفرمایید. روزهای تابستان را از پشت شیشه‌های زیبای عینک آفتابی خود تماشا کنید تا در عین جذابیت، از چشمانتان در برابر نور شدید آفتاب محافظت نمایید.

 

منبع: بانی مگ




تاریخ: پنج شنبه 21 مرداد 1400برچسب:,
ارسال توسط مدیر وبلاگ

 

30 مدل تیپ تابستانه مردانه + راهنمای خرید و ست کردن

30 مدل ست لباس مردانه تابستان

در اینبخش مجموعه اي زیبا از تیپ تابستانه مردانه را میبینیم. فصل تابستان فصل کم پوشی اسـت، بیشتر مـا ترجیح میدهیم تیشرت هاي نازک، شلوارهای کتان سبک و همچنین کالج بپوشیم و اسانی برای مـا نخستین اولویت می باشد. اما دراین فصل رنگارنگ چگونه خوش پوش باشیم؟ چـه رنگ هایي برای فصل تابستان بهترین انتخاب هستند؟ در ادامه با پارس ناز همراه باشید تا بیشتر صحبت کنیم.

 

لباس هاي تک رنگ بپوشید

پوشیدن رنگ هاي متضاد برای شلوار و پیراهن—مثل سیاه و سفید—بدن شـما را دو قسمت می کند و میان تنه شـما را بسیار بزرگ تر نشان می‌دهد. در عوض بهتر اسـت رنگ لباس بالاتنه و پایین تنه خودرا از رنگ هاي یکجور و یک فام انتخاب کنید تا لاغرتر بنظر برسید. و اگر می‌خواهید خیلی لاغرتر بنظر برسید سرتاپا مشکی بپوشید. اما برای این کـه دیگران فکر نکنند بـه مراسم ترحیم میروید، کفش یا وسایل دیگرتان را از رنگ هاي مختلف استفاده کنید.

30 مدل تیپ تابستانه مردانه + راهنمای خرید و ست کردن

 

 

30 مدل تیپ تابستانه مردانه + راهنمای خرید و ست کردن

30 مدل تیپ تابستانه مردانه + راهنمای خرید و ست کردن

30 مدل تیپ تابستانه مردانه + راهنمای خرید و ست کردن

30 مدل تیپ تابستانه مردانه + راهنمای خرید و ست کردن

مردان لاغر و قد بلنداز پوشیدن راه راه هاي عمودی خودداری کنید

مردان بلند قد با پوشیدن راه راه هاي عمودی خیلی بلندتر بنظر خواهند آمد، از اینرو بهتر اسـت لباس هاي راه راه افقی انتخاب کنید. بـه خصوص پیراهن هایي کـه یک راه کلفت عمودی روی قسمت سینه دارند برای شـما بسیار مناسب اسـت چون شانه هایتان را پهن تر نشان می‌دهد و خوش هیکل تر بنظر خواهید رسید.

 

مردان کوتاه قداز پوشیدن لباس هایي با نقش هاي بزرگ خودداری کنید

روی هیکل هاي کوتاه، نقش و نگارهای بزرگ خیلی بـه چشم می‌آید. برای شـما بهتر اسـت کـه لباسهایتان رابا نقش هاي کوچکتر انتخاب کنید.

 

شلوارهای فاق کوتاه بپوشید

شلوارهای فاق بلند برای مردان کوتاه قد چندان مناسب نیست چون باعث می شود قسمت هاي باسنتان را بزرگ‌تر نشان دهد. اما شلوار فاق کوتاه پاهایتان را بلندتر نشان میدهد و باسنتان را هم بزرگ و چاق نمیکند.

30 مدل تیپ تابستانه مردانه + راهنمای خرید و ست کردن

30 مدل تیپ تابستانه مردانه + راهنمای خرید و ست کردن

30 مدل تیپ تابستانه مردانه + راهنمای خرید و ست کردن

30 مدل تیپ تابستانه مردانه + راهنمای خرید و ست کردن

30 مدل تیپ تابستانه مردانه + راهنمای خرید و ست کردن

صورتی

از اوایل قرن بیستم رنگ صورتی جایگاه ویژه‌اي در روند مد و پوشاک زنانه پیدا کرد و توسط باربی، پاریس هیلتون و… مورد توجه قرار گرفت. این در حالیست کـه از ابتدای سال ۲۰۱۳ مردان روشنفکری پیدا شدند کـه فارغ از دید جنسیتی بـه سراغ رنگ صورتی رفتند. وقتی از صورتی حرف می زنیم منظور رنگ صورتی دیوار اتاق خواهرمان نیست! منظور صورتی لطیف تری مانند هلو، رز و سالمون اسـت.

 

برای ست کردن رنگ صورتی روشن بـه سراغ سایه‌هاي رنگ زیتونی، برنز و قهوه‌اي بروید و آن رابا شلوار جین سیاه یا آبی هماهنگ کنید. همچنین، شـما می توانید رنگ صورتی رابه اسانی با سفید، خاکستری و سرمه‌اي ست کنید. افراد با رنگ پوست سبزه میتوانند از تنالیته‌هاي مختلف رنگ صورتی از روشن تا تیره استفاده کنند، این درحالیست کـه افراد با رنگ پوست روشن، بهتر اسـت بـه سراغ سایه‌هاي پررنگ‌تر بروند.

30 مدل تیپ تابستانه مردانه + راهنمای خرید و ست کردن

30 مدل تیپ تابستانه مردانه + راهنمای خرید و ست کردن

30 مدل تیپ تابستانه مردانه + راهنمای خرید و ست کردن

30 مدل تیپ تابستانه مردانه + راهنمای خرید و ست کردن

30 مدل تیپ تابستانه مردانه + راهنمای خرید و ست کردن

سبز یشمی

بـه جرات میتوان گفت کـه رنگ سبز مانند رنگ سیاه همه ی کاره اسـت. چرا؟ چون از سفید و سرمه‌اي گرفته تا زرد و صورتی را میتوانید با آن ست کنید. سبز ازآن دسته رنگ‌هایي اسـت کـه هیچگاه از روند مد خارج نشده و بـه خوبی با جین هماهنگ می شود. ترکیب رنگ سبز با قرمز و زرشکی و آبی استایل شـما رابه سطح بالاتری ارتقا خواهد داد.

30 مدل تیپ تابستانه مردانه + راهنمای خرید و ست کردن

30 مدل تیپ تابستانه مردانه + راهنمای خرید و ست کردن

30 مدل تیپ تابستانه مردانه + راهنمای خرید و ست کردن

30 مدل تیپ تابستانه مردانه + راهنمای خرید و ست کردن

30 مدل تیپ تابستانه مردانه + راهنمای خرید و ست کردن

زرد

زرد ازآن دسته رنگ‌هایي اسـت کـه تمام توجه رابه سمت خود معطوف میکند. در نتیجه، باید بـه درستی، آگاهانه و بـه اندازه انتخاب شود. اگر دچار شک و تردید هستید، زرد خردلی انتخاب ایمن تری برای شماست. با این حال، برای ست کردن رنگ زرد میتوانید از خاکستری، سفید، و مشکی بـه اسانی استفاده کنید. همچنین بهتر اسـت خاطرجمعی حاصل کنید کـه از ترکیب زرد و آبی غافل نشده اید!

 

رنگ‌هاي خنثی روشن

رنگ‌هاي خنثی روشن شاید بهترین گزینه برای باربیکیو کردن نباشند، اما اگر قرار نیست کار خاصی انجام دهید، شک نکنید کـه بهترین انتخاب برای تیپ تابستانی مردانه اسـت. رنگ‌هاي خنثی روشن شامل: سفید، بژ روشن، خاکستری روشن بوده و ترکیب آن با کرمی بی نظیر خواهد بود.

30 مدل تیپ تابستانه مردانه + راهنمای خرید و ست کردن

30 مدل تیپ تابستانه مردانه + راهنمای خرید و ست کردن

30 مدل تیپ تابستانه مردانه + راهنمای خرید و ست کردن

30 مدل تیپ تابستانه مردانه + راهنمای خرید و ست کردن

30 مدل تیپ تابستانه مردانه + راهنمای خرید و ست کردن

بنفش پاستلی

بنفش یکی از کم مصرف‌ترین طیف‌هاي رنگی در پوشاک مردانه اسـت. تعجب آور نیست، چرا کـه بنفش همیشه یادآور شخصیت‌هاي کارتونی بدجنس و جادوگرانند. اما نباید فراموش کنیم کـه شاهزاده‌هاي دیزنی را هم بخاطر خواهند آورد. با این تفاسیر، اگر تصمیم دارید کـه رنگ بنفش رابه استایل تابستانی خود اضافه کنید، بهتر اسـت از طیف‌هاي روشن رنگ بنفش استفاده کنید.

 

منبع: پارس ناز




تاریخ: پنج شنبه 21 مرداد 1400برچسب:,
ارسال توسط مدیر وبلاگ

همان‌طور که افراد دارای اضافه‌وزن برای لاغرتر دیده شدن ترفندهای مختلفی را به کار می‌گیرند، کسانی هم که کمبود وزن دارند، می‌توانند با پیاده کردن برخی ایده‌ها بدنشان را پُر تر از آنچه که واقعا هست، نشان بدهند. بنابراین، این ترفندها را در استایل لباس‌ پوشیدنتان به کار بگیرید:

پیراهن‌های پِپلوم را امتحان کنید

لباس مجلسی برای افراد لاغر و قد بلند

پیراهن های مجلسی زنانه پپلوم (Peplum) هم برای خانم‌های لاغر اندام و هم برای خانم‌هایی که اضافه‌وزن دارند یک گزینۀ زیبا و ایده‌آل است. این نوع پیراهن، در قسمت کمر چین‌های درشتی دارد که وجه تمایز اصلی آن با دیگر لباس‌های مجلسی به‌شمار می‌آید. این چین‌ها اضافه وزن را پنهان می‌کنند ولی در عین حال، اگر اندام لاغری دارید باعث پرحجم به‌نظر رسیدن پایین‌تنۀ شما می‌شوند و به آن فرم می‌دهند. پس این نوع لباس مجلسی را در استایل رسمی برای افراد لاغر را جدی بگیرید

خطوط افقی را در لباس مجلسی برای افراد لاغر به یاد داشته باشید

لباس مجلسی برای افراد لاغر و قد کوتاه

اگر پیراهن های پپلوم به نظرتان برای مهمانی مورد نظرتان زیاده از حد شیک است یا اینکه کلا علاقه دارید کمی اسپرت‌تر در محافل ظاهر شوید، پوشیدن پیراهن یا لباسی که در آن خطوط افقی به کار رفته باشد می‌تواند برای شما کمک بزرگی باشد. این خطوط به سادگی در بیننده توهم پُرتر بودن فرم بدن را ایجاد می‌کنند.

اکسسوری‌ها را در بخش‌های مناسب به کار بگیرید

رنگ لباس برای افراد لاغر

در آماده‌سازی لباس مجلسی برای افراد لاغر، می‌توان از اکسسوری‌ها هم بهره جست. باید به این نکته توجه داشته باشید که زیاد شلوغ‌ نکنید اما این تنوع تا حد زیادی می‌تواند به نفعتان تمام شود!

استفاده از سگک‌های پر زرق و برق، کمربند یا زیورآلات می‌تواند کارگشا باشد؛ ضمن اینکه از کمربندهای باریک دوری کنید چراکه شما را لاغرتر و کشیده‌تر نشان می‌دهند. این استایل بخصوص به‌عنوان لباس مجلسی دخترانه لاغر اندام طرفداران زیادی داشته و دارد.

رنگ‌های درخشان را برگزینید!

خانم های لاغر لباس مجلسی چی بپوشند

به نظر واضح می‌رسد اما بسیاری از ما در زمان خرید لباس مجلسی برای افراد لاغر از این موضوع غافل می‌شویم و دوباره به سراغ رنگ‌های تیره‌ مانند سیاه و قهوه‌ای می‌رویم. با این حال بهترین رنگ‌ها برای انواع مدل لباس زنانه برای افراد لاغر، رنگ‌های روشن و درخشان مانند زرد روشن هستند. همچنین تلفیق رنگ‌های روشن برای بالاتنه و رنگ‌های تیره برای قسمت پایین‌تنه هم ایدۀ جالب و جذابی است که نمی‌توان به سادگی از آن گذشت. نکتۀ دیگر اینکه می‌توانید انواع طرح‌های متنوع را در خرید لباس برای افراد لاغر انتخاب کنید، چراکه این پترن‌ها باعث شلوغی لباس شب شما شده و بدنتان را پر تر از آنچه که هست، نشان می‌دهد.

از لباس‌های پف‌دار غافل نشوید

لباس های مجلسی پف دار برای افراد لاغر

لباس‌های مجلسی پرنسسی و پف دار که یادآور همان قصه‌های پریان هستند، این‌جا به کار می‌آیند و با حالت کوتاه و پف‌دارشان هم زیبا هستند و هم از این جهت لباسی مناسب دخترهای لاغر اندام به شمار می‌آیند. همچنین دامن‌های کلوش نیز یکی دیگر از مدل‌ها مناسب برای این نوع اندام به‌حساب می‌آید.

لایه لایه لباس بپوشید!

طریقه پوشیدن لباس برای افراد لاغر

یکی دیگر از روش‌های توپر به نظر رسیدن در مجالس و مهمانی‌های غیر رسمی و نیمه‌رسمی در فصول سرد، لایه لایه لباس پوشیدن است. با این روش و افزایش حجم لباس‌ها، شما را پُر تر از آنچه که هستید نشان می‌دهد. همچنین استفاده از پارچه‌هایی با جنس ضخیم مانند مخمل و جین نیز می‌تواند مفید باشد.

نبایدها در خرید لباس مجلسی برای افراد لاغر

خرید لباس مجلسی برای افراد لاغر

تا اینجا به مواردی اشاره کردیم که بهتر است در هنگام خرید لباس مجلسی برای افراد لاغر به آن توجه داشته باشید اما اجازه بدهید نگاهی هم به «نبایدها» در خرید چنین لباس‌هایی داشته باشیم:

از خطوط عمودی پرهیز کنید

لباس مجلسی برای افراد لاغر

خطوط عمودی در طرح پارچه شما را لاغرتر و کشیده‌تر از آنچه که نشان می‌دهد و این چیزی نیست که ما بخواهیم؛ پس از آن‌ها پرهیز کنید.

تا جای ممکن کفش پاشنه‌بلند نپوشید

کفش مناسب افراد لاغر

درست مثل قاعدۀ پوشیدن لباس‌هایی با طرح خطوط عمودی، کفش پاشنه بلند نیز شما را از آنچه هستید بلندتر نشان می‌دهد و اصلا برای چنین هدفی طراحی شده. در استایل رسمی برای افراد لاغر، کفش‌هایی با پاشنۀ کوتاه مناسب‌تر هستند.

 

با شلوارهای اسکینی خداحافظی کنید

شلوار مناسب افراد لاغر

شلوارهای جین یا کتان اسکینی که به بدن می‌چسبند، شما را حتی از آنچه واقعا هستید هم لاغرتر نشان می‌دهند. به همین دلیل ضرورت دارد که در خرید شلوار برای افراد لاغر، از این نوع خاص شلوار دوری کنید. خرید شلوارهای گشادی مثل شلوارهای راسته علاوه بر اینکه ظاهر بهتری دارد، به شما آزادی عمل بیشتری هم خواهد داد.

در این مطلب، شما را با بایدها و نبایدهای خرید لباس مجلسی برای افراد لاغر آشنا کردیم. خرید یک لباس مناسب می‌تواند شما را زیبا و خوش‌اندام یا کاملا معمولی نشان بدهد

 

منبع: بانی مگ




تاریخ: پنج شنبه 21 مرداد 1400برچسب:,
ارسال توسط مدیر وبلاگ

پیراهن یکی از محبوب‌ترین البسه در استایل‌های آقایان و دنیای پیراهن مردانه دنیایی گسترده است پس آگاهی از استایل‌های روز، باعث می‌شود انواع پیراهن در جای درست پوشیده شود. یکی از اقداماتی که همراه با انتخاب پیراهن باید انجام داد، انتخاب شلوار مناسب است. طبیعتاً گستردگی انواع شلوار همسنگ پیراهن نیست اما بی‌نهایت استایل همراه با همین تعداد محدود شلوار و البته پیراهن می‌توان خلق کرد.

ست پیراهن و شلوار مردانه

ست پیراهن و شلوار مناسب برای بهار و تابستان

ست پیراهن و شلوار مناسب برای بهار و تابستان

در تابستان و بهار اولین نکته‌ای که باید به آن توجه کنید، جنس پیراهن است سعی کنید پیراهن شما نازک باشد. اگر علاقه به استفاده از پیراهن آستین کوتاه ندارید تلاش کنید آستین شما کمی گشاد تر از پیراهن رسمی مردانه باشد.

دومین نکته تنوع رنگ در پیراهن است. در این فصول از رنگ‌های روشن و یا متنوع استفاده کنید. رنگ روشن به عدم نفوذ نور خورشید کمک و پیراهن طرح دار و منقش شما را با محیط اطراف هماهنگ می‌کند.

ست پیراهن و شلوار با انواع اکسسوری

همان‌طور که در انتخاب پیراهن جنس آن را باید در نظر بگیرید در انتخاب شلوار هم باید از خرید شلوار ضخیم یا چسبان در صورت امکان پرهیز کنید.

ست پیراهن و شلوار با کفش

بهترین شلوار برای بهار و تابستان، شلوار کتان و شلوار پارچه ای است. در مدل شلوار جین نیز در تابستان، شلوار جین نازک، شلوار جین کشی و شلوار جین راسته نیز انتخاب‌های مناسبی برای فصول بهار و تابستان هستند.

ست پیراهن و شلوار برای روزهای ابتدایی پاییز

پاییز فصل دلخواه شیک‌پوشان است. در استایل‌های پاییزه تنوع لباس بیشتری وجود دارد و ازاین‌رو این فصل، فصل موردعلاقه دنبال کنندگان مد و فشن است.

ست پیراهن و شلوار برای روزهای ابتدایی پاییز

در روزهای نخست پاییز که هوا آن چندان سرد نیست و هنوز قابل‌تحمل است، می‌توانید از پیراهن ضخیم، پیراهن مخمل و پیراهن پاییزه مردانه استفاده کنید.
انتخاب دیگری که می‌توانید آن را مدنظر قرار دهید، استفاده از تیشرت یقه گرد همراه با پیراهن است. شما می‌توانید یک تیشرت زیر پیراهن با رنگ متضاد یا حداقل غیر همسان با آن بپوشید، دکمه پیراهن را باز یا نیمه‌باز بگذارید و پیراهن و تیشرت را روی شلوار بیندازید.
در این استایل‌ها برای انتخاب شلوار ارجعیت با شلوار جین است. شلوار جین برای استایل‌های روزمره مخصوصاً در پاییز بهترین انتخاب است؛ اما درصورتی‌که قصد استفاده از شلوار جین را ندارید می‌توانید از شلوار کتان ضخیم، شلوار پارچه‌ای ضخیم و شلوار مخمل استفاده کنید.

ست پیراهن و شلوار مردانه برای روزهای سرد پاییز و زمستان

ست پیراهن و شلوار مردانه برای روزهای سرد پاییز و زمستان

برخی تصور می‌کنند در روزهای سرد به دلیل سرمای هوا و حجم بیشتر لباس‌ها، امکان خلق استایل‌های جذاب وجود ندارد. البته اگر قصد دارید همه‌چیز را زیر کاپشن پر گرم خود پنهان کنید باید به این مسئله اذعان داشت دست شما برای خلق استایل‌های جدید بسته است.

ست پیراهن و شلوار مردانه برای روزهای سرد با کاپشن

یکی از استایل‌های محبوب در روزهای سرد استفاده از پلیور، همراه با پیراهن است. پلیور یقه هفت و پلیور یقه گرد، انواع پلیور هستند که می‌توانید زیر آن‌ها پیراهن بپوشید.
این روزها یکی از ویژگی‌های پلیورهای جدید رنگ‌های متفاوت آن‌ها است. رنگ‌های متفاوت پلیورهای جدید باعث خلق استایل‌های جذاب و زیبایی شده است که در مدل‌های پیشنهادی از طرف طراحان در سال ۲۰۲۰ نیز این تنوع به‌خوبی مشهود است.

در استایل‌های جدید امسال استفاده از شلوار کتان و پارچه‌ای ضخیم بیشتر موردتوجه قرارگرفته است که همراه با کتانی چرمی که در برابر نفوذ آب تا حدودی مقاوم است، می‌تواند استایلی استثنایی خلق کند.

اگر قصد استفاده از پلیور را و احتمالاً نمی‌خواهید در سرما بلرزید، می‌توانید از کاپشن‌های طرح خلبانی استفاده کنید. البته این کاپشن‌ها فقط ازنظر ارتفاع یادآور کاپشن طرح خلبانی هستند که ازقضا گرمای بسیار بیشتری نسبت به کاپشن‌های خلبانی دارند.

ست پیراهن و شلوار مردانه با بارانی یا پالتو

بسته به بارانی بودن یا آفتابی بودن هوا نیز می‌توانید کفش و شلوار خود را انتخاب کنید. در این مدل با توجه به ارتفاع کاپشن بهتر است، ارتفاع پیراهن از آن بیشتر باشد و در اصطلاح پیراهن از کاپشن بیرون بزند البته می‌توانید پیراهن را در شلوار خود نیز بگذارید.

ست پیراهن و شلوار برای استایل نیمه‌رسمی

ست پیراهن و شلوار برای استایل رسمی

اگر قصد دارید به یک قرار کاری نیمه‌رسمی و مهم بروید، سعی کنید در استایل خود اصل راحتی و البته شکیل بودن را رعایت کنید. شلوار پارچه ای و شلوار کتان همراه با کفش رسمی و یا نیم بوت انتخاب‌های مناسب برای هماهنگی با پیراهن شما هستند.

ست پیراهن و شلوار با کت برای استایل رسمی

بسته به فصلی که قصد دارید از استایل‌ها استفاده کنید می‌توانید از پلیور، کت و یا پالتو استفاده کنید.
در قرارهای نیمه‌رسمی و رسمی سعی کنید از لباس‌هایی با وحدت رنگ بیشتر استفاده کنید و لباس‌های منقش و یا طرح دار خود را استایل‌ها و روزهای دیگر امتحان کنید.

ست پیراهن و شلوار برای استایل نیمه رسکی
بهترین انتخاب در این استایل‌ها برای رنگ شلوار، شلوارهای تیره‌رنگ هستند.

معرفی ست پیراهن و شلوار برای استایل دانشجویی

معرفی ست پیراهن و شلوار برای استایل دانشجویی

در استایل دانشجویی به دلیل تحرک بیشتر نسبت به استایل‌های دیگر بهتر است از لباس‌های راحت‌تر و گرم‌تر استفاده کنید و به کفش و شلوار خود نیز توجه کنید.

معرفی ست پیراهن و شلوار

کفش و شلوار شما باید راحت باشد. راحتی که در عین شیک بودن آزادی عمل را نیز برای شما فراهم کند. بهترین نوع شلوار و بهترین نوع کفش برای استایل‌های دانشجویی خصوصاً در زمستان و پاییز ترکیب شلوار جین و بوت و نیم بوت است.

 

منبع: بانی مگ




تاریخ: چهار شنبه 20 مرداد 1400برچسب:,
ارسال توسط مدیر وبلاگ

پس اگر قصد دارید تا یک استایل متفاوت را برای خود بسازید و به دنبال الگوهای جدید می‌گردید، حتما در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

کت شلوار سرمه ای مردانه

تیپ مردانه کلاسیک، ایده‌ای برای آخر هفته:

تیپ کلاسیک مردانه

شلوار کتان خاکی رنگ، پیراهن سفید، کراوات یشمی و کفش آکسفورد سیاه

با این ترکیب، می‌توانید یک استایل مردانه ایده‌آل برای آخر هفته بسازید. اگر هم از آن دسته افرادی هستید که تمایل دارند تا در زمان آزادشان و حتی در مهمانی‌های دوستانه هم تیپ مردانه کلاسیک داشته باشند، این استایل همان چیزی است که باید حتما امتحان کنید. نکته این جاست که شلوار خاکی‌رنگ، مرزی است میان تیپ رسمی و اسپرت و بسته به این که ترجیح می‌دهید از چه ترکیبی استفاده کنید، می‌توانید ظاهری اسپرت یا کلاسیک برای خود بسازید. حالا اگر برای ست کردن جوراب مناسب این شلوار دچار تردید شده‌اید، بهتر است بدانید که بهترین گزینه برای این رنگ شلوارها جوراب‌های مشکی است.

در ضمن، جنس شلوار را می‌توانید براساس فصل تعیین نمایید؛ برای مثال، اگر در فصل گرم سال هستید، انتخاب پارچۀ کتان برای شلوار گزینۀ مناسبی است؛ در مقابل، می‌توانید برای فصول سرد از شلوارهای پشمی استفاده کنید.

استایل کارمندی مردانه، یک تیپ مردانه متفاوت

تیپ مردانه رسمی

کت و شلوار بژ یا خاکی، پیراهن سفید، کفش‌های کالج منگوله‌دار

علاوه بر کارمندهای بانک یا وکلا، بهترین رنگ (و شاید تنها) برای استایل کارمندی مردانه، رنگ مشکی یا سورمه‌ای است؛ با این وجود، اگر از پوشیدن این رنگ‌ها خسته شده‌اید، بژ هم می‌تواند یک رنگ ایده‌آل برای شما باشد. همچنین، برای این نوع استایل یک ساعت مچی زیبا و یک کمربند که با بند ساعتتان ست شده باشد، تیپ شما را شیک و کامل می‌کند.

نبایدهای استایل کارمندی مردانه

اگر تصمیم دارید تا با این تیپ مردانه کفش دیگری را به پا کنید، کفش‌های چلسی یا انواع بوت را فاکتور بگیرید. کفش‌های کالج منگوله‌دار هم یک گزینۀ پیشنهادی برای این نوع استایل مردانه است اما نکته‌ای که باید حتما به خاطر داشته باشید، این است ‌که رنگ کفش را تیره و در تناژ رنگ کت و شلوارتان انتخاب کنید اما آن را یکرنگ با لباستان تهیه نکنید؛ چراکه درغیر این صورت استایل شما زیادی مونوتُن یا یکرنگ می‌شود.

لباس فرم کارمندی، یک استایل ساده و شیک

تیپ کارمندی مردانه

کت‌وشلوار آبی تیره، پیراهن آبی روشن، دستمال جیبی آبی و کفش رسمی مشکی

اگر کارمند بانک هستید یا وکالت را به‌عنوان شغل خود انتخاب کرده‌اید، این مدل لباس مردانه هیچ‌وقت برای شما قدیمی نمی‌شود. نکته اینجاست که باید کت‌وشلوار را کاملا اندازه انتخاب کنید تا روی تیپ شما تاثیر بهتری داشته باشد. مورد دیگری که باید به خاطر داشته باشید، انتخاب کفش و کمربند مناسب است.

به‌عنوان یک گزینۀ پیشنهادی، می‌توانید از یک دستمال جیبی آبی هم استفاده کنید تا استایل جذاب‌تری داشته باشید.

 

ترکیبی ساده به‌عنوان تیپ مردانه کلاسیک

تیپ مردانه ساده با پیراهن سفید

پیراهن روشن مردانه، شلوار پارچه‌ای نیلی‌رنگ به همراه کفش آکسفورد

در مواقعی که قصد ندارید تا زیاده از حد رسمی باشید و تنها به دنبال یک تیپ مردانه کلاسیک هستید، این مدل لباس مردانه می‌تواند بهترین انتخاب برای شما باشد. می‌توانید اینجا هم ترکیب بی‌نظیر و جذاب رنگ نیلی و سفید را به کار بگیرید، بدون این‌که هیچ‌وقت از آن خسته بشوید. با این استایل زیبا و ساده، می‌توانید ساعت مچی یا دستبند چرم را هم همراه کنید تا جلوۀ جالب‌تری پیدا کند. اگر هم از افرادی هستید که معمولا با خود کیف به همراه می‌برند، استفاده از یک کیف چرمی نیمه‌رسمی می‌تواند گزینۀ خوبی باشد.

در ضمن، به‌جای شلوار پارچه‌ای نیلی‌رنگ، می‌توانید برای اسپرت شدن استایلتان از شلوار جین استفاده کنید اما در هر صورت؛ پیراهن فیت تن برای این تیپ مردانه بهترین گزینه است.

استایل شیک مردانه با ترکیب شلوار خاکستری و پیراهن سفید

تیپ مردانه با شلوار طوسی

پیراهن سفید، شلوار خاکستری روشن و کفش‌های رسمی عسلی

شاید چنین استایلی ساده به نظر برسد اما نکته‌ این‌جاست که این استایل بیشتر برای وقتی مناسب است که قصد داشته باشید تا یک تیپ مردانه کلاسیک نه‌چندان رسمی داشته باشید. در حقیقت، این نوع پوشش در مقابل لباس‌های رسمی قرار دارند و می‌توان آن‌ها را به واسطۀ استفاده از رنگ سورمه‌ای یا آبی تیره یا یک کت خاکستری، رسمی‌تر کرد یا با پوشیدن یک جلیقۀ خاکستری تم اسپرت بیشتری به آن بخشید.

همچنین، ترکیب کردن این استایل با یک جفت کفش چرم عسلی‌رنگ و کمربند ست شده با آن، می‌تواند به لباس‌ شما جلوۀ بیشتری بدهد. البته اگر از طرفداران کفش‌های عسلی نیستید، رنگ مشکی هم می‌تواند یکی دیگر از گزینه‌های مناسب باشد. این استایل از چنان قدرت تلفیقی برخوردار است که حتی اگر از کفش‌های رسمی دل خوشی ندارید، می‌توانید آن را با یک جفت کفش اسنیکرز (برای بیرون رفتن بعد از کار) همراه کنید.

 

 

یک تضاد زیبا برای تیپ رسمی مردانه!

تیپ مردانه

کت بلیزر سورمه‌ای، پیراهن سفید، شلوار پارچه‌ای خاکستری، دستمال جیبی سفید، کفش‌های دبل مونک

شاید تابه‌حال با چنین پرسشی روبه‌رو شده باشید:

آیا می‌توان ترکیبی از رنگ‎‌های سورمه‌ای و خاکستری را به تن کرد؟

همان‌طور که در تصویرها مشاهده می‌کنید، پر واضح است که ترکیب سورمه‌ای و خاکستری در تیپ رسمی مردانه نه‌فقط جذاب است که غوغا به پا می‌کند! این نوع استایل مردانه، به دوستداران مد نکتۀ مهمی را یادآوری می‌کند که لازم نیست برای خوش‌تیپ بودن حتما همۀ اجزای لباس را یکرنگ تهیه کنید. در حقیقت، اگر بدانید کدام رنگ‌ها در کنار یکدیگر ترکیب بهتری را می‌سازند، می‌توانید با بهره‌گیری از آن‌ها در اجزای درست، یکی از بهترین انواع استایل مردانه را بسازید.

یک آلترناتیو خاص رنگی برای تیپ رسمی مردانه!

تیپ مردانه رسمی شیک

شلوار پارچه‌ای سفید، پیراهن آبی روشن، کت بلیزر سورمه‌ای، دستمال جیبی طرح‌دار سورمه‌ای، بَج تزیینی، کفش مشکی رسمی رو

این نوع تیپ رسمی مردانه، بیشتر برای مهمانی‌ها و مراسم عروسی ساحلی مناسب است و با این که پوشیدن شلوار سفید این روزها چندان رایج نیست اما انتخاب این رنگ به‌عنوان یکی از انتخاب‌های آلترناتیو و جایگزین برای رنگ‌های تیره می‌تواند کاری کند تا در مهمانی کاملا به چشم بیایید!

البته این نگرانی که باید بیشتر مراقب کثیف شدن شلوارهای سفید باشید، یک نگرانی به‌جاست اما باور کنید جذاب این شلوارها آن‌قدر زیاد است که کاملا ارزش این مراقبت اضافه را دارد.

 

منبع: بانی مگ




تاریخ: چهار شنبه 20 مرداد 1400برچسب:,
ارسال توسط مدیر وبلاگ

چطور انواع رنگ سبز را بپوشیم؟

ست کردن لباس رنگ سبز

این تنالیته از رنگ‌ها ما را به یاد طبیعت می‌اندازد؛ همان‌جایی که مدت‌هاست از آن فاصله گرفته‌ایم و برایمان یادآور احساسات دل‌انگیز و فصل بهار است؛ زمانی که همه‌چیز بویی از آغاز دوباره و شکوفایی را با خود دارد. این احساسات در ما شوق داشتن لباس‌های سبزرنگ را تقویت می‌کنند؛ اما اگر بدون اطلاعات کافی بخواهید انواع رنگ سبز را به تن کنید، احتمالا شما دچار مشکل خواهید شد. پس دانستن نکاتی برای ست کردن لباس سبز کاملا ضروری به نظر می‌رسد و به همین دلیل بهتر است نگاهی به چرخه رنگ ها بیاندازیم و آن را بررسی کنیم.

 

سبز با چه رنگی ست می‌شود؟

ترکیب لباس سبز با بنفش

رنگ سبز، طیف گسترده‌ای از رنگ‌ها را شامل می‌شود و مکمل‌های زیادی هم دارد که جذابیت بیشتری به استایل شما می‌دهد. به‌طور کلی، رنگ‌هایی چون قرمز، مرجانی، بنفش، صورتی، آبی، زرد، نارنجی، قهوه‌ای، بژ و رنگ‌های نود را می‌توان به‌عنوان مکمل ‌های رنگ سبز با آن همراه کرد و در اکسسوری‌ها یا سایر اجزای لباس از آن‌ها استفاده کرد. ضمن اینکه مانند سایر رنگ‌ها، امکان به کار بردن رنگ‌های سیاه، سفید و خاکستری که از رنگ‌های خنثی به‌حساب می‌آیند نیز یک گزینۀ جذاب هستند.

خرید انواع دامن زنانه

رنگ سبز یشمی با چه رنگی ست می‌ شود؟

ترکیب رنگ سبز و صورتی

سبز یشمی یک از انواع تیرۀ رنگ سبز به شمار می‌آید که هم وجهی اشرافی و لوکس دارد و هم سرشار از زیبایی و فروتنی است؛ بنابراین، ست رنگ سبز یشمی همیشه آن‌قدر جذاب و فوق‌العاده هست که بخواهید چند دست از آن را در کمد داشته باشید. می‌توانید این رنگ را با تنالیتۀ رنگ‌های نارنجی، زرد، بژ، صورتی روشن و طلایی ست کنید؛ ضمن اینکه استفاده از رنگ‌‌های خنثی یعنی سیاه، سفید و خاکستری هم همیشه ممکن است. رنگ‌های نود نیز یکی از زیباترین مکمل های رنگ سبز به شمار می‌آید که می‌توانید آن‌ها را با رنگ یشمی نیز ست کنید و در هر چهار فصل سال از این رنگ فوق‌العاده لذت ببرید.

 

رنگ سبز پسته ای، مناسب موقعیت‌های مختلف

لباس زنگ سبز پسته ای

رنگ سبز پسته ای، حس هیجان و سرزندگی را در ما بر می‌انگیزد و از این جهت برای فصول گرم سال یک گزینۀ بسیار مناسب است. رنگ‌های زرد تا کرم و قرمز تا سرخ‌آبی برای قرار گرفتن در کنار این نوع رنگ سبز بهترین انتخاب‌ها هستند که می‌توانید آن‌ها را با رنگ سبز مغز پسته‌ای ست کنید.

 

سبز زیتونی، یک رنگ پرکاربرد در صنعت مد

لاک رنگ سبز زیتونی

این رنگ را در تنالیته‌های مختلف می‌توان برای انواع لباس یا اکسسوری به کار برد. از رنگ‌های ست رنگ سبز زیتونی می‌توان به قرمز، بنفش، زرد و قهوه‌ای اشاره کرد اما این یک ایدۀ کلی است و شما می‌توانید طیف رنگ سبز زیتونی را با طیفی از این رنگ‌ها همراه کنید. رنگ سبز زیتونی با سبز ارتشی ارتباط نزدیکی دارد و گاهی تشخیص آن‌ها از یکدیگر واقعا دشوار است.

خرید مانتو تابستانه شیک و جدید

 

سبز سدری، رنگ محبوب برای پیراهن و مانتو

ست کردن رنگ سبز صدری

ست کردن رنگ سبز سدری، از ترکیب‌های محبوب برای استایل خیابانی به‌حساب می‌آید و به همین دلیل برای پیراهن و مانتو نیز یک رنگ مناسب است. ترکیب این رنگ با کرم، لیمویی و سفید بسیار زیباست؛ هرچند که می‌توان آن را با طیف صورتی روشن تا ارغوانی نیز همراه کرد و از زیبایی آن لذت برد. ست مانتو سبز سدری در کنار هر کدام از این دو طیف زیباست اما استفاده از رنگ‌های کرم و لیمویی ست لباس شما را مجلسی‌ می‌کند، درحالی که صورتی و ارغوانی حالتی اسپرت به استایلتان خواهد داد.

 

ست رنگ سبز آبی، استایل خاص و دوست‌داشتنی

ست کردن لباس سبز کله غازی

اگر از افرادی هستید که به ست کردن رنگ سبز در لباس علاقمندید، ست رنگ سبز آبی یا سبز کله غازی هم احتمالا تیپ مورد علاقه شماست. مکمل رنگ سبز آبی که حالتی سلطنتی و جذاب دارد، رنگ نارنجی است و ترکیب بسیار زیبایی با آن می‌سازد. این رنگ عمیق و زیبا نه‌تنها برای ترکیب رنگی روزمره یک انتخاب عالی است، بلکه برای لباس مجلسی هم گزینۀ اول بسیاری از افراد به شمار می‌آید.

ست رنگ سبز کله غازی هم در همین تنالیته قرار می‌گیرد و به خاطر داشتن مقدار بیشتری از رنگ سبز در ترکیبات خود، حس نشاط بیشتری را تداعی می‌کند. استفاده از رنگ فیروزه‌ای هم با رنگ سبز آبی رایج و معمول بوده و به آن نشاط بیشتری می‌بخشد.

 

ست کردن لباس سبز پاستلی، حرکتی شیک و مد روز

ست کردن لباس سبز پاستلی

رنگ‌های پاستلی جزو آن دسته رنگ‌هاست که اخیرا دنیای مد و لباس را تکان داده و از چنان جذابیتی برخوردار است که به همین زودی جای خود را در دل دوستداران رنگ‌های شاد باز کرده. ست کردن رنگ سبز پاستلی هم از همان قواعد دیگر تنالیتۀ رنگ سبز پیروی می‌کند؛ به این معنا که می‌توانید آن را با انواع رنگ‌های مکمل ست کنید، مضاف بر اینکه انواع رنگ سبز روشن مانند سبز نعنایی یا سبز پاستلی، برای فصل تابستان مناسبند.

 

ست کردن رنگ سبز با رنگ‌های خنثی

ست کردن لباس سبز تیره

استفاده از رنگ سبز به استایل شما روح می‌بخشد. اگر تمایل داشته باشید تا از رنگ‌های مکمل بهره بگیرید، این سرزندگی بیشتر هم می‌شود اما اگر دوست دارید تا از رنگ سبز استفاده کنید و درعین حال کمی هم رسمی باشید، رنگ‌های‌ خنثی گزینۀ بهتری هستند. البته شما می‌توانید استایل مونوکروم یا استایلی با تنالیته‌های مختلف را برای رنگ سبز نیز پیاده کنید و الزامی ندارد تا حتما آن را با رنگ خاصی ست کنید.

 

منبع: بانی مگ




تاریخ: چهار شنبه 20 مرداد 1400برچسب:,
ارسال توسط مدیر وبلاگ

 

 

 

معرفی برند ساعت ای وی ایت (Avi-8)

برند ای وی ایت برندی اصالتا انگلیلسی است که از حدود سال ۲۰۰۰ شروع به کار کرد. این برند علاوه بر انواع اکسسوری ها، ساعت های مچی متنوع و بسیار با کیفیتی نیز تولید می کند. علت شهرت هر چه بیشتر این برند استفاده از قطعات هواپیما های جنگنده جنگ جهانی دوم در ساعت هایش است. اگر تمایل دارید با این برند مبتکر و متفاوت انگلیسی و ساعت های با کیفیتش آشنا شوید در این مقاله با ما همراه باشید.

تاریخچه برند ای وی ایت

ای وی ایت یکی از شرکت های معروف تولید و فروش ساعت مچی در جهان است. البته ای وی ایت تنها ساعت های مچی تولید نمی کند. از جمله دیگر تولیدات ای وی ایت می توان به انواع اکسسوری ها اشاره کرد. این شرکت از اواسط دهه ی ۲۰۰۰ میلادی در انگلستان تاسیس شد. این برند نام خود را از واژه ی ایوی ایشن نام هواپیمایی نظامی و جنگنده الهام گرفته است. این برند توسط گروه دارتموث تولید شده است

ساعت های ای وی ایت ساخت کجا هستند؟

ساعت های ای وی ایت ساخت ژاپن هستند. این برند اصالتا انگلیسی است و از طراحی های انگلیسی بسیار زیبا برخوردار است. اما موتور های این ساعت ها ساخت ژاپن هستند. ژاپن هم اکنون یکی از بزرگترین غول های ساعت سازی است.

طراحی ساعت های ای وی ایت، ساعتی مخصوص خلبانان

ای وی ایت در هنگام  شروع کار خود از قطعات هواپیما های جنگی جنگ جهانی دوم استفاده کرد. این موضوع به سرعت  مورد توجه هر چه بیشتر مردم قر ار گرفت. طراحی خاص و بی نظیری که در هیچ برند دیگری مشاهده نمی شد. این ساعت در اصل مخصوص خلبانان تولید شده بود بنابراین انتظار می رود ای وی ایت با استفاده از قطعات جنگنده های هوایی در ساعت هایش قصد به تصویر کشیدن این موضوع  را داشته باشد.

ساعت های مچی ای وی ایت برای راضی نگه داشتن طرفداران این برند تمام ویژگی های یک برند معروف را دارا هستند. اما ویژگی ای وی ایت که آن را از ساعت های دیگر متمایز می کند طراحی بی نظیر هر یک از این ساعت ها است. این ساعت ها در کالکشن های متنوعی تولید می شوند که هر یک زیبایی خاص و منحصر به فرد خود را دارند. از جمله ادین کالکشن ها می توان به هارکین، سی فایر و .. اشاره کرد. ساعت های ای وی ایت از بند های مقاومی ساخته شده اند که غالبا از چرم است.

امکانات و ویژگی های ساعت های ای وی ایت

از جمله امکانات ساعت های ای وی ایت می توان به موتور های کوارتز و اتوماتیک ژاپنی اشاره کرد. مزیت موتور های اتوماتیک آن است که دیگران نیاز نیست نگران تمام شدن شارژ باتری ساعت خود باشید. این ساعت ها با انرژی مکانیکی یعنی در حال حرکت هم شارژ می شوند. ساعت های ای وی ایت همچنین تا ۵۰ متر قابلیت ضد آب بودن دارند. یعنی شما در هنگام استحمام و شنا می توانید  از این ساعت ها استفاده کنید. ساعت های ای وی ایت اغلب مجهز به عقربه های شب نما هستند که به شما این امکان را می دهد که در شب نیز به راحتی بتوانید ساعت را تشخیص دهید. تاریخ شمار و کرنومتر از دیگر قابلیت های ساعت های ای وی ایت است. کرنومتر برای اندازه گیری زمان استفاده می شود.

کیفیت ساعت های ای وی ایت

مطمئنا اگر شخصی هستید که  به ساعت علاقه ی زیادی دارید و کالکشن ساعت های مچی را جمع آوری می کنید، در کالکشن خود تعدادی زیادی از ساعت های ژاپنی دارید. ژاپن همانطور که  گفته شد امروزه بسیار قوی مشغول به تولید و عرضه ساعت های مچی است. از جمله برند های بسیار معروف و موفق ژاپنی که هیچ کس از آن ناراضی نیست کاسیو است. در نتیجه ژاپن به سرعت توانسته است صنعت ساعت سازی را در جهان تسخیر کند. این کشور نه  تنها مهد برند های معروف ساعت سازی ژاپنی است بلکه امروزه به محلی برای تولید و عرضه ی ساعت های اصالتا انگلیسی و آمریکایی تبدیل شده است. یکی از این برند ها ای وی ایت است.

در نتیجه خیالتان از بابت کیفیت ساعت های ای وی  ایت راحت باشد. این برند موتور هایی با دقت بالا برخوردار است. علاوه بر آن ای وی ایت از بهترین قطعات اولیه بهره مند است. ساعت های برند ای وی ایت در کیفیت بالای بند هایشان نیز بسیار معروف هستند. بند های این ساعت ها غالبا از بهترین کیفیت چرم موحود در بازار تولید شده است که استحکام بالایی دارند.

این برند هنوز نسبتاً جدید است، اما در طول این سالها طرفداران زیادی پیدا کرده است. نه تنها در بین خلبانان و علاقه مندان به هواپیمایی، بلکه در میان مجموعه داران ساعت نیز.

قیمت ساعت های ای وی ایت

این برند با توجه  به  امکانات و ویژگی هایی  که  توضیح  دادیم  قیمتی  به صرفه  دارد. همانطور که می دانیم ساعت هایی که از موتور های کواتز و یا اتوماتیک بهره می برند قیمتی بالاتر دارند. تولید این ساعت ها هزینه بر تر است. قیمت ساعت های ای وی ایت از حدودا ۲ میلیون تومان شروع  شده و تا ۱۵ میلیون تومان در ایران است. در نتیجه  قیمت این  ساعت نسبت به هم رده های خود مبلغی ناچیز و بسیار مقرون به صرفه است.

در پایان

اگر شما قصد خرید ساعت های خاص و منحصر به فرد ای وی ایت را دارید باید بدانید که این ساعت ارزش خریدن را دارد. علاوه بر آن کیفیت و قیمت مقرون به صرفه ساعت های ای وی ایت با طراحی ویژه و موتور ژاپنی حتما شما را راضی خواهد کرد. 

منبع: تیک تاک




تاریخ: چهار شنبه 20 مرداد 1400برچسب:,
ارسال توسط مدیر وبلاگ

 

سر خوردن شال و روسری از مشکلات رایج خانم های ایرانی می باشد. اما راه حل هایی وجود دارد که می توانید با استفاده از آن ها، منظم تر روسری بپوشید.

روش های جلوگیری از سر خوردن روسری و شال

یکی از دغدغه های مهم اکثر خانم های ایرانی در زمان روسری سر کردن این است که روسری خیلی زیبا و منظم روی سر آن ها قرار بگیرد و یا به اصطلاح سر نخورد. سر خوردن روسری موضوع بسیار آزاردهنده ای است زیرا در این شرایط خانم ها باید به طور مرتب روسری خود را مرتب کنند.

 

روش های زیادی برای جلوگیری از سر خوردن روسری وجود دارد که در این بخش از دنیای مد این روش ها را ارائه می کنیم تا یکی از مشکلات عمده خانم های ایرانی حل شود.

از روسری هایی با جنس مناسب استفاده کنید

روسری هایی از جنس ساتن یا ابریشمی که بسیار ظریف و نازک هستند، بیشتر سر می خورند. پس پوشیدن روسری هایی که لیز نباشند، اولین و مهمترین راهکار برای جلوگیری از سر خوردن روسری است. روسری هایی با جنس نخی و یا روسری های ضخیم برای پوشش های روزمره بهتر هستند و روی سر مرتب و ثابت می مانند.

سر خوردن روسری

روسری خود را شل سر نکنید

بسیاری از خانم ها روسری های خود را شل سر می کنند و این کار سبب می شود که روسری آنان بیشتر سر بخورد و دائم در حال مرتب نمودن روسری خود باشند. گره زدن روسری یکی از راه حل ها برای جلوگیری از سر خوردن روسری است.

در این روش شما می توانید از گره تنهایی استفاده کنید و یا روسری را به کمک کلیپس، سنجاق و گیره سفت نموده و سپس آن را گره ای محکم بزنید.

موهای خود را بالا ببندید

اگر موهایتان را نبندید و رها کنید، به خصوص اگر دارای موهای لخت و بلند باشید ، روسری شما بیشتر سُر خواهد خورد. برای جلوگیری از سُر خوردن روسری و شال ابتدا موها را با کلیپس و کش ببندید تا به نگهداری روسری کمک کند. اگر مو ها را بالا ببندید تاثیر آن در ثابت ماندن روسری بیشتر است.

بالا بستن موها

از نرم کننده مو استفاده نکنید

در صورت استفاده از نرم کننده مو، موهای شما بسیار نرم و لطیف می شود و روسری و شال شما بر روی سرتان، سُر خواهد خورد و ثابت نمی ماند پس برای جلوگیری از سُر خوردن روسری و یا شال تان از نرم کننده مو استفاده نکنید.

از گیره، سنجاق و کلیپس روسری استفاده کنید

یکی از ساده ترین راه ها برای جلوگیری از سُر خوردن روسری و شال این است که از گیره ها و کلیپس های روسری استفاده کنید. برای ثابت کردن بهتر روسری و شال روی سرتان از کلیپس و گیره هایی که سخت تر باز می شوند، استفاده نمایید.

گیره های دوبل کتابی سیاه رنگ برای ثابت نگه داشتن روسری روی سر مناسب است. شما می توانید با سنجاق روسری را به هد و یا کلاه حجاب محکم کنید اما حتما برای این کار از سوزن و سنجاق های نازک و تیز استفاده کنید که روسری شما نخ کش نشود.

گیره روسری

از کلاه حجاب و یا هد زیر روسری استفاده نمایید

برای جلوگیری از سُر خوردن روسری و شال خود از یک هد یا کلاه حجاب نخی زیر روسری استفاده کنید. می توانید هد و کلاه را کاملا زیر روسری و شال مخفی کنید و لازم نیست که آنها از زیر روسری شما مشخص باشند.کلاه و هدبند های حجاب مدل های مختلفی دارند و شما می توانید یکی از انواع آنها را انتخاب کنید و از سُر خوردن روسری جلوگیری نمایید.

از طلق یا همان فیکسر روسری استفاده نمایید

برای جلوگیری از سُر خوردن روسری و صاف نگه داشتن جلوی روسری، می توانید از طلق استفاده کنید.با استفاده از طلق بخش جلویی روسری هایی با جنس حریر و ساتن، بهتر و خوش حالت تر بر روی سر می ایستد.

برای استفاده از آن، طلق در میان 2 لایه روسری خود بگذارید و سپس روسری خود را بپوشید یا ابتدا روسری را پوشیده و سپس طلق را میان 2 لایه جای داده و آن را تنظیم و ثابت کنید.

برای محکم ایستادن طلق بر روی روسری می توان طلق را با چسب نواری به قسمتی که روی سر قرار می گیرد و از بیرون معلوم نیست وصل کرد، البته طلق هایی عرضه شده در فروشگاه های حجاب برخی دارای یک روی دارای چسب هستند و بعضی دیگر نیز یکی از دو سطح شان زبر می باشد. شما می توانید در خانه طلق را تهیه و از آن برای ثابت ماندن روسری استفاده نمایید.

برای جلوگیری کردن از برق زدن طلق روسری می توان از طلق هایی از نوع مات که بازتاب نوری کم تری دارند و یا طلق هایی که دارای لایه ای پارچه ای بر روی خود هستند، استفاده نمود.

طلق یا فیکسر روسری

از تل پارچه ای استفاده کنید

اگر به کار بردن کلاه حجاب و یا هدبند نخی را دوست ندارید، به جای استفاده از آن ها می توانید از یک تل پارچه ای که با طرح روسری شما هماهنگی داشته باشد، استفاده نمایید. استفاده از تل پارچه به جلوگیری از سر خوردن روسری شما کمک می کند.

ایده های جلوگیری از سر خوردن چادر

اگر چادر به سر می کنید، برای جلوگیری از سر خوردن چادر و روسری:

  • هنگام خرید آن دقت کنید که بخشی از چادر که روی سر قرار می گیرد (قسمت وارونه چادر)، لیز نباشد.
  • به جنس چادر دقت کنید، چادر های کن کن و ساتن بسیار لیز هستند.
  • برای جلوگیری از سر خوردن چادر و روسری، به چادر از قسمت داخل کش بدوزید، اینگونه که کش را قبل از دوختن بر روی سرتان اندازه گیری کنید، به گونه ای که نه زیاد شل باشد و نه زیاد سفت. سپس بر روی چادر بدوزید.
  • برای جلوگیری از سر خوردن چادر بهتر است زیر چادر روسری نخی بپوشید و با استفاده از گیره ها و کلیپس، روسری تان را ثابت کنید تا چادر بر روی سرتان ثابت و مرتب بماند.

منبع: نمناک




تاریخ: چهار شنبه 20 مرداد 1400برچسب:,
ارسال توسط مدیر وبلاگ
آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:






نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وبلاگ:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




کد تصویری